פורום שאיבת שומן, הזרקת שומן - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שוב שואל כאן...
    x
    16/08/2010

    כבר עבר חודש ושבוע מאז שעשיתי בודיטייט בחזה בבטן ובמותניים.

    נכון לעכשיו עדיין יש לי "גושים" קשים כאלה מתחת לעור באיזור הבטן (וגם כאלה חדשים שנוצרו לאחרונה באיזור המותניים).

    הייתי בביקורת ב"פרופורציה" לפני שבועיים, והרופאה שם הסתכלה עליי בדיוק שלוש דקות ושלחה אותי בטענה ש"זה בסדר" וש"אחזור עוד חודש".

    יש לי הרגשה שמורחים אותי בפרופורציה, ואני פוחד מהגושים האלה שנגרם לי איזה נזק בלתי הפיך.

    אני שואל אתכם רופאים יקרים - האם הגושים הם נורמליים אחרי בודיטייט? ממה הם נובעים? מתי הם אמורים לעבור (אם בכלל)? והאם כדאי ללכת להתייעצות עם רופא נוסף כבר בשלב הזה או להמתין עוד?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוב שואל כאן...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בודיטייט

    ד``ר בני מייליק
    16/08/2010

    עליך לחזור ולבקש תשובה לשאלותיך מהרופא המטפל.
    רק הוא יודע באיזה אזורים טיפל בך, כמה אנרגיה השקיע בכל אזור, מה מידת השינוי הצפויה, מה התופעות שיופיעו לאחר הטיפול כחלק מתהליך הריפוי ואיזה תופעות ניתן להגדיר כסיבוכי טיפול.
    כירורג פלסטי מומחה המשתמש בטכנולוגיה לעיצוב הגוף יודע לענות על השאלות האלה לגבי הטכנולוגיה שבה הוא משתמש ויודע להכין את המטופל לקראתן לפני הטיפול בכדי שיידע מה עומד בפניו.
    בהצלחה. 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח גניקומסטיה
    דוד
    11/08/2010

    שלום לכם , לפני כ 6 שבועות עברתי ניתוח גניקומסטיה בשיטה של כריתת רקמת שד נוקשה שישבה מאחורי העטרות וגרמה למראה תפוח מאד ובנוסף המנתח ביצע שאיבה של 20 CC מכל צד.
    הניתוח בוצע בשיטה של חתך במחצי היקף העטרה , הצלקת כבר כמעט לא נראית ואני לא מבחין בנפיחות כלשהיא בחזה . לאחר הניתוח המנתח הראה לי את הרקמת שד שהוא הוציא .
    אני מודע לעניין שתוצאה סופית רואים רק לאחר 3 חודשים עד 6 חודשים אך הפטמות שלי עדיין נפוחות והשיפור הינו מינימלי מלפני הניתוח , המנתח אומר שזוהי רקמת גירעון בגלל השאיבה והכריתה.. תוכלו לשפוך לי קצת אור על הנימוק של המנתח ? העטרה תפוחה אך מרגישה ריקה בתוכה , קשה להסביר אבל ההרגשה היא כמו בלון שיצא לו חצי מהאוויר , היא לא דבוקה לגוף אך מצד שני אין הרגשה של רקמה נוקשה ("הגולות") מתחת לפטמה כמו פעם.

    המון תודה ושבוע טוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח גניקומסטיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח איבת שומן וגיניקומסטיה

    ד``ר בני מייליק
    12/08/2010

    כפי שהמנתח שלך הסביר לך, זה עדיין מוקדם מדי להעריך את תוצאות הטיפול מכיוון שצריך לתת לתהליך הריפוי הטבעי להתרחש במלואו.
    חלק מתהליך זה כרוך בנפיחות מקומית שחולפת במהלך איטי של חודשים.
    עליך להמתין בסבלנות ולחזור לביקורת כפי שתוכנן.
    ד"ר מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גניקוסמטיה
    משה
    10/08/2010

    שלום!
    שמי משה ואני בן 18 אני שוקל 110 בערך
    יש לי בעיה שיש לי שדיים גדולים (מאוד אפילו) הבולטים מעבר לבטן שלי
    האם זה גניקוסמטיה או שזה פשוט שומן?
    ואיזה טיפולים אפשריים יש לזה?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גניקוסמטיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גניקומסטיה

    ד''ר יצחק מאייר
    10/08/2010

    יש אפשרות שמדובר ברקמת שומןבעקר ויתכן וקיימת גם ריקמה בלוטית נוקשה מתחת לעטרה.
    ממליץ לרדת במשקלולבצע נתוח של שאיבת שומן ולעיתים כריתת בלוטת שד .ברוב המקרים העור מתכווץ,במקרים אחרים יתכן שתצטרך שיכרתו רקמת עור עודפת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עודף משקל וגיניקומסטיה

    ד``ר בני מייליק
    11/08/2010

    המצב שאתה מתאר שבו אתה סובל מעודף משקל ומגיניקומסטיה הוא מצב נפוץ. מדובר ב"שד" המורכב בעיקר מרקמת שומן ומעודפי עור ולעיתים מלווה גם בהגדלה של בלוטת השד עצמה, בעיקר באזור הפטמה.
    יש מספר דרכים לטפל בכך:
    ראשית- יש לגשת לרופא אנדוקרינולוג ולהבדק, כדי לשלול מצב (נדיר מאוד) שהגדלת השד מקורה בבעיה פנימית או הורמונלית ולא מההשמנה.
    שנית- יש לרדת במשקל. זה לכשעצמו לא מעלים בד"כ את השד או את עודפי העור אלא מביא למצב שבו ניתן לשקול טיפול ניתוחי באופן יותר בטוח וצפוי.
    גיניקומסטיה גדולה כפי שאתה מתאר ניתן לתקן בניתוח שבו משלבים שאיבת שומן עם עיצוב החזה והסרת עודפי העור והבלוטה.
    פנה למומחה בכירורגיה פלסטית והוא ידע להנחות אותך.
    בהצלחה
    ד"ר מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אני אחרי שרוואל
    רוזי
    05/08/2010

    אני אחרי ניתוח האם מאשרים לנו שאיבה בכול איזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי אני אחרי שרוואל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן לאחר ניתוח לירידת משקל

    ד``ר בני מייליק
    05/08/2010

    מטופלים שעברו ניתוח בריאטרי (ניתוח לירידת משקל כדוגמת שרוול קיבה או מעקף קיבה) סובלים בחלק מהמקרים מעודפי עור ורקמת שומן שאינם נעלמים למרות הקפדה על ירידת משקל, תזונה נכונה וספורט.
    עודפי רקמה עקשנים כאלה ניתן להסיר רק באמצעות ניתוחים לעיצוב הגוף.
    בניתוחי עיצוב הגוף, מעבר לעיצוב באמצעות הסרת עודפי העור, נעשה שימוש רב בשאיבת שומן- להשלמת העיצוב והשגת תוצאה אסטטית טובה יותר.
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת!
    אלעד
    01/08/2010

    הנני סובל מאז גיל ההתבגרות מפיטמה נפוחה בכל היקפה , אני רזה ללא בעיה של שומן או גניקוסמטיה שנראית לעין , כרגע אני בן 24 קשה לי מאד עם המראה היומיומי , הפיטמה מתכווצות בקור או במגע למראה נורמלי ובחום מתנפחת לגודל הטבעי אבקש את חוות דעתך!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוות דעת!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטמה נפוחה בגבר

    ד``ר בני מייליק
    02/08/2010

    לא ניתן לבצע אבחנה כזו ללא בדיקת רופא יסודית.
    מתאור המצב אצלך, נראה לי שמדובר במצב של גניקומסטיה בדרגה הקלה ביותר, כלומר- בלוטת שד שמרוכזת כולה באזור שמתחת לעטרה.
    אנא פנה לכירורג פלסטי מומחה שיוכל לבדוק אותך ולהציע לך את הדרך המתאימה לתיקון המצב במידה והדבר מתבקש (ניתן לתקן גניקומסטיה כזו עם צלקת בהיקף העטרה או דרך צלקת זעירה בצד החזה- בהתאם לתוצאות הבדיקה).
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם שאיבת שומן זה דבר טוב???.
    אודליה
    27/07/2010

    אני בת 28 גובה 1.60 שוקלת 85 קליו כ27 קילו ממשקל הרצוי האם כדאי לעשות שאיבת שומן??
    האם לא אראה מעוות???. האם זה נכון שכל המשקל העודף עובר לחלקי הגוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן והשמנת יתר

    ד``ר בני מייליק
    02/08/2010

    כפי שבוודאי כבר קראת, שאיבת שומן איננה מבוצעת כטיפול לירידת משקל אלא לצורך תיקון אסטטי ועיצוב הגוף באנשים בעלי משקל גוף שהוא סביב המשקל התקין.
    אנא פני ליעוץ כירורג פלסטי המתמחה בתחום זה על מנת לקבל חוות דעת מקצועית. 
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי שאיבת שומן
    אורלי
    27/07/2010

    אני יודעת שעושים שאיבה רק אם נמצאים במקסימום בחריגה של 10 קילו מהמשקל התקין ושהניתוח לא מיועד להרזיה אלא לעיצוב אבל ....
    כרגע אני בעודף משקל שוקלת 78 גובה 1.64 זהו המשקל שלי כבר שנים רבות וגם כשאני יורדת ממנו אני תמיד עולה חזרה ונשארת סביב המשקל הזה , אזור הירכיים ממנו אני רוצה לשאוב תמיד אבל תמיד חסר פרורפוציות גם כששקלתי 55 קילו אמרו לי עוד קצת משם וזהו ...
    למה אני צריכה לרזות ?
    לא עדיף לבצע את הניתוח מהאזור חסר הפרורוציה כשאני במשקל הנוכחי אז גם לא העלה במשקל והשומן לא ינדוד לאזורים אחרים בגוף ?
    אני מפחדת לרדת ואז לעלות ולהשמין באזורים אחרים שאני אוהבת כרגע .

    אשמח לתשובה בנושא אני ממש מתלבטת .

    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי שאיבת שומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן והשמנת יתר

    ד``ר בני מייליק
    27/07/2010

    כפי שציינת, ניתוח לשאיבת שומן מיועד למטופלים הנמצאים בגבולות המשקל התקין לצורך עיצוב אזורי גוף שבהם יש הצטברות עודפת של רקמת שומן. הניתוח לא מיועד למטופלים הסובלים מעודף משקל או מהשמנת יתר והוא לא מבוצע לצורך ירידת משקל.
    הסיבה העיקרית שכירורגים פלסטיים נמנעים מביצוע שאיבת שומן אצל אלו הסובלים מעודף משקל היא שבמצב כזה הסיכון הבריאותי הכרוך בשאיבת שומן הוא גבוה יותר.
    סיכון זה יכול להתבטא באירועים כדוגמת דימום משמעותי בפצע הניתוחי, זיהום של הפצע הניתוחי, קרישי דם ותסחיפים של קרישי דם או תסחיפי שומן. סיבוכים אלו יכולים להופיע גם באנשים בריאים במשקל גוף תקין אך השכיחות שלהם באלו הסובלים מעודף משקל גבוהה יותר באופן משמעותי, בין השאר מכיוון שבכדי להגיע לתוצאה אסטטית במטופל גדול יש לשאוב כמות גדולה בהרבה של רקמת שומן.
    מכיוון שכך, כאשר כירורג אחראי ומנוסה מבצע הערכת סיכונים ולוקח את כל הגורמים האלו בחשבון, הוא בד"כ מחליט שלא לסכן את המטופל שלא לצורך.
    ד"ר מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכרת וירידה במשקל
    דקלה
    21/07/2010

    שלום לכם
    אני הייתי מלאה מאז שהייתי קטנה
    אני בת 46 ויש לי סוכרת מבוגרים, עברתי מטיפול בכדורים לטיפול באינסולין לנטוס שהוא מאוד נוח כי לא עליתי איתו במשקל והצלחתי לרדת בA1C וירדתי עד כה 27 קילו
    אני עכשיו נראית טוב יותר ומרגישה טוב יותר הבעיה שיש שומן שממש עקשן ולא יורד לא משנה מה אני עושה, בעיקר בזרועות ואני שוקלת אופציה של שאיבת שומן
    האם זה מתאים לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכרת וירידה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש וסכרת.

    ד''ר יצחק מאייר
    23/07/2010

    במידה ואת מאוזנת ואין עודפי עור בזרועות,נתן לבצע שאיבת שומן ולקבך תוצאות טובות.
    במידה וקיימת רקמת עור עודפת,ניתן לכרות הן את השומן והן את עודפי העור,תוך השארת צלקת לאורך הזרוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיצוב ומתיחת זרועות

    ד``ר בני מייליק
    24/07/2010

    התופעה של עודפי עור ושומן "עמידים" שאינם נעלמים גם לאחר ירידת משקל גדולה- מוכרת היטב ואזור הזרועות הוא אחד העקשניים שבהם.
    ישנן כמה אפשרויות לבצע עיצוב זרועות: החל משאיבת שומן בלבד, דרך שאיבה והסרת עודפי העור בצלקת קצרה המוצנעת בתוך בית השחי ועד לניתוח מתיחת זרועות באמצעות צלקת הנמשכת לאורך הזרוע.
    פני לבדיקה אצל רופא המתמחה בתחום זה וקרוב לוודאי שלאחר בדיקה יסודית של מצבך הרפואי והגופני, הוא יוכל להמליץ לך על הניתוח המתאים למצבך, להראות לך דוגמאות מניתוחים דומים שביצע ואף להפנות אותך למטופלים שביצעו ניתוחים דומים.

    בהצלחה
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן לאורך הירך
    אביב
    21/07/2010

    שלום, ברצוני לברר אם ניתן לבצע שאיבת שומן לאורכה של הירך הפנימית. אציין כי אני רזה במשקלי, אך ירכיי הפנימיות לא פרופורצונליות (לא בהרבה) לגופי. אמש הייתי בפגישת יעוץ אצל רופא שניתח אותי בעבר.( ניתוח הגדלת חזה) חוות דעתו הייתה כי אינני מתאימה לניתוח מאחר ולא אראה תוצאות, אמר שאפשר לשאוב ממש מעט באזור המפשעות ותו לא. גמלה החלטה לבצע ניתוח, רק רוצה לדעת אם יש בדבריו או שעליי לסגת. כל רצוני הוא לשאוב מאזור ירכיים פנימיות ובצידי הרך הפנימית . אשמח למענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיבת שומן לאורך הירך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש

    ד''ר יצחק מאייר
    23/07/2010

    מאד חשובה הבדיקה המקדימה לפני הבעת הדעה.
    בעיקרון במידה ומדובר ברקמה שומנית עודפת ועור מוצק,הסכוי לקבל תוצאה טובה,גדול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן מהירך

    ד``ר בני מייליק
    24/07/2010

    קשה לענות על שאלתך ללא בדיקה גופנית יסודית ע"י רופא מומחה.
    שאיבת שומן מאזור הירך הפנימית היא אחד הניתוחים המבוצעים באופן נפוץ ביותר. למרות זאת יש להיזהר מביצוע ניתוח שאינו לחלוטין נחוץ מכיוון שגם כאשר מבצעים ניתוח קטן יכולות להיות תופעות לוואי או סיבוכים שיכולים להיות לעתים משמעותיים ומטרידים. 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - לאחר בודיטייט
    x
    18/07/2010

    שלום רב,

    בן 26, לאחר טיפול בודיטייט משולב באיזור החזה (גינקומסטיה שמורכבת בעיקרה מהסננה שומנית), הבטן והמותניים (הכל באותה פרוצדורה). את הטיפול ביצעתי ביום רביעי שעבר - דהיינו - לפני 4 ימים. במהלך הפרוצדורה (ע"פ מכתב השחרור שניתן לי) נוקזו 1400 סמ"ק מכל האזורים גם יחד.

    כעת, כאשר אני מוריד את הבגד המחטב לצורך מריחת משחה אנטיביוטית על הפצעים - המראה קצת מדאיג אותי., ולכן יש לי מס' שאלות:

    1. בחזה אני לא רואה שום שינוי. נראה בדיוק כפי שנראה לפני הניתוח (למעט סימנים כחולים) האםלדעתכם צפוי שינוי בהמשך?

    2. בבטן יש לי מעין "שקע" מתחת לטבור, ומין "מדרגה" כזאת בין הבטן התחתונה לעליונה. כמו כן ישנם אזורים בבטן שהתחושה בהם מעומעמת כזאת. האם זה נורמטיבי? האם הבטן שלי תחזור להיות חלקה?

    3. באופן כללי - אם אני מסתכל, לא נראה לי שיש שום תוצאה משמעותית באף אחד מן האזורים (דהיינו, הם דיי דומים למה שהיה קודם - חוץ מהשינויים האמורים בבטן) - האם לדעתכם צפוי עוד שינוי בעתיד?

    לתשובתכם אודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה - לאחר בודיטייט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש

    ד''ר יצחק מאייר
    19/07/2010

    לא שופטים תוצאה לאחר 4 ימים.
    המידע לגבי מה נעשה ,ומהו הצפי כתוצאה מהנתוח ,צריך להתקבל מהרופא המטפל.
    אין אפשרות לענות פרטנית ללא בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר בודיטייט

    ד``ר בני מייליק
    19/07/2010

    אין יכולת להעריך תוצאה של טיפול כזה כעבור 4 ימים .
    את השאלות האלה אתה צריך להפנות לרופא שטיפל בך.
    בפגישות הייעוץ שטרם הטיפול יש לבקש וקבל את כל המידע לגבי אפשרויות הטיפול, התוצאות הצפויות (ולבקש לראות ואף לדבר עם מטופלים שטופלו בשיטה זו), פרק הזמן שחולף עד להערכת התוצאות וגם את הסיכון לסיבוכים כלשהם.
    החלמה מהירה
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן והריון
    גילה
    14/07/2010

    אני בת 25 וחושבת על לעשות שאיבת שומן מהבטן . מישהי אמרה לי שזה יכול לעשות הרבה בעיות כשאני אהיה בהריון. רציתי לשאל האם זה נכון? אם כן, מה הסיכונים ועל מה מדובר בדיוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיבת שומן והריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש

    ד''ר יצחק מאייר
    15/07/2010

    במידה ושאיבת שומן אומנם הוא הפתרון הנכון לבעייתך,אין בבצועו כל השלכות לגבי הריונות ולידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן והריון

    ד``ר בני מייליק
    16/07/2010

    אין קשר בין ניתוח שאיבת שומן והריון ולא ידוע על בעיות רפואיות הכרוכות בשילוב הזה.
    אם מדובר בניתוח לפני הריון מתוכנן, רצוי לבצע ניתוח כזה לפחות חודשיים שלושה לפני הכניסה להריון בכדי לאפשר לגוף תקופת החלמה תקינה לפני הכניסה לסערה ההורמונלית האופיינית להריון.

    בהצלחה
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפני חתונות
    דנה
    12/07/2010

    רציתי לדעת האם יש תופעה של כלות שעושות שאיבת שומן לפני החתונה. האם זה מומלץ והאם יש מסלולים מיוחדים וכמה זמן צריך לעשות את זה בערך לפני החתונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפני חתונות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש

    ד''ר יצחק מאייר
    15/07/2010

    שאיבת שומן הינה פעולה נתוחית לכל דבר.
    אין הבדל אם את עושה זאת בגלל הפרעה אסטתית לקבלת קווי מתאר תקינים,או בגלל חתונה.
    עדיף בכלל מקרה לבצע את הפעולה כחודשיים לפני ארוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירכיים
    חנה
    05/07/2010

    האם אפשר לשאוב שומן מהירכיים ומאזור הישבן? אני נוטה להשמין דוקא באזורים אלו ופחות בבטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש

    ד''ר יצחק מאייר
    05/07/2010

    בהחלט כן.אלו האיזורים המאימים ביותר לשאיבת שומן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן מהירכיים ומהישבן

    ד``ר בני מייליק
    07/07/2010

    שלום חנה
    כאשר מדובר בהצטברות של עודפי רקמת שומן הממוקמים באזור מסוים כדוגמת הירכיים והישבן, ואינם חלק ממצב של השמנת יתר, עיצוב ו"פיסול" האזורים האלה באמצעות ניתוח שאיבת שומן יכול לתת מענה מצוין לבעיה שלך.

    בהצלחה
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן לגברים
    דנה
    28/06/2010

    מה הפרוצדורה לגבי שאיבת שומן מהחזה של גבר? למי כדאי לעבור אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיבת שומן לגברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עודפי רקמה בחזה גברי, גיניקומסטיה

    ד``ר בני מייליק
    29/06/2010

    שלום דנה
    הגדלה של החזה הגברי יכולה להופיע כחלק מהשמנת יתר או לאחר ירידת משקל .
    במקרים אחרים מדובר בצמיחה של רקמת בלוטת השד (כן, גם לגברים יש בלוטת שד קטנה) שאופיינית לסערה ההורמונלית של גיל הנעורים או במצבים נדירים הרבה יותר-במגוון של מצבים רפואיים הדורשים בירור יסודי .
    בכל מקרה, כאשר מבקשים לטפל בחזה גברי מפותח מדי,יש לפנות בתחילה לרופא מומחה בכדי לאבחן בצורה מדוייקת את המצב ורק לאחר מכן להחליט על הדרך המתאימה לטפל במצב.
    שאיבת שומן מהשד הגברי מהווה בד"כ את השלב הראשון בניתוח להקטנת החזה ובחלק מהמקרים, ובמיוחד במצבים שהם על רקע השמנת יתר יכולה לתת מענה מלא ומספק למצב זה הגורם לגברים רבים בכל קבוצות הגיל מבוכה רבה ואי נוחות.
    בהצלחה
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גניקומסטיה

    ד''ר יצחק מאייר
    29/06/2010

    בד"כ, במקרה של שדיים בולטים אצל גברים יש עודף של ריקמת שומן וריקמת שד נוקשה מתחת לעטרה.היחסים בין שני הרקמות הנ"ל שונים ממקרה למקרה.
    בד"כ אני מתחיל בשאיבת שומן האיזור השד,ובמידה ונשארת רקמת שד נוקשה,אני מסלק אותה דרך חתך במחצית התחתונה של היקף העטרה וע"י כך מתקבל חזהגברי רגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח שאיבת שומן
    לירון
    20/06/2010

    שלום לכם, אני בחורה בת23 ,לפני כ20 יום עברתי ניתוח שאיבת שומן מהמותניים והבטן התחתונה(מתחת לפופיק) ,ויש לי כמה שאלות:
    1. אמנם עברו רק 3 שבועות מהניתוח, אבל יש גבשושיות באיזור הבטן והאזור רגיש למגע, האם זה יכול להעיד על בעיה או שזה משהו שישתפר עם הזמן?
    2.לגבי החגורת לחץ, רציתי לשאול כמה חזק אני אמורה לסגור את החגורה והאם זה משפיע על התוצאה?
    3. אני לובשת חגורה שמחולקת לשלוש בשנ פסי רשת דקים כביכול כדי להקל על הישיבה, בגלל החלוקה הזאת בזמן הישיבה נוצר לחץ והבטן כאילו נחתחת לשלוש, האם זה משהו שיכול להשפיע על התוצאה וליצור מראה לא חלק של הבטן?

    שאלה נוספת, איזור המותנים התוצאה בהחלט ניראית לעין והשינוי עצום ולמרות זאת יש לי בצדדים פס של שומן, מעין גבשושית של שומן שממש בולטת ונראה כאילו הצינורית של השאיבה עברה משני צידיה ודילגה על על הגבשושית הזאת, מה אתה מציע לעשות? האם יש לחזור על הפעולה ולתקן או לחכות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח שאיבת שומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש

    ד''ר יצחק מאייר
    20/06/2010

    האמת ,אני מתפלא שלא קבלת תשובות מהמנתח שלך לשאלות הנ"ל.
    האי סדירות יכולה לנבוע משאיבה שגויה או משטפי דם או בצקות.הפתרון לכך ינתן בערך לאחר כ-6 חודשים,הזמן לספיגת הבצקות והבשלת הצלקות התת עוריות.
    אני אישית ממליץ על חגורות שלמותומבקש שהחגורה תהיה לוחצת,כדי להדק ולמותת את התעלות ממהם הוצא השומן דבר המונע הצטברות נוזל בתעלות הנ"ל ומחיש את תהליך ההחלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלושה שבועות לאחר שאיבת שומן

    ד``ר בני מייליק
    21/06/2010

    הסימנים שאת מתארת אופייניים לשבועות הראשונים שלאחר ניתוח שאיבת שומן, הם לא מעידים על בעייה כלשהי וצריך לחכות בסבלנות כחצי שנה בכדי שניתן יהיה להעריך בצורה מדוייקת את תוצאות הניתוח. לא הייתי מזדרז לקבל החלטה כלשהי בתקופת ההחלמה הזו.
    החגורה צריכה לתת לחץ אחיד על כל פני השטח. הקפידי שהיא לא מתקפלת על עצמה ויוצרת אזורים שעליהם מופעל לחץ גדול יותר. 

    החלמה מהירה

    ד"ר מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת.

    לירון
    21/06/2010

    תודה על התשובה המהירה, לגבי החגורה, מעצם המתיחה של החגורה כדי ליצור לחץ החגורה מתקפלת בשני הפסים, האם אתה ממליץ להחליף חגורה ולקנות חגורה שלמה או להישאר עם החגורה הזאת?
    כמה זמן אתה ממליץ ללבוש את החגורה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש

    ד''ר יצחק מאייר
    26/06/2010

    במידה והחגורה ארוכה מדי,את יכולה לקפל אותה ,בד"כ פס אחד מספיק.
    את החגורה אני ממליץ לשאת כחודש ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום