איך לשלב תמל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך לשלב תמל
    נאדיה
    11/09/2013

    הי בתי בת שנה בדיוק הנקה מלאה אני בשלבי גמילה אבל יש לי כמה שאלות
    1- מה ציך להחליף חלב אם ואם זה תמל איזה סוג והאם אפשר חלב תנובה שאנחנו שותים?
    2- מה השלבים שאני אמורה לתת לה חלב בבקבוק באיזה כמות מתחילים ?
    3-איך משלבים זה עם הארוחות ?
    4- ומה לגבי הלילה ?
    אני עכשיו לא נותנת ציצי ביום רק בלילה וכמה שהיא מבקשת.היא אוכלת טוב אני מונע ממנה מעדנים ובמבה וכל השטיות האלה משתדלת לתת לה כל דבר ביתי אם זה עוגיה או אוכל אבל לפעמים אני משלבת לה תרכיז במיים לשתייה, היא אוהבת פיות וירקות
    נא עזרתכם לגבי המשך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך לשלב תמל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לשלב תמל - תגובה

    תרצה שני
    16/09/2013

    נדיה שלום,
    לפי הנחיות משרד הבריאות ניתן מגיל שנה להחליף הנקה בחלב פרה, הורים רבים מעדיפים לעבור לתמ"ל שכן יש שם ויטמינים ומינרלים שחשוב להם לתת אותם.
    הכני כמות של 240 מ"ל ותראי כמה ממנה היא אוכלת, לאחר מספר ימים יהיה לך מושג כמה להכין לה.
    לרוב גיל שנה מקבלי 2 בקבוקים ביום לפני השינה ואם רוצים בבוקר כשמתעוררים. ללא אכילה במהלך הלילה, אם היא מתעוררת בלילה היא תצטרך להתרגל לחזור לישון ללא הנקה או בקבוק.
    השתדלי שלא לתת שתיה עם תרכיז שכן זהו סוכר מיותר, עדיף להרגיל אותה לשתות מים בלבד.
    עוגיות ועוגות תוצרת בית בהחלט ניתן לתת מדי פעם.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיתי הכל

    נאדיה
    30/09/2013

    נסיתי תמ"ל וגם חלב פרה היא בשום פנים ואופן לא מסכימה להכניס לפה,גם ביום אין לה מספיק מנות ממוצרי חלב חוץ ממעדן 0 שומן כל יומיים בערך,גבינה שמנת לבן יוגרט היא מסרבת להכניס לפה, מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיתי הכל - תגובה

    תרצה שני
    30/09/2013

    אפשר להכין דיסות ואז האכלה היא בכפית, ניתן לשב בדיסה חלב, פרי מרוסק וקינמון לטעם. ניתן גם להכניס למקרר בגביעים ולהגיש כמעדנים.
    אם את מרגישה שאת לא מתקדמת פני לייעוץ אישי אצל דיאטנית ילדים.
    יעוץ ברשת אינו יכול להחליף יעוץ אישי אלא רק לתת טיפים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו