ריפלוקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס
    יוסי
    10/02/2015

    היי, יש לי תינוק בן חודשיים וחצי שאובחן אצלו ריפלוקס, הוא אוכל סימילאק אדבנס והנקה בין פעם לפעמיים ביום ??, הוא ירד בכמויות האוכל וכבר יומיים התחיל לחזור ל120 c"c בארוחה , חשוב לציין שלא בכל הארוחות ובלילה כמעט ולא אוכל, הרופא טוען שאם חזרנו ל120 c"c לארוחה זה מעולה גם אם חא בכל הארוחות ,,,
    אני מרגישה שהילד סובל בזמן ההאכלה וגם מלחיצה עבורינו
    האם כדאי לנסות לתת לו נוטרילון AR ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס - תגובה

    דפנה רון
    19/02/2015

    יוסי שלום,

    אתם יכולים לנסות נוטרילון AR, כל דבר שיקל עליו באכילה יבורך.
    מה שעוד ניתן לנסות זה נוטרמיגן, אם יסכים, מפני שלטעם שלו קשה יותר להתרגל.

    בנוסף תוודאו :
    1) שהוא נתמך כשפלג הגוף העליון שלו בתנוחה אנכית ככל האפשר בזמן ההאכלה.
    2) לתת בקבקבוק בצורה של pace feeding (מצורף utube עם הסבר)
    3) בסימן הראשון שלו ששבע או שלא רוצה יותר, להפסיק לתת בקבוק ולא לחזור להציע - עד שיעברו שעתיים או יותר (זה אישי), אלא אם כן הוא מסמן שרעב והוא רוצה עוד. ללמוד את הסימנים שלו לרעב ולשובע כך שהוא יוכל להנחות אתכם מתי וכמה לתת לו לאכול.
    4) להחזיק אותו בצורה אנכית למשך כ- 1/2 שעה מתום הארוחה

    יתכן שתרגישו שההאכלה כך כרוכה במאמץ, אך יש הקלה גדולה עם הגיל ואז נעשה קל יותר.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו