מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעי רגישקובי17/02/2010
שלום.אני בן 24 וסובל כבר שנתיים מתופעות של שילשולים ויציאות בבוקר אך בשעות לא קבועות.
זה לא ניתן לשליטה ,ולכן אני תמיד חושש לפני יציאה לעבודה או לפגישה.
בדיקות שעשיתי כולל צואה לא הראו בעיה למעט כבד מעט מוגדל.(כנראה מילדות)
רופא מומחה נתן לי לשתות אבקה בשם PEGLAX ולחזור עוד חדשיים.
מאז שאני שותה את האבקה יש לי יותר יציאות ויותר שלשולים עם ירידה מעט במשקל.
אני גם אוכל מעט ונזהר מסוגי מזון כמו חלב ושמן.
אשמח אם תיעץ לי מה לעשות ואל מי לפנות.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול
ד''ר יהודית אסולין דיין18/02/2010בשלב ראשון תפסיק את הפגלקס.
חצי שעה לפני ארוחת הבוקר או חצי שעה לפני שאצתה יוצא מהבית- תיקח כדור אימודיום ויהיו פחות יציאות.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לכבוד ד"ר יהודית ורםסטודנטית17/02/2010
מאז שהתחלתי ללמוד באוניברסיטה (לפני כשנה וחצי) אני סובלת משלשולים במבוקר הבחינה ועד לאחריה. אינני מרגישה חרדה או לחץ במידה ניכרת אך אני יודעת שזהו ביטוי של חרדת בחינות. אני לוקחת אימודיום נגד השלשולים וזה עוזר. העניין הוא שיש לי כ7-10 בחינות בכל סיום סמסטר ועוד מספר שנים של לימודים לפני. האם לקיחת אימודיום בתדירות כזו יכולה להזיק לי? בנוסף האם יש דרכי טיפול נוספות בבעיה? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול לפני בחינות
ד''ר יהודית אסולין דיין18/02/2010זו תגובה מאוד שכיחה לסטרס.
אימודיום בתקופת הבחינות עד סיום התואר לא מהווה שום בעיה.
ניתן לפנות לטיפול בביופידבק או היפנוזה.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין נמוך , מעי גסדור17/02/2010
שלום אני בן 23, מתעסק באופן קבוע בספורט הכולל ריצות ואימוני כוח בחד"כ.
לאחרונה התשחררתי מצה"ל משירות של 5 שנים ביחידה קרבית ואינני סובל או סבלתי מבעיות בריאותיות כלשהן בדרך כלל. אינני צמחוני ואני מרבה באכילת בשר.
כשהשתחררתי מצה"ל ביצעתי בדיקות דם כלליות ולהפתעתי גיליתי שיש לי פריטין נמוך.
לפני חודשיים ביצעתי בדיקה התוצאות היו:
FE - IRON 86
FERRITIN 23 (מתחת לטווח)
Hemoglobin 14.3
רופא המשפחה נתן לי לקחת כדורי ברזל לתקופה של חודש ולאחריה ביצעתי בשנית את הבדיקה, להלן התוצאות:
FE - IRON 68 (מתחת לטווח)
FERRITIN 18 (מתת לטווח)
Hemoglobin 13.4
כפי שאפשר לראות המצב התדרדר לאחר מתן הטיפול בכדורים..
אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית.. יש לציין שאבי אובחן בסרטן המעי הגס.
עוד שאלה: האם יכול להיות שיש קשר בין הנתונים הנ"ל לעובדה שאני מתקשה להעלאת הכושר הגופני שלי (סיבולת אירובית)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין נמוך
ד''ר יהודית אסולין דיין18/02/2010ירידה בפריטין ובהמוגלבוין מצריכה בירור של מערכת העיכול - פנה לגסטרואנטרולוג.
ייתכן קשר מסוים לסיבולת האירובית.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Vמלצה לפסיכולוג לחולת קרוהן חדשהא17/02/2010
לפני כחודשיים אובחנתי כחולת קרוהן לפני גיוס לצה"ל. מזומנת בקרוב לוועדה רפואית
מבקשת המלצה לפסיכולוג/ית באיזור חיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסיכולוגית
ד''ר יהודית אסולין דיין18/02/2010אין לנו מידע לגבי פסיכולוגים. תפני לפורום מחלות דלקתיות ותנסי להתייעץ עם המטופלים בענין זה.
ד"ר אסולין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, שלוקחים תרופה שעושה עצירותמל17/02/2010
במשך שנה, יציאות פעם ב 10 ימים
ברגע שמפסיקים איתה תוך כמה זמן מערכת העיכול חוזרת למצב כמו לפני התרופה?
האם הרגלי יציאות יחזרו כפי שהיו לפני שנה לפני שהתרופה נלקחה?
זה יסתדר לגמרי כמו פעם? או שיכול להגרם נזק בלתי הפיך?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות
ד''ר יהודית אסולין דיין18/02/2010אין חוקים ברורים.
זה מאוד אינדיבידואלי.
לא תמיד המצב חוזר לקדמותו.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם זה לא חוזר להיות כמו קודם
מל18/02/2010מה הסיבה?
איזה נזק נגרם שזה לא חוזר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות
ד''ר יהודית אסולין דיין20/02/2010תרופות גורמות להאטה בתנועת המעי ולא תמיד זה הפיך.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לתיקון מלרוטציהADI16/02/2010
במהלך בדיקות לקראת ניתוח טבעת בקיבה התברר כי יש לי מלרוטציה.
ככל הנראה אאלץ לעבור ניתוח לסידור המעיים ותוך כדי גם ניתוח שרוול (הפרופ' החליט כי בעקבות המלרוטציה ובקע בקיבה עדיף לבצע ניתוח שרוול).
מכיוון שיבצעו לי את שני הניתוחים בו זמנית הייתי רוצה לדעת כיצד זה משפיע על מס' ימי האשפוז הצפויים לי ומהו זמן ההחלמה המשוער..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר יהודית אסולין דיין17/02/2010זו שאלה שעליך להפנות למנתח.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול משונה הליקובטורענבר;;16/02/2010
לפני כחודש בעקבות שלשולים נמצא אצלי חיידק בצואה - טופלתי עם פלאג'יל במשך 14 יום והשלשולים פסקו.
בנוסף נמצא אצלי בבדיקת נשיפה הליקובטור בערך של 22
קיבלתי ע"י רופא המשפחה טיפול של מוקסיויט+פלאגיל+אומפרדיקס
התחלתי היום לקחת את הטיפול - האם זה זה תקין לקחת את הטיפול המשולש (בחיפוש באינטרנט לא מצאתי שמשתמשים ב פלאגיל לטיפול בחיידק זה)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול להליקובקטר
ד''ר יהודית אסולין דיין17/02/2010הטיפול בפלגיל מקובל מאוד.
לרוב הטיפול הראשון המומלץ הוא מוקסיפן, קרין ואומפרדקס.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס ולנטו- עזרתכם בבקשה.ליאת16/02/2010
שלום רב,
לפני כחודשיים בעקבות צרבות ובחילות עשיתי בדיקת נשיפה , נמצא הליקובקטר.
קבלתי את הטיפול המשולש הראשוני- מוקסיויט, קארין ולנטון.
לאחר שבועיים עשיתי גסטרוסקופיה- הכל תקין פרט לאבחנה של ריפלוקס על סמך הסימפטומים.
כעת אני כשבועיים לאחר הגסטרו, נטולת 30 מ"ג לנטון, פעם ביום.
המצב שלי רק מחמיר- כאבים באיזור הושט עד הגרון, צריבה, בחילה, חוסר תיאבון.
אני מקפידה מזה חודשיים ואוכלת רק מרקים, אייני מעשנת, לא קפה לא אלכוהול. אני רזה ומאבדת במשקל עקב כל ההגבלות.
יש לי תור רק בעוד שבועיים לגסטרו.
יש דברים שניתן לעשות עד אז? האם נגזר עליי לסבול כך, להיות כל כך מוגבלת ברמת האוכל, להרגיש בכל דקה נתונה במהלך היום כל כך רע? כמה זמן יש לקחת את התרופות על מנת לחזור לשגרת החיים.
אנא עזרה, מיידע, מנסיונות של מצבים זהים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרבות
ד''ר יהודית אסולין דיין16/02/2010לא ברורה לי ההמלצה על מרקים בלבד.
יש להימנע מקפה, אלכוהול, עגבניות, מיצי הדר ומזון מטוגן או שומני.
כל היתר מותר.
לנטון מרפא דלקת בושט. אם הכדור לא מועיל תבקשי מרופא המשפחה להחליף אותו לתרופה אחרת מאותה משפחה- יש מגוון.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקם דם סמוי בצואה - חיובי 3/3אני15/02/2010
שלום,
בת 31.
רקע משפחתי - סבתא נפטרה בגיל צעיר מסרטן מעי הגס. אין עוד מישהו משפחה שחלה בסוג זה של סרטן. לאחיי - האחד עם דקלת בדרכי העיכול ולשני דם נראית לעין בצואה שמצריך כעת ביצוע קולנוסקופיה.
אצלי:
לאחרונה, עייפות מטורפת !!! הברזל תוך שבוע ירד מ 110 ל 25 אם זה אומר משהו.
בדיקת צואה עם 3 דגימות מימים שונים יצאה חיובית. אם בשלושתם יצא חיובי יתכן שבכ"ז זו טעות היות ונבדק באותה מעבדה באותו יום? לא שמתי לב שיש לי דימום בצואה עד היום.
האם כדאי לבצע בדיקה שוב או שזה ממצא מספק?
מעבר לכך בצעתי בדיקת נשיפה, יצא תקין. בצעתי בדיקת ASCA יצא תקין.
אתמול התחלתי לשתעל ללא סימנים אחרים והיום יש לי כאבים עזים בחזה, אין לי מושג אם זה יכול להיות קשור לענין או שאין קשר.
מה מומלץ לעשות הלאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם סמוי
ד''ר רם דיקמן16/02/2010מציע פניה לרופא גסטרו וביצוע בירור אנדוסקופי של מערכת עיכול עליונה ותחתונה, לא משנה הסדר, אך בזריזות, לא להתעכב, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמם רקטליערן14/02/2010
שלום רב
בן 32
הופעת סימני דם על נייר- פסי דם בהיר - ללא כאבים בזמן יציאה ? ללא ירידה במשקל או שינויים בהרגלי יציאה ?
לפני 5 שנים עברתי ניתוח לטיפול פיסורה אנאלית מאז המצב תקין
עברתי 2 בדיקות קולונסקופיה האחרונה לפני שנתיים והראשונה לפני 7 שנים -תקין - בגלל אותם תופעות : דם בהיר וכאבי בטן צד ימין לכיוון אזור המותן . אני מופנה לבדיקת גסטרו לבירור
יתכן שבטווח של שנתיים מאז הבדיקה האחרונה יכל להיוצר פוליפ?
בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם
ד''ר רם דיקמן16/02/2010גילך הצעיר והעובדה שכבר נבדקת בשאלה של מקור לדמם מצדיקה ביצוע סיגמוידוסקופיה (בדיקת המעי הגס עד לגובה 60 סמ' מפי הטבעת) וביקורת של רופא פרוקטולוג, בצע בדיקות אלו בשלב זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה לצליאקמיכל14/02/2010
האם יש נוהל קבוע למספר הביופסות לאבחון צליאק שיש לקחת בעת בדיקת הגסטרוסקופיה, או שהדבר נתון לשיקול דעתו של הרופא המבצע את הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק
ד''ר רם דיקמן16/02/2010המומלץ הוא נטילת ביופסיות - עד 3 סטים מהחלק השני של התרסריון ואחת נוספת מהבצל של התרסריון (חלק ראשון) שלו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לכבוד ד''ר יהודית ורםמאיר14/02/2010
לפני כשבועיים בצעתי גסטרו ונלקחה ביופסיה, נמצא " חיובי" החיידק הליקובקטור , קבלתי את הטיפול המשולש (שבוע ימים שלושה סוגי כדורים ועוד כדור אחד שממשיך לעוד שבוע/שבועים )- יומים לפני סיום השימוש בכדורים הופיעו לי טחורים פנימיים וקבלתי נרות לטיפול היום.
יש לי בבקשה שתי שאלות:
1. אני אחרי השימוש באנטביוטיקה ורק עם הכדור לנסו פרזול- (לאחר שהחליפו לי אותו במקום אופרדקס) , אני עדיין מרגיש מידי פעם כאבי ראש וקצת סחרחורות וכן אחרי אוכל קצת בטן נפוחה האם זה תקין?
2. אני מרגיש צורך להגיע לשירותים פעמים ביום האם זה תקין ,והאם זה נובע מהטחורים או מהחיידק?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת
ד''ר רם דיקמן16/02/2010בדוק את רמת ההמוגלובין (אנמיה?) והמשך בלנסופרזול לעוד כחודשיים, אחד ליום, התכיפות ללכת לשירותים קשורה ללנזוופרזול, זה יעבור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכבוד רם דיקמן
מאיר17/02/2010ראשית תודה,
לגבי השאלה אם אני אנימי או לא , אני עשיתי בחודש האחרון 4 בדיקות דם ( אחת במרפאה ו-3 שהייתי במיון ואשפוז בגלל החיידק הליקובקטור) ולא אמרו לי דבר על רמת מוגלבין נמוכה , אלא הייתי בטווח של הנורמה- יש טעם לעשות עוד פעם בדיקת דם אחרי שבועים מאז????
ושוב הסחרחורות הם מועטות אבל יותר כאב ראש שבמשך היום הוא קיים ולא קיים , אבל אחרי שאני אוכל ( שעה בערך ) אני שוב מרגיש כאבי בטן וכאבי ראש מתחזקים עם סחרחורות .האם זה מעיד על השפעה עדיין של החיידק ( או השלכות של הטחורים) .
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק
ד''ר יהודית אסולין דיין18/02/2010שלום מאיר
אין קשר בין החיידק לסחרחורת.
תפיחת הבטן יכולה להיוותר גם לאחר שהחיידק טופל.
שתי יציאות ביום זה תקין.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינסטינקט הקאהמוטרד14/02/2010
מזה מספר שבועות יש לי אינסטינקט הקאה חזק בעת צחצוח שיניים. אני בקושי יכול להכניס את המברשת לפה.
מה כדאי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאה
ד''ר רם דיקמן16/02/2010יש להיבדק, ראשית אצל רופא אא"ג ואח"כ אצל גסטרואנטרולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!! יורק דם טרי!יעקב13/02/2010
שלום דוקטור,
לפני כחודש אכלתי עד שכמעט התפוצצתי (בלי להגזים!).
אח"כ התחלתי לירוק דם כל בוקר לפני הצחצוח. הדם בדר"כ דם אדום טרי ולפעמים הוא בצבע קפה.
היום התחלתי לירוק דם סתם ככה במהלך היום!
קשה לי לאכול יותר מארוחה קטנה, כי יותר מזה אני מרגיש שהאוכל נוגע בפצע פתוח בתוך הבטן העליונה בצד שמאל. זה מרגיש כאילו פצעתי את עצמי מעודף האוכל ומתחתי/קרעתי משהו בחלק העליון של הבטן בצד שמאל. איך אפשר לתקן את הנזק שעשיתי לעצמי??
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יורק דם
ד''ר יהודית אסולין דיין13/02/2010קיימת אפשרות שאתה מדמם ממערכת העיכול.
ממליצה לפנות למיון. שם יבצעו ספירת דם ויכניסו זונדה. זה יאפשר לבחון האם יש דימום.
אם אכן מדובר בדימום אתה תאושפז.
בכל מקרה בין אם באשפוז או לא עליך לעבור גסטרוסקופיה.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאבחון
יעקב13/02/2010אני מפחד מבדיקות פולשניות ולכן לא רוצה לעשות גסטרוסקופיה.
עשיתי אולטרה-סאונד וצילום רנטגן בשניהם לא ראו כלום. וגם בדיקות דם עשיתי לספירת דם וכדומה וגם שם התוצאות תקינות.
השאלה היא אם רואים בגסטרוסקופיה משהו אז מה הטיפול הצפוי? האם זה יכול לחלוף לבד אם אני אתן לזה קצת זמן וזהו?
אגב במיון לא עשו לי זונדה (מה זה?). רק נתנו לי תרופה לוריד להורדת החומציות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטרוסקופיה
ד''ר יהודית אסולין דיין14/02/2010בשתי הבדיקות שעברת לא רואים את מערכת העיכול העליונה.
גסטרוסקופיה היא הבדיקה המדויקת ביותר לענין זה. אם אתה לא מעונין תוכל לבצע צילום בליעת בריום- הדיוק שלו נמוך יותר באופן משמעותי
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחלוף לבד או טיפול?
יעקב14/02/2010חשוב לי לדעת האם הבעיה יכולה לחלוף לבד.
כלומר, גם אם אני אעשה את הבדיקה ויגלו שם פצע (יש כזה דבר?) אז מה האפשרויות טיפול?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחלוף לבד או טיפול?
יעקב14/02/2010חשוב לי לדעת האם הבעיה יכולה לחלוף לבד.
כלומר, גם אם אני אעשה את הבדיקה ויגלו שם פצע (יש כזה דבר?) אז מה האפשרויות טיפול?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטרוסקופיה
ד''ר רם דיקמן16/02/2010עליך להיבדק גם אם הדבר כרוך בבדיקה פולשנית, נסה לקחת זאת בקלות, אתה תהיה מטושטש/מורדם ולא תחוש את הבדיקה בד"ד ואף לא תזכור אותה, אל תחשוש, בקש אותה כעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשלכות
יעקב16/02/2010אתה מתעקש שאני אבדק ואתה לא מסביר את ההשלכות של הבדיקה. מה אפשר לגלות שם וגם אם מגלים שיש שם פצע אז מה אפשרויות הטיפול?
דרך אגב, שמעתי שיש קפסולה עם מצלמה שאפשר לבלוע והיא מצלמת את מערכת העיכול ומתעכלת. מה לגבי זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגסטרוסקופיה
ד''ר יהודית אסולין דיין16/02/2010אפשר לגלות שם מה סיבת הדמם מכיב ועד גידול.
קפסולה לא רלבנטית לקיבה.
ד"ר אסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנציפלמד בטוח לטווח ארוךאתי12/02/2010
האם אנציפלמד בטוח לטווך ארוך?
ולכמה שעות הוא פועל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בבטן
ד''ר יהודית אסולין דיין12/02/2010לנפיחות בבטן אין פתרונות קסם והיא יכולה לנבוע מהפרעה תפקודית (בדומה למעי רגיז).
אם תבחיני הנשימה יצאו חיוביים הרי שייתכן שיפור עם השינוי התזונתי.
אין מגבלה לנטילת אנציפלמד- אלו הם אנזימי עיכול בלבד ויש לקחתם עם כל ארוחה.
ד"ר אסולין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו...
אתי13/02/2010בבוקר אני שותה קפה עם תפוח גם כן לקחת כדור?
כלומר גם פרי נחשב כארוחה?והאם להקפיד על 3 ביום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפיחות
ד''ר רם דיקמן16/02/2010תפוח יכול להיות אחראי לכך, נסה להפסיק פרי לשבועיים וראי מה קורה, אנצפלמד אפר גם יותר משלוש פעמים, בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

