חשיבות חלב אם במינונים נמוכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשיבות חלב אם במינונים נמוכים
    ט
    20/07/2014

    שלום רב,
    אני שואבת פעם ביום כ40 דק' ולא יוצא יותר מ-40-50 מ"ל. הפעוט בן שנה ושלושה חדשים שוקל כ-8 ק"ג, בשלבי כניסה למעון, שם יבלה את רוב שעות היום. הבנתי שבחודשים הראשונים במעון תדירות המחלות עולה. אני מודעת ליתרונות של חלב אם בחיזוק המעכרת החיסונית, אך רציתי לשאול האם ה-50 מ"ל מספיקים? או שאני סובלת לשווא?
    אינני מעוניינת לחזור להניק (הגמילה היתה קשה מאוד).
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשיבות חלב אם במינונים נמוכים - תגובה

    דפנה רון
    20/07/2014

    טל שלום,

    אני לא יודעת להגיד מה תהיה השפעת 50 מ"ל חלב על המערכת החיסונית. וגם יכול להיות הבדל בין אמהות בהרכב הפחמימות בחלב, ולהרכב זה יש השפעה על חוזק המערכת החיסונית.

    ולמחשבה:
    בין השאר גם לתחושה הטובה שלך (ולזה שאת לא סובלת מהשאיבה) יכולה להיות השפעה טובה על הרגשת התינוק ודרך זה על חוזק המערכת החיסונית שלו.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו