מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- PGD לעוברים מתרומהאגם16/11/2012
האם לעוברים שעברו PGD יש פחות סיכויים להשתרש ( לעומת עוברים שלא עברו את התהליך ) ?
בנוסף מה קורה לעוברים שעברו PGD הוקפאו והופשרו, האם הם לא נפגעים כתוצאה מכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PGD לעוברים מתרומה - תגובה
ד``ר יואל שופרו25/11/20121. תלוי באיזו מעבדה. בטובות יותר אין פגיעה משמעותית בסיכויי ההשרשה
2. רצוי להקפיא עוברים עודפים לפני PGD, שכן הקפאה אחרי ביופסיה נותנת תוצאות טובות פחות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרה ללא תמיכהיעל13/11/2012
האם החזרת עוברים מוקפאים מתרומת ביצית, שנעשית על ביוץ טבעי, יכולה להעשות ללא תמיכה הורמונלית (כי הרי השחלות מתפקדות)?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזרה ללא תמיכה - תגובה
ד``ר יואל שופרו25/11/2012בפירוש כן!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות גנטיות לזרע - של תורםרבקה30/10/2012
צהריים טובים,
בתור אחת שודאי תזדקק לתרומת ביצית, וגם לתרומת זרע:
1) האם נמסר סוג דם התורם, כך שיותאם לביצית ? או אפילו לי... (סוג דמי A+, וכמדומני להיות ב- + זה יותר טוב..., לא יודעת למה).
2) האם להסיק שעדיף לקחת זרע + ביצית מאותה יחידה בבי"ח? (באם הסיבה היא למנוע טירטור, או יש משהו מעבר שצריך לדעת....?)
3) כי בבנקי זרע פרטיים, מוצע זרע שעבר 95% בדיקות גנטיות. האם בי"ח ציבורי יבצע בדיקות גנטיות מקדימות לזרע - לשם התאמתו לביצית...? או לפי רצון האשה.
כי בטבע, כשמתחתנים לא מבררים שום דבר מקדים, פשוט שוכבים. או אח"כ בודקים במי שפיר...
מבלבל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות גנטיות לזרע - של תורם - תגובה
ד``ר יואל שופרו02/11/2012שלום רב,
1. את אמורה לקבל את סוגי דם התורמים. אין חשיבות רפואית להתאמת סוג דם אלא אם את RH שלילי, וגם אז זה לא קריטי.
2. לשימוש מזרע תורם מאותו בי"ח יש יתרון בהיבט האדמיניסטרטיבי- אין טרטור הכרוך בהעברות. לא מחוייב המציאות.
3. בבתיה"ח הציבוריים קיימות מנות זרע תורם מתקופות שונות אשר עברו בדיקות שונות. יש לברר בכל מקרה באופן פרטני אילו בדיקות התורם עבר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום אני זקוקה לתרומת ביציתבת 3821/10/2012
מחו"ל או מהארץ. מאיפה מתחילים לחפש. מי מכיר ארגונים או יכול להפנות לאתרי אינטרנט שעושים את זה או שעדיף לחפש לבד.
אני ממש טירונה בתחום וכל עיצה או הכונה יתקבלו בברכה ובתודה.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה ד"ר בדולח
הילה29/10/2012אנחנו שוקלים לעבור את התהליך בחו"ל - תרומת ביצית + פונדקאות.
ביצית אנחנו מעוניינים מאמריקה ואת הפונדקאות עדיין לא יודעים היכן עדיף הודו או ארצות הברית. שמעת על ד"ר קופלר הרופא הישראלי ? יש לה המלצות או סייגים?
תודה מאש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר בדולח - תגובה
ד``ר יובל בדולח29/10/2012פונדקאות & תרומת ביצית זה מורכב יותר.
בתכנית הדסה זה ניתן רק עם פונדקאית מהארץ שמוטסל צ׳כיה.
תכניות אחרות - יש לברר קונקרטית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה לתרום ביציות
רחלי14/01/2013אם אני מעונינת לתרום ביציות למי אני פונה אם אפשר מספר פלאפון
בת 28 אמא ל2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומת ביציות
ח30/01/2013ניתן לתרום בביח חולים הלל יפה חדרה ניתן למצוא טל דרכ האינטרנט מזכירות טיפולי הפריה חוצ גופית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם גוף שעתיד לעבור תרומת ביציתאושרת19/10/2012
"עדיף" לרופאים לקבל גוף שלא עבר טיפולי פוריות (וחו"ח הפלה, טבעית, ייזומה וכו'), גוף עם פנימיות בתולית מבחינת טיפולי פיריון, כך שיש סיכוי שתרומת הביצית תיצלח על הניסיון הראשון.?
או במילים אחרות, ככל שאשה לא עברה טיפולים בעבר, ולא הרתה, פחות נסיונות?
או אין קשר. הכל לפי תגובת הגוף להכנה.
בכבוד רב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם גוף שעתיד לעבור תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יואל שופרו30/10/2012אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת לתרום ביציותת18/10/2012
שלום,
אני בת 34, אמא ל-2 ילדים מקסימים.
אני מעוניינת לתרום ביציות - בצורה אנונימית. מה צריך לעשות? למי לפנות? מה הפרוצדורה?
תודה,
ת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפני ל"הלל בית חולים כרמל חיפה
סיון24/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צוות הדסה הוא זה שדואג לכלרויטל10/10/2012
הפרמטרים האדמניסטרטיביים של ארגון הנסיעה, הזמנת מקומות לקבוצה, ויזות, שיריון מקומות במלון או משהו, כך שהמטופלת רק מגיעה להכנה בבי"ח + לנסיעה? (ודאגה לזרע מתורם אם צריך). כך שהכל מתנהל ביח' אחת, שדואגת לכל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם צוות הדסה הוא זה שדואג לכל - תגובה
ד``ר יובל בדולח12/10/2012התשובה היא כן.
יש מערכת שדואגת לכל מה שמסביב לטיפול הרפואי עצמו, כפי שפרטת בעצמך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אם בתיי "ח ציבוריים לא מרשים להוציארויטל10/10/2012
זרע מחוץ לכותלי ביה"ח (לשם הזרעות בקופ"ח), אז איך נשים נוסעות לתרומת ביצית, בשילוב תרומת זרע (עם תרמוס). או כאן החוק מתיר זאת? או נוהלי ביה"ח?
2) האם בשיטת הדסה ניתן לעיין בעלון תורמים, טבלאות אקסל, או משהו שאני יכולה לאחוז ולעיין בו? כי באיכילוב ניירת התורמים נשארת בידי הפרופ' בלבד, והוא זה שבוחר. (לא אהבתי).
3) בתרומת ביצית + זרע חייבים ללכת לקראתנו בבחירה. האולטימטיבית מבחינתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - בת 44+, מתחילה טיפולי פיריון, כנראהענת09/10/2012
במינון יתר של הורמונים, בגלל הגיל.
1. האם יש חשש שאלקה בגירוי יתר?
2. ועקב כך, יחייבו אותי חודש 1 לנוח בין טיפול לטיפול והרי זה לא משאיר לי הרבה נסיונות עד גיל 45, שאו אז כדאי להפסיק (גם לא פרטי לנסות).
3. האם מתן הורמונים שכאלו גם בטיפולי תרומת ביצית, או שם מתחילים במינון נמוך?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בינתיים מנסה לענות לך
רות12/10/20121. בגיל 44 שנחשב מבוגר כמעט ואין גירוי יתר. בכל מקרה הרופאים עוקב אחר המצב ע"י בדיקות דם .
2. בכל מקרה כדאי לעשות הפסקה של חודש בין טיפול לטיפול. מחשש שמא יתפתחו ציסטות וגם לת לגוף לנוח. למרות הרצון למהר ולהספיק.
3. בהליך של תרומת ביצית הוא שונה לחלוטין. לא נעשים נסיונות להגביר את הביציות מאחר ולא משתמשים בביציות שלך כך שהתרופות הן אחרות לגמרי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת 44+, מתחילה טיפולי פיריון, כנראה - תגובה
ד``ר יובל בדולח12/10/2012שלום ענת,
גב' רות ענתה לך כלל לא רע...
תמיד יש סיכוי לגירוי שחלתי עם מינון גבוה אך אמנם הסיכוי יורד עם הגיל.
אנו מהלכים "בין הפטיש לסדן" - כלומר מחד, מנסים למקסם את התוצאה אך מאידך לא לסכן את המטופלת.
המונח "פרטי" לא משנה את תוצאות הטיפול. צריך לזכור שבגיל 44+ הסיכויים להצלחה בטיפולי פיריון הם מזעריים.
בתרומת ביצית - אמנם אופי הטיפול הוא אחר ורק מכינים את הרירית לקליטת העובר.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה גב' רות, ודר' בדולח
ענת13/10/2012אכן תשובות שעושות קצת סדר בחששות אם להתחיל בכלל, האם שווה "לסרטן" או "התקף לב" חלילה, או what ever, רק בשביל ההרגשה שעושים משהו....
דר' בדולח, קראתי את מאמרך ב"הארץ" (עם קולגות). חבל שלא נתקלתי בו בשנות ה-40 גג... מקיף ומאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שד"ר בדולח "המופלא" שכח לציין
שלומית07/11/2012ענת הוא שבמהלך החודשים יולי-אוגוסט השנה הוא הכניס מטופלת שלו בת 41 לגירוי יתר שחלתי! היפה בכל הסיפור הוא שד"ר בדולח התעלם מן הפרמטרים ההורמונליים שלה ובכלל זה מ- AMH=2.64 המעמיד אותה כמועדת לפורענות כמו גם ממצבה הבריאותי הבסיסי הנורא וכן מכך שהיא ציינה באוזניו ובאוזניי הצוות הרפואי שהיא מגיבה לא טוב לדקפפטיל.המטופלת הרי לא מבינה. מי היא. אנחנו אלוהים והיא הרי בבחינת חומר ביד היוצר!!!
33 ימים נדרשתי להזריק לבטן חומרים איומים אשר החמירו את מצבי הבריאותי. אגב - 5 ימים מתוכם היו אלו זריקות צטרוטייד אשר נדרשו לשם נסיון תיקון רשלנותו הנפשעת של הד"ר בדולח. בכל עלויות הזריקות נשאתי אני!!!
וד"ר בדולח. ד"ר בדולח נעלם מן השטח עוד בעיצומה של הדרמה! לו אין הרי כל קשר לעניין!!! הוא עסוק בלשווק את "מסלול הדסה לתרומת ביצית" ובפרסום מאמרים בעיתונות!!! גם כאשר חודש ימים לאחר מכן המטופלת מדווחת שהיא כואבת, לא מרגישה טוב, ש- CT הראה ששחלותיה מוגדלות עמוסות עשרות זקיקים בגודל 23 מ"מ וצוואר הרחם מעובה. ד"ר בדולח התעלם!!! נכון להשבוע, כחודשיים וחצי לאחר הטיול לגיהנום מפרי בית היוצר של ד"ר בדולח ועמיתיו "המומחים" מבי"ח הדסה הר הצופים, עודני סובלת מכאבים איומים, מצבי הבריאותי הבסיסי החמיר ונצפו ציסטות בשחלותיי!!!מבחר מומחים עמם התייעצתי (ובכלל זה פרופ' עמית של הד"ר בדולח מבי"ח הדסה עין כרם) נדהמים ומזועזעים ממעשיהם של הד"ר בדולח ועמיתיו "המומחים" מבי"ח הדסה הר הצופים.
ובבי"ח הדסה הר הצופים מתנערים מאחריות, מטייחים את המחדל ומתעלמים!!!!!
אך את הדין באשר למחדליהם ולהתרשלותם אשר נמשכים כבר למעלה משנה של בכירים במחלקת הנשים והיולדות ובמרפאת הפוריות בכל הטיפול בי ייתנו ד"ר בדולח ועמיתיו "המומחים" מבי"ח הדסה הר הצופים במחוזות הרבה הרבה פחות סימפטיים!!!
במידה שאת ו/או אחרות מעוניינות בפרטים נוספים (שכן המפורט לעיל הינה בבחינת טיפה בים אכזר), אתן מוזמנות להיכנס אל אחת מקבוצות הפוריות שבפייסבוק. אשמח להכביר במילים כפי שנהגתי עם אחרות. שיער סומר וזעם מתפרץ מובטחים!!! אולי מן הסבל שלי ימנעו מנשים אחרות חוויה איומה ונזק בריאותי ובכך יהא שכרי!!!
לו הייתי במקומכן הייתי לוקחת את דבריו של הד"ר בדולח בערבון מוגבל ונשמרת על נפשי!!
בריאות לרוב & בשורות משמחות!!!
שלומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאשמות משמימות
גילי12/11/2012שלומית - בתור מטופלת שנים של ד"ר בדולח,לא אוכל לעבור לסדר היום על המילים
החריפות והבוטות שבהם בחרת להתנסח, ד"ר בדולח הוא אחד האנשים הצנועים
והאמינים יותר שאני מכירה, הוא לא יאמר או יעשה דברים חסרי שחר.
בתור מטופלת של שנים, יש בתחום זה הרבה צדדים אפורים לצערינו ולצער רופאינו.
ד"ר בדולח נהג בצורה הכי אמינה ובדרך הכי נכונה למקרה זה,ולא תשכנעי אותי אחרת .
לפני שאת "מנפנפת' בשמות רופאים מומחים כאלה ואחרים {שלא אציין את שמם), בדקי את אמינותם ודרכי עבודתם.
לקוחה מרוצה מאוד !!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמירות משמימות ממי שטוענת להיותה
שלומית25/11/2012מטופלת פוריות" !"גילי - מטופלת מרוצה של ד"ר בדולח מזה שנים" או מי שלא תהיי/ה -
1. לא זכור לי שציינתי איזה טיפול נתן לי ד"ר בדולח, כך שלא ברור לי על סמך מה ובתור מי את מציינת כי הוא פעל כהלכה ונתן טיפול נכון וראוי!
2. לא זכור לי שציינתי את שמות המומחים עימם התייעצתי כך שגם במקרה דנן לא ברור על סמך מה ובתור מי את מחווה דעה!
3. בטיפולי פוריות הדבר האחרון אשר מגדיר/מצביע על רופא טוב הוא היותך מטופלת של ד"ר בדולח במשך שנים!!! בהחלט לא מצביע על כישרון רב, יצירתיות ואיכות מתפרצת של הרופא. לו באמת היית מטופלת פוריות היית יודעת זאת!
4. ההתנסחות שלך זהה אחד לאחד לטענות שחזרו ונשנו בפניי ע"י מבחר "מומחים" בבי"ח הדסה הר הצופים. ובכלל זה - פרופ' אריה הורביץ, מנהל המחלקה אשר לקח את הפיקוד והעלים את ד"ר בדולח!!! לשאלתי בפניו באשר להיעלמותו של ד"ר בדולח, הוא נע באי נוחות וטען ש"הוא מחליט מתי הוא נכנס לעניינים ונוטל את הפיקוד"! אני מניחה שהוא נוהג לעשות זאת על בסיס קבוע ויומיומי ולא כאשר רופא "מומחה" הכפוף לו פישל והתרשל ב ע נ ק!!!
5. כפי שטענתי לא אחת - אתם סובלים בבי"ח הדסה הר הצופים מ"בעיית סינכרון קלה"!
6. פרופ' שמחה יגל, מנהל מערך הנשים והיולדות של בתי החולים הדסה סבר אחרת ממך ומשלל "מומחי הדסה הר הצופים" והגדיר זאת "מקרה חמור"!!! מוטב היית בודק/ת טרם הסתער/ת להגן על "שמו הטוב" של ד"ר בדולח!
7. לו באמת היית מטופלת פוריות, תגובתך הייתה שונה בתכלית! (אגב, כפי שהגיבו מטופלות פוריות רבות אחרות!) מה נקרא - "אינטליגנציה רגשית", אשר כפי שהמלצתי לפרופ' אריה הורביץ ולד"ר אסנת קורח לבציון (מנהלת בי"ח הדסה הר הצופים) - לא יזיק לכלל הסגל הרפואי במחלקת הנשים והיולדות ובמרפאת הפוריות בהדסה הר הצופים לעבור שניים שלושה קורסים בפסיכולוגיה רפואית.... אינטליגנציה רגשית הינה מכם והלאה!
8. מוטב היה לו מבחר "מומחי" מחלקת הנשים והיולדות ומרפאת הפוריות של בי"ח הדסה הר הצופים ישקיעו את זמנם ומרצם בהקשבה, בטיפול ובמתן משקל לאיכות חייהן ובריאותן של המטופלות אצלכם במקום לטייל ברחבי הרשת, בינות פורומים לתרומות ביצית, חולות אנדומטריוזיס... בכדי "לבלוש" אחר מטופלות שלכם, לנסות להילחם על נפשכם לאחר שהתרשלתם באופן חמור ולהכפיש מטופלת אשר לה נעשה עוול ונגרמו לה נזקים בריאותיים ותוך כך להסתכן בתביעת לשון הרע נוסף על תביעת הרשלנות הרפואית המתגבשת!
9. העובדה שאת "מטיילת" בפורום שתכליתו "תרומת ביצית" אומרת דרשייני על הצלחת טיפולו של ד"ר בדולח!!! אולי אחרי שנים של טיפול אצלו (כפי שאת טוענת), תשקלי להחליף רופא! לא מעט מטופלות במרפאת הפוריות של בי"ח הדסה הר הצופים (ובכלל זה - עובדות בי"ח) הבינו זאת בנסיון השמיני שכשל וכיום הן חובקות צאצאים!
ובתמצות - באת לברך ויצאת מקלל/ת!!!
Nice try, but this time כולכם תדרשו להרבה יותר מכך בכדי לצאת מתסבוכת ההתרשלות שלכם בטיפול בי!!!
בהצלחה, שלומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בכל יום כמה גדלה רירית הרחם במ"מ?סיון08/10/2012
בכל יום כמה גדלה רירית הרחם במ"מ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכל יום כמה גדלה רירית הרחם במ"מ? - תגובה
ד``ר יואל שופרו08/10/2012שלום רב,
אין כללים לזה (בניגוד לזקיק שגדל בד"כ 2 מ"מ /יום).
ככלל רירית בעובי 7 מ"מ ומעלה אינה נחשבת בעייתית בגין עוביה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה תודה ושוב תודה.
סיון08/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש סיבות למה בתוכנית הדסה נוסעיםהילה02/10/2012
לצ'כיה, בעוד היעד הכי פופולרי הינו אוקראינה? האם בי"ח הדסה הינו היחידי בארץ שמתעסק במרפאה בצ'כיה הא ותו לא. חוץ מזה שהצ'כיות יותר יפות, יש סיבה למה אתם היחידים במרפאה בורנו (אם בכלל) ? או שמא שיקולים עיסקיים פנימיים של הבית חולים.... בדיקות וכו'.
2) האם תורם זרע ישראלי יכול לעבור בכמה בתי חולים ולתת תרומה? או שמחתימים אותו על בלעדיות, לתרום רק בבי"ח 1 בלבד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש סיבות למה בתוכנית הדסה נוסעים - תגובה
ד``ר יואל שופרו03/10/20121. צ'כיה היא מדינה מסודרת בה תרבות החיים דומה יותר לגרמניה מאשר לרוסיה. יש לזה גם השלכות על אופן ביצוע הטיפולים, הסדרתם בתקנות המקומיות, אופן גיוס התורמות וההתנהלות כלפיהן, והשקיפות וההגינות מול הנתרמות. עסקית דווקא יותר רווחי לעבוד במדינה בה הכללים יותר כפיפים ורמת המחירים יותר נמוכה.ֿ
2. מחתימים על בלעדיות, אך אין דרך לאכוף זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באילו מצבים ממליצים על פנייה לתרומתshuni18/09/2012
שלום רב,
האם נהוג להמליץ לאישה בת 41 לפנות למסלול תרומת ביצית כאשר ערכי ה- AMH שלה מצביעים על רזרבה שחלתית כשל עלמה צעירה ובריאה בשנות ה- 20 לחייה, הפרופיל ההורמונאלי שלה "נהדר" ובמשפחתה היסטוריה של וולדנות ענפה בגילאים מתקדמים???
חן חן & שנה טובה,
shuni* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לתשובה!
shuni25/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאילו מצבים ממליצים על פנייה לתרומת - תגובה
ד``ר יואל שופרו03/10/2012לא אם ערך AMH גבוה
כל השאר פחות רלוונטי
זה בהנחה שמדובר לפני טיפול ראשון.
ייתכן שאם הביציות בעייתיות תהיה המלצה כזו למרות AMH תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך. ברשותך
shuni06/10/2012כאשר אתה אומר "איכות הביציות". כיצד ניתן לבדוק זאת? האם בהכרח שאיבת 16 ביציות במסגרת הליך השראת ביוץ (פרוטוקול קצר) לשם שימור פוריות והקפאתן של 9 מתוכן מצביעה על איכות משובחה של הביציות המוקפאות?
חן חן & חג שמח,
shuni* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך. ברשותך - תגובה
ד``ר יואל שופרו06/10/2012העניין הכמותי פחות חשוב. איכות הביצית נמדדת ע"פ תוצאות הפרייתה.
אין לדעת מה יצא מביציות אשר עברו שימור בהקפאה או ויטריפיקציה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבינותי. מודה לך מקרב לב!!!
shuni10/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום אני אחרי הורדת מחיצהשרונה15/09/2012
ברחם שהיתה ענקית 80% לא היה פשוט חייבת לציין כואב נורא אבל מקווה ששווה!רציתי לדעת כמה ה% הצלחה כיום יש לי מהעצם הורדת המחיצה אגב אני במסלול תרומת ביצית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אני אחרי הורדת מחיצה - תגובה
ד``ר יואל שופרו20/09/2012כ 50% סיכוי להריון קליני בכל החזרה. הורדת המחיצה אינה פוגעת, להפך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בםאמונה03/09/2012
לרופאים שלום ,
ב20 לחודש אוגוסט החזרת שני עוברים טריים ,היום בטא 792
פרוגסטרון 35 אי2 572
אני לוקחת אנדומטרין 3 פעמים ביום וגם אסטרופים 3 פעמים
האם הפרגסטרון נמוך וזה מסוכן על ההריון חשוב תעתכם תודה
+ הוספת תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בםא - תגובה
ד``ר יובל בדולח03/09/2012מזל טוב. הכל בסדר ובהצלחה בהמשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זרע מבוגר יסבך את העניניםטניה31/08/2012
בתרומת ביצית? כך שאני אפשוט רגל עד שייקלט ? כי מבחינתי עדיף זרע של חייל/סטודנט, אלו מבנק הזרע, שבוחרים אותם טוב טוב.. ? יש גבר בן 65, אבל אני פוחדת שייסבך התהליך היקר. ולא ייקלט טוב, כמו שזרע צעיר.
איך משיגים זרע של סטודנט לרפואה, להציע מילגה? (לא ישים כנראה...).
סופ"ש נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זרע מבוגר יסבך את הענינים - תגובה
ד``ר יובל בדולח03/09/2012יש קשר בין גיל בן הזוג לבין הצלחת הטיפול-אך אין מה להשוות לחשיבות של גיל הביצית. נמצא גם קשר בין גיל מבוגר של בן הזוג לשכיחות אוטיזם.
בכל מקרה- אם מדובר בזרע תורם, עדיף תורם צעיר, כפי שקורה בדר״כ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

