תינוק בן 7 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 7 חודשים
    רחל
    02/11/2015

    שלום. בני בקרוב יהיה בן 7 חודשים. הוא נולד 2.5 קילו. כיום הוא בערך 6.5 קילו (ירש את המבנה גוף של אביו).
    הוא ניזון מהנקה בלבד. בגיל 6 חודשים התחלתי לתת לו לטעום תפוח מרוסק, אבוקדו, גזר, בטטה ובננה. הוא סירב ולא שיתף פעולה, וכשהצלחתי להכניס לו לפה, זאת היתה כמות כמו אפונה אחת. בפעם שנתתי בננה- זה גרם למעט דם בצואה, וכשנתתי בטטה הוא הקיא.
    עשיתי הפסקה מנתינת אוכל למשך כשבוע.
    אתמול ניסיתי שוב לתת לו תפוח מרוסק וגם היום. שוב הנסיונות לא הצליחו, ועכשיו הוא הקיא שוב מהתפוח.
    ניסיתי לפני כשבוע לתת לו דייסת כוסמת מעורבבת בחלב שלי ששאבתי, וזה הוציא לו מעט דם בצואה.


    כיצד עלי להמשיך מכאן? אשמח לקבלת יעוץ
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 7 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 7 חודשים - תגובה

    ענת תבור
    02/11/2015

    שלום רחל. מה שאת מתארת נשמע כמו בעיה רפואית (שאין לי מושג מהי) ולא בעיה הנוגעת לתזונה. אני מציעה לגשת בעניין זה לרופא הילדים ולערוך בדיקות מקיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה-

    רחל
    03/11/2015

    טרם אשאל את הרופאה-
    הוא בריא ושמח, משחק, לומד לשבת ומתפתח יפה תודה לאל. ההקאה היתה כמו מן רפלקס כשהוא ניסה להוציא את האוכל עם הלשון מהפה. מיד לאחר מכן הוא היה שמח והמשיך לשחק. ההשערה שלי היא שהוא פשוט עדיין קטן, עדיין לא יכול לפרק את המזון לכן יצא לו מעט דם מהבננה ומהכוסמת, ולכן דחה את האוכל בפה. הבנתי שעליו לפתח קודם את רפלקס הבליעה, כי כרגע יש רפלקס להוציא מהפה..

    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה- - תגובה

    ענת תבור
    03/11/2015

    מה שמדאיג אותי הוא נושא הדם שלא אמור להיות שם. כמו כן, יכולת לעיסת ובליעת מוצקים אמנם עדיין לא מפותחת אבל זה לא מתפתח מעצמו אלא דורש תרגול. בכל אופן, לא יזיק לגשת לרופא ולדעתי חיוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו