מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיואשת!ליאת28/10/2013
היי
בתי עוד שבוע בת חודשיים
לפני כ3 שבעות בכתה בלי סוף הלכנו לרופא לבדוק את הסיבה והוא שיער שהיא עלתה מהר במשקל ואוכלת יותר מדי וזה גורם לה לכאבי בטן
היא נולדה 3 קילו
בגיל חודש ויומיים שקלה 4.500
הוא אמר לנו שהיא צריכה לאכול 120
עוד שבוע היא בת חודשיים והיא מסיימת את כל ה120 ואני ממש חוששת לתת לה 150 כי לפעמים נראה שהיא רוצה עוד
אני חוששת שתיהיה שמנה מאוד או שיגרם לה מכך כאבי בטן
אני ובעלי מאוד מיואשים ולא מבינים למה היא בוכה אחרי אוכל לא מבינים אם היא רוצה עוד או שהבכי נובע ממשהו אחר...
אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך- שכחתי לציין
ליאת28/10/2013שכחתי לציין שהיא בדרך כלל אוכלת כל 3 - 3 וחצי שעות
אוכלת מטרנה אקסרה קייר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך- שכחתי לציין - תגובה
דפנה רון29/10/2013אה, ראיתי באיחור,
מציעה לנסות קודם את הדברים האחרים שהצעתי ורק אם זה לא עוזר לעבור לנסות פורמולות שלא ניסית עדיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיואשת! - תגובה
דפנה רון29/10/2013ליאת שלום,
הבכי אחרי האוכל יכול להיות מקושי בעיכול הפורמולה, מגזים.
כמה דברים שאת יכולה לנסות:
1) האכלה לפי קצב . אני מצרפת סרטון שתרצה שני פרסמה כאן.
2) אחרי האוכל לשים אותה עם הבטן על הרגליים (קרוב לברכיים - כשאת יושבת ישיבה ישרה על כיסא) ולטפוח לה קלות עם היד על הגב. תראי אם זה מרגיע אותה.
3) אפשר עם ללכת איתה כשהזרוע שלך תומכת בה מתחת לבטן והד מחזיקה מתחת לאגן- ככה המשקל שלה נופל על הזרוע וזה יכול להרגיע את הבטן.
4) נסי פורמולה אחרת- קומפוקט או אקסטראקומפורט או נוטרילון, או ללא לקטוז. תראי עם זה עוזר.
לגבי אפשרות שהיא אוכלת אכילת יתר, אין מה להילחץ מזה עכשיו, אבל חשוב
1) להיות רגועה ולהעביר לה תחושה של רוגע
2) לודא שאת מבחינה אצלה בין אכילה שהיא מתוך רעב לבין אכילה שנועדה להרגיע,
ולהיענות בהתאם.
בכל מקרה, אם את רואה שהדברם לא עוזרים, אל תהססי לפנות לתזונאית ילדים, לקבלת עזרה מעמיקה יותר
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)