בת 5 וחצי חודשים שמסרבת לסיים בקבוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 5 וחצי חודשים שמסרבת לסיים בקבוק
    עינבל
    19/08/2014

    שלום רב,
    בתי בת 5 וחצי חודשים אוכלת מגיל 3 חודשים תמ"ל נוטרילון AR. עד אז הנקה + סימילק עם המון פליטות. בשבועיים האחרונים היא מסרבת לסיים את הבקבוק. אני מכינה לה 180 והיא אוכלת 40-50. אם ממש רעבה אז אוכלת 80-90, וגם את זה עם הפסקות באמצע.
    תמיד אכלה עם הפסקות לגרפס/מנוחה. מעטים המקרים בהם סיימה בקבוק ללא הפסקה.
    לאחרונה אוכלת ירקות (בערך חצי כוס חד פעמי שתיה קרה) ומשלימה עם תמ"ל מאחר והיא לא מעוניינת יותר בירקות.
    טעימות של פירות לא צלחו עד כה. היא פשוט עושה פרצוף של גועל (כאילו עומדת להקיא).
    יש לי מספר שאלות:
    1. מה יכולה להיות הסיבה שיש ירידה דרסטית בכמויות התמ"ל?
    2. האם נכון להחליף לנוטרילון רגיל בגיל זה?
    3. מהי הכמות של הירקות שמחליפה מנת תמ"ל? האם לתת לפי סימון המידות בבקבוק?
    4. האם יתכן שהיא עדיין לא מוכנה לפירות? אכלה בננה ותפוח וממש לא אהבה..

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 5 וחצי חודשים שמסרבת לסיים בקבוק - תגובה

    ענת תבור
    19/08/2014

    שלום עינבל, באמת לא ברור מה גרם לירידה הדרסטית בכמויות התמ״ל. יתכן שהוספת האוכל המוצק לא עושה לה טוב, תנסי להפסיק ליומיים ולראות מה קורה. בכלל, בגיל זה עדיין אפשר להתרכז רק במתן טעימות קטנות מכל מיני מזונות ולעבור לתחליף ארוחה רק בהמשך, עם ההסתגלות. לגבי הפירות - אם היה לה רפלוקס עם צרבות יתכן שהפירות גורמים לה לתחושה לא טובה או לצרבת. אפשר לתת מעט אגס ולראות מה קורה או רסק תפו״ע מבושל שהם פחות חומציים. לגבי הירקות - קודם כל, ירקות בלבד אינם מחליפים מנה של תמ״ל אלא שילוב של ירקות עם בשר/קטניות. שנית, מבחינת הכמות קשה לדעת בדיוק כי זה אינדיבידואלי לכל תינוק ובכלל לתפריט היומי. אני ממליצה לגשת ליעוץ אצל דיאטנית מומחית לילדים באזור מגורייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! שאלה נוספת..

    עינבל
    19/08/2014

    שמעתי שמגיל 4 חוד' ה AR מפסיק להועיל ואף יכול להזיק. האם נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! שאלה נוספת.. - תגובה

    ענת תבור
    20/08/2014

    לא נראה לי שהוא יכול להזיק אבל אין טעם לתת אותו אם אין בכך צורך. הנזק היחדי שאולי עלול להגרם הוא הפחתת הכמות הנאכלת וגם בכך אני לא בטוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ו.. עוד שאלה

    עינבל
    19/08/2014

    מה הכמות של הבשר/עוף שיש להוסיף לירקות? והאם יש חלקים בעוף שעדיפים (עשירים בברזל אולי)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ו.. עוד שאלה - תגובה

    ענת תבור
    20/08/2014

    עדיף לתת בשר אדום העשיר יותר בברזל ובאבץ, כמו הודו אדום, בקר או רגל של עוף.
    מבחינת כמות - כ-30 גר׳ לארוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו