מיואשת!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת!
    ליאת
    28/10/2013

    היי
    בתי עוד שבוע בת חודשיים
    לפני כ3 שבעות בכתה בלי סוף הלכנו לרופא לבדוק את הסיבה והוא שיער שהיא עלתה מהר במשקל ואוכלת יותר מדי וזה גורם לה לכאבי בטן
    היא נולדה 3 קילו
    בגיל חודש ויומיים שקלה 4.500
    הוא אמר לנו שהיא צריכה לאכול 120
    עוד שבוע היא בת חודשיים והיא מסיימת את כל ה120 ואני ממש חוששת לתת לה 150 כי לפעמים נראה שהיא רוצה עוד
    אני חוששת שתיהיה שמנה מאוד או שיגרם לה מכך כאבי בטן
    אני ובעלי מאוד מיואשים ולא מבינים למה היא בוכה אחרי אוכל לא מבינים אם היא רוצה עוד או שהבכי נובע ממשהו אחר...
    אשמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך- שכחתי לציין

    ליאת
    28/10/2013

    שכחתי לציין שהיא בדרך כלל אוכלת כל 3 - 3 וחצי שעות
    אוכלת מטרנה אקסרה קייר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך- שכחתי לציין - תגובה

    דפנה רון
    29/10/2013

    אה, ראיתי באיחור,
    מציעה לנסות קודם את הדברים האחרים שהצעתי ורק אם זה לא עוזר לעבור לנסות פורמולות שלא ניסית עדיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת! - תגובה

    דפנה רון
    29/10/2013

    ליאת שלום,

    הבכי אחרי האוכל יכול להיות מקושי בעיכול הפורמולה, מגזים.

    כמה דברים שאת יכולה לנסות:
    1) האכלה לפי קצב . אני מצרפת סרטון שתרצה שני פרסמה כאן.
    2) אחרי האוכל לשים אותה עם הבטן על הרגליים (קרוב לברכיים - כשאת יושבת ישיבה ישרה על כיסא) ולטפוח לה קלות עם היד על הגב. תראי אם זה מרגיע אותה.
    3) אפשר עם ללכת איתה כשהזרוע שלך תומכת בה מתחת לבטן והד מחזיקה מתחת לאגן- ככה המשקל שלה נופל על הזרוע וזה יכול להרגיע את הבטן.
    4) נסי פורמולה אחרת- קומפוקט או אקסטראקומפורט או נוטרילון, או ללא לקטוז. תראי עם זה עוזר.

    לגבי אפשרות שהיא אוכלת אכילת יתר, אין מה להילחץ מזה עכשיו, אבל חשוב
    1) להיות רגועה ולהעביר לה תחושה של רוגע
    2) לודא שאת מבחינה אצלה בין אכילה שהיא מתוך רעב לבין אכילה שנועדה להרגיע,
    ולהיענות בהתאם.

    בכל מקרה, אם את רואה שהדברם לא עוזרים, אל תהססי לפנות לתזונאית ילדים, לקבלת עזרה מעמיקה יותר

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו