תינוקת מגיבה לא טוב לתמ"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת מגיבה לא טוב לתמ"ל
    דפנה
    02/07/2015

    שלום,
    בתי בת 6 חודשים, ניזונה עד היום מהנקה מלאה. אני חוזרת בקרוב לעבודה חלקית והתחלתי לפני כחודש להרגיל אותה לבקבוק עם סימילאק. מאז שהתחלנו, החלו הפרעות בשינה, גזים וחוסר שקט. לאחר כמה שבועות הפסקנו את הסימילאק וחזרה לישון בשקט. היום נתתי לה נוטרילון- והסימפטומים חזרו. אשמח לחוות דעתך לגבי הסיבה ומה כדאי לעשות. הייתי מאד מעוניינת להימנע מלשאוב, אם אפשר, אבל בלית ברירה אעשה זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת מגיבה לא טוב לתמ"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת מגיבה לא טוב לתמ"ל - תגובה

    תרצה שני
    02/07/2015

    דפנה שלום,
    כנראה שהתמ"ל גורם לעומס מסויים במערכת העיכול שלה. כיוון שאת צריכה לחזור לעבודה ישנה אפשרות בגיל הזה לעבור בהדרגה לשתי ארוחות מוצקים (פרי, מרק) בנוסף להנקה. ואם רוצים להוסיף בקבוק תמ"ל אחד ביום כדי להרגיל בהדרגה את מערכת העיכול. אגב ישנם סוגי תמ"ל שונים כאלה מסוג הקומפורט שאולי היא תסתדר איתם יותר טוב.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך הבירור

    דפנה
    02/07/2015

    שני,
    תודה על התגובה המהירה- ואם אפשר, המשך השאלה: אנחנו כבר אוכלים מעט מוצקים- פירות, ירקות, טחינה- פעמיים ביום מזה כמה שבועות, והיא מגלה התלהבות רבה, אבל הרושם היה שגם זה יוצר קצת בלגן בבטן ולכן הורדתי את הכמויות ואנחנו מעלים לאט לאט. כך שהמוצקים עדיין לא מהווים ארוחה והיא זקוקה להשלמהשל תמ"ל או הנקה.
    האם יכול להיות שהיא סובלת מאי סבילות ללקטוז ותמ"ל המותאם לכך יוכל לתת את המענה? איך אפשר לבחון זאת בלי לעשות עליה "ניסוי וטעיה"? אני לא רוצה לעשות עליה יותר ניסויים, כי היא מאד סובלת וכך גם אנחנו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך הבירור - תגובה

    תרצה שני
    02/07/2015

    דפנה גם בחלב אם יש לקטוז ולכן אני בספק אם זו הבעייה. אבל ממליצה להתייעץ עם רופא הילדים ולבדוק אפשרויות לתמ"ל קומפורט.
    אגב לרוב הילדים כניסה לאכילת מוצקים גורמת לפעילות יתר במערכת העיכול שצריכה ללמוד להתמודד עם מזון חדש. אתם עושים נכון שמעלים בהדרגה את הכמויות כדי לתת למערת העיכול להתרגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה. נשקול לפנות לרופאה.

    דפנה
    02/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו