מס שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מס שאלות
    נועה
    03/04/2014

    הבת שלי בת 7 חודשים
    1. מה הכוונה ארוחה מלאה של מוצקים ? הכוונה לכמות של כוס חד פעמי ?
    2 . במידה והיא אוכלת ארוחת מוצקים שלמה והיא לא רוצה לשתות מים היא מעיפה תבקבוק זה בסדר ? עד כמה זה באמת חשוב ?
    3 . הילדה שלי לא אוהבת מוצקים היא אוכלת ואחרי מס כפיות כבר לא בא לה היא מזיזה ת ראש משתוללת ולא רגועה וגיוונתי לה כל מיני טעמים היא פשוט לא אוהבת את זה . רק מטרנה . עד כמה חשוב המוצקים?? זה בסדר להמשיך עם המטרנה בלי מוצקים ? כי כל פעם זה מלחמה איתה ואני לא רוצה שהיא תירתע מזה בעתיד .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מס שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס שאלות - תגובה

    תרצה שני
    06/04/2014

    שלום,
    את צודקת שחוויות האכילה צריכה להיות נעימה ולא מלחמה.
    בקשר לכמות המוצקים תזרמי איתה, כאשר היא מסמת לך שאכלה מספיק ואינה רוצה לאכול עוד הפסיקי עם האכלת המוצקים. בפעם הבאה כאשר היא תסמן לך שהיא רעבה (זה יכול להיות גם אחרי שעה אם לא אכלה טוב מהמוצקים) תני לה את התמ"ל.
    לגבי המים, נסי לתת בין הארוחות, השתדלי בבקבוק שאינו דומה לבקבוק התמ"ל, אפשר כדי לקרב את הילדה לשתית מים לתת לה לשחק עם בקבוק המים כחלק מהמשחקים שלה.
    באם גם זה לא הולך אפשר לנסות להגיש מים בכוס מותאמת לילדים.
    בעיקר חשוב לא להיות בלחץ גם אם יקח עוד זמן עד שתאכל ארוחת מוצקים שלמה.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו