קושי בהערכה לגבי כמויות אוכל מומלצות עם תמ"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בהערכה לגבי כמויות אוכל מומלצות עם תמ"ל
    רונה
    13/03/2017

    שלום,
    התינוקת שלנו בת חודש ושבועיים ואנו מבולבלים מאד מנושא האכילה.
    היא שוקלת כרגע כ-4 ק"ג ואוכלת 110 מ"ל מטרנה אקסטרה קאר כל שעתיים וחצי בממוצע. היא אוכלת כ-8 ארוחות ביום. יש ימים שאפילו 9. היא עושה קקי פעם ביום בממוצע.
    היא נולדה במשקל 3.080 ק"ג.
    אחרי כל ארוחה היא סובלת מכאבי בטן, מגזים בעיקר.
    עברנו כמה תמ"לים עד שהגענו עד הלום.
    האם יש דרך לגרום לה לאכול בשעות קבועות?
    מה הכמות המומלצת למשקל שלה?
    מה המרווחים הרצויים בין הארוחות?
    איך יודעים להעריך כמה היא צריכה לאכול בהמשך?
    אגב כרגע זה נראה שהיא אוכלת יותר ממה שצריך.
    נשמח להבין יותר.
    תודה,
    רונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות בנושא צריכת תמ"ל בגיל חודש וחצי

    דפנה רון
    29/03/2017

    רונה שלום ומזל טוב

    לפי מה את מתרשמת שכרגע הבת שלך אוכלת יותר ממה שצריך?
    אם את יכולה- תרשמי לי מה הסימנים שלך.

    לגבי שעות קבועות- היא עדיין קטנה וחשוב להיות קשובים לסימנים שלה לרעב. מצד שני לשים לב שלא נותנים בקבוק בגלל בכי - שלא קשור לרעב.

    המרווחים בין ארוחות בגיל הזה יכולים להיות קצת שונים מתינוק לתינוק. שוב אני ממליצה לזהות את המרווחים המתאימים לה לפי סימני רעב. אם את רואה שהיא רעבה בערך כל 3 שעות, תהיי מוכנה עם בקבוק אחרי 3 שעות מזמן ההאכלה האחרונה

    לפי קצב העלייה שלה בעקומות גדילה, ניתן לדעת אם מקבלת את מה שצריכה. אם היא אוכלת יותר משצריכה = תראי עלייה עיקבית באחוזוני משקל מבלי שינוי באחוזוני גובה והיקף הראש.

    האם זה עונה לך על מה שאת שואלת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו