פורום תרומת ביציות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה נוספת.., האם צריך להמתין
    סופי
    19/03/2013

    כ-6 חודשים ומעלה עד שתימצא תורמת? ועדיף כבר עכשיו לפתוח תיק? או אין קשר, ואפשר, במידה ויש את כל הבדיקות (מה-IVF), כבר ליסוע נניח במחזור הקרוב? נניח תוך חודשיים שלושה?

    האם יש חשש להמתנה ממושכת עד שמגיעים לרגע האמת של החזרת עוברים? אחרי כל הלוגיסטיקה של העברת זרע (תורם) וכו'.


    שוב תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת.., האם צריך להמתין - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    22/03/2013

    הכנה לתרומה יכולה לקחת חודשיים שלושה, בעיקר אם מבוצע מחזור דמה גם כן. זה פחות או יותר גם אורך התור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם הסיבה שאי אפשר לייבא עוברים
    סופי
    19/03/2013

    מצ'כיה, הינה כי בצ'כיה אין רישיון לייצא עוברים, או משרד הבריאות אצלנו אינו בשת"פ עימם בנושא? כך שאין סיכוי בכלל לא ליסוע (אם בוחרים במסלול הדסה)?

    לבד מאוקראינה, קפריסין, ספרד? שבהם יש ייצוא עוברים לארץ?


    נ.ב. - האם עודף משקל לעניין הטיפולים, נחשב כ-6 ק"ג, מעל ה-BMI האישי? או שזה תחום סביר עדיין לא להוות כשל להצלחה (IVF כרגע).


    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם הסיבה שאי אפשר לייבא עוברים - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    22/03/2013

    אפשר בהחלט לייבא עוברים מוקפאים מצ'כיה, באישור שני משרדי הבריאות. בתכנית הדסה זה מתאפשר ומבוצע כמעט כל חודש.
    עודף משקל קל אינו מפריע משמעותית להצלחת טיפולי הפריה חוץ גופית כלשהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך... וייבוא טריים...? לא מתאפשר?

    סופי
    24/03/2013

    תודה על המענה דר' שופרו!

    1) אני מבינה שאין אתם מאמינים/עוסקים בלייבא ע. טריים? (לכן צריך ליסוע)

    2) ולאור מחקרים אחרונים (כפי שרופא עדכן אותי), יש הצלחה עם מוקפאים באותה מידה. וזה מיתוס "לפחד" ממוקפאים.


    3) לאלו שנשארות בארץ בייבוא מוקפאים, האם רופא בחו"ל מודע לנתוניי ע"ס טופס בקשה שאני ממלאת "מה אני רוצה בנתוני התורמת" ? הרי הוא לא רואה אותי פיזית. (הזרע מתורם).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך... וייבוא טריים...? לא מתאפשר? - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    08/04/2013

    1. נכון, הטלטול פוגע בהם.
    2. נכון מאוד.
    3.בודאי

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 שאלות
    אחת
    04/03/2013

    הייתי רוצה לתרום ביציות בארץ ויש לי שאלות
    **האם זה שהייתי אם פונדקאית מהווה בעיה ? ועד איזה גיל אפשר לתרום ?


    **אני מבינה שהסכום שהתורמת מקבלת מהנתרמת הוא 10 אלפים שח ..האם אני יכולה ליצור קשר עם מישהי שזקוקה לתרומה ומוכנה לשלם יותר או שזה החוק וזה התשלום ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 שאלות - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    05/03/2013

    מטרת הפורום היא שאלות לגבי מטופלות בתרומת ביצית.
    לגבי תורמות - כדאי לפנות למרכזים שהחלו בכך - הלל יפה או אסף הרופא.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזה גיל
    חגית
    03/03/2013

    כבר אין טעם להמשיך בטיפולי פוריות וצריך לקחת תרומת ביצית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    באיזה גיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזה גיל - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    03/03/2013

    שלום רב,

    הנחיות משרד הבריאות המיושמות ע"י קופות החולים מציינות גיל 45 וערכי FSH (שהוא הורמון המעיד אופן חלקי על הפעילות השחלתית הפוטנציאלית) מתחת ל- 19, כקריטריונים שמעליהם אין לאשר IVF.

    עם זאת, כל מקרה צריך להשקל לגופו של עניין ובהרבה מקרים מומלץ לעבור לתרומת ביצית מוקדם עוד יותר, עפ"י הערכת הרופא המטפל את פוטנציאל היכולת להרות מביציות המטופלת.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הסיכוי

    זיוה
    04/03/2013

    שמדובר בתרומת ביצית כאשר האישה נקלטה להריון מטיפולי פוריות בחודש האחרון של גיל 45, אחר כך ילדה לראשונה, והיא הייתה בטיפולים בערך שנה וחצי?האם מדובר ב- 99.9% שזו תרומת ביצית או שיש סיכוי כל שהוא שזה שלה?

    האם טיפולי פוריות בגיל 45 בחברה פרטית ולא בקופת חולים מגבירים במעט את הסיכוי להרות וללדת לראשונה ילד בריא ללא תרומת ביצית?

    האם עודף משקל בגיל 45 מוריד בצורה משמעותית את הסיכוי להרות מביצית עצמית בטיפולים, והאם זה מוריד את הסיכוי שתרומת ביצית תיקלט ברחם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הסיכוי - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    05/03/2013

    שלום

    אשר לשאלתך הראשונה - אם מדובר בהריון סמוך לגיל 45 הרי שהסיכוי נמוך להצלחה מביציות האשה.
    אשר לטיפול פרטי - "פרטי" אינה מילת קסם להצלחה ומדובר ברצון האשה לרופא שילווה אותה. אין זה אומר שסיכויי ההצלחה דוקא גבוהים יותר. בטוחני שנשים מקבלות טיפול נאות בכל מרפאה גם היא של קופ"ח.
    עודף משקל מפחית סיכויי הצלחה ומעלה את הסיבוכים בהריון בכל גיל.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ידוע

    זיוה
    05/03/2013

    מבחינה סטטיסטית (באחוזים) מהו הסיכוי שהאישה תלד ילד בריא, כאשר העובר נקלט אצלה בתחילת גיל 45? והאם ידוע מבחינה סטטיסטית מהו הסיכוי שהאישה תלד ילד בריא, כאשר העובר נקלט אצלה בסוף גיל 45?

    האם אתה למשל שמעת או נתקלת במקרה שבו האישה ילדה מביצית של עצמה, והלידה הייתה בחודש תשיעי, בגיל ארבעים ושש וחצי ? יש בכלל דבר כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנדרומוטיוזיס יפריע קליטת העוברים
    לושה
    25/02/2013

    אני סובלת מאנדרומוטיוזיס והייתי רוצה לדעת באם תהייה השפעה על קליטת עוברים, אני מבררת על תרומת ביציות ורוצה לדעת האם זה אכן אקטואלי עבורי?! תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנדרומוטיוזיס יפריע קליטת העוברים - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    28/02/2013

    לא יפריע, בהחלט אקטואלי בהיבט זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעיון בפורום, האם להסיק שמסלול הדסה
    שלומית
    20/02/2013

    לא מאפשר החזרת עוברים טריים בארץ? כי יופיין של נשות צ'כיה, (בעיני), עדיף על יופי אוקראיני (חד וקר כזה).. ונראה שרק אתם מתעסקים עם צ'כיה. קייב נראה הכי פופולרי בארץ.

    מה עלי לעשות אם אני רוצה אשה צ'כית.? ולייבא לארץ? כאופציה ראשונה.

    או להבדיל, אישה מולנסיה ספרד? יש בארץ ייבוא/נסיעה לספרד? (על יופי שלהן אין עוררין בכלל, וחם ודומה ליופי הישראלי).


    תודה על כיוון כלשהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעיון בפורום, האם להסיק שמסלול הדסה - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    25/02/2013

    שלום רב,

    אמנם מסלול הדסה אינו מאפשר הבאת עוברים טריים לארץ - רק מוקפאים.
    הנסיעה לצ'כיה מחויבת על מנת לבצע החזרת עוברים טריים.

    למיטב ידיעתי, אם את מעוניינת לעבור את הטיפול בספרד - יש ליצור קשר ישיר עם אחת היחידות הספרדיות.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושות
    אביטל
    20/02/2013

    שלום רופאים יקרים,
    ביום שני עברתי החזרת עובר (תרומת ביצית) ואתמול בער
    ב יום ג היתה לי בחילה והיום בבוקר קמתי עם כאבי גב תחתון שעדיין נמשכים האם זה מראה על הריון? האם התחושות יכולות להיות כ"כ מהר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושות - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    20/02/2013

    לא נראה לי קשור
    אנא בצעי את הבדיקות כפי שהונחית
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מוודאים נתוני איכות זרע מראש
    שירלי
    18/02/2013

    (בתורם), או שמא תנועתיות, אם ירודה 20% - 37% (85 מיליון לסמ"ק ו-32 מיליון סמ"ק, בהתאמה), לא צריכה לעניין אותי. כי לי אין דרך לוודא זאת מראש.

    האם יש תנועת זרע מעבר ל-50%?
    האם נתוני זרע משתנים כתוצאה מההפשרה? או ניכנסו להקפאה כשם שייצאו בהפשרה?
    האם גם לגברים, כמו נשים, יש "ציר" טוב?
    ומה אותי צריך לעניין? רק שישיג הפרייה?

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מוודאים נתוני איכות זרע מראש - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    20/02/2013

    שלום רב

    כעקרון מה שצריך לעניין אותך בסיטואציה זו זה רק ההפריות.
    הקפאה כאן מחוייבת המציאות ורק חלק מהתאים שורדים אותה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא אחרי תרומת ביצית, אשמח לחוו"ד
    טל
    12/02/2013

    שלום לרופאים,

    ביום שלישי ה- 29/1 , לפני בדיוק שבועיים, היתה לי החזרה של שני עוברים טריים בני 8 תאים.

    יום ראשון 10/2- אחרי 12 יום היתה לי בטא 54, פרוגסטרון 43.5
    היום 12/2- אחרי 14 יום הבטא היא 170, פרוגסטרון 66.3

    אשמח לדעת: האם תקין? האם עליי לעשות שוב בטא עוד יומיים?, מה אני צריכה לעשות עכשיו בעצם?

    ובאיזה שבוע אני? (לא ידוע לי אם השאיבה שם נעשתה שלושה ימים או יומיים קודם לכן. התחלתי אנדומטרין שלושה ימים קודם, אבל לא בטוח שזה בהכרח מחייב, זו שנתנה לי הנחיות לא ידעה לומר בוודאות...)

    תודה רבה,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדובר בטריים

    טל
    12/02/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא אחרי תרומת ביצית, אשמח לחוו"ד - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    14/02/2013

    שלום רב,

    בטא 170, 14 יום לאחר החזרה- הוא תקין.

    הצעד הבא הוא אולטראסאונד שבוע לאחר מכן. נצפה לשק הריון.

    חשבי 17 יום לפני ההחזרה - זהו היום הראשון ל"וסת" האחרונה. משם ועד היום - חשבי את מספר שבועות ההריון.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר, לפי דבריך,

    טל
    14/02/2013

    אם אני מחשבת נכון, אם ביום ה- 29/1 החזרה, ביום ה-12/1 היתה ה"וסת האחרונה" (לא כללתי את היום ההחזרה).
    כלומר היום אני בשבוע 4+ חמישה ימים.
    זה יכול להיות?..

    תודה שוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא אחרי תרומת ביצית
    טל
    11/02/2013

    שלום רופאים יקרים,
    ב29/1 יום שלישי, היתה לי החזרה שני עוברים בני 8 תאים.
    אתמול, 12 יום לאחר החזרה יצאו הערכים הבאים:

    בטא- 54
    פרוגסטרון - 43.5
    אסטרדיול- 754

    אני לחוצה מאד...

    למה כל כך נמוך? האם בטא כזו לפי נסיונכם, מעידה על הריון תקין?

    וחוץ מזה האם תוכלו לומר לי באיזה יום ושבוע אני? (שכחתי איך סופרים...)

    תודה רבה שבוע טוב וחודש טוב
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטא אחרי תרומת ביצית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא אחרי תרומת ביצית - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    11/02/2013

    שלום רב

    לגבי ערכי הבטא- לא יכול להגיד כלום צריך רק מעקב.
    תאריך וסת אחרונה לחישוב גיל ההריון- שבועיים לפני מועד דיקור התורמת (או מועד הוספת פרוגסטרון אצלך אם מדובר במוקפאים).

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • IVF או תרומת ביצית
    ספיר
    04/02/2013

    בת 41.5 ( +1 ) - לאחר שנה של זרעות שנכשלו פניתי לקבל אישור לIVF במקביל עשיתי פרופיל הורמונלי וה FSH היה 37 - קיבלתי תשובה שלילית ... - חודש לאחר מכן הFSH היה 5 (התחלתי גם דיקור) - אני מחכה לראות אם יאשרו לי אינני בקיאה בזכאות לפי משרד הבריאות לאישור הטיפולים -
    1.האם מישהו יודע? האם בגלל בדיקה אחת כזו הם יכולים לא לאשר ( רואים שהמגמה לא עלייה אלא מתנדנד.....) - אני יודעת שהסיכוי קטן אבל האם הם יכולים לא לתת לי את הזכאות לנסות?
    2. התחלתי גם לבדוק לגבי תרומה - האם באלישע יש תוכנית שמבוצעת בארץ (עם טריים) מקייב ? לא נראה לי רלוונטי תרומה מהארץ בטח יש תור גדול ואני לא נשואה אז בטח ייקח לי המון זמן לקבל
    3. מה לגבי ההלכה ? - האם לאחר הלידה רשום באיזה מקום שהיתה תרומה ? אני צריכה להצהיר? האם הלכתית אצטרך לעשות איזו פעולה ?
    תודה רבה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    IVF או תרומת ביצית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • IVF או תרומת ביצית - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    05/02/2013

    שלום רב,

    מדד ה- FSH אינו מדויק אך כאשר הוא גבוה מאד , אפילו פעם אחת הוא אינו מנבא טובות. יתכן שקופ"ח תתרצה ותאשר לך ניסיון IVF, אך הגבול המותר הוא מתחת ל- 19.

    לגבי תרומה- אם את חייפאית הדבר הכי טוב הוא לפנות ישירות לאלישע טלפונית ולברר פרטים.

    אינני מומחה גדול להלכה, אך רב הפוסקים פסקו שאם את יולדת את התינוק מרחמך - הרי שהוא יהודי לכל דבר ועניין. לא תצטרכי לספר לאף אחד או להצהיר דבר.

    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה כתבת

    חגית
    06/03/2013

    שאין צורך שהיא תספר על כך ואין צורך להצהיר שמדובר בתרומת ביצית.

    אך האם לא מדובר בעול לכל החיים? היא תצטרך כל חייה להעמיד פנים שזה הילד הביולוגי שלה. אם הילד לא יהיה דומה לאביו אלא לתורמת, מה היא תעשה? במקרה כזה כאשר הילד יהיה גדול הוא עלול לשאול מדוע הוא נראה שונה? האם היא צריכה לשקר אותו ולומר שבמקרה הוא נולד עם מראה שונה?

    נכון שיש סיכויים גבוהים שהילד יהיה דומה לתורמת ולא לאביו הביולוגי?
    האם בשל עובדה זאת, משתדלים להתאים את התורמת לזוג ההורים? ואם כן, כיצד? האם למשל משתדלים שתווי פניה של התורמת יזכירו את תווי פניו של האב הביולוגי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומה כפולה וגנטיקה
    חגית
    27/01/2013

    לא יודעת אם יש תשובה ברורה אך מעניין אותי- באם עשיתי תרומה כפולה האם לגנטיקה שלי כלומר השלב בו העובר היה ברחם וניזון ממני יש השפעה על האם התינוק יהיה שמן או לא או שזה לגמרי לא קשור אליי ותלוי בגנטיקה של התורמים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרומה כפולה וגנטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומה כפולה וגנטיקה - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    29/01/2013

    שלום רב

    הגנטיקה תלויה לגמרי בתורמים, אך יש לך השפעה אפיגנטית בעיקר גדילה והתפתחות תוך רחמית, ואולי גם אח"כ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באותו עניין של הכנת הבדיקות....
    ענת
    25/01/2013

    כמי שעוברת IVF כרגע, מלפני כחודשיים התחלתי (בת 44) - האם לשם פתיחת תיק בהדסה, וע"מ לא לעבור את כל שירשור הבדיקות מחדש, האם מספיק להביא תוצאות בדיקת דם וכו', פאפ, אקג, מחודש ספטמבר 2012 (בו התחלתי ההכנות הראשוניות).

    וכך יפתח לי תיק, שמתאריך פתיחתו, סופרים שנה, ולו בכדי לא לעבור שוב את הבדיקות (אין לי בן זוג כך ששום דבר לא ישתנה גם מבחינה ויראלית).


    רק העמסת סוכר חסר, אבל ב- IVF לא ביקשו.

    בקיצור, האם בד בבד עם IVF אפשר לפתוח תיק וכך ייחסך ההכנות מחדש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באותו עניין של הכנת הבדיקות.... - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    25/01/2013

    כן בהחלט

    אבל יש לקחת בחשבון שאם נוסעים לתרומה בצ'כיה, הבדיקות הזיהומיות הרלוונטיות (צהבת B C ואיידס ועגבת) צריכות להיות בנות שנה לכל היותר והתאריך הקובע הוא מועד הנסיעה ולא פתיחת התיק.
    העמסת גלוקוז- רק מעל 45.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומת ביצית במסלול הדסה
    הילה
    23/01/2013

    לרופאים שלום,

    רציתי לשאול על המסלול של הדסה:
    1. האם יש קודם להרשמה פגישה בה אפשר לשאול שאלות ואחריה מחליטים האם
    רוצים להרשם? במידה והתשובה היא כן, האם הפגישה היא בתשלום?
    2. תוך כמה זמן מרגע ההרשמה למסלול מתבצעת הנסיעה לברנו?
    3. עם איזה בדיקות צריך להגיע בזמן ההרשמה? האם זה עוזר שיש לי תיק IVF
    אצלכם?
    4. איך נעשה התשלום בעבור המסלול?
    5. האם בזמן ההרשמה אני "משודכת" לרופא שיעקוב אחר הטיפול או שיש לי אפשרות
    לבחור ברופא שיטפל בי מתוך רשימה של רופאים שקשורים למסלול?
    6. מי יהיה איתי בקשר מרגע שאתחיל טיפול: רופא/אחות/מזכירה?
    7. האם חייבים לעשות פיפל? עברתי כבר 3 פעמים ואף פעם זה לא עזר.
    8. האם אפשר לעשות החזרה בברנו על בסיס טבעי?
    9. האם ניתן לקבל בכתב את גיל התורמת ואת תוצאות הבדיקות שנערכו לה בצכיה?
    10. מתי מקבלים דיווח על העוברים בזמן אמת? האם מקבלים את דו"ח המעבדה
    לגביהם?
    11. האם בתוספת תשלום אפשר לקבל בלעדיות על ביציות של התורמת (הכוונה
    לקבלת כל הביציות של התורמת במחזור ספציפי)?
    אני מודה לכם מראש על סבלנותכם ומצפה לתשובתכם,
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרומת ביצית במסלול הדסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומת ביצית במסלול הדסה - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    23/01/2013

    שלום רב,

    1. כן. אם נרשמים לתכנית אז התשלום לתכנית כולל את הפגישה, אם לא יש לשלם עליה בנפרד.

    2. תלוי מתי קיים תור. סדר גודל של 3 חודשים אם כל הבדיקות מוכנות.

    3. כל בדיקות השגרה לIVF + בדיקות התלויות בגיל- ממוגרפיה, העמסת סוכר, אקג. תיק קודם כמובן עוזר.

    4. יש פיצול לחברה המייצגת את התכנית ולהדסה. כעיקרון עד לנסיעה צריך להשלים את התשלום, יתכן ויש פריסה לתשלומים.

    5. יש אפשרות לבחור מתוך הרשימה.

    6. לרוב אחות.

    7. לא.

    8. לא, א"א לקחת סיכון לביוץ מוקדם שישבש.

    9. כן.

    10. הדוחות מגיעים בשבוע שלאחר ההחזרה.

    11. כן יש מסלול כזה. זה עולה יותר כמובן.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומת ביצית
    זיוה
    21/01/2013

    אני שואלת בשביל חברה:

    היא נשואה בלי ילד ועברה בגילאים 44-45 טיפולים ו-ivf מביציות שלה ללא הצלחה. כעת לקראת סוף גיל 45 היא שוקלת קבלת תרומת ביצית. האם הטיפולים וההורמונים שהיא קיבלה עד עכשיו הם טובים גם עבור קבלת תרומת ביצית? האם היא צריכה לעבור מסלול חדש של טיפולים? הגוף שלה כבר קיבל הורמונים לטיפולי ivf רגילים....
    כמו כן נשאלת השאלה האם היא יכולה לקבל את התרומה כאן בארץ. כלומר האם זה אפשרי שהתורמת תתרום את הביצית בחו"ל, במזרח אירופה,וההשתלה של הביצית המופרית תהיה בארץ?
    מהו הזמן המינימלי הנדרש מקבלת ההחלטה לקבל תרומת ביצית עד שנעשית ההשתלה?
    ושאלה אחרונה: כמה בערך עולה להביא תרומת ביצית מחו"ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרומת ביצית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו:

    זיוה
    21/01/2013

    אני זאת לא המירב שכתבה כאן הודעה אחרת. אני מירב אחרת. אז בבקשה לענות לשאלות שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומת ביצית - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    23/01/2013

    שלום רב

    מדובר בטיפולים אחרים, לרוב הורמונים במתן פומי ווגינלי- טיפול פשוט בהרבה מההורמונים המוזרקים המגרים את השחלות.
    בארץ אין עדיין טיפולי תרומת ביצית ש"רצים" היטב. יותר קל ומהיר לפנות לתכנית שעובדת עם מזרח אירופה.
    יש אפשרות להביא עוברים טריים או מוקפאים, ולגבי מחיר יש לפנות לתכניות עצמן.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נוספות

    זיוה
    04/02/2013

    1. כמה זמן בערך קיימת האפשרות כאן בארץ של ייבוא עוברים טריים וקפואים מחו"ל? שנה, שנתיים?

    2. מה ההבדל בין ייבוא עובר טרי לעובר קפוא? הרי עצם הייבוא מחו"ל גורם לעובר לא להיות טרי...

    3. האם יש הבדל משמעותי בין הצלחה של קליטת עובר קפוא לעומת עובר טרי? כלומר, האם עדיף לנסוע לחו"ל ושם לעבור את הקליטה של תרומת ביצית או שגם בארץ אפשר לעבור את התהליך עם סיכויי הצלחה דומים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נוספות - תגובה

    ד``ר יובל בדולח
    05/02/2013

    שלום רב,

    העברת עוברים מוקפאים לארץ, מתרומת ביצית מתבצעת בארץ להערכתי כ- 8-10 שנים. העברה של עוברים טריים - פחות.
    היחידות המביאות עובר טרי מעבירות אותו באינקובטור כך שהוא נשנר טרי, ללא הקפאה.

    עקרונית, סיכויי ההצלחה מעט גבוהים יותר עם החזרת עובר טרי. על מנת לדעת נתונים יותר פרטניים - יש לבדוק בכל יחידת פיריון, לגופו של עניין.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם

    זיוה
    06/02/2013

    יכול להיות שאישה שילדה בשנה שעברה ילד מתרומת ביצית מחו"ל, היא עשתה זאת דרך קבלת עובר טרי מחו"ל?

    כלומר השאלה היא: האם ייתכן שאותה אישה בכלל לא נסעה לחו"ל, אלא רק הזרע של בעלה הוטס לחו"ל, בחו"ל עשו הפרייה של זרע הבעל עם ביצית מתורמת, ואז אותו עובר הוטס לארץ, וכאן נשתל העובר ברחם של האישה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם - תגובה

    ד``ר יואל שופרו
    10/02/2013

    כן בהחלט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום