לחם קל לילדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחם קל לילדה
    רינת
    16/01/2014

    שלום ביתי בת שנתיים ועשרה חודשים.
    רציתי לדעת אם זה בסדר שהיא אוכלת לחם קל??
    היא לא אוכלת הרבה לחם (בבית) כי רוב הארוחות העיקריות שלה בגן.
    אין סיבה מיוחדת פשוט זה מה שאנחנו אוכלים בבית
    רציתי לדעת האם יש שם איזה חומרים פחות בריאים לילדים או שאין בעיה רק פחות משביע??
    אני משתמשת בלחם מחיטה מלאה קל של דגנית עין בר.
    או בלחם מחיטה מלאה בתוספת שיפון קל של אנג'ל
    או שעדיף לקנות לה לחם אחר שיהיה רק שלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחם קל לילדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם קל לילדה - תגובה

    דפנה רון
    23/01/2014

    רינת שלום,

    לחם קל מכיל יותר סיבים תזונתיים ובדרך כלל גם יותר גלוטן (אשר זה שעוזר "לתפוס" בועות אויר גדולות יותר ולהפוך את הלחם לאוורירי יותר).

    באופן עקרוני, אין בעיה שתאכל לחם קל, אלא אם כן את רואה:
    שינוי לא רצוי ביציאות, קושי ביציאות או כתמי דם,
    מיחושי בטן או גזים מרובים,
    רעב מוגבר ועצבנות עקב כך.

    תעקבי ותראי. אם הכל בסדר, אין סיבה שלא תאכל את הלחם שאת קונה.

    בהצלחה
    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו