התחלת מוצקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התחלת מוצקים
    אבי
    23/03/2009

    שלום, בתי בת שישה וחצי חודשים, נולדה בסוף שבוע 36, רזונת אבל באחוזונים בסדר מבחינת משקל וגובה. בשלושה שבועות האחרונים התחלתי לתת לה מוצקים בהדרגה והיא מתקדמת באיטיות, אבל אני זורמת איתה... יש לי כמה שאלות בעניין: (1) כרגע אני נותנת לה פירות בבוקר וירקות בצהריים, בין הארוחות הרגילות (ניזונה מתמ"ל והנקה במשולב). איך אדע מתי על ארוחות המוצקים להחליף את הבקבוקים ולא לבוא ביניהם? (2) היא עושה פחות קקי מאז שהתחלנו עם המוצקים - איזה מאכלים מומלצים כדי לסייע לה בעניין? (3) האם דייסה בבקבוק יחד עם התמ"ל פעם או פעמיים ביום עלולה להחמיר את העצירות? האם יש סוגים מסוימים שכדאי לנסות? נתתי לה דייסת קוואקר של מטרנה אבל נראה שזה דווקא החמיר את המצב... (4) האם יש בעיה לתת מדי פעם סימילק ומדי פעם מטרנה - והאם אפשר לערבב את הדייסות של מטרנה גם עם סימילק? תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התחלת מוצקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    כוכבית דוידיאן
    24/03/2009

    היי, ראשית לגבי מצב היציאות אני ממליצה להקפיד להגיש לה גם שתיה בין הארוחות.
    בשלב זה היא עדין לא אוכלת כמויות ואת כל מגוון המזונות כדי להחליף אותם בתמ"ל. גם אחרי גיל שנה ממשיכים להגיש תמ"ל במשך פעם - פעמים ביום.
    באופן כללי אין בעיה להוסיף דייסה לתמ"ל רק להקפיד על הכנה מדוייקת.
    כמו כן אין בעיה לערבב דייסות מטרנה עם סימילאק אבל לא כל כך מומלץ לגוון בין סוגי התמ"ל השונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו