תזונה בגיל חצי שנה- זקוקה להנחיות קצת יותר מפורטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה בגיל חצי שנה- זקוקה להנחיות קצת יותר מפורטות
    שירה
    17/03/2016

    שלום, בני בן חצי שנה, התחלתי עם טעימות בגיל 4 חודשים , הלך טוב, ועכשיו אני מנסה להרחיב לו את התפריט.
    אבל יש מספר שאלות שלא מצאתי עליהן תשובות;
    1. כמה כמות בשר מומלץ לאכול ביום?
    2. מהי הכמות במ״ל שצריך לאכול בגיל כזה בכל ארוחה ביום והאם לנסות להעלות עם הגיל?
    3. מתי כדאי לטחון פחות את האוכל ולנסות לתת לו להתמודד, אני קצת מפחדת שיבלע בלי ללעוס.
    4. אם אני מכינה מרק גדול ומקפיאה חצי, כמה זמן מותר לשמור בהקפאה ולתת.
    נראה לי שזהו בנתיים,
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה בגיל חצי שנה- זקוקה להנחיות קצת יותר מפורטות - תגובה

    תרצה שני
    20/03/2016

    עדי שלום,
    כמות הבשר בארוחה בסביבות 50 גר', יחד עם זאת את טוחנת זאת עם ירקות ולכן יכתכן ולא יאכל את כל המנה וזה בסדר.
    כמות האוכל שהוא אוכל בארוחה עולה בהדרגה בהתאם ליכולת של התינוק לאכול מוצקים. זו מיומנות נרכשת. בהתחלה ניתן חצי שעה לאחר הארוחה להשלים עם תמ"ל. כאשר כמות המוצקים עולה כמות ההשלמה יורדת עד למצב שאין צורך להשלים.
    בשלב ראשוני טחיני הכל דק. רק בהמשך עברי לטחינה גסה כאשר הוא כבר מיומן באכילה.
    ניתן להקפיא מרק מוכן אם אינו מכיל תפו"א. הוא משנה את מרקמו בעקבות ההקפאה ואינו מומלץ. עד חודש ימים בהקפאה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך, המשך לתשובתך

    שירה
    20/03/2016

    תודה רבה רבה תרצה על תשובתך!
    אך איך אני יודעת שזה הזמן לטחון פחות גס? לפי מה אני שמה לב? בסביבות איזה גיל?
    מצטערת ילד ראשון , ויש המון תהיות..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך, המשך לתשובתך - תגובה

    תרצה שני
    20/03/2016

    כשאת רואה שהבן שלך כבר מיומן באכילת ארוחה שלמה של אוכל טחון ונהנה מהארוחה נסי להוסיף פחות נוזלים למזון ואז הוא יוצא סמיך יותר, זה השלב הראשון. לאחר מכן אפשר לנסות למעוך את האוכל.
    לא כל הוצאת האוכל החוצה פרושה שהוא מקיא. ישנו עניין של רפלקס הגאג.
    את מוזמנת לצפות בסרטון שצרפתי כאן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו