מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תרומת ביצית - מה קורה אם נוסעיםמירב17/01/2013
ובמקום עצמו (בחו"ל) מתברר שאין תורמת תואמת את נתוניי, עיניים כחולות,, מראה בהיר. האם אני יכולה לסרב/ להתחרט, ולדחות הטיפול? בחו"ל עצמו? או יודיעו לי מראש בארץ? כך שהכסף לא יילך לאיבוד. (ה-30,000 אלף שזה עולה לתרומה). שלא יווצר מצב שבלית ברירה אצטרך להסכים לתרומת שחורה נניח, במעמד זמן אמת.. (בהנחה שלא יחתימו אותי על כלום מעין זה...).
יש מצב כזה? מניחה שרופאים בארץ יודעים מראש על נתוני התורמת, כך שאוכל להתאים גם זרע תורם.
(גם זרע יכול להיאזל.. בזמן אמת כשאני באה לקחת אותו). אבל בנסיונות IVF למבוגרות הביצית העצמית ידועה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביצית - מה קורה אם נוסעים - תגובה
ד``ר יואל שופרו19/01/2013שלום
בתכנית הדסה התאמת התורמת לנתרמת נעשית מראש, על פיה קוים כלליים שמסרה הנתרמת. הביציות נשאבות לפני הנסיעה. במקרה הנדיר בו תורמת מתחרטת או אינה מגיבה לטיפול ההורמונלי, מוצעת תורמת אחרת במידת האפשר, אך לא חייבים לקבלה. כל זה לפני הנסיעה כמובן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון גבוהשלי04/01/2013
האם הריון בגיל 45 מתרומת ביצית נחשב להריון בסיכון גבוה?
מצד אחד-הגיל שלי
מצד שני- עוברים מתורמים בני 24 שניהם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון גבוה - תגובה
ד``ר יובל בדולח05/01/2013שלום רב,
ההגדרה של הריון כהריון בסיכון גבוה היא די סובייקטיבית.
מחד, גיל הביציות והזרע במקרה שלך מפחיתים משמעותית את הסיכון להפרעות כרומוזומליות וגנטיות אחרות. מאידך, בגילך יש יותר סיכון למחלות רקע כגון סוכרת ויתר לחץ דם, העלולות להוות נדבך נוסף בהריון.
המלצתי היא כן לפנות למרפאת הריון בסיכון.
בהצלחה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שלי05/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי החזרה טרייםנועה31/12/2012
ב-12/12 בטא ראשונה 240 שניה 624 שלישית 2460 האם ערכים תקינים ? האם אני צריכה לעשות עוד הטא? באיזה שבוע או תאריך אני אמורה לעשות א.ס תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
נועה31/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי החזרה טריים - תגובה
ד``ר יואל שופרו31/12/2012יש לבצע א"ס 3-4 שב' מההחזרה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה על פרטוקול הכנהשלי20/12/2012
לפני החזרת טריים בארץ
במשך למעלה משבועיים קיבלתי 3 פרוגינובה,בהמשך נוסף אסטרופם ולסיום כמה ימי צטרוטייד.
ואכן לא בייצתי וגידלתי רירית נאה (זקיק 19.רירית 9 פרוג 2.2. אי2 10000 ).
השאיבות מתבצעות היום ומחר וההחזרה בהתאם ביום א או ב.
היום הרופא הורה להמשיך עם הפרוגינובה והאסטרופם ולהפסיק עם הצטרוטייד.אמר שלא משנה אם אבייץ,בגלל האנדומטרין שיוסיף לי.
שאלתי אליכם נוגעת לעניין הפסקת הצטרוטייד:
עפ"י נתוני הפרוג' סביר שלא אבייץ היום או מחר (מה שהיה מתיישב בול על השאיבות).
אם כן- מדוע נאמר לי להפסיק את הצטרוטייד?
החשש שלי שאם אבייץ בעוד יומיים-שלושה,לא תהיה סינכורניזציה של הרחם לגיל העוברים.
האם תוספת האנדומטרין הופכת את העניין לאפשרי? אם כן אשמח לדעת מה תפקידו של האסטרוגן בעניין וכיצד למרות הביוץ שלא בעיתו,עדיין ההחזרה תהיה במקומה.
ואם לא האסטרוגן הוא ש"מסדר" את העניינים,האם זו לא טעות להפסיק עם הצטרוטייד?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה על פרטוקול הכנה - תגובה
ד``ר יובל בדולח23/12/2012שלום רב,
הרעיון בהחזרת עוברים לרירית שהוכנה מראש - הוא התזמון בין גיל העוברים לבין "גיל" הרירית - הזמן שהיא "רואה" פרוגסטרון. מתזמנים את זמן החשיפה לפרוגסטרון כך שהרירית היא כמו במקרה של 3 ימים לאחר הביוץ (ובהתאמה גיל העוברים הוא 3 ימים).
מכאן שעם התחלת מתן אנדומטרין אין חשיבות אם אמנם יהיה ביוץ - הרירית ממילא נחשפת לפרוגסטרון.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרתכםשלי18/12/2012
אני לפני החזרת עוברים טריים בעוד כשבוע.
טיפול ההכנה שלי החל לפני כשבועיים- 3 פרוגינובה.
במהלך הטיפול הרירית התפחתה באיטיות יותר מאשר בטיפולים רגילים,מה שהיה מוזר לי.
בעקבות זאת התחלתי עם 1 אסטרופם וגינלי בנוסף. ואכן ה E2 שילש את עצמי, והרירית התחילה להדביק פערים והייתה שלשום 9 (E2-16000+פרוג-1.3) וכן נצפה זקיק 17 מ"מ.
בעקבות זאת התבקשתי להוסיף צטרוטייד.
יומיים אח"כ שזה היום אלו התוצאות:
רירית- 8.3. זקיק-18 מ"מ. דם עדיין אין לי.
ושאלותיי:
א. מדוע הרירית צמחה לאט יותר מאשר בלי פרוגינובה?
ב. איך קורה שהרירית נסוגה מ9 מ"מ ל8.3?
ג. הזקיק ממשיך לגדול,לאט אבל בטוח- האם זה אומר שלא מושג דיכוי ביוץ?
ד. איך בעצם אמור הצטרוטייד לבוא לידי ביטוי? להעלים הזקיק? לעצור גדילתו?
ה. מה משמעות התוצאות נכון לעכשיו עם רירית נסוגה וזקיק די גדול? איך אוכל לסחוב עוד שבוע עד להחזרה ולגדל הרירית ולעכב הביוץ? האם אפשרי? האם אני בדרך הנכונה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרתכם - תגובה
ד``ר יואל שופרו18/12/20121. ייתכן בהחלט שאת צריכה יותר אסטרוגן על מנת להצמיח את הרירית
2. כנראה הבדל מדידה. אם לא דיממת הרירית לא נשרה.
3. צטרוטייד עובד ומונע גדילת זקיק לקראת ביוץ רק אם הזקיק אינו עובר 14 מ"מ. המקרה שלך חריג אך יתכן והצטרוטייד לא ימנע ביוץ. מה שכן- ברגע שמוסיפים פרוגסטרון (נקבע ע"פ דיקור התורמת) זה כבר לא משנה- חשוב שלא תבייצי עד אז.
4. לא בטוח שתצליחי- יש לקיים מעקב הדוק.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציותאורטל10/12/2012
היי,
רציתי לברר את הליך תרומת ביציות,למי ניתן לפנות ומה נדרש וכו'.
תודה מראש על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביציות
חנה11/12/2012לגבי התרומה אנחנו פנינו לסוכנות אמריקאית שעוסקת במציאת תורמות והמשכנו משם בעזרתם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומת ביציות
אורטל11/12/2012כנראה לא הסברתי את עצמי נכון, אני מעוניינת לתרום ביציות. ברצוני לברר למי ניתן לפנות בכדי ליישם זאת.
תודה על המענה בכל מקרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל עוד פרטים
איילת27/01/2013הי חנה
אשמח מאוד לקבל עוד פרטים
איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם נרות אנדומטרין -יעילות גם בנושאמירב06/12/2012
תרומת ביצית, לאחר החזרה? כי רכשתי (בנסיון כרגע IVF ראשון, בת 44.5, ועלי לחזור ל"החזרה").
משום מה, הרצפטים לא מופרדים, ורוקח תמיד נותן הכל.
אוביטרל גם טוב?
חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם נרות אנדומטרין -יעילות גם בנושא - תגובה
ד``ר יובל בדולח06/12/2012תמיכה בתכשירי פרוגסטרון מקובלת גם בתרומת ביצית - וניתן להשתמש באוטרוגסטן, אנדומטרין או זריקות גסטון.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ההבדל בין סיכויי מוקפאים לטרייםראומה04/12/2012
שלום ד"ר,
ראשית תודה על תשובותיך קודם לכן.
שנית, הרופא אמר שיביא לי מוקפאים (לא נותרו לי מוקפאים כשהייתי שם, וכשמדובר במעבדה בקייב, כפיצוי, הרופאים נוהגים בנסיעה הבאה שלהם אחרי חודשיים, להביא מוקפאים לבנות שלא קיבלו מוקפאים בהתחלה. הם מטיסים את הזרע קודם לכן כמובן)
שאלתי הראשונה היא- מה ההבדל מבחינת סיכויי ההצלחה, בין מוקפאים שיביאו לי לארץ להחזרה, לבין אחוזי ההצלחה, אם אסע לשם, ושוב אעשה החזרת טריים במקום?
שאלתי השניה היא- היום כבר הרבה רופאים שנסעו בעבר לחו"ל, נוהגים להביא את העוברים הטריים באינקובטור להחזרה כאן מבלי לנסוע לשם. הם טוענים שהתנאים שוכללו ויש אחוזי הצלחה גבוהים. מה דעתך על כך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההבדל בין סיכויי מוקפאים לטריים - תגובה
ד``ר יואל שופרו06/12/2012סטטיסטית, הסיכוי להשרשת העובר נמוך יותר אם הוקפא והופשר. יחד עם זאת הגורם הקובע ביותר הוא מקרי- איכות העובר, כך שעובר טוב יותר (ואין כיצד לדעת זאת מראש) הוא בעל סיכויי השרשה טובים גם אם הוקפא והופשר.
לגבי השאלה השניה- קשה לי לענות מכיון שנתונים אלו לא מפורסמים במורה שתאפשר בקרה נאותה של הנתונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת פיפלאגם03/12/2012
האם בדיקת פיפל אכן עוזרת להשתרשות?
כמה זמן לפני ההחזרה כדאי לבצע אותה?
האם בדיקת קרישיות מומלצת לכולן?
הבנתי שהרופאים נותנים אותה רק לאחר הפלה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת פיפל - תגובה
ד``ר יובל בדולח04/12/2012שלום,
ישנן עדויות עקיפות שיתכן ופיפל מסייע להשרשה, אם כי ההוכחות לא חד משמעיות. ישנם פרוטוקולים שונים - פעמיים או 3 פעמים במחזור שלפני החזרת העוברים בימים 10, 21 או 10,14, ו- 21 לוסת.
בירור קרישיות - בספרות הרפואית שללו את הכדאיות בכך גם לאחר הפלות חוזרות, אך בניסיון "להפוך כל אבן", הבדיקה שכיחה ביותר בקרב מטופלות פיריון - על מנת לשלול כל סבה לחוסר הצלחה (כמו בעיית קרישיות הפוגעת בהשרשה)
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לחוו"ד הרופאיםרנית03/12/2012
שלום לכם,
בת 43. עוברת טיפולים מתרומת זרע.
בגיל 40-41 עברתי 5 הפריות מביציות שלי, כשברביעית נקלטתי אך הפלתי בשבוע 7. (זה היה לפני שנתיים וחצי). יש לציין כי הבטא התחילה מאוד נמוך- 13, ועלתה עד 1000 ושם נפל. לא ראו עדיין דופק. אחרי ההפלה עברתי הסטוריוסקופיה אבחנית, והרחם היה תקין.
בכל הפריה היו בהתחלה 6 עוברים ולאט לאט הביציות ירדו ל-3 בכל מחזור. שחלה שמאל שלי אינה מתפקדת. גם חצוצרה שמאל חסומה. בדקנו שאין נוזל מהחצוצרה החסומה, ואין.
עשיתי הפסקה של שנה, ובגיל 42 ועם FSH - 12 החלטתי לעבור לתרומת ביצית.
נסעתי לקייב עם רופא מצוין. היה הריון כימי. לפני חודשיים וחצי החזרתי את המוקפאים שהביאו לי אז, ולא הצליח.
לפני שבועיים הייתי שוב בקייב עם רופא מעולה אחר. הרופא הזה נתן לי קודם כל גינרה, עשה פיפל, ואח"כ התחלתי עם פרוגינובה, עד לנסיעה.
קיבלתי וסת אתמול.
יש לציין שהוסת שלי היום שונה לגמרי מהשנה האחרונה, שבה לא עשיתי שום טיפולים, בשנה זו, ראיתי התדלדלות רצינית מאוד בכמות.
לפתע עכשיו אחרי הטיפול, הוסת עכשיו משופעת, ויש בה מלא קרישי דם כהים כאלה המזכירים לי מאוד, את מה שהיה לי אחרי הריון כימי. (כאילו עדות לנסיון ההשתרשות...)
אני מיואשת. לא יודעת מה לעשות. נאמר לי כי אחוז ההצלחה בתרומת ביצית הוא 50% 1. אז מה בעצם קורה ? מה יכולה להיות הסיבה?
החלפתי גם את תורמי הזרע.
2. יש לי מן תחושה שהענין תלוי גם בזה שאני באה עם זרע קפוא ולא טרי. האם יכול להיות שגם זה תורם לאי ההצלחה?
אודה לתשובתכם.
רנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לחוו"ד הרופאים - תגובה
ד``ר יובל בדולח04/12/2012שלום רב,
צר לי על כך שטרם הצלחת.
הסטטיסטיקה של כ- 50% הצלחה היא כמובן נתון שמתבסס על קבוצה גדולה של מטופלות ולגבייך - כל חוסר הצלחה הוא מתסכל. קשה למקם את הבעיה. כדאי לשבת עם הרופא המטפל ולנתח את הטיפולים עד כה ולחשוב אם ניתן לשנות עוד משהו. במקרים רבים - אין לרופא תשובה טובה לגבי סיבת הכשלון, כי אנו רחוקים מלהבין את התהליך עד תומו.
אם הזרע סביר בנתונים הראשוניים - בד"כ אין משמעות למצבו - טרי או קפוא - לגבי סיכויי ההצלחה.
בהצלחה בכל מקרה,
דר. בדולח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכלום!האם ישנה אפשרות להעבירשרונה30/11/2012
עוברים מקייב לבית חולים ציבורי . אין ביטוח משלים זהב וכו' במכבי מוכנים לתת כל בית חולים ציבורי מלבד אסותא או מדיקל! אין לי בעיה טכנית להעביר אותם לכל בית חולים שהפרופ' שאני מטופלת יחליט .את כל הטיפול שילמתי באופן פרטי.יש אפשרות שאני אטוס לקייב אבל נפשית אני לא מסוגלת להיות במקום הזה שוב באסותא מבקשים 6000 ש"ח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכלום!האם ישנה אפשרות להעביר - תגובה
ד``ר יואל שופרו01/12/2012שלום
ככלל בבית חולים ציבורי יסכימו לקבל ממך עוברים, ביציות, או זרע מוקפאים המסומנים בבירור ויש להם "תעודות" מסודרות באנגלית לגבי מקורם ושיוכם.
השימוש בהם יהיה בכפןף למגבלות החוק והתקנות בארץ, לרבות כיסוי מסל הבריאות במידת הצורך.
כדאי להשארי את ההעברה לחברה מקצועית בעלת ניסיון בתחום. זה כמובן יצטרך להיות על חשבונך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה!צריך אישור חריגה
שרונה02/12/2012מקווה שיאשרו לפרופ' שמטפל בי תודה רבה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין מצב שנוסעים לחו"ל עם מיכל מנסעטלי28/11/2012
לנשיאת זרע, ששוקל כ-5 ק"ג, כמו זה שסוחבים לאסותא למשל, כשמניידים זרע... נכון? שמחזיקים בין הרגליים שלא יטלטל באוטובוס וכו'... (סצנה מסרט ממש).
?
מי מעביר הזרע לחו"ל? היחידה?
2) מפליא שרופאים בכירים במרכז, חלקם, דוגלים בהבאת עוברים טריים לארץ, ואומרים שזה מצליח אותו דבר. האם זה לשיקולה של האשה רק מבחינה כספית? לא יתכן הבדלים בגישות באותם % הצלחה. מה אם אני רוצה שיצליח על הפעם הראשונה, במה זה תלוי? רק ברחם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין מצב שנוסעים לחו"ל עם מיכל מנסע - תגובה
ד``ר יואל שופרו28/11/2012אין בעיה לטלטל מעט זרע השמור ב(אדי) חנקן נוזלי
עוברים טריים המוחזרים בסמוך למעבדה בה נוצרו נותנים את סיכויי ההריון הטובים ביותר עדיין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציות בתשלוםאלונה20/11/2012
שלום, לאיזה גוף פונים לגבי תרומת ביציות בתשלום? תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביציות
חנה11/12/2012יש סוכנויות למשל אמריקאיות שעוסקות במציאת תורמות בתשלום. לחלקן יש תורמות יהודיות ואפילו כאלה שגרות בארץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומת ביציות
עפרה עמותת חן02/01/2013אפשר לפנות לעמותת חן לפריון כדי לקבל פרטים או ישירות לבתי החולים הלל יפה בחדרה ואסף הרופא בצריפין. התורמת תהיה מגיל 21 עד 35 לא נשואה, בריאה.
התהתליך הוא הרפיית מבחנה כאשר שאיבת הביצויות הינה בהרדמה מלאה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם חוקי בארץ ?אחת20/11/2012
הייתי מעוניינת לעזור לזוג שצריך תרומת ביצית ( שלי ) ופונדקאות ..( אשא את ההיריון ) האם זה חוקי בארץ ?
האם יש מרכז שמתווך בין נשים כמוני לבין זוגות שמעוניינים ?
אני יודעת שבארץ זה לא נפוץ אבל בחול כן
תודה על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם חוקי בארץ ? - תגובה
ד``ר יואל שופרו25/11/2012זה בלתי אפשרי בארץ משתי סיבות:
1. אסורה תרומת ביצית לא אנונימית
2. פונדקאות ותרומת ביצית אסורות באותה אישה שכן זה יהיה הילד שלה בסופו של דבר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחיצה ברחםטל20/11/2012
שלום בזמן ההריון התגלתה אצלי מחיצה ברחם ,ללא בעיות להיכנס להריון ילדתי בשבוע 36+3 ירידת מים.
האם במקרה כזה הית ממליץ על הסרת המחיצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיצה ברחם - תגובה
ד``ר יואל שופרו25/11/2012לא אם לא מדובר במחיצה לכל אורך הרחם העלולה להעלות שכיחות מצגי עכוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

