היי שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי שאלה
    טל
    28/09/2013

    תינוק בן חודש. יונק (כולל בקבוק שאוב) + בקבוק/שניים של סימילאק לתיגבור בעיקר בלילה.
    לאחרונה לאחר האוכל החל לפלוט לפחות חצי מהכמות אותה הוא אוכל (בין 60-120 מ"ל). הפליטה הינה רק חאחר ארוחה מבקבוק (גם שאוב וגם סימילאק).
    חשבתי בתחילה כי הוא רגיש או אלרגי לסימילאק אך ראיתי שגם בקבוק של חלב שאוב לעיתים הוא מקיא לאחר הארוחה, לעיתים כמעט הכל.
    מה זה נראה? ולמה זה קורה? אינני יודעת אם זה בגלל ש פהוא אוכל יותר מדי ומקיא את העודפים. אני נותנת לו על פי דרישתו ומידת הרעב.
    מה עושים? מלחיץ אותי מאוד.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו