מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איכות הביציותויקי25/07/2013
שלום!
לפני שנה ילדתי תאומים זהים - מטיפול זריקות בלבד.
אני בת 35 והתכנון הוא לעוד 2-3 ילדים.
האם כדאי לי לעשות עכשיו בדיקת איכות של ביצית (אם יש דבר כזה) ולשאוב ביציות להקפעה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איכות הביציות - תגובה
ד``ר יואל שופרו28/07/2013שלום רב
אם לפני שנתיים היתה לך פוריות תקינה ואת במצב אישי בו את יכולה להוליד ילדים- מומלצת הולדתם ולא שימור פריון כזה או אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום!החזרה שלושה עוברים חלוקהשרית08/07/2013
לארבע אבל שברים היו רק % 5 ת.ביצית האם הזרע כנראה לא היה מספיק טוב או הביצית???? כמה % שברים נחשב לעובר טוב תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?בלחץ
שרית09/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים?בלחץ - תגובה
ד``ר יובל בדולח09/07/2013לא ברורה לי השאלה. בני כמה ימים היו העוברים? הערכת מצבם היא עפ"י קריטריונים נוספים ולא רק לפי % השברים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאיבה היתה בשבת ההחזרה ביום שני
שרית09/07/2013בבוקר 3 עוברים אחד 4 תאים ואחד 3 תאים ואחד ללא חלוקה והיה מצויין בדו"ח 5% שברים !גם אני לא מבינה כלום.האם זה איכות הזרע איכות הביציות? אולי הפרוטוקול של התורמת לא היה תקין? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
אביבהי11/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאיבה היתה בשבת ההחזרה ביום שני - תגובה
ד``ר יובל בדולח14/07/2013עוברים בני 3-4 תאים 48 שעות אחרי ההפרייה הם סבירים. קשה לבודד את המרכיבים שתורמים לאיכות העובר. הייתי מציע להיות אופטימיים ולהמתין לבדיקת ההריון.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה הבטא שלילית
שרית15/07/2013ונאמר לי שיפצו אותי בטיפול תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציות מופרות עבור תשלוםנועה07/07/2013
אני לאחר הריון של תאומים דרך טיפולי הפריה נשארו לי ביציות מופרות רציתי לדעת האם ניתן לתרום אותם עבור תשלום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביציות מופרות עבור תשלום - תגובה
ד``ר יובל בדולח09/07/2013תרומת ביצית היא אנונימית ובכל מקרה אין תרומה של עוברים (ביציות מופרות).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולמטופלת30/06/2013
שלום ד"ר'
מיועדת לתרומת ביצית.
עשיתי סייקל במחזור טבעי לפני שאני מגיעה אליכם לפתיחת תיק.
ביוץ תקין, רירית יפה.
1.האם אתם מחייבים לקחת פרגינובה גם כאשר לא צריך?
2. אם בצ'כיה - איזה הורמונים צריך לקחת? או שאפשר טבעי?
3. אם מחזירים מוקפאים בארץ - מה צריך לקחת? או שאפשר טבעי?
4. האם חייבים לעשות פייפל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול - תגובה
ד``ר יואל שופרו07/07/20131. אם מבקשים החזרה של עוברים טריים בסנכרון עם התורמת טיפול הורמונלי הוא מחוייב המציאות. במוקפאים אפשר על מחזור ספונטני אבל אז מאבדים קצת סמהסיכוי להרות.
2.תקבלי תכנית מפורטת שהותאמה לך אישית מהרופא המטפל.
3.מוקפאים אפשר להחזיר במחזור טבעי אם יש ביוץ מסודר ורירית תקינה.
4. לא חייבים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לתרום ביציותיפה20/06/2013
שלום,
אני לא מתכננת להביא ילדים. אני בת 35. האם אוכל לתרום את הביציות שלי תמורת תשלום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתרום ביציות - תגובה
ד``ר יואל שופרו23/06/2013שלום רב,
הגיל נמקסימלי לתורמת ע"פ החוק הוא 35. זה די גבולי גם מבחינת כל ההכנות הנדרשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טופס 17 להחזרה דרך מכביכגלגכחךףל27/05/2013
אם אני חברת מכבי ורוצה לבצע את הטיפול דרך הדסה, האם הדסה מכבדת טופס 17 להחזרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מתכוונת במסלול תרומת ביצית
כגלגכחךףל27/05/2013אני רוצה לבצע טיפול של תרומת ביצית דרך הדסה - האם במקום לשלם 9000 להדסה - אני יכולה להביא טפסי 17 כמו באסותא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מתכוונת במסלול תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יואל שופרו03/06/2013שלום רב
טופס 17 נדרש לצורך ביצוע החזרת עוברים מוקפאים מופשרים, גם אם מביציות תורמת בחו"ל.
לא ניתן לשלם באמצעות ט 17 על הביציות עצמן, החזרת עוברים טריים או הנסיעה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EDTמשתוקקת לילד21/05/2013
שלום רב
אני יודעת מה זה ED
אבל מה זה T ?
Egg Donation T ......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EDT - תגובה
ד``ר יואל שופרו03/06/2013אולי transfer?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן. תודה.
משתוקקת לילד03/06/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לחוות דעת הרופאיםלילך19/05/2013
שלום לפרופסורים,
רציתי להתעייץ איתכם.
בת 43.5, נמצאת בשבוע 18. הריתי מתרומת ביצית בקייב.
עשיתי בדיקות דם במעבדות זר, לפי גיל התורמת-28 שנים.
התוצאות שהתקבלו:
בבדיקות סקר שליש הראשון בשבוע 12, והתוצאה היתה: לפי הגיל והבדיקות:1:1200
לפי הגיל 1:1100
תוצאת השקיפות עורפית היתה- הסיכון לפי גיל 1:956 ולפי הגיל והבדיקה- 1:1471
בשבוע 16.4 עשיתי תבחין מרובע גם במעבדות זר.
התוצאה שהתקבלה: לפי הגיל והבדיקות- 1:10.000
לפי הגיל בלבד - 1:1100
בבדיקת סקירת מערכות מוקדמת הכל היה תקין ברוך השם.
עליי להחליט האם לבצע בדיקת דיקור מי שפיר.
אשמח לחוות דעתכם
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לחוות דעת הרופאים - תגובה
ד``ר יואל שופרו03/06/2013שלום רב
הסקרים הללו הם תקינים, אך כוחם לגלות תסמונת דאון הוא ברגישות של 90-94% בלבד, כך שיתכן ומקרים מסויימים יפוספסו.
מעבר לכך עלייך לקבל ייעוץ פרטני מהרופא המטפל או מגנטיקאי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרע מוקפא שלא הופשר, כי מתפקששS.19/05/2013
כל פעם הטיפול עם ה-IVF האחרונים..
דר' שופרו, אולי ידוע לך אם בהדסה נוהגים להפשיר זרע מהבנק, כל 3 חודשים, כדי לראות תקינותו.. או עמידותו בתנאיי הפשרה? או הזרע נשאר מוקפא ככזה גם 10 שנים, אם אין לו דורש.
בבי"ח במרכז לא רוצים להחזיר הכסף, כי יצא מכותלי בי"ח לבי"ח פרטי. ולקחתי סתם זרע כי ידעתי שלא ייקלט,
ו-אני לא בטוחה מה צריך להתאים קודם? ביצית או זרע? מה דומיננטי יותר, לי נראה הביצית חשובה יותר. ואז אתאים את הזרע לפי תכונות הביצית.
איך זה הולך בהדסה, נשים בוחרות קודם כל את הביצית מן הסתם?
והאם בודקים את תכונות הזרע (מפשירים-מקפיאים שוב) כדי ליצור ולוודא עוברים איכותיים? שישרדו הפשרה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרע מוקפא שלא הופשר, כי מתפקשש - תגובה
ד``ר יואל שופרו03/06/2013שלום רב,
לא מקובל להפשיר זרע ולהקפיאו מחדש באופן תקופתי שכן הדבר פוגע באיכותו. במעמד גיוס התורם מבצעים טסט הפשרה פעם אחת על מנת לודא שאין לזרע מתורם זה בעיה לעבור הפאה והפשרה ולשרוד באופן סביר.
רוב המטופלות במסלול בו נעשה שימוש בביציות טריות יבחרו את תורם הזרע לפני תורמת הביצית מסיבות לוגיסטיות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפיראני05/05/2013
ערב טוב,
אני בת 38 בצענו תרומת ביצית מתורמת בת 27.
מדוע יש צורך בבדיקת מי שפיר למרות שהמטען הגנטי אינו שלי?
חשוב לציין שעד כה בדיקות השקיפות והסקירה המוקדמת תקינות לחלוטין.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר - תגובה
ד``ר יואל שופרו09/05/2013שלום רב
במקרה זה יש להכניס לסקרים שאת מבצעת במהלך ההריון (שקיפות עורפית, חלבון עוברי וכד') את גיל התורמת ולא את גילך, ולפעול ע"פ התשובה. דיקור מי שפיר אינו מחויב המציאות אם הסקרים השונים מצביעים על סיכון נמוך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומה כפולהיעל25/04/2013
שלום,
בתרומה כפולה (כלומר שני התורמים הוכיחו פוריות, ולכן נבחרו כתורמים), כמה עוברים יפים אמורים לקבל משמונה ביציות שהופרו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה על התייחסות בבקשה
יעל02/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומה כפולה - תגובה
ד``ר יואל שופרו09/05/2013שלום רב,
בהערכה גסה 4, אך ההנחה הבסיסית שלך אינה בהכרח נכונה. רוב תורמות הביציות במקום נורמלי תורמות רק פעם אחת, ואם יש "הוכחת פוריות" מדובר בהריון ספונטני קודם שלהן לרוב כמה שנים לפניכן. לגבי תורמי זרע: זה תלוי בנסיבות הספציפיות של כל תורם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת לתרום ביציתדנה22/04/2013
אפשר לתרום ביצית בבית חולים רמב"ם בחיפה? אם כן מה התהליך שצריך לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעוניינת לתרום ביצית - תגובה
ד``ר יואל שופרו23/04/2013אנא פני אליהם ישירות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת בתרומה מחו"לרועי18/04/2013
שלום,
אנחנו זוג המעוניין בתורמת ביציות מחו"ל על מנת ליצור חיץ מובחן בינה לבין הילד שלנו. אני עקרה, עברתי כריתת שחלות ורחם ואי ני מייצרת ביציות כלל. האם יש מדינות ספציפיות שכדאי לחפש בהן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעוניינת בתרומה מחו"ל - תגובה
ד``ר יואל שופרו18/04/2013שלום רב
ניתן להגיע לתורמות ביציות ממדינות שונות בתכניות הקיימות בארץ- אוקראינה ומדינות חבר העמים או לחלופין צ'כיה (תכנית הדסה). אם עברת כריתת רחם את זקוקה גם לפונדקאית כמובן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשקד
שקד29/04/2013אני ממליצה בחום על חברת מנור מדיקל,אמינים ומקצועיים ביותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביצית+פונדקאותאילנה07/04/2013
יש לי להיות פונדקאית ובנוסף אני זקוקה לתרומת ביצית. האם ניתן לבצע את החזרת העוברים בארץ? הפונדקאית אינה מעוניינת לטוס לחו"ל לשם כך. מהי עלות תהליך תרומת הביצית? למי ניתן לפנות כך שההחזרה תתבצע בארץ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביצית+פונדקאות - תגובה
ד``ר יואל שופרו08/04/2013שלום רב,
בתכנית הדסה ניתן להחזיר לפונדקאית שבארץ עוברים מוקפאים שהופשרו. העלות היא כמו בתכנית תרומת הביצית הרגילה, בהפחתת עלויות הטיסה והשהיה בחו"ל.
ההחזרה לפונדקאית בארץ - עם התחייבות מקופ"ח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג מנת תורם הזרע בתרומת ביציתשושה26/03/2013
שלום ד"ר
יש ברשותי 4 מנות זרע שהבאתי מחו"ל, אלו מנות שיעדו לטיפולי IVF (מנות עם מספר קטן יותר של זרע מהרגיל לפי הבנתי)
כיום אני עומדת לפני תרומת ביצית האם מנות אלו טובות מספיק?
האם יש לשלוח יותר ממנה אחת?
בעבר כאשר טופלתי בIVF אחת המנות היו בה פגמים מורפולוגים, למרות שהגיע דרך אסף הרופא.
האם יש צורך לרכוש מנה "רגילה" שהיא יקרה יותר ועלי להמתין למשלוח הבא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוג מנת תורם הזרע בתרומת ביצית - תגובה
ד``ר יואל שופרו03/06/2013שלום רב
מנות זרע אלו אמורות להספיק גם לביציות תורמת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

