מעבר למוצקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר למוצקים
    יעל
    03/02/2014

    שלום רב, בעוד שבוע ביתי תהיה בת חצי שנה.
    אוכלת -5 בקבוקים ביום של כ- 180 CC, שניים מהם חלב אם שאוב.
    זמני ארוחות בדרך כלל: 4 לפנות בוקר, 8 בבוקר, 11:30, 15:30, 19:00
    התחלתי איתה עם טעימות של ירקות מגיל 4.5 חודשים והיום קיבלה כבר מנה של כ-80 CC מרק ירקות. את המרק אני נותנת לפני הבקבוק של 11:30, אבל מאחר והמנה קטנה היא רעבה וישר מקבלת בקבוק מטרנה. השאלה שלי היא איך מורידים את הבקבוק - האם בהדרגה או שאני כבר יכולה לתת לה ארוחה של 180 CC מרק? ואם כן האם ישביע אותה בשלב זה רק ירקות או שאפשר/ כדאי להוסיף קטניות? מתי אפשר להתחיל עם העוף?

    דבר נוסף הוא לגבי הפירות, אני רוצה להתחיל עם הטעימות של הפירות אחרי התבססות ארוחת הירקות, ואז מתלבטת כיצד לשלב, בגלל הסדר יום שלה שאין לה ארוחה בסביבות עשר.... האם לתת בשעה 11:00 פירות ואז ב 12:30 ירקות?
    תודה רבה על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר למוצקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר למוצקים - תגובה

    תרצה שני
    04/02/2014

    יעל שלום,
    במסגרת הטעימות את יכולה להוסיף למרק עוף/הודו/עדשים.
    בהדרגה העלי את כמות המרק והוריד במקביל את כמות התמ"ל בהתאם לדרישה מהילדה שלך.
    לגבי טעימות הפרות, נסי להכניסם בשעות הבוקר המוקדמות יותר ואת המרק בשעות המעט מאוחרות יותר.
    בהצלחה ובהנאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו