מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהעמי20/12/2010
שלום רב,
אני בן 27, הורדתי לפני 8 שנים יותר כ-30 ק"ג. לפני 3 שנים עשיתי ניתוח מתיחת בטן, בלי שאיבת שומן. יש לי עודף שומן/אור (לא בטוח) באיזור הערווה וזה נורא מפריע לי. האם קיים ניתוח לתיקון איזור זה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצוב אזור הערווה/ פוביס/ גבעת ונוס
ד``ר בני מייליק20/12/2010
ניתן לעצב את אזור הפוביס (גבעת ונוס).
הדבר נעשה בדרך כלל במסגרת וכחלק מניתוח מתיחת הבטן שעברת.
אם עדיין נותרו עודפי רקמה ועור באזור זה, התיקון /עיצוב מצריך שאיבת שומן, עם או בלי מתיחה של עודפי העור.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת מבטן תישמר אחרי עלייה במשקל?אלונה29/11/2010
היי
אני בן 33, כל הגוף שלי רזה, רק הבטן שלי גדולה, נראה שזה המקום היחידי או העיקרי שבו השומן שלי מצטבר.
אני מתאמן בחדר כושר ומתכוון לעלות כמה *עשרות קילוגרמים*, בעיקר במסת שריר אבל גם אגירת שומן בתקופה הזאת היא בלתי נמנעת.
האם שאיבת שומן מהבטן תישמר אחרי תקופת העלייה במשקל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי תנסה המסת שומן
דפנה06/12/2010אני לא יודעת הרבה על שאיבת שומן אבל אולי שווה לך לבדוק גם משהוא פחות חודרני כמו המסת שומן, שתתרכז באזור הבעייתי (כמובן בשילוב של דיאטה נכונה ופעילות ספורטיבית).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי התכוונת המסת -תאי- שומן ?
אלונה08/12/2010אני רוצה שהשומן לא יחזור במקום הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, המסת שומן = המסת תאי שומן
דפנה29/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאיבת מבטן תישמר אחרי עלייה במשקל? - תגובה
ד``ר בני מייליק30/12/2010ראשית, עליך להיבדק ע"י רופא בכדי לראות האם הבטן הגדולה שאתה מתאר היא תוצאה של השמנה תוך בטנית (שומן ויסצרלי) או של הצטברות שומן תת עורי.
במבנה ההשמנה הראשון, עם ריבוי שומן תוך בטני, תוכל לטפל ביעילות רק עם דיאטה משולבת בפעילות גופנית. לא ניתן לבצע שאיבת שומן לשומן הויסצרלי.
מצבורי שומן תת עורי ניתנים לעיצוב והפחתה באמצעות ניתוח שאיבת שומן. תפקידו של הרופא הוא להעריך האם עור הבטן הוא גמיש ואלסטי והאם ניתן לצפות שהעור יתכווץ ויצטמצם לאחר שתפחת כמות השומן התת עורי או שיש חשש שהעור ישאר רפוי ומדולדל לאחר השאיבה (כמובן שזו רק הערכה ולא ניתן לנבא זאת בצורה מדוייקת וודאית).
כאשר עולים במשקל באופן משמעותי לאחר שאיבת שומן- ההשמנה מתרחשת בכל חלקי הגוף, אולם האיזורים שבהם בוצעה שאיבת שומן "ישמינו" פחות. קשה לנבא כיצד הדבר ישפיע על מראה הגוף.
ד"ר מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאיבת מבטן תישמר אחרי עלייה במשקל? - תגובה
ד''ר יצחק מאייר30/12/2010יש לבצע בדיקה ולאבחן האם רכוזי השומן מתחת לעור או בחלל הבטן.
במקרה הראשון ניתן לסלק תאי שומן עודפים באמצעות שאיבת שומן,במקרה השני רק ע"י ירידה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצל איזה רופא עושים בדיקה כזאת?
ד23/06/2011אם זה שומן כזה או אחר בבטן? אצל רופא משפחה? רופא עור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצל איזה רופא עושים בדיקה כזאת? - תגובה
ד``ר בני מייליק24/06/2011אנא פנה לבדיקה אצל כירורג מומחה בכירורגיה פלסטית, הוא יוכל לענות על כל שאלותיך.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומןיעל18/11/2010
אני בחורה מאוד רזה -53,170
אך יש לי מה שמכונה שניצלים ,ממש חוסר פרופורציה באיזור המותניים
הייתי אצל כמה רופאים והם טענו שאני מאוד מתאימה
מדובר אצלי בשאיבה של 1.5 ליטר לטענתם
אני מאוד מפחדת מחוסר פרופורציה ומכל מיני תוצאות לא טובות שיכולות לצאת
היכן אוכל לקבל אולי רשימה של רופאים מומחים עם הרבה נסיון
אני נורא חוששת וחשוב לי שהתוצאה תהיה ממש טובה ובהתאם לצפיותי
אני יודעת שאסור להזכיר שמות של מנתחים אך באמת חשוב לעשות בידיים טובות
לכן השאלה היא בלתי נמנעת
בנוסף אילו תוצאות יכולות להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן - תגובה
ד``ר בני מייליק21/11/2010אם כבר ביקרת אצל כמה רופאים, את קרוב לוודאי יודעת את כל מה שצריך לדעת לגבי שאיבת שומן.
צרי קשר עם רופא שנראה לך אמין, שיכול להציג בפנייך תוצאות של מטופליו ושיוכל לקשר אותך לכמה מהמטופלים שלו בכדי שתוכלי להתרשם מהם לגבי חויית הטיפול.
בפגישת היעוץ עם הרופא- הקפידי לשאול את כל השאלות שיש לך וגבשי ביחד איתו תכנית טיפול מדוייקת.
בגישה נכונה, אצל כירורג פלסטי אחראי ומנוסה, בד"כ התוצאות הם בהתאם.
בכל מקרה, זכרי שמדובר ברפואה ולא ניתן להתנבא באופן ודאי לגבי התוצאה הסופית של הטיפול.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציה נוספת
לילך21/11/20102 חברות שלי מהתיכון עשו בפרופורציה, המסת שומן יחד עם שאיבת שומן וחיטוב גוף, טכנולוגיה חדשה שנקראת בודי טייט. אחת עשתה בזרועות והשנייה בירכיים, שניהן עשו בהרדמה מקומית, יצא להם תוצאה ממש יפה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן מהירכייםשראל12/11/2010
מאיזה גיל ניתן לעשות שאיבת שומן ? מאיזה כמות של עודף משקל אפשרי לעשות ? איפה ניתן לעשות אותם ומה המחירים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן מהירכיים - תגובה
ד``ר בני מייליק21/11/2010אנא פנה לכירורג פלסטי בכדי לקבל תשובה לכל שאלותיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתומר09/11/2010
שלום רב,
האם שאיבת שומן יכולה לפגוע בשרירים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר בני מייליק10/11/2010שאיבת שומן הינה פעולה המבוצעת בשכבת השומן התת עורי ולכן לא אמורה לפגוע בשרירי הגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן קטנהאנונימית27/10/2010
לפני שבוע עשיתי שאיבת שומן בירכיים הפנימיות בפרופורציה - במכשיר שנקרא בודי טייט- אני בכלל אבל בכלל לא רואה תוצאות - ואפילו להיפך.
שאלתי היא האם מותר לעשות שאיבה רגילה (לא עם המכשיר הנורא הזה) - שוב על אותו אזור? וגם, אין במקום הזה הרבה שומן- האם מותר לעשות שם שאיבה בכל זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניסיון טוב עם בודי טייט
ליהיא28/10/2010אני גם עשיתי אצלהם בודי טייט, ומניסיוני, עכשיו את בטח נמצאת בשלב שבו הכל נפוח, ואפילו כביכול יש החמרה. אבל ממש אחרי שלושה שבועות רק מתחילים לראות את התוצאות, ואצלי לפחות התוצאות טובות יותר מהציפיות.
מקווה שגם לך יהיה ככה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה זה מרגיע, מקווה לטוב
אנונימית28/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאיבת שומן בירכיים הפנימיות
ד``ר בני מייליק02/11/2010הירכיים הפנימיים הם איזור בעייתי לעיצוב באמצעות שאיבת שומן.
בכל מקרה, יש לחכות מספר חודשים ולפעמים אפילו כחצי שנה עד לירידת הבצקת והתייצבות התוצאה הסופית לפני שקובעים האם הטיפול שבוצע מוצלח או לא.
בחלק מהמקרים ניתן לחזור ולתקן תוצאות של שאיבת שומן קודמת אולם יש לזכור שהתופעות והתוצאה הלא אידאלית (אם הייתה כזו) עלולים להופיע שוב בכל שאיבה חוזרת ולעיתים אפילו בצורה חמורה יותר מכיוון שהאיזור כבר מנותח ו"מצולק".
כירורג פלסטי מנוסה בתחום יוכל לייעץ לך כיצד לנהוג.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשיר27/10/2010
היי,
אני שנה אחרי שאיבת שומן מהמותניים ובאופן עקרוני השינוי בקווי המתאר של הגוף הוא עצום, לעומת מה שהיה לי.אין ספק שמהבחינה הזאת אני מאוד מרוצה. העניין הוא שאם מסתכלים מהפרופיל יש כל מיני שקעים שנראים כמו צלוליט אבל להבדיל מצלוליט השקעים הרבה יותר גדולים ויש מרווח ביניהם.בכל צד יש לי בערך 3,4 כאלה שקעים. אני לא חושבת שמדובר בבצקות כי בצקות אמורות להיות קשות וכשאני נוגעת באזור המותניים המקום רך ואין סימן לבצקות כמו שהיו בהתחלה. אז השאלה שלי היא בעצם מזה יכול להיות? ועוד דבר, בזמנו קבעתי תור לביקורת לאחר שהמנתח ביקש ממני לעשות פעילות ספורטיבית ומכיוון שלא מילאתי את הוראותיו דחיתי את הביקורת. האם אחרי שנה אני יכולה לבקש לבוא לביקורת או שזכותו לומר לי שזו בעיה שלי שלא הקפדתי? ודבר אחרון בהחלט, עכשיו התחלתי פעילות גופנית סדירה,האם אחרי שנה מראה האזור יכול להשתפר ע"י פעילות גופנית?אגב אני בת26 .
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות שאיבת שומן
ד``ר בני מייליק02/11/2010שקעים כדוגמת "צלוליטים" יכולים להופיע לאחר שאיבת שומן. שנה לאחר הניתוח כבר לא מדובר בבצקת אלא בתוצאה הסופית של הניתוח.
בכל מקרה, הכירורג הפלסטי שביצע את הניתוח יידע לייעץ לך לגבי מצבך והאם ניתן לעשות דבר כלשהו בכדי לשפר את התוצאה.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרביב19/10/2010
יש לי בעייה ואני לא יודע מה לעשות.
כאשר אני עומד אין לי ממש כרס וסך הכל הבטן ניראית בסדר, הבעייה היא (בעייה שמאוד מציקה לי) שכאשר אני יושב הטן ממש נשפכת מעל קו התפר של המכנס/תחתון
אני לא יודע למה זה כך אצלי וזה מרגיש לא בסדר ואני לא בעודף משקל בכלל. איך אפשר לפתור/לתקקן בעייה זו האם משהו בפעילות גופנית יכול לעזור כי ניסתי לא מעט וזה לא עזר (אולי עשיתי משהו לא מתאים). האם חייבם התערבות כירורגית וזו הדרך היחידה לתקן דבר כזה? למה בכלל זה קורה ומה זה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יצחק מאייר19/10/2010מדובר בגמישות העור.
כשהעור באיכות טובהכשאתה מקצר את המרחק,כמו בכפוף הסנטר לחזה,כפוף הבטן וכ' ,העור מתכווץ ומחסה במדויק את פני השטח החדשים.
במידה והעור מתבלה.הסיבים האלסטים פוחתים,מופיעים סמני "קרעים" על פני העור,יכולת ההתכווצות פוחתת ונוצר עודף עור המתבטא באותו סינר.
במידה וכמות העור העודפת גדולה ומפריעה אסטתית,ניתן לסלקה בנתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגלי07/10/2010
שלום, קוראים לי שונית אני בת 41, ואני רוצה לעבור ניתוח של מתיחת בטן.
קראתי בכתבה שההחלמה מהניתוח היא מהירה, אך בעייתית. האם אני אמורה לחשוש ממה שמדובר בנוגע להחלמה שם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה מניתוח מתיחת בטן
ד``ר בני מייליק10/10/2010שלום שונית,
ההחלמה מניתוח מתיחת בטן תלויה בגורמים רבים, חלקם אובייקטיביים וחלקם סובייקטיביים.
גורמים אובייקטיביים הם כאלו היכולים להשפיע על גודלו של הניתוח ומידת היקפו, כדוגמה: מצב בריאותך והרקע הרפואי שלך,
הריונות ולידות וניתוחים קודמים שעברת (לידת תאומים, ניתוחים קיסריים וכו'),
משקל גופך (וה- BMI) והאם היתה ירידת משקל משמעותית לפני הניתוח,
כמות עודפי העור ורקמת השומן בדופן הבטן ומידת רפיון דופן הבטן שלך (שישפיעו עד כמה יש לעצב באמצעות שאיבת שומן, להסיר ולמתוח עודפי עור ולעצב ולהדק את דופן הבטן).
ישנם גם גורמים סובייקטיביים כדוגמת נסיון מניתוחים קודמים, עמידות אישית וכדומה.
כאשר הניתוח נעשה בצורה הנכונה והמתאימה לך (לאחר לקיחה בחשבון של כל הנתונים הנ"ל ונתונים נוספים) ולאחר הכנה פיזית ונפשית טובה, המטופלת מקבלת את התוצאה הניתוחית הטובה ביותר וההחלמה היא בהתאם.
לרוב מדובר במהלך החלמה של כשבוע עד שבועיים מנוחה בבית שבמהלכם את לא מבצעת פעילות פיזית נמרצת אך כן יכולה לדאוג לעצמך עם סיוע קל.
הכאב שבעקבות הניתוח מתון בד"כ (המטופלות שלי משתמשות באופטלגין ואקמול).
לפרטים נוספים עלייך לפנות למומחה בכירורגיה פלסטית שיוכל להדריך אותך ואף להפנות אותך למטופלים שעברו אצלו את הניתוח ויוכלו לחלוק איתך את נסיונם.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן כלליתשרונה בת 3128/09/2010
כל כתבה שראיתי בעניין של שאיבת שומן מדגישה שהתהליך מיועד להסרת תאי שומן באיזורים לא פורפורציונליים, אך אינה מיועדת כתחליף לדיאטה כדי לצמצם רקמות שומן בגוף.
אבל איש לא אומר מדוע!!
טכנית הפעולה אפשרית כי זה מה שמתבצע בכל סוג של שאיבה.
א"כ מדוע א"א לבצע את אותה פעולה על איזורים נרחבים יותר?
אשמח אם תוכל לסביר לי מדוע באמת א"א להשתמש בשאיבת שומן למטרת הפחתת שומן כללית בגוף.
בתודה רבה על תגובתך.!
שרונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן
ד''ר יצחק מאייר29/09/2010שאיבת שומן כרוכה בנזק רקמתי.פגיעה חלקית במערכת הלמפטית,ובכלי דם קטנים.
ככל שכמות בשומן הנשאבת גדולה יותר רמת הסיכון הבריאותי עולה,
נצפה,שברמת שאיבת שומן מעל 4 ליטר,שכיחות הסיבוכים,כולל תסחיפי ריאה ואף מוות עולה.
בנוסף,השמנה לא מבוקרת,לא תשתנה אלא אם תשני את הרגלי התזונה והפעילות הגופנית.
נניח שישאבו תאי שומן מאיזור הבטן,ותמשיכי לעלות במשקל,השומן העודך יושקע ברכוז תאי שומן אחרים,כמו זרועות,שדיים פנים ,צוואר וכ',ועוות קווי המתאר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחני27/09/2010
יש לי שאלה.....במידה ואני בריאה ובגיל המתאים , האם זה אפשרי לבצע כמה "שיפוצים" בניתוח אחד? זאת אומרת , האם ניתן לבצע ניתוח אף + הרמת והקטנה חזה + מתיחת בטן + שאיבת שומן בניתוח אחד? בשביל לחסוך ניתוחים. תודה ויום טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב ניתוחים אסתטיים בניתוח אחד
ד``ר בני מייליק28/09/2010ניתן לשלב טיפול ניתוחי ביותר מאזור אחד במהלך אותו ניתוח.
היכולת לשלב פעולה אחת או שתיים נוספות תלויה בראש ובראשונה במצבו הגופני והרפואי של המטופל (גיל, משקל, גובה, מחלות בעבר ומחלות כרוניות, שימוש בתרופות, עישון, פעילות גופנית ועוד...). בגודל והיקף הניתוח הנדרש לטיפול בכל אזור ובנוסף, היא תלויה בתוצאות בדיקות המעבדה שייבצע לקראת הניתוח ובהעדפתו של הכירורג הפלסטי המנתח ובניסיונו.
בכל מקרה, לא נהוג לשלב מספר רב של ניתוחים גדולים כפי שציינת: חזה, בטן, אף ושאיבת שומן.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחיים12/09/2010
שלום רב,
אם מבצעים שאיבת שומן מבטן, תוך כמה זמן אחר כך ניתן להתאמן במכון כושר ולבצע תרגילים לבטן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש.ש
ד''ר יצחק מאייר12/09/2010עקרונית ,לאחר שלושה שבועות,ניתן לבצע תרגילי כושר המשתפים את איזור הבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוניתאלישע29/08/2010
יש לה הזעה קשה מאד בבתי שחי, רק בתי שחי.
אני בחורה בת 26 ובריאה לגמרי.
סטודנטית.
היתי אצל רופא משפחה וזה בדק ואמר שיש ניתוח שנקרא סימפטי? וזה מה שאני צריכה.
התחלתי לברר ומצאתי שזה ניתוח שמזיעים אחר כך במקומות אחרים.
בוטוקס עשיתי ועזר חצי שנה. לא רוצה יותר.
האם יש ניתוח אחר בלי הזעה נוספת אחר כך?
יש משהו שעושה זאת בארץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעת יתר
ד''ר יצחק מאייר30/08/2010נתוח סימפטקטומי,כלומר,נתוח בו מנתקים פיזית את הגרוי העצבי לבלוטות הזעה,יעיל מאד.
האיזור הנגוע,יבש לצמיתות.אלא שחלק מהמטופלים סובלים מהזעה מפצה במקומות אחרים בגוף,כמובמצח,קרקפת איזור החזה והגב.התופעה קבועה ובלתי הפיכה.
אני ממליץ למטופלי נתוק כימי ע"י הזרקת בוטוקס,הליך כמעט ללא כאב,למשך זמן ממוצע של שנה,ובמידה והמקרים בודדים תהיה תופעה של הזעה מפצה,התופעה הפיכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר מאייר בשנית
אלישע31/08/2010דוקטור יקר,
ממש לא ענית לי על השאלה.
כתבתי שאני לא מעונין בבוטוקס אלא בניתוח.
אז אין טעם לשדל אותי לבוא אליך לטיפול בוטוקס
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבה והשתלת שומןיוליה22/08/2010
שלום,רציתי בבקשה לשאול מה טווח המחירים פחות או יותר של ניתוח שאיבת שומן מהבטן וגב והזרקתו לישבן? נאמר לי שמזריקים שומן דרך חתך אחת,באיזה מקום בישבן ?והאם זה יצא פרופורציאונלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת עכוזים באמצעות השתלת שומן
ד``ר בני מייליק23/08/2010אכן, יש אפשרות לבצע קצירה של שומן מאזורי גוף מסוימים (כדוגמת בטן או גב) ולהעביר ולהשתיל את השומן באזורים אחרים (כדוגמת העכוזים) באמצעות הזרקה.
יש לזכור שלמרות שחלק מהשומן המושתל ייתן אפקט יפה של מילוי, חלק מהשומן המושתל לא ייקלט באזור בו הוא מוזרק ולכן ברוב המקרים, הצלחת הפעולה היא לא מלאה ויש לחזור עליה עד לקבלת התוצאה המצופה.
את השאיבה וההזרקה של השומן מבצעים דרך מספר חתכים קטנים בעור (כ- 2 עד 3 מ"מ) הממוקמים בד"כ במיקום מוצנע, בתלות באזורים שמהם קוצרים את השומן ובאזורים אותם מבקשים לעצב באמצעות השתלת השומן.
בהצלחה
ד"ר מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לשאיבת שומןדוד17/08/2010
שלום רב לכלל הרופאים בפורום!
אני לאחר ניתוח גניקומסטיה (חודש וקצת) , המקרה היה בדרגה 1 ודי קל של פטמות נפוחות
השאלה שלי היא האם העור אמור להתכווץ מיידית לאחר הניתוח? או שלוקח לו זמן ..?
בצד ימין שלי יש לי הרגשה של עור עודף , אני מפחד מהאפשרות שאולי אצטרך ניתוח נוסף להסרת העור העודף.. אני תמיד הייתי בחור רזה והבעיה הייתה רק ברקמת השד , האם יש לצפות שהעור יידבק גם חודש וקצת אחרי הניתוח ? הנפיחות ירדה כמעט לגמרי ורק עניין זה הורס את התוצאה.
המון תודה לכם , גו'נתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיניקומסטיה עם שאיבת שומן
ד``ר בני מייליק17/08/2010ראשית, לא ציינת אם הניתוח התבצע באמצעות שאיבת שומן בלבד או שהייתה גם כריתה של הבלוטה. בכל מקרה, יש לחכות מספר חדשים להתייצבות התוצאה הסופית (עד חצי שנה).
בדרך כלל, בגיניקומסטיה בדרגה קלה כפי שאתה מציין ועם מבנה גוף רזה, לא צריכה להיות בעייה של עודפי עור משמעותיים.
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי ,
דוד18/08/2010תודה על התגובה המהירה , הניתוח כלל גם שאיבה וגם כריתה של רקמת השד.
שאלתי היותר ממוקדת היא האם קיימים מקרים שהעור לא נדבק או מתכווץ בהתחלה ולוקח לו המון
זמן ?
שוב , המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגניקומסטיה
ד''ר יצחק מאייר18/08/2010אתה חייב להתעזר בסבלנות,מאחר והליך התכווצות העור להתאמתו לנפח החדש,עורך מספר חודשים.לעיתים מצטברת כמות של נוזל מתחת לעור ומעקב את הצמדות העור לרקמה שמתחתיו.במידה וכן והכמות קטנה,היא תספג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




