הוספת ארוחה שלישית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוספת ארוחה שלישית
    אורטל
    09/04/2015

    שלום,

    בבדיקה בגיל 7 חודשים אצל הרופא, הוא אמר שכדאי להוסיף ארוחה שלישית.

    האם לא מוקדם מדי?? אם אכן להוסיף, באיזו שעה ומה להציע?

    בבוקר אוכל לא רע פירות בסביבות 150 גרם.
    בצהריים אוכל 160-200 גרם.

    ושאלה לגבי ביצה-
    כשאציע ביצה בפעם הראשונה- האם להפריד חלבון מחלמון או לתת לטעום משניהם ביחד?

    בארוחת צהריים כמה גרם ביצה היא תחליף לבשר?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוספת ארוחה שלישית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת ארוחה שלישית - תגובה

    תרצה שני
    16/04/2015

    שחר שלום,
    גיל 7 ח' עדין מוקדם מדי להוסיף ארוחת מוצקים שלישית, בגיל הזה התינוק עדין לא מיומן לאכול כמות מוצקים כזו שתספק את צריכי הגדילה המואצים בגיל הזה.
    לרוב מוסיפים ארוחת מוצקים שלישית בגיל 9 ח' כאשר התינוק מיומן יותר באכילת מוצקים.
    ביצה אינה תחליף לבשר אלא רכיב נוסף מקבוצת החלבונים. אפשר לתת את החלבון יחד עם החלמון לבדיקת האלרגיה. אין טעם בהפרדה שלהם. כיוון שאם הילד אלרגי לאחד מהם על כל מקרה לא נותנים לו ביצה מחשש לזיהום של החצי השני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו