מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שוב שואל כאן...x16/08/2010
כבר עבר חודש ושבוע מאז שעשיתי בודיטייט בחזה בבטן ובמותניים.
נכון לעכשיו עדיין יש לי "גושים" קשים כאלה מתחת לעור באיזור הבטן (וגם כאלה חדשים שנוצרו לאחרונה באיזור המותניים).
הייתי בביקורת ב"פרופורציה" לפני שבועיים, והרופאה שם הסתכלה עליי בדיוק שלוש דקות ושלחה אותי בטענה ש"זה בסדר" וש"אחזור עוד חודש".
יש לי הרגשה שמורחים אותי בפרופורציה, ואני פוחד מהגושים האלה שנגרם לי איזה נזק בלתי הפיך.
אני שואל אתכם רופאים יקרים - האם הגושים הם נורמליים אחרי בודיטייט? ממה הם נובעים? מתי הם אמורים לעבור (אם בכלל)? והאם כדאי ללכת להתייעצות עם רופא נוסף כבר בשלב הזה או להמתין עוד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בודיטייט
ד``ר בני מייליק16/08/2010עליך לחזור ולבקש תשובה לשאלותיך מהרופא המטפל.
רק הוא יודע באיזה אזורים טיפל בך, כמה אנרגיה השקיע בכל אזור, מה מידת השינוי הצפויה, מה התופעות שיופיעו לאחר הטיפול כחלק מתהליך הריפוי ואיזה תופעות ניתן להגדיר כסיבוכי טיפול.
כירורג פלסטי מומחה המשתמש בטכנולוגיה לעיצוב הגוף יודע לענות על השאלות האלה לגבי הטכנולוגיה שבה הוא משתמש ויודע להכין את המטופל לקראתן לפני הטיפול בכדי שיידע מה עומד בפניו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח גניקומסטיהדוד11/08/2010
שלום לכם , לפני כ 6 שבועות עברתי ניתוח גניקומסטיה בשיטה של כריתת רקמת שד נוקשה שישבה מאחורי העטרות וגרמה למראה תפוח מאד ובנוסף המנתח ביצע שאיבה של 20 CC מכל צד.
הניתוח בוצע בשיטה של חתך במחצי היקף העטרה , הצלקת כבר כמעט לא נראית ואני לא מבחין בנפיחות כלשהיא בחזה . לאחר הניתוח המנתח הראה לי את הרקמת שד שהוא הוציא .
אני מודע לעניין שתוצאה סופית רואים רק לאחר 3 חודשים עד 6 חודשים אך הפטמות שלי עדיין נפוחות והשיפור הינו מינימלי מלפני הניתוח , המנתח אומר שזוהי רקמת גירעון בגלל השאיבה והכריתה.. תוכלו לשפוך לי קצת אור על הנימוק של המנתח ? העטרה תפוחה אך מרגישה ריקה בתוכה , קשה להסביר אבל ההרגשה היא כמו בלון שיצא לו חצי מהאוויר , היא לא דבוקה לגוף אך מצד שני אין הרגשה של רקמה נוקשה ("הגולות") מתחת לפטמה כמו פעם.
המון תודה ושבוע טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח איבת שומן וגיניקומסטיה
ד``ר בני מייליק12/08/2010כפי שהמנתח שלך הסביר לך, זה עדיין מוקדם מדי להעריך את תוצאות הטיפול מכיוון שצריך לתת לתהליך הריפוי הטבעי להתרחש במלואו.
חלק מתהליך זה כרוך בנפיחות מקומית שחולפת במהלך איטי של חודשים.
עליך להמתין בסבלנות ולחזור לביקורת כפי שתוכנן.
ד"ר מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גניקוסמטיהמשה10/08/2010
שלום!
שמי משה ואני בן 18 אני שוקל 110 בערך
יש לי בעיה שיש לי שדיים גדולים (מאוד אפילו) הבולטים מעבר לבטן שלי
האם זה גניקוסמטיה או שזה פשוט שומן?
ואיזה טיפולים אפשריים יש לזה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גניקומסטיה
ד''ר יצחק מאייר10/08/2010יש אפשרות שמדובר ברקמת שומןבעקר ויתכן וקיימת גם ריקמה בלוטית נוקשה מתחת לעטרה.
ממליץ לרדת במשקלולבצע נתוח של שאיבת שומן ולעיתים כריתת בלוטת שד .ברוב המקרים העור מתכווץ,במקרים אחרים יתכן שתצטרך שיכרתו רקמת עור עודפת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעודף משקל וגיניקומסטיה
ד``ר בני מייליק11/08/2010המצב שאתה מתאר שבו אתה סובל מעודף משקל ומגיניקומסטיה הוא מצב נפוץ. מדובר ב"שד" המורכב בעיקר מרקמת שומן ומעודפי עור ולעיתים מלווה גם בהגדלה של בלוטת השד עצמה, בעיקר באזור הפטמה.
יש מספר דרכים לטפל בכך:
ראשית- יש לגשת לרופא אנדוקרינולוג ולהבדק, כדי לשלול מצב (נדיר מאוד) שהגדלת השד מקורה בבעיה פנימית או הורמונלית ולא מההשמנה.
שנית- יש לרדת במשקל. זה לכשעצמו לא מעלים בד"כ את השד או את עודפי העור אלא מביא למצב שבו ניתן לשקול טיפול ניתוחי באופן יותר בטוח וצפוי.
גיניקומסטיה גדולה כפי שאתה מתאר ניתן לתקן בניתוח שבו משלבים שאיבת שומן עם עיצוב החזה והסרת עודפי העור והבלוטה.
פנה למומחה בכירורגיה פלסטית והוא ידע להנחות אותך.
בהצלחה
ד"ר מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי אני אחרי שרוואלרוזי05/08/2010
אני אחרי ניתוח האם מאשרים לנו שאיבה בכול איזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן לאחר ניתוח לירידת משקל
ד``ר בני מייליק05/08/2010מטופלים שעברו ניתוח בריאטרי (ניתוח לירידת משקל כדוגמת שרוול קיבה או מעקף קיבה) סובלים בחלק מהמקרים מעודפי עור ורקמת שומן שאינם נעלמים למרות הקפדה על ירידת משקל, תזונה נכונה וספורט.
עודפי רקמה עקשנים כאלה ניתן להסיר רק באמצעות ניתוחים לעיצוב הגוף.
בניתוחי עיצוב הגוף, מעבר לעיצוב באמצעות הסרת עודפי העור, נעשה שימוש רב בשאיבת שומן- להשלמת העיצוב והשגת תוצאה אסטטית טובה יותר.
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת!אלעד01/08/2010
הנני סובל מאז גיל ההתבגרות מפיטמה נפוחה בכל היקפה , אני רזה ללא בעיה של שומן או גניקוסמטיה שנראית לעין , כרגע אני בן 24 קשה לי מאד עם המראה היומיומי , הפיטמה מתכווצות בקור או במגע למראה נורמלי ובחום מתנפחת לגודל הטבעי אבקש את חוות דעתך!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטמה נפוחה בגבר
ד``ר בני מייליק02/08/2010לא ניתן לבצע אבחנה כזו ללא בדיקת רופא יסודית.
מתאור המצב אצלך, נראה לי שמדובר במצב של גניקומסטיה בדרגה הקלה ביותר, כלומר- בלוטת שד שמרוכזת כולה באזור שמתחת לעטרה.
אנא פנה לכירורג פלסטי מומחה שיוכל לבדוק אותך ולהציע לך את הדרך המתאימה לתיקון המצב במידה והדבר מתבקש (ניתן לתקן גניקומסטיה כזו עם צלקת בהיקף העטרה או דרך צלקת זעירה בצד החזה- בהתאם לתוצאות הבדיקה).
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שאיבת שומן זה דבר טוב???.אודליה27/07/2010
אני בת 28 גובה 1.60 שוקלת 85 קליו כ27 קילו ממשקל הרצוי האם כדאי לעשות שאיבת שומן??
האם לא אראה מעוות???. האם זה נכון שכל המשקל העודף עובר לחלקי הגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן והשמנת יתר
ד``ר בני מייליק02/08/2010כפי שבוודאי כבר קראת, שאיבת שומן איננה מבוצעת כטיפול לירידת משקל אלא לצורך תיקון אסטטי ועיצוב הגוף באנשים בעלי משקל גוף שהוא סביב המשקל התקין.
אנא פני ליעוץ כירורג פלסטי המתמחה בתחום זה על מנת לקבל חוות דעת מקצועית.
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי שאיבת שומןאורלי27/07/2010
אני יודעת שעושים שאיבה רק אם נמצאים במקסימום בחריגה של 10 קילו מהמשקל התקין ושהניתוח לא מיועד להרזיה אלא לעיצוב אבל ....
כרגע אני בעודף משקל שוקלת 78 גובה 1.64 זהו המשקל שלי כבר שנים רבות וגם כשאני יורדת ממנו אני תמיד עולה חזרה ונשארת סביב המשקל הזה , אזור הירכיים ממנו אני רוצה לשאוב תמיד אבל תמיד חסר פרורפוציות גם כששקלתי 55 קילו אמרו לי עוד קצת משם וזהו ...
למה אני צריכה לרזות ?
לא עדיף לבצע את הניתוח מהאזור חסר הפרורוציה כשאני במשקל הנוכחי אז גם לא העלה במשקל והשומן לא ינדוד לאזורים אחרים בגוף ?
אני מפחדת לרדת ואז לעלות ולהשמין באזורים אחרים שאני אוהבת כרגע .
אשמח לתשובה בנושא אני ממש מתלבטת .
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן והשמנת יתר
ד``ר בני מייליק27/07/2010כפי שציינת, ניתוח לשאיבת שומן מיועד למטופלים הנמצאים בגבולות המשקל התקין לצורך עיצוב אזורי גוף שבהם יש הצטברות עודפת של רקמת שומן. הניתוח לא מיועד למטופלים הסובלים מעודף משקל או מהשמנת יתר והוא לא מבוצע לצורך ירידת משקל.
הסיבה העיקרית שכירורגים פלסטיים נמנעים מביצוע שאיבת שומן אצל אלו הסובלים מעודף משקל היא שבמצב כזה הסיכון הבריאותי הכרוך בשאיבת שומן הוא גבוה יותר.
סיכון זה יכול להתבטא באירועים כדוגמת דימום משמעותי בפצע הניתוחי, זיהום של הפצע הניתוחי, קרישי דם ותסחיפים של קרישי דם או תסחיפי שומן. סיבוכים אלו יכולים להופיע גם באנשים בריאים במשקל גוף תקין אך השכיחות שלהם באלו הסובלים מעודף משקל גבוהה יותר באופן משמעותי, בין השאר מכיוון שבכדי להגיע לתוצאה אסטטית במטופל גדול יש לשאוב כמות גדולה בהרבה של רקמת שומן.
מכיוון שכך, כאשר כירורג אחראי ומנוסה מבצע הערכת סיכונים ולוקח את כל הגורמים האלו בחשבון, הוא בד"כ מחליט שלא לסכן את המטופל שלא לצורך.
ד"ר מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרת וירידה במשקלדקלה21/07/2010
שלום לכם
אני הייתי מלאה מאז שהייתי קטנה
אני בת 46 ויש לי סוכרת מבוגרים, עברתי מטיפול בכדורים לטיפול באינסולין לנטוס שהוא מאוד נוח כי לא עליתי איתו במשקל והצלחתי לרדת בA1C וירדתי עד כה 27 קילו
אני עכשיו נראית טוב יותר ומרגישה טוב יותר הבעיה שיש שומן שממש עקשן ולא יורד לא משנה מה אני עושה, בעיקר בזרועות ואני שוקלת אופציה של שאיבת שומן
האם זה מתאים לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש.ש וסכרת.
ד''ר יצחק מאייר23/07/2010במידה ואת מאוזנת ואין עודפי עור בזרועות,נתן לבצע שאיבת שומן ולקבך תוצאות טובות.
במידה וקיימת רקמת עור עודפת,ניתן לכרות הן את השומן והן את עודפי העור,תוך השארת צלקת לאורך הזרוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיצוב ומתיחת זרועות
ד``ר בני מייליק24/07/2010התופעה של עודפי עור ושומן "עמידים" שאינם נעלמים גם לאחר ירידת משקל גדולה- מוכרת היטב ואזור הזרועות הוא אחד העקשניים שבהם.
ישנן כמה אפשרויות לבצע עיצוב זרועות: החל משאיבת שומן בלבד, דרך שאיבה והסרת עודפי העור בצלקת קצרה המוצנעת בתוך בית השחי ועד לניתוח מתיחת זרועות באמצעות צלקת הנמשכת לאורך הזרוע.
פני לבדיקה אצל רופא המתמחה בתחום זה וקרוב לוודאי שלאחר בדיקה יסודית של מצבך הרפואי והגופני, הוא יוכל להמליץ לך על הניתוח המתאים למצבך, להראות לך דוגמאות מניתוחים דומים שביצע ואף להפנות אותך למטופלים שביצעו ניתוחים דומים.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן לאורך הירךאביב21/07/2010
שלום, ברצוני לברר אם ניתן לבצע שאיבת שומן לאורכה של הירך הפנימית. אציין כי אני רזה במשקלי, אך ירכיי הפנימיות לא פרופורצונליות (לא בהרבה) לגופי. אמש הייתי בפגישת יעוץ אצל רופא שניתח אותי בעבר.( ניתוח הגדלת חזה) חוות דעתו הייתה כי אינני מתאימה לניתוח מאחר ולא אראה תוצאות, אמר שאפשר לשאוב ממש מעט באזור המפשעות ותו לא. גמלה החלטה לבצע ניתוח, רק רוצה לדעת אם יש בדבריו או שעליי לסגת. כל רצוני הוא לשאוב מאזור ירכיים פנימיות ובצידי הרך הפנימית . אשמח למענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש.ש
ד''ר יצחק מאייר23/07/2010מאד חשובה הבדיקה המקדימה לפני הבעת הדעה.
בעיקרון במידה ומדובר ברקמה שומנית עודפת ועור מוצק,הסכוי לקבל תוצאה טובה,גדול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאיבת שומן מהירך
ד``ר בני מייליק24/07/2010קשה לענות על שאלתך ללא בדיקה גופנית יסודית ע"י רופא מומחה.
שאיבת שומן מאזור הירך הפנימית היא אחד הניתוחים המבוצעים באופן נפוץ ביותר. למרות זאת יש להיזהר מביצוע ניתוח שאינו לחלוטין נחוץ מכיוון שגם כאשר מבצעים ניתוח קטן יכולות להיות תופעות לוואי או סיבוכים שיכולים להיות לעתים משמעותיים ומטרידים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - לאחר בודיטייטx18/07/2010
שלום רב,
בן 26, לאחר טיפול בודיטייט משולב באיזור החזה (גינקומסטיה שמורכבת בעיקרה מהסננה שומנית), הבטן והמותניים (הכל באותה פרוצדורה). את הטיפול ביצעתי ביום רביעי שעבר - דהיינו - לפני 4 ימים. במהלך הפרוצדורה (ע"פ מכתב השחרור שניתן לי) נוקזו 1400 סמ"ק מכל האזורים גם יחד.
כעת, כאשר אני מוריד את הבגד המחטב לצורך מריחת משחה אנטיביוטית על הפצעים - המראה קצת מדאיג אותי., ולכן יש לי מס' שאלות:
1. בחזה אני לא רואה שום שינוי. נראה בדיוק כפי שנראה לפני הניתוח (למעט סימנים כחולים) האםלדעתכם צפוי שינוי בהמשך?
2. בבטן יש לי מעין "שקע" מתחת לטבור, ומין "מדרגה" כזאת בין הבטן התחתונה לעליונה. כמו כן ישנם אזורים בבטן שהתחושה בהם מעומעמת כזאת. האם זה נורמטיבי? האם הבטן שלי תחזור להיות חלקה?
3. באופן כללי - אם אני מסתכל, לא נראה לי שיש שום תוצאה משמעותית באף אחד מן האזורים (דהיינו, הם דיי דומים למה שהיה קודם - חוץ מהשינויים האמורים בבטן) - האם לדעתכם צפוי עוד שינוי בעתיד?
לתשובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש.ש
ד''ר יצחק מאייר19/07/2010לא שופטים תוצאה לאחר 4 ימים.
המידע לגבי מה נעשה ,ומהו הצפי כתוצאה מהנתוח ,צריך להתקבל מהרופא המטפל.
אין אפשרות לענות פרטנית ללא בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר בודיטייט
ד``ר בני מייליק19/07/2010אין יכולת להעריך תוצאה של טיפול כזה כעבור 4 ימים .
את השאלות האלה אתה צריך להפנות לרופא שטיפל בך.
בפגישות הייעוץ שטרם הטיפול יש לבקש וקבל את כל המידע לגבי אפשרויות הטיפול, התוצאות הצפויות (ולבקש לראות ואף לדבר עם מטופלים שטופלו בשיטה זו), פרק הזמן שחולף עד להערכת התוצאות וגם את הסיכון לסיבוכים כלשהם.
החלמה מהירה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן והריוןגילה14/07/2010
אני בת 25 וחושבת על לעשות שאיבת שומן מהבטן . מישהי אמרה לי שזה יכול לעשות הרבה בעיות כשאני אהיה בהריון. רציתי לשאל האם זה נכון? אם כן, מה הסיכונים ועל מה מדובר בדיוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש.ש
ד''ר יצחק מאייר15/07/2010במידה ושאיבת שומן אומנם הוא הפתרון הנכון לבעייתך,אין בבצועו כל השלכות לגבי הריונות ולידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאיבת שומן והריון
ד``ר בני מייליק16/07/2010אין קשר בין ניתוח שאיבת שומן והריון ולא ידוע על בעיות רפואיות הכרוכות בשילוב הזה.
אם מדובר בניתוח לפני הריון מתוכנן, רצוי לבצע ניתוח כזה לפחות חודשיים שלושה לפני הכניסה להריון בכדי לאפשר לגוף תקופת החלמה תקינה לפני הכניסה לסערה ההורמונלית האופיינית להריון.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני חתונותדנה12/07/2010
רציתי לדעת האם יש תופעה של כלות שעושות שאיבת שומן לפני החתונה. האם זה מומלץ והאם יש מסלולים מיוחדים וכמה זמן צריך לעשות את זה בערך לפני החתונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש.ש
ד''ר יצחק מאייר15/07/2010שאיבת שומן הינה פעולה נתוחית לכל דבר.
אין הבדל אם את עושה זאת בגלל הפרעה אסטתית לקבלת קווי מתאר תקינים,או בגלל חתונה.
עדיף בכלל מקרה לבצע את הפעולה כחודשיים לפני ארוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירכייםחנה05/07/2010
האם אפשר לשאוב שומן מהירכיים ומאזור הישבן? אני נוטה להשמין דוקא באזורים אלו ופחות בבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש.ש
ד''ר יצחק מאייר05/07/2010בהחלט כן.אלו האיזורים המאימים ביותר לשאיבת שומן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאיבת שומן מהירכיים ומהישבן
ד``ר בני מייליק07/07/2010שלום חנה
כאשר מדובר בהצטברות של עודפי רקמת שומן הממוקמים באזור מסוים כדוגמת הירכיים והישבן, ואינם חלק ממצב של השמנת יתר, עיצוב ו"פיסול" האזורים האלה באמצעות ניתוח שאיבת שומן יכול לתת מענה מצוין לבעיה שלך.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן לגבריםדנה28/06/2010
מה הפרוצדורה לגבי שאיבת שומן מהחזה של גבר? למי כדאי לעבור אותה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודפי רקמה בחזה גברי, גיניקומסטיה
ד``ר בני מייליק29/06/2010שלום דנה
הגדלה של החזה הגברי יכולה להופיע כחלק מהשמנת יתר או לאחר ירידת משקל .
במקרים אחרים מדובר בצמיחה של רקמת בלוטת השד (כן, גם לגברים יש בלוטת שד קטנה) שאופיינית לסערה ההורמונלית של גיל הנעורים או במצבים נדירים הרבה יותר-במגוון של מצבים רפואיים הדורשים בירור יסודי .
בכל מקרה, כאשר מבקשים לטפל בחזה גברי מפותח מדי,יש לפנות בתחילה לרופא מומחה בכדי לאבחן בצורה מדוייקת את המצב ורק לאחר מכן להחליט על הדרך המתאימה לטפל במצב.
שאיבת שומן מהשד הגברי מהווה בד"כ את השלב הראשון בניתוח להקטנת החזה ובחלק מהמקרים, ובמיוחד במצבים שהם על רקע השמנת יתר יכולה לתת מענה מלא ומספק למצב זה הגורם לגברים רבים בכל קבוצות הגיל מבוכה רבה ואי נוחות.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגניקומסטיה
ד''ר יצחק מאייר29/06/2010בד"כ, במקרה של שדיים בולטים אצל גברים יש עודף של ריקמת שומן וריקמת שד נוקשה מתחת לעטרה.היחסים בין שני הרקמות הנ"ל שונים ממקרה למקרה.
בד"כ אני מתחיל בשאיבת שומן האיזור השד,ובמידה ונשארת רקמת שד נוקשה,אני מסלק אותה דרך חתך במחצית התחתונה של היקף העטרה וע"י כך מתקבל חזהגברי רגיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח שאיבת שומןלירון20/06/2010
שלום לכם, אני בחורה בת23 ,לפני כ20 יום עברתי ניתוח שאיבת שומן מהמותניים והבטן התחתונה(מתחת לפופיק) ,ויש לי כמה שאלות:
1. אמנם עברו רק 3 שבועות מהניתוח, אבל יש גבשושיות באיזור הבטן והאזור רגיש למגע, האם זה יכול להעיד על בעיה או שזה משהו שישתפר עם הזמן?
2.לגבי החגורת לחץ, רציתי לשאול כמה חזק אני אמורה לסגור את החגורה והאם זה משפיע על התוצאה?
3. אני לובשת חגורה שמחולקת לשלוש בשנ פסי רשת דקים כביכול כדי להקל על הישיבה, בגלל החלוקה הזאת בזמן הישיבה נוצר לחץ והבטן כאילו נחתחת לשלוש, האם זה משהו שיכול להשפיע על התוצאה וליצור מראה לא חלק של הבטן?
שאלה נוספת, איזור המותנים התוצאה בהחלט ניראית לעין והשינוי עצום ולמרות זאת יש לי בצדדים פס של שומן, מעין גבשושית של שומן שממש בולטת ונראה כאילו הצינורית של השאיבה עברה משני צידיה ודילגה על על הגבשושית הזאת, מה אתה מציע לעשות? האם יש לחזור על הפעולה ולתקן או לחכות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש.ש
ד''ר יצחק מאייר20/06/2010האמת ,אני מתפלא שלא קבלת תשובות מהמנתח שלך לשאלות הנ"ל.
האי סדירות יכולה לנבוע משאיבה שגויה או משטפי דם או בצקות.הפתרון לכך ינתן בערך לאחר כ-6 חודשים,הזמן לספיגת הבצקות והבשלת הצלקות התת עוריות.
אני אישית ממליץ על חגורות שלמותומבקש שהחגורה תהיה לוחצת,כדי להדק ולמותת את התעלות ממהם הוצא השומן דבר המונע הצטברות נוזל בתעלות הנ"ל ומחיש את תהליך ההחלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלושה שבועות לאחר שאיבת שומן
ד``ר בני מייליק21/06/2010הסימנים שאת מתארת אופייניים לשבועות הראשונים שלאחר ניתוח שאיבת שומן, הם לא מעידים על בעייה כלשהי וצריך לחכות בסבלנות כחצי שנה בכדי שניתן יהיה להעריך בצורה מדוייקת את תוצאות הניתוח. לא הייתי מזדרז לקבל החלטה כלשהי בתקופת ההחלמה הזו.
החגורה צריכה לתת לחץ אחיד על כל פני השטח. הקפידי שהיא לא מתקפלת על עצמה ויוצרת אזורים שעליהם מופעל לחץ גדול יותר.
החלמה מהירה
ד"ר מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת.
לירון21/06/2010תודה על התשובה המהירה, לגבי החגורה, מעצם המתיחה של החגורה כדי ליצור לחץ החגורה מתקפלת בשני הפסים, האם אתה ממליץ להחליף חגורה ולקנות חגורה שלמה או להישאר עם החגורה הזאת?
כמה זמן אתה ממליץ ללבוש את החגורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהש.ש
ד''ר יצחק מאייר26/06/2010במידה והחגורה ארוכה מדי,את יכולה לקפל אותה ,בד"כ פס אחד מספיק.
את החגורה אני ממליץ לשאת כחודש ימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




