מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוף מאוד וכואב מאודמלי24/04/2014
היה לי בעיה בעצב המשלוש לפני שבועיים
עכשיו המקום נרגע
אבל התחיל לי כאבים ולחצים מאחורי הראש ימין בצוואר
MRI ראש מראה הכל תקין
האם יש טרשת עורקי הצוואר ?
או דלקת ?
מהו הטיפול זה כואב לי איך אני מרגיע את המקום ? מים חמים זה טוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף מאוד וכואב מאוד - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן24/04/2014איזה עצב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף
מלי27/04/2014עצבה המשולש בפנים צד ימין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש אחרי קיסריאירה18/04/2014
שלום רב,
לפני 11 ימים עברתי ניתוח קיסרי. המרדים הצליח להזריק רק מפעם רביעית.
לפני 4 ימים התחילו כאבי ראש בעלי דפוס לוחץ לפעמים בעורף לפעמים במצח ורכות.
הכאב מתחיל שעה אחרי התעוררות ונמשך עד הערב.
אני ממש לחוצה, המידע באינטרנט מלחיצה מאוד, קראתי על כל מיני גידולים והתחלתי ממש להיכנס לדיכאון, בקושי אוכלת ובוכה המון.
שמעתי שיש תופעה של כאבי ראש אחרי הרדמה ספינלית, ורציתי לדעתי האם זה מה שקורה איתי.
עברתי בדיקה של רופא עיניים כולל הרחבת אישונים ובדיקת קרקעית העין,הבדיקה תקינה.
אחרי הלידה היו לי בעיות עם לחץ דם שעלה פתאום ל160/110.
וכרגע אני מאוזנת עם נפידיפין.
לפני שנה ביצעתי בדיקת mri מסיבה אחרת, תקינה ולפני 10 חודשים סי טי מח ללא ניגוד.
אשמח לתשובה מרגיעה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש אחרי קיסרי - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן18/04/2014שלום רב לאירית
מידע מהאינטרנט שרלוונטי אליך:
כרבע מהיולדות המטופלות באפידורל סובלות במשך ימים אחדים לאחר הלידה מתופעות לוואי קלות, בהן חולשה כללית, צמרמורת וכאבי ראש. תופעות קשות יותר הן נדירות
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה ברשותך
אירה19/04/2014תודה רבה על תשובתך המהירה.
עוד שאלה, הכאב ראש שאני מרגישה הוא שונה מהכאבים שהיו לי לפני כן.
זה כאב ולחץ באזור מעל המצח ורכות וכבדות באזור העורף וכשאני מסובבת את הצוואר הכאב לפעמים מתחזק.
רופאת משפחה שלי אומרת שזה יכול להיות בתקופה שלאחר הלידה עקב שינוי הורמונלי והרדמה ספינלית.
אך כמו שאמרתי כל הכתבות באינטרנט מאוד מלחיצות ורשום חד משמעי שאם הכאב שונה אז כנראה שזה גידול.
האם יכול להיות שלאחר הריון הכאב משתנה. האם יכול להיות שלאחר הריון הפכתי להיות יותר רגישה לשינויי מזג האויר?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לקחת זומיג וטרמדקס?שולה10/04/2014
שלום ,
אני סובלת ממגרנות שנים רבות , ופיתחתי אלרגיה לכל סוגי משככי הכאבים ( NSAID ועל בסיס אקמול ) .
בעבר ניסיתי לקחת ריזל ו רילרט והיו לי תופעות לוואי והפסקתי.
האם יש טעם לנסות לקחת זומיג?
האם כדאי לנסות טרמדקס לשיכוח כאבים ואם כן באיזה מינון?
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לקחת זומיג וטרמדקס? - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן10/04/2014שלום לשולה
טרמדקס ניתן בצורה של פלאשטאב לאפיזןדות כאב קצרות ובצורת OD לכאבים ממושכים יותר. שווה לנסות את הזומיג.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנותגד07/04/2014
שלום, בתי בת 17 וחצי ומתלוננת על כאבים חזקים בצד ימין של הראש, המקרינים גם מסביב לעין ומטשטשים את הראייה. זה יכול להימשך בין יום ליומיים והם מעירים אותה באמצע השינה ומגבילים את פעולותיה.
האם זה מיגרנה? יש לציין כי כבר נבדקנו אצל נוירולוג אך תשובתו הייתה שהכל תקין. אם כן, מהם הכאבים האלו?.תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - כאב ראש- טיפול בשיטת IMS.מיכאל28/03/2014
שלום,
רציתי לשתף מניסיוני בתור בחור צעיר שטופל לאחרונה אצל ד"ר יעקב פוגלמן בשיטת הIMS.
לפני כחודש וחצי פירסמתי כאן את ההודעה הבאה (אני מביא אותה באופן מקוצר):
"שמי מיכאל, בחור בן 24, בריא. לפני כשישה חודשים החל לכאוב לי הראש. כאב חד וחודר, משבית לחלוטין. הכאב נוכח בעיקר באמצע המצח ולארכו, ולעיתים אף ברקות. הכאב נוכח בכל שעות היום, ללא הפסקה וללא מנוחה... בזמנו ניסיתי כל סוג של משכך כאבים- ודבר לא עזר. לאחר חודש מתחילת האסון, עברתי את כל הבדיקות שניתן להעלות על הדעת- צילומי סינונים, צילומי CT, ראו אותי רופאי עיניים, רופאי א.א.ג- הייתי פעמיים במיון. והרופאים לא העלו דבר, חוץ מ"Tension headache"... לאחר כחודשיים וחצי התחלתי להרגיש שהצוואר והכתפיים שלי כואבים ותפוסים... טיפולי פיסיותרפיה ומסג' לצוואר הקלו מעט את הכאב, אך ברובו נשאר נוכח ומשבית כמו שהיה. לפני כחודשיים הייתי אצל נוירולוג המומחה בארץ לכאבי ראש .. שכלל לא עזר, ולא במאומה. בצר לי, פניתי אל הרפואה האלטרנטיבית (דיקור סיני בעיקר)- הטיפול מעט מקל, לעיתים. עודני כואב, עודני מושבת לחלוטין. בחור צעיר, בן 24, לא מתפקד בשום צורה, כבר חצי שנה..."
אז ככה: בחודש האחרון עברתי טיפול (פעם בשבוע, 5 פעמים בסה"כ) אצל ד"ר יעקב פוגלמן (רופא משפחה, מומחה כאב) בשיטת הIMS- טיפול בדיקור מערבי/קנדי/יבש- טיפול אגרסיבי בשרירי הצוואר. כל טיפול אורך כחצי שעה, ומעט כואב (תלוי ברמת התפיסות של השרירים).
החדשות הטובות הן שהטיפול (לפחות בהתחלה) אכן עזר מאוד, ומצבי השתפר באופן משמעותי. כאב הראש שלי כבר לא משבית כפי שציינתי בהודעה הראשונה שלי כאן. חזרתי לתפקד (ככל שאני יכול). אם נאמר באחוזים, אני חושב שמידת הכאב השתפרה בכ-60%-70%. כמו כן, הצוואר שלי הרבה פחות תפוס וכואב. זו אכן התקדמות רצינית, ולכן אני ממליץ בחום לנסות את הטיפול הזה- כי אין מה להפסיד, וכי סיכוי סביר מאוד שחלק גדול מכאב הראש נגרם בגלל בעיות בשרירי הצוואר- בעיות שטיפול IMS עוזר משמעותית.
כמובן, ומכיוון שאני בחור כן ואמיתי, צריך גם להגיד- יש גם חדשות רעות: ראשית, כאב הראש לא נעלם - עדיין יש לי תחושת כבדות ואי-ריכוז בעיקר בנקודה שבין העיניים, וקשה לי ליהנות מכל הדברים שנהניתי מהם לפני האסון. שנית, למרות הטיפול האגרסיבי כאמור, הצוואר שלי, אמנם השתחרר, אך עדיין מציק לי ולעיתים תפוס- וכמעט בכל תנועה שלי עם הצוואר יש קולות של חריקות וקליקים חזקים ומעצבנים- כאילו אני בן 124, ולא בן 24.
לסיכום- מצד אחד, הטיפול של ד"ר יעקב פוגלמן הוא טיפול טוב, יעיל, ואני ממליץ עליו בחום. מצד שני, הכאב לא נעלם, וככל שאני מעריך, לעולם גם לא ייעלם. להבנתי, זה "הטבע" של בעיות כרוניות. אין להן באמת "פיתרון". יש רק שיפור.
מקווה שעזרתי פה למישהו!
מיכאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש- טיפול בשיטת IMS. - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן02/04/2014שלום רב ,
אני מאד מעריך את מיכאל על אומץ ליבו לכתוב על עצמו בכדי לעזור לאחרים , ובכדי שאחרים יוכלו לשקול האם לנסות את הטיפול שהוא חווה.
טיפול בכאב הוא טיפול מורכב הכולל גם טיפול במקור הבעיה, וגם טיפול בקושי הפיזי והנפשי שהכאב גורם לנו. שהרי כאב כרוני הינו חויה סוביקטיבית.
כמה הערות:
יש חשיבות מכרעת האם הכאב נגרם מחבלה או תאונה או לא. כאבי חבלה/תאונה כפי שקרו אצל מיכאל הינם קשים יותר לטיפול .
הקלה של 60-70 אחוז בכאב נחשבת בתחום רפואת הכאב כהצלחה לא קטנה. ברור שאף אחד לא רוצה לחיות עם כאב כלל. אבל ציפיות ריאליות בהתאם לנסיבות שקרו הם חלק מהמשחק. בכל מקרה אני ממליץ לא לאבד תקווה גם אם נראה שהכל אבוד.
לאף אחד לא מגיע לחיות עם כאב ורפואת הכאב הולכת ומתפתחת .
אני מאחל לכל אנשי הפורום ולכל עם ישראל פסח שמח ונטול כאבים
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשאבישי25/03/2014
יש לי כבר שנתיים כאב ראש שמוקל בשכיבה
המצב מחמיר מיום ליום
עשיתי צילום צוואר ואלו התוצאות:
צ. ע"ש צוארי
קיפוזיס פרדוקסלי בחלק עליון
ללא שינויים ספונדילוטים משמעותיים וללא הצרות מרווחים בינחוליתיים
הגדלה של זיזים רוחביים של C7
האם לפי התוצאות, הכאב ממקור צווארי?
מה ניתן לעשות?
האם זה יכול להיות בגלל צליפת שוט מתאונת דרכים קלה שעברתי?
בתודה מראש
אבישי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שאלהאורית18/03/2014
אז ככה אני כבר כמעט חודש מרגישה כאבי ראש ולחץ באיזור המצח מראות האף לאחרונה אני לא מרוכזת למשל בלימודים פתאום מאבדת ריכוזת כולל ראיה מטוטשת לא מזמן החלפתי משקפיים בדקתי מספר לאחרונה גם המון סחרורות מרימה תראש הרבה למעלה פעם אחת במאמץ הסתכלתי לתקרה פתאום ראיתי שחור בעיניים הרגשתי לחץ בראש ישר הורדתי תראש וכבר כמה ימים יש לי נפיחות במצח קצת חוששת ויש לציין שלפני שבוע היה לחץ דם נמוך וחום ובשבת אחרונה קיבלתי סחרורות במקלחת וצנחתי לרצפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן20/03/2014שלום רב
אין ספק שאת זקוקה לבדיקת רופא
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימול בצד שמאל של הראשדנה17/03/2014
שלום אני בחורה צעירה ובריאה בת 26 חוץ מתת פעילות בלוטת התריס שמאוזנת כיום.היום קרתה לי תופעה של נימול בצד שמאל של הראש בזמן אורגזמה עצמה. ברגע שהאורגזמה נפסקה גם הנימול הפסיק. האם התופעה מוכרת מה זה יכול להיות? לאחר מכן כחצי שעה מאוחר יותר החל לי כאב ראש עמום ולא רציני מידי. חשוב לציין שאני סובלת מהפרעת חרדה כבר 3 שנים שבאה לידי ביטוי בהמון סימפטומים גופניים. הצופעה קרתה פעמיים ואני מתביישת לפנות עם התיאור הכתוב כאן כרגע...אשמח לתשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול בצד שמאל של הראש - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן20/03/2014שלום רב
כידוע אלוהים נמצא בפרטים .....
אנא פרטי
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה נחשב כשימוש מופרז?אורח16/03/2014
בצריכת כדורי אדוויל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה נחשב כשימוש מופרז? - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן20/03/2014מעל 4 ביום
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית מיגרנהדנה15/03/2014
מהו הטיפול התרופתי הכי יעיל למיגרנה חזקה ועקשנית ..?
איך מורדים את הלחצים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתן שלום
רננה16/03/2014גם למיגרנה יש דרגות, כלומר יש כאלה שזה רק כאבי ראש ויש כאלה שזה מלווה אצלם בבחילות, הקאות ושיבושים בראייה ועוד..
לכן גם סוג הטיפול משתנה בהתאם. כמובן שיש גם את עניין התדירות ואת הדרכים לנסות למנוע (תזונה, שינה וכו'..)
לכן כדאי לעשות מעקב מדויק באיזה שעות ביממה מופיעה המיגרנה, מה אכלת קודם וכו'..
היתה תקופה שאקמול פוקוס השפיע עלי מיד. אבל ברגע שהתדירות גברה החלטתי שאני חייבת להפחית בתרופות ולנסות דרך טבעית. התחלתי לקחת מגנזיום ציטראט של סולגאר כך שבעצם גם הורגשה הקלה בכאבים וגם ירידה בתדירות ההתקפים.
מנסה להמנע מקפה, שוקולד וגבנ"צ ופסטרמה.
מקווה שעזרתי. רפואה שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעית מיגרנה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן20/03/2014שלום רב
הטיפול במיגרנה הוא בהתאמה אישית. נא לפנות לרופא המטפל .
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשיעקב12/03/2014
שלום רב.
האם ישנו קשר בין כאבי ראש ובקע סרעפתי ? אני שואל כי בשנה האחרונה ,יש לי כאבי תופת אחרי אכילת עגבניה. ואם אין קשר, יש מצב שעגבניה יכולה לגרום לסבל כזה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן13/03/2014סיפור מוזר......
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמיתי לחלוטין.
יעקב14/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה לדקטורמלי10/03/2014
שלום דוקטור יש לי צריבה בראש מדי פעם לחצים בצד ימין
איך אני יכולה לדעת שזה כאב ראש ולא משהו רציני ?
כמו גידול או דלקת קרם המוח ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה לדקטור - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן13/03/2014שלום לדנה
כדאי להבדק ע"י רופא.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש קשר בין שאיפת ריסוס ביתי לגומלי09/03/2014
האם יש קשר בין שאיפת ריסוס ביתי לגוקים לכאבים בראש ?
זה קשור ?
האם יש טיפול טבעי לשורף בראש ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בגלל זה תמיד כשאני עושה...
חן10/03/2014ריסוס אני מזמינה את IPM שעושים הדברה ירוקה ללא חומרים רעילים...
אני לא יודעת להגיד לך בוודאות ממה הכאב ראש אבל אני כן ממליצה לך לאוורר את המקום ואולי להיות בזמן הזה במקום אחר...
תרגישי טוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורף בתוך המצח צד ימין מה עושים ?מלי06/03/2014
שורף בתוך המצח צד ימין מעל האף מה עושים ?
מה זה יכול להיות מה ה טיפול ?
זה מציק ומפריע לעבודה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה מדלגים יש לי לחץ שורף כבר יומיי
דנה08/03/2014מה עושים שיש צריכה בראש בצד ימין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מטפלים בתסמונת מיופאציאלית SCMמלי05/03/2014
זה בראש למעלה מעל העין צד ימין זה טיפול תרופתי או או טבעי ?
זה חמור ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבל שורף לי בתוך המצח צד ימין
דנה08/03/2014אין לי שום כאב
רק שורף לי בתוך המצח צד ימין
אולי זה כי רססתי את הבית בריסוס ביתי ושאפתי את זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

