תינוקת שאוכלת רק אם "מעסיקים" אותה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת שאוכלת רק אם "מעסיקים" אותה
    אמא'לה
    09/02/2015

    שלום ליועצות,
    אני קצת מותשת....
    יש לי תינוקת בת 10.5 חודשים, איכשהו יצא (בעיקר באשמתנו) שבכל פעם שמאכילים אותה מראים לה ספרים. נוצר מצב שהיא לא פותחת את הפה בלי ספר, מדפדפת מהר מאוד בכל ספר ומשליכה על הרצפה......ואני אוספת ומנסה לשכנע אותה לאכול.....הצילו! איך נגמלים מההרגל הנוראי הזה?

    בנוסף, היא אוכלת בערך כל 3 שעות, ארולה ראושנה בערך ב 7 בבוקר כשהיא מתעוררת (בקבוק) ואחרונה בין 19:30-20:30 לפנח השינה (בקבוק, ובמשך היום 3 ארוחות מוצקים- פירות, מרק עוף, יוגורט +חביתה או אבוקדו), נראה שהמרווח בין הארוחות לא מספיק לה ושהיא לא רעבה מספיק, אחרי 3-4 כפיות מתחילה מלחמה יומיומית וזה ממש ממש מתיש.........................
    אשמח לשמוע את עצתכן.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת שאוכלת רק אם "מעסיקים" אותה - תגובה

    תרצה שני
    09/02/2015

    אמא'לה בוקר טוב,
    כמו שציינת תינוק צריך להגיע רעב לארוחה, לכן בשלב ראשון הרחיבי את הזמנים בין הארוחות כך שהיא תהיה רעבה.
    הניחי לה אוכל בצלחת ואפשרי לה לאכול לבד (מלכלך אבל חשוב). שתאכל כמה שרוצה בלי הסחות דעת.
    אם את לא מסתדרת ממליצה לקבל מפגש או שניים של יעוץ שיעזרו לך לצאת מהלופ אליו נכנסת ועדיף עכשיו כשהיא עוד צעירה לפני שההרגל מתקבע.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו