מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם התשובה הזאת נכונה? הצלה לעובריםמחפשת תשובה26/12/2013
האם תקין ?
?
25/12/13
HCG-B Quantitative Urgent יחידות: mIU/ml |
תאריך בדיקה : תוצאות :
25.12.2013 = 151 : (בטא כעבור 9 ימים).
23.12.2013 = 112 : (בטא כעבור 7 ימים).
22.12.2013 = 98 : (בטא כעבור 6 ימים).
17.12.2013 = 51 : (בטא ראשונה).
•
לצערי זה לא נראה תקין
עינב וזהו
?
26/12/13
.
*** אלא אם זה אחרי IVF והוחזרו כמה עוברים
עקרונית אחרי 6 ימים מהבטא הראשונית היית אמורה
להיות על בטא של לכל הפחות 114
שללו הריון חוץ רחמי? ***
..
עינב - דולה מדריכת הכנה ללידה והורות •
..
תשובה: כן, IVF (תרומת בצית) והוחזרו 2 עוברים
?
ואז מה? אם IVF אז הבטא תקינה? הכיצד?
........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם התשובה הזאת נכונה? הצלה לעוברים - תגובה
ד``ר יובל בדולח06/01/2014שלום רב,
הבטא אמור להכפיל את עצמו כל יומיים- שלושה.
העלייה כאן נראית איטית מדי.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת לתרום ביציותנטע17/12/2013
איך מתחילים ולמי פונים?
חיפשתי בהרבה אתרים ואף אתר לא באמת מסביר את הפרוצדורה כמו שצריך ..
וכמה זמן לוקח כל תהליך הבדיקות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעוניינת לתרום ביציות - תגובה
ד``ר יובל בדולח13/01/2014פני לבתי החולים אסף הרופא או הלל יפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה ייעוץ לגבי תרומת ביציתסאלי12/12/2013
שלום למומחים , האתרים מלאים מידע - אסותא , אתם , רופאים פרטיים , מסלולים שונים - איך יודעים למי - יש יותר הצלחה? האם טיפול אצל רופא פרטי שמן הסתם שולח גם למסלול בי"ח-פרטי לחו"ל - יותר טוב ומוצלח מאשר ישירות לבי"ח? אני ממש מבולבלת.
תודה
וכן כיוון שהייתי בייעוץ ראשוני האם כל אישה שרוצה תרומת ביצית צריכה לעבור בדיקת היסטרוקופיה אבחנתית? והם זה מסוכן לי לרחם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה ייעוץ לגבי תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח13/12/2013שלום סאלי,
נתחיל מהסוף: הסטרוסקופיה היא בדיקה בה "מציצים״ עם מכשיר אופטי
לתוך הרחם לודא את תקינות החלל לפני שמחזירים עוברים לתוכו.
אין בכך שום סיכון משמעותי.
לגבי עודף אינפומציה ודיסאינפומציה ברשת-לכך אין לי תרופה..
אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך את כמובן מוזמנת לבוא לפגישת יעוץ
ולשמוע ולשפוט בעצמך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך שאלה
סאלי14/12/2013תודה שענית ד"ר יואל - לגבי הבדיקה שאינה מסוכנת האם זה משנה אם עוברים אותה בבי"ח ציבורי או פרטי זה אותו מיכשור??כי אני גרה במרכז וזו ההתלבטות שוב מדובר ביהיסטרוקופיה אבחנתית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך שאלה - תגובה
ד``ר יובל בדולח15/12/2013הרפואה איננה משתנה ברגע שמבצעים בדיקות בבית חולים ״פרטי״.
זו אותה בדיקה עם אותו מיכשור, פחות או יותר.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון מתרומת ביציתדורית22/11/2013
שלום רב,
בשיקול האם לבצע בדיקת דיקור מי שפיר
לאיזה נתונים להתייחס ?
גיל התורמת
גיל הנתרמת
גיל הבעל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון מתרומת ביצית - תגובה
ד``ר יואל שופרו24/11/2013גיל התורמת
אם איכות זרע בן הזוג היתה ירודה במיוחד אז גם זה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע חום חלש בניגוב לאחר תרומת ביציתחן עתאר יהלום02/11/2013
עשיתי אתמול אולטראסונד הריון צעיר.מתאים לשבוע חמישי הכל תקין
היום בערב יום שישי ראיתי בעת ניגוד בשירותיים פסחום בהיר וזה ממשיך
עדיין.אני ממש ממש לחוצה ומודאגת.אני מניחה שאגש בום א לעשות בדיקת דם
האם אתה יכול להרגיע אותי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע חום חלש בניגוב לאחר תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח03/11/2013בדר"כ, גם אם יש הפרשה דמית קלה - הכל מסתדר.
כדאי לבצע אולטראסאונד חוזר בימים הקרובים.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה להודות
חן עתאר יהלום03/11/2013תודה רבה.אני מקווה שהכל ייסתדר.האם מאמץ פיזי יכול להגביר את כמות ההפרשה החומה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציתאפרת27/10/2013
בוקר טוב,
באילו מצבים נהוג להמליץ לאישה על תרומת ביצית?
תודה, רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח29/10/2013שלום רב,
הסבה הנפוצה להפניית מטופלות לתרומת ביצית היא תגובה שחלתית מופחתת עד לא קיימת. עם עליית הגיל, מאגר הביציות אצל אשה יורד במספרו ובאיכותו, דבר המביא לירידה דרסטית ביכולת להרות מעל גיל 40 (בממוצע- לכל אשה זה מעט שונה). הפתרון הוא הריון בעזרת תרומת ביצית.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר בדולח.
רונית31/10/2013ברשותך, שאלה נוספת - האם נהוג להמליץ לאישה בת 40.4 ולהפנותה לתרומת ביצית כאשר ערכי ה- LH וה- FSH שלה תקינים לחלוטין, כמו גם - הרזרבה השחלתית שלה גבוהה למדיי?
תודה, רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר בדולח. - תגובה
ד``ר יובל בדולח02/11/2013רונית שלום,
ככלל, התגובה השחלתית פוחתת עם הגיל, בודאי לאחר גיל 40.
ספציפית לכל אשה, יש להתרשם מכלל התמונה, כולל תגובה לטיפול קודם, מדדים הורמונליים כמו FSH ו- AMH וכו'.
יש להיוועץ ברופא שמכיר את המטופלת.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר בדולח
רונית03/11/2013אם הבנתי נכון את דבריך, למעשה - אם ערכי ה- LH וה- FSH תקינים ובמסגרת הנורמה וה- AMH שלי גבוהה למדיי (על פי כל הפרמטרים - גיל ומצב בריאותי), אזי - אני יכולה להיות רגועה בשלב זה ולא להטריד את מוחי באופרציות ובהזדקקות לתרומת ביצית? ואני כמובן מדגישה "בשלב זה"?
שאלה נוספת ברשותך - האם ישנם מצבים בהם מדכאים שונים (צטרוטייד ודקפפטיל למשל) משפיעים באופן שונה. כלומר - האם יכול להיות שדקפפטיל למשל מאוד מדכא בעוד שצטרוטייד פחות ולכן קצב צמיחת הזקיקים, הכמות שלהם וההתפתחות שלהם מן הסתם מושפעים מכך? האם הצטרוטייד והדקפפטיל ניתנים במינונים שונים כפי שניתנים הגונדוטרופינים? האם לכל החומרים הללו (המדכאים והגונדוטרופינים) השפעה על איכות הביציות ובמידה שכן - מהי?
מתנצלת על היקף השאלות. פשוט מאוד מוטרדת ובלחץ מכל התהליך והמצב.
תודה ושבוע טוב, רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושאלה נוספת ברשותך
רונית03/11/2013אם במשפחה (קירבה ראשונה) סרטן שד ממאיר, האם יש לכך השלכות על טיפולי הפוריות (בחירת הפרוטוקול, הרכב הפרוטוקול, מינוני הזריקות וכו')?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושאלה נוספת ברשותך - תגובה
ד``ר יובל בדולח03/11/2013ההכנה לתרומת ביצית אינה כרוכה בזריקות ממילא, בדר״כ.
בנוסף, הקשר בין תרופות פיריון לסרטן השד מעולם לא הוכח חד משמעית כך
שאין מקום לדאגה בטיפול שאינו כרוך במינונים גבוהים של אסטרוגן.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה לך מאוד ד"ר בדולח!
רונית04/11/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציתיולי12/10/2013
אשמח לקבל עזרה...
אני מעוניינת לתרום ביצית.
לאן אני יכולה לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופיל הורמונלי
מירב25/11/2013אני נמצאת בצומת דרכים אקוטי שיקבע האם פניי לשאיבה או לתרומת ביצית ונשלחתי ע"י רופאי לבצע פרופיל הורמונלי. ידוע הוא כי את הבדיקה יש לבצע בין היום ה- 2 ל-5 של הווסת. אני נתבקשתי לבצע את הבדיקה ללא קשר לווסת (לא מקבלת ללא התערבות )
ואני תוהה האם לתוצאות המתקבלות בבדיקה כזו יש משמעות והן תוכלנה להאיר ולתת מענה לשאלה שאיבה או תרומה?
אודה מקרב לב למענה מהיר
לילה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופיל הורמונלי - תגובה
ד``ר יובל בדולח25/11/2013שלום רב.
לפי רמת האסטרדיול יוכל הרופא לודא ששאר הבדיקות המעידות
על הפעילות השחלתית, נלקחו במועד נכון.
ניתן לבצע בדיקת דם נוספת ששמה AMH
(ואינה מבוצעת בכל קופות החולים), בכל שלב של החודש והיא תסייע
לברר מה מצב ה״רזרבה השחלתית״ ולהחליט לאן כדאי להמשיך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיסטרוסקופיה אבחנתית
מירב06/12/2013שוב שלום. תודה על המענה לשאלתי הקודמת ובהמשך לה כחלק ממחזור הברור שאני עושה בימים אלה, נאמר לי שישנו הבדל בין צילום רחם וביפסיה של רירית הרחם לבין היסטרוסקופיה אבחנתית . נשמע לי תמוה האם אכן יש הבדל? האם ישנן כמה שיטות לעשות צילום רחם וביופסיה של הרירית שרופאי קופות החולים לא מבצעים ? אשמח לשמוע את תשובתכם כי אני מרגישה שדיס האינפורמציה בנושא מרקיע שחקים ונעשה משיקולים זרים של רופאים פרטיים...תודה מקרב לב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיסטרוסקופיה אבחנתית - תגובה
ד``ר יובל בדולח06/12/2013שוב שלום,
יש 2 שיטות עיקריות בשימוש להדגמת חלל הרחם: צילום רחם והסטרוסקופיה - לכל אחת יתרונות וחסרונות. בצילום רחם מדגימים גם את החצוצרות- מה שלא ניתן לעשות בשיטה השניה.
השאלה היא לצורך מה מעוניינים בהדגמה זו. יש להתאים את הצורך לבדיקה.
בכל מקרה, בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסיכוי להריון ממוקפאים?הודיה21/09/2013
שלום. אני בת 44 עם אנדומטריוזיס +לבעלי בעית זרע. אנו צריכים לבחור בין תרומת ביציות טריות למוקפאות {במוקפאות הם לא בודקים את האיכות אחרי ההפשרה ולא נותנים לי מידע איך הוקפאו וכמה זמן ועוד} השאלה שלי היא האם בגלל הגיל והמצב הבריאותי שלנו הסיכויים להריון יהיו יותר גבוהים אם נעשה סבב טריים? או האם הסיכוי להריון דומה בטריים ומוקפאים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסיכוי להריון ממוקפאים? - תגובה
ד``ר יובל בדולח08/10/2013שלום רב
הסיכוי בהפריה של ביציות טריות עדיין מעט גבוה
מביציות מופשרות ברב יחידות ההפריה. אין קשר לאיכות הזרע, לגילך
או לאנדומטריוזיס.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסיכוי להריון ממוקפאים? - תגובה
ד``ר יובל בדולח08/10/2013שלום רב
הסיכוי בהפריה של ביציות טריות עדיין מעט גבוה
מביציות מופשרות ברב יחידות ההפריה. אין קשר לאיכות הזרע, לגילך
או לאנדומטריוזיס.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסיכוי להריון ממוקפאים? - תגובה
ד``ר יובל בדולח08/10/2013שלום רב
הסיכוי בהפריה של ביציות טריות עדיין מעט גבוה
מביציות מופשרות ברב יחידות ההפריה. אין קשר לאיכות הזרע, לגילך
או לאנדומטריוזיס.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה למנופור ודקה פפטילאורית17/09/2013
אשמח לקבל כל כמות גם ליום אחד
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקפפטיל
חוה27/11/2013אני מוכנה למכור לך דקפפטיל במחיר מוזל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה להתחיל בתהליך של תרומת ביציתעמי ותמי07/09/2013
שלום,
יש לי 2 ילדים (תאומים)
ובנוסף מנסה כבר 6 שנים להביא את הילד השלישי.
אחרי 11 הפריות כושלות- אם חוסר תגובה למתן הורמונים-
אחרי מלא זריקות- מקסימום 2 ביציות וכנראה שאינן טובות-
וזאת לאחר שקופ"ח- מסרבת להמשיך לתת לי הפריות...
החלטתי לעבור לתרומת ביצית...
האם אפשרי בארץ? האם יש התקדמות עם החוק?
כמה זה יעלה לי בארץ לעומת חו"ל?
האם בארץ לא בעייתי שיהיה בעתיד גילוי עריות (2 אחים יתחתנו- מבלי ידיעה)...
מחכה לעזרה, עידוד ומאיפה מתחילים....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה להתחיל בתהליך של תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יובל בדולח12/09/2013שלום רב,
התהליך בארץ עדיין אינו עובד בצורה טובה.
בכל אחת מהיחידות שעוסקות בתרומת ביצית - ישמחו לשבת איתך ולתת מידע והדרכה על תרומת ביצית בשיתוף יחידה מחו"ל.
כל טוב ושנה טובה ופוריה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם תמיד
רחל17/09/2013הריון מתרומת ביצית נחשב להריון בסיכון גבוה שדורש מעקב צמוד?
לאחר שהעובר מתרומת הביצית נקלט בהצלחה ברחם, האם צריך ליידע את הרופא המטפל שמדובר בתרומת ביצית? הרי רוב המטופלות לא מעוניינות לחשוף עובדה זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש לי עוד סיכוי ??יעל13/08/2013
שלום רב,
בת 39 ושמונה חודשים, בדיקות הורמונליות אחרונות לפני כ-8 חודשים:
FSH היה פעם אחת 9.7 ופעם שנייה 13.9 ופעם שלישית 9.9, AMH מחודש דצמ' 0.4.
עשיתי 2 הפריות אחת בינואר : 3 ביציות, 2 הפריות ,הזרקת גונאל 225- אין הריון.
במאי : 7 ביציות, 4 הפריות ,3 עוברים שהוגדרו כיפים מאד (הזרקת מנופור 300)- שוב אין הריון.
חודש יוני: מנופור 375, הניב רק ביצית אחת.
החודש הנוכחי : פיורגון ואחר כך מעבר למנופור 400- שוב רק ביצית אחת.
הרופא אומר שאין כמעט תגובה וזה לא נראה טוב.
אני ממש מדוכאת ולא מבינה איך הפוריות שלי הדרדרה בצורה כזאת במהלך השנה,
בחודש יוני הייתי בטוחה שאחרי הפסקה של חודשיים הביציות יחזרו, אבל שוב גם החודש אין תגובה ונשארתי עם ביצית אחת מובילה ועוד אחת קטנה שלא מתפתחת.
הרופא אמר שאם אני רוצה אפשר לנסות שוב פעם, אבל אני צריכה לשקול תרומת ביצית. אני ובן זוגי על הפנים וממש מדוכאים מהידיעה הזאת. האם גם אתם חושבים שאני צריכה לעבור למסלול תרומת ביצית? האם כדאי לבצע עוד נסיונות של הפרייה עם הורמונים? אין לי ילדים עדיין, ושנה שעברה היו לי 2 הריונות מחוץ לרחם מ-2 הזרעות,נשארתי עם חצוצרה אחת.
מה לעשות ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יעל
טלי15/08/2013אינני רופאה/עוסקת בתחומי הרפואה וכדומה, כי אם "רק" אחות לצרה ולמסע.
מנסיוני, ישנן דרכים טבעיות ובריאות לשפר את איכות הביציות ולהוריד את ערך ה- FSH וכן - לשפר את המצב באופן כללי. ממליצה בחום!
במידה שאת זקוקה לעזרה/מענה על שאלות/מידע נוסף, יותר מאשמח להושיט את שתי ידיי ולנסות לעזור לך. כאחות למסע.
אם את מעוניינת, את יכולה להשאיר לי כאן את כתובת המייל שלך ו/או כל פרט אחר שתבחרי ונתקשר.
בריאות רבה ויום נהדר, טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש לי עוד סיכוי ?? - תגובה
ד``ר יובל בדולח15/08/2013שלום,
מהנתונים שהצגת, אמנם מסתמן שיש קושי להתקדם ב- IVF.
ה- AMH די נמוך וזה מטריד.
עם זאת, את מתחת לגיל 40 ואיכות הביציות שלך עדיין טובה, ככל הנראה.
מתי הנקודה שכדאי לעבור לתרומת ביצית - זו החלטה שלך עם הרופא המטפל ובודאי שאין אמת מוחלטת.
בכל אופן, כדאי לשמוע גם על תרומת ביצית.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על זרערחל08/08/2013
האם אפשרי לקחת זרע ספייר שנשאר לי, להפשירו, להנזיל אותו, ע"מ להזריק מתוך מזרק, וע"י ערכת תזמון ביוץ ביתית
2) האם יאבד מתכונותיו
או צריך להשביח אותו במעבדה ואז אפשר יהיה להזריק לנרתיק, כאילו היו אלו יחסי מין, רק מתוך מזרק.
3) כמה זמן יכול לשהות זרע בר הפרייה בנרתיק, או שפשוט הוא ייזל החוצה?
4) מה אורך חלון ההזדמנויות שבו ביצית-זרע ייפגשו?
הרי ב-3 ימי הביוץ + -, גם אנשים מתזמנים יחסים בלי מעבדה ומתוך גורל.
האם זה אפשרי כל זה בכלל לגבי זרע קפוא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על זרע - תגובה
ד``ר יובל בדולח15/08/2013השאלות אינן מעניינו של פורום זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארבע מיליון זרע תנועהאביבהי01/08/2013
15% אחוז זה מספיק טוב או כדאי לתת מנה נוספת ????? ובבדיקה המעבדה יצא שינה כנראה דלקת האם אפשר לתת זרע בהשפעת אנטיביוטיקה??? או כדאי לטפל באופן טבעי הפריה ב7/8 תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה מספיק לתרומת ביצית או שבגלל
אביבהי05/08/2013הדלקת זה יכול לעשות נזק לעוברים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תשובה
אביבהי06/08/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב מאוד דעתכם ההחזרה
אביבהי08/08/201318/8
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב מאוד דעתכם ההחזרה - תגובה
ד``ר יובל בדולח15/08/2013שוב, אין דבר כזה - עוברים מזוהמים!!
שאלי את הרופא שלך למה הוא התכוון.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוברים עם זיהום ממה זה יכול להיותאביבהי31/07/2013
כך נאמר לי לפני החזרה אציין שזו תרומת ביצית שלושה עוברים !בבדיקת הזרע לפני ששלחו מן הסתם בדקו אותו אז ממה יכול להיות אני מיועדת שוב לאוגוסט ואני דואגת תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוברים עם זיהום ממה זה יכול להיות - תגובה
ד``ר יובל בדולח31/07/2013כל תהליך ההפריה מבוצע בכל העולם תוך הקפדה על תנאים סטריליים.
יתכן שלא הוסבר לך כהלכה והכוונה היתה לדבר אחר- לא מחזירים לרחם עוברים מזוהמים בכל מקרה!
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש מצב שבו רירית לא מגיבה לתרופj30/07/2013
ה? כשם שהגוף לא מגיב לגונדרופינים?
מה עושים אז? (כי אישה לא תפנים זאת ותמשיך לגלגל את כדור השלג הפיננסי הזה... עד לתוצאה המיוחלת. דחף נשי להצליח בכל מחיר.)
גם בתרומת ביצית אפשר לפנות לפונדקאית, עם החזר מסויים מקופ"ח? או לפונדקאות זה חוקים אחרים?
הרירית שלי מוחמאת, אך מי אומר לי שזה יישאר כך לקראת גיל 47, 8, 50..? מפחיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש מצב שבו רירית לא מגיבה לתרופ - תגובה
ד``ר יובל בדולח31/07/2013שלום רב
יש מצבים בהם רירית אינה מגיבה לתרופה מסוימת.
בדר״כ נמצאת תרופה אחרת שתגרום לה לשגשג.
אין קשר מוכח בין גיל לביו עובי הרירית כך שעם ההתבגרות רירית שהיתה תקינה ככל הנראה תשאר כך.
פונדקאות אינה מכוסה בינתיים על ידי סל הבריאות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

