מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחוצה מאוד מבקשת עזרהאירה19/06/2015
שלום רב, אני בת 32 סובלת מדיכאון וחרדה כבר 7 שנים. לפני כחודש החלו כאבים בשן מס' 14 לסת עליונה מימין. כאב קבוע עמוק, לפעמים פועם, שבמהלך היום מתחזק ונחלש בגלים. הכאב מורגש בשן ומקרין לאזור הסינוס המקסילרי ורכה ימנית. בבדיקה של רופא שיניים לא ראה משהו חריג בשן מבחינה חיצונית. לפני שנה עשיתי צילום פנורמי שגם שם לא נראתה בעיה בשן הזו. בCT סינוסים נצפתה ציסטה של רטנציה בסינוס מקסילרי באותו צד, די גדולה 1.8*2.2. בבדיקה נוירולוגית תקינה. לפי נוירולוג: אין נקודות טריגר בפנים, הכאב לא התקפי ולא כזרם חשמלי. בכל זאת בחשד לדלקת בעצב טריגמינלי שלח אותי לבצע מרי- תור בעוד שבועיים. לפני שנתיים עקב כאבי ראש ביצעתי מרי עם חומר ניגוד שהיה תקין. אני מבינה שדלקת בעצב הטריגמינלי נגרמת ע"י גידולים מוחיים או טרשת נפוצה ואני מאוד חרדה. רציתי לשאול, האם התיאור שלי דומה לדלקת בעצב הטריגמינלי? והשאלה שניה: האם זה שעשיתי מרי שיצא תקין לפני שנתיים יכול להרגיע או שבשנתיים היה יכול לגדול משה? אשמח לתשובה מאוד לחוצה. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוצה מאוד מבקשת עזרה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן24/06/2015שלום רב לאירה
אני מניח לאור התיאור שלך שבעיה אוביקטיבית אצלך נשללה. אם עדיין לא נשללה מה שאני כותב בהמשך איננו נכון.
הטיפול החשוב ביותר שאת צריכה להדגיש הוא הדכאון והחרדה. זאת עקב כך שכל כאב גם הבאנאלי ביותר, וכשאין כל ממצא אוביקטיבי היכול להעיד על בעיה משמעותית כלשהיא -מלחיץ אותך מאד .הסיבה יכולה להיות אמונות בריאות שגויות שמתבטאות היטב גם במה שכתבת . גם אם ישבעו לך 1000 רופאים שאין הכאב מעיד על בעיה או מחלה משמעותית , עדיין החרדה לא תעלם והחשש עדיין ישאר.
לכן ממליץ של טיפולים כוללנים בחרדה כולל CBT .
בברכה
ד"ר פוגלמן יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש ללא הפסקה שלושה חודשיםשרון07/06/2015
שלום ,
אני בת 29 ומזה כשלושה חודשים אני סובלת מכאב ראש אחורי בצד ימין שמקרין לאזור האוזן וגורם אף לתחושת אוזן סתומה וכאבים באוזן , בלסת ובצד הראש .
הכאב אינו מפסיק 24 שעות ביממה והעוצמה משתנה.
כדורים לשיכוח הכאב אינם עוזרים גם כן .
במקביל לכאבי הראש החלו לי כאבים בכל חלקי הגוף ובעיקר ברגלים עם דגש על רגל ימין , הכאבים האלו מפשטים ( שורף ,מעקצץ , כאבי שרירים כאב עצמות וכו ) והבחנתי שכאשר אני יושבת בהונות הרגליים שלי מקבלות גוון כחול סגול וכאשר אני בתנועה זה עובר .
עשיתי סיטי ראש emg שיצאו תקינים , כמו כן בדיקות הדם שלי גם יצאו תקינות .
לבינתיים מעבירים אותי ממומחה לממוחה ואני אובדת עצות .
האם יש לך איזה שהיא עצה בצה כדאי להתמקד בבדיקות או השערה מה הסיבה לכאבים האלו ?
אודה לתשובתכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש ללא הפסקה שלושה חודשים - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן07/06/2015שרון שלום רב
רפואת כאב הינה אחת הרפואות המסובכות ומתגמלות שיש.
מסובכות כי לא קל להגיע לאבחנה ,
ומתגמלות כי אם מגיעים לאבחנה הנכונה והטיפול מתאים : חודשים ושנים של סבל יכולים להעלם.
ללא בדיקה גופנית זה לא יהיה רציני לתת עיצה כלשהיא.
ולכן שימי את נפשך בכפך ותגיעי למטפל כאב רציני שישאל את השאלות הנכונות , יבדוק כמו שצריך וינסה לעזור כמיטב יכולתו .
ויהיה שבוע טוב
ד"ר פוגלמן יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש 4 ימיםליאת05/06/2015
שלום, בת 35.5.עובדת בעבודה אינטנסיבית. לרוב עצבנית מאוד ולא רגועה.
ביום שני חזרתי הביתה עם כאב ראש חזק מאוד. נכנסתי לישון וכאשר התעוררתי היתה לי סחרחורת מלווה בבחילה והקאה.
נסעתי לעבודה )מרחק של כשעתיים ממקום מגורי ) והרגשתי שגופי חלש מאוד.
חזרתי הביתה בשעות הערב כשעין כואב לי הראש מאוד והחמיר.
הגעתי למצב שאיני יכולה להרים את הראש מהמיטה.
כאשר נאלצתי לקום הייתי צריכה להחזיק את הראש ביידים כי היו לי בחילות רבות.
יום רביעי שכבתי כל היום במיטה ורוב שעות היום ישנתי כי לא הצלחתי לפתוח את העיניים.
רק היום יום שישי אני חשה הקלה אך עדיין ישנו כאב שאינו חולף.
אני לא סובלת מכאבי ראש מסוג זה וזוכרת רק פעם אחת בחיי שנאלצתי להישאר במיטה כתוצאה מכאב ראש.
האם הדבר מצריך בירור?
חשוב לציין כי אני במתח רב ולחץ נפשי גדול מאוד.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש 4 ימים - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן24/06/2015שלום רב
ההיית אצל רופא לבדיקה ?
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש ואי נוחות בצד שמאלאבי03/06/2015
שלום,
מזה 6 חודשים שיש לי בעצד שמאל של הראש. ישנם שבועות שמדובר בכאב חד מסוג דקירות באות והולכות, ישנם שבועות שכאב הוא עמום. ובכל שאר הזמן שאאיך כאב יש אי נוחות מציקה (הרגשה הדומה לשריר או גיד מתוח שעוד שנייה נקרא וזה נורא מפחיד אותי). לעיתים המתחות של הראש קדימה או לצד מסויים גורמות לכאב בצד הזה של הראש (כמו שריר מתוח). מדובר על כאב שמתפרש על כל מחצית ראש שמאל כאשר 90% מהזמן בעיקר בצד האחורי והעליון ופחות הקידמי.
במקביל לזה, בכל התקופה הזו יש הרגשה כאילו אוזן שמאל סתומה (אך לא בטוח זה נכון. מחכה לתור במכון שמיעה).
עברתי 3 רופאי משפחה, רופאת עיניים, רופאת אא"ג ושני נוירולוגים.
אין לחץ במוח, ועשיתי ct מוח שיצא תקין. רופאת אא"ג נתנה לי טיפול באלרג'יקס כדי ליבש קצת נוזלים אך זה לא עזר.
הנוירולג נתן לי לקחת אלטרולט אבל עוד לא לקחתי אותו מכיוון שאחרי נטילת כדור אחד הרגשתי לא טוב ואני מפחד להשלים את הטיפול באלטרולט.
ההרגשה הזו שנמשכת כל כך הרבה זמן (6 חודשים) גורמת לדכאון ועייפות, אין חשק ומחכה רק להגיע למיטה לישון (וגם זה לא הכי מתאפשר ממחשבות דכאוניות ובזמן האחרון אפילו מעט אובדניות).
אין לי מושג מה לעשות ולאן ללכת כבר. רופא משפחה המליץ לי על דיקור אבל אני מפחד שזה יעזור לתקופה קצרה או לא יעזור בכלל. בעוד הבעיה תשאר או שמא מדובר בבעיה מסוכנת שצריך לטפל בה.
איכות החיים שלי בחצי שנה הזו ירדה בצורה דראסטית בעקבות הנושא הזה ואני באמת אובד עצות.
האם לקחת את האלטרולט בכל זאת?
מה אפשר עוד לעשות?
(אציין שהחריגות היחידות שלי בבדיקות דם מקיפות( כולל b12) הן ALT (תפקודי כבד) ופרולקטין).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש ואי נוחות בצד שמאל - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן03/06/2015שלום לאבי
קודם כל אני ממליץ על חשיבה חיוטבית ולא על מחשבות התאבדות. בהחלט יתכן ולבעיתך יש מזור.
לפי התאור שלך ולמרות שאין לי בדיקה גופנית שלך צריך לבדוק מספר אפשרויות נוספות ממה שנבדקת עד כה.
אחת האפשרויות לבדיקה הינה תסמונת מיופאציאלית הגורמת לשרירים מתוחים באזור הראש והפנים ומשרות כאבים דומים מסוג שתיארת. פרטים נוספים אפשר לקרוא באתר שלי.
כמובן שכל מה שכתבתי כאן כפוף לחלוטין לבדיקה פיזיקלית ויתכן שכיוון המחשבה הרפואית יחייב לאחר בדיקה שכזו בבדיקות הדמיה ואבחון אחרות ממה שעברת עד כה.
ושיהיה בהצלחה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת דופק במצחאור14/05/2015
שלום.
אני בת 19.
לפני כמה שבועות התחלתי להרגיש תחושה של דופק באזור המצח בין הגבות. זה היה הולך ובא במשך שבוע וחצי כשלאחר כמה ימים התחושה התגברה, ואז הפסיק.
אני חיילת, אז הלכתי לביקורופא ואמרו שזה כנראה כלום וביצעו לי בדיקות נוירולוגיות שיצאו תקינות כל פעם. (גם בדיקות דם יצאו תקינות, חוץ מהעובדה שאני אנמית).
במשך כמה ימים גם הרגשתי תחושת נימול/חוסר מנוחה בכפות הידיים והרגליים, עם דגש ברגל שמאל. גם תחושה זו נעלמה.
עברו כמעט שבועיים, וביום שני חזרה לי תחושת הדופק במצח, הפעם עם כאב בנקודה מסויימת באזור זה, הכאב נחלש אך הדפיקות המשיכו.
מה זה יכול להיות?
בגלל התפקיד שלי יוצא שאני יושבת שעות מרובות, מול המחשב.
אשמח לתשובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת להודעה הקודמת..
אור15/05/2015בנוסף כל כמה ימים/שבועות שאני קמה בבוקר ומקנחת את האף אני רואה דם
וגם כשאני מכייחת יוצא לי דם..
לפעמים יש דם כשאני מקנחת את האף גם במשך היום.
אני לא יודעת אם זה קשור, או מה זה אומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחושת דופק במצח - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן27/05/2015שלום רב
לפנות מיד לרופא לבדיקה יסודית במידה והתופעה חוזרת .
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה04/05/2015
היי.
בדר"כ אינני סובלת מכאבי ראש, אך יש כבר שבועיים נראה לי שכל יום וכל היום בערך יש לי כאב ראש. הוא לא חזק בכלל, אלא עמום כזה והוא באזור החלק הקדמי של הראש.
לפני קצת פחות מחודש אני נפלתי על הפרצוף ממש. קיבלתי מכה באף בשפתיים וכנראה שגם במצח. אחרי הנפילה לא הרגשתי סחרחורות או בחילות.
האם ייתכן שנפילה כזאת היא הגורם לכאב הראש החדש הזה שהופיע אצלי?
אני כבר הרבה זמן אחרי הנפילה, אם זה היה משהו כבר הייתי יודעת לא?
ואני פונה לרופא, אבל עד אז רציתי לשמוע חוות דעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית07/05/2015בדיקת רופא חשובה ולפי תוצאותיה יתבצע המשך הברור והטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראששי02/05/2015
בן 30,ברקע ניתוח לכריתת דיסק צווארי.
סובל מזה 4 ימים מכאב ראש לוחץ כל הזמן מתחזק יותר בשכיבה . קשיון עורף קל יחסית
פוטופוביה .
בפנייה למיון בוצע c.t תקין ושוחררתי .
בכאב אינו מלווה בחום.
יש סחרחורות קלות
בדיקת המיון ע"י נורולוג כל בדיקות הסימנים תקינים יחסית .
כרגע אני עדיין סובל מלחץ בראש לפעמים מחזע עד שאני שומע צפצוף באוזניים
???לאן לפנות ומה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית03/05/2015בדיקה על ידי רופא מטפל ובדיקות דם ובהמשך/לפי צורך בדיקת נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סומטרידקסדורון15/03/2015
זה מספר שנים שאני משתמש בכדורי "סומטרידקס" היתי על רבע כדור (מתוך 100 מ"ג לכדור) במשך זמן רב ! לאחרונה כבר אינו משפיע ואני לוקח חצי כדור ! לשאלתי האם בעוד זמן מה שוב אצטרך להגדיל את המ"ג של הכדור ועד להיכן אגיע ? אני סובל כפעמיים שלוש בשבוע ממיגרנות והאם זה טיפול נכון למצבי? ושאלה נוספת בבקשה : נאמר לי וכנראה שאולי כך הדבר המיגרנות מגיעות אלי ממתח נפשי עצבים האם יש כדורים שמרגיעים אותי וכך אולי תחלש המיגרנה? חן חן לתשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סומטרידקס - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן20/03/2015שלום רב לדורון.
אתה מתאר מצב של סבל תכוף של התקפי מיגרנה ובאמת כואב הלב לשמוע על כך.
מכיוון שקיים קשר בין מספר התקפים ועוצמתם לבין מתחים נפשיים או השפעות נפשיות מן הראוי לעשות הערכה כוללנית למצבך ולשקול טיפול שאיינו רק הסימפטום עצמו שהיא המיגרנה. יש לשקול יחד עם הרופא המטפל במיגרנות גם טיפול מניעתי תרופתי ושאיננו תרופתי , ולבדוק את מערך השרירים טווחי התנועהבראש/צואר לשלילת בעיות המחמירות את המיגרנה שניתן לטפל בהן .
לסיכום: המיגרנה במקרים רבים היא הסימפטום. כדאי תמיד לעשות הערכה כוללנית יותר
ושיהיה בהצלחה.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
שמרית שלום29/03/2015היי דורון
אני ממליצה לך על משקה צמחים בשם אינטרא שאני לוקחת כבר שנה, יש לי חברה שהיו לה מיגרנות קשות כולל שיתוק של חצי מהפנים בזמן התקף, חודשיים לאחר לקיחת אינטרא עברו לה המיגרנות לגמרי. תרגיש טוב וחג שמח :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנות קשותדורון15/03/2015
שבוע טוב !
סובל ממיגרנות כמעט יום יומיות קשות זה 20 שנה ! היתי אצל בכירי הרופאים בארץ והבנתי שאין תרופה ספציפית ! אפשר רק להקל במעט . שמעתי לאחרונה על כדורי "מגנוקס 520" וקניתי אותם מבית מרקחת בניסיון נוסף מיני מאות היות ושמעתי שיש בהם השפעה להקל על מיגרנות מה דעתך המכובדת בנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שווה לנסות
יהודית02/04/2015תחפש בגוגל סיפאלי, שווה בדיקה - לי הוא עשה פלאים אחרי אינספור מיגרנות מגיל צעיר.
יש לו גם אישור FDA* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דורון
פילוסוף טלי29/04/2015היי דורון . אני חייה את הסיוט שלך 7 שנים
מקווה שאתה לא סובל כמוני אבל זה נשמע שכן
תנסה זריקות בוטוקוס
לי כבר אזל הכסף בשביל זה
אני עשיתי אצל דר' קוריצקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיגרנות קשות - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית10/05/2015מומלץ לנסות את המגנוקס 4 חודשים לפחות. ברם, אם אין כל יעילות בתום חודשיים מומלץ לנסות דיאספורל diasporal 900mg ביום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב-ראש של רבע-שעה בהשכמהשאול09/02/2015
בחודש האחרון פחות או יותר אני סובל מכאב-ראש חזק בבוקר כשאני מיתעורר ואחרי כרבע-שעה בערך הכאב עובר.....מה הסיבה ואיך אפשר לימנוע את זה?
אני בן 55 עם סוכרת-מאוזנת בעזרת אינסולין ועם לחץ-דם תקין בעזרת אנלדקס.
בתודה מראש למומחה שייענה לי - שאול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי ליכתוב שאינני סובל ביכלל
שאול09/02/2015מכאבי-ראש למעט אולי פעם בשלושה חודשים ביגלל שלא שתיתי מספיק....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש שמעירים משינהmarina05/02/2015
שלום
בשבוע האחרון יש לי כאבים ממש חזקים שמעירים אותי לפנות בוקר
תמיד יש לי כאבי ראש אבל אף פעם לא העירו אותי משינה
מה זה יכול להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש שמעירים משינה - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית06/02/2015חובה להבדק על ידי רופא במיידית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תרופתי במיגרנות ותופעות לוואידנה שך03/02/2015
שלום
האם כל טיפול תרופתי במיגרנות גורם לנמנום? מדובר באדם הנוהג ברכב שעות רבות בכל יום
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול תרופתי במיגרנות ותופעות לוואי - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית06/02/2015לא כל התרופות למיגרנה מרדימות.
אנלגטיקה מורכבת כמו אקסידול אינו מרדים, אפילו מעורר כי יש קפאין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מונע או לא?אורח29/01/2015
כאב ראש בתדירות של אחת ל-10 ימים דורש טיפול מונע? כרגע הטיפול הוא כדור אדוויל 200mg בכל פעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מונע או לא? - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית06/02/2015אם אדוויל עוזר טוב ואינך נוטל יותר מכדור אחד כ- 3 פעמים בחודש אין צורך/לא חובה טיפול מונע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש בקפיצותעינת28/01/2015
שלום,
לפעמים בשיעורי חדר כושר שאני משתתפת בהם אנחנו נדרשים לקפוץ. לרוב אני חווה כאב ראש בקפיצות שאמנם נעלם לאיטו, אבל מציק מאוד בהתחלה.
מרגיש כאילו משהו זז בתוך הראש, אני חושבת שהמיקום הוא פחות או יותר בחלק האחורי (מהאוזניים אחורה).
מה יכולה להיות הסיבה והאם זה מסוכן?
תודה
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
עינת10/02/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש יומיומיים שחלקם מיגרונתייםמיטל22/01/2015
שלום רב. אני חושבת שהמקרה שלי דחוף. אני לא מתפקדת וחלה החמרה במצבי.
רקע: אני בת 34, רווקה, חולת תלסמיה מינור. יש לי שני גידולים על בלוטת התריס שהם לא סרטניים (אני במעקב שנתי). יש לי פריצת דיסק בגב ולפני שלושה חודשים עברתי ניתוח קובליציה.
בעבר, נהגתי לסבול ממיגרנה באופן קבוע, שהיתה מופיעה פעם בחודש, ביום הראשון של המחזור. באותה תקופה, קיבלתי עירויי ברזל של 1,000 מ"ג סה"כ והם שיפרו את הרגשתי הכללית אולם, הסבל מהמיגרנות נמשך. פניתי לנוירולוג שנתן לי טיפול בריזלט, הכדור עזר לי מאוד. לפני שנה (בערך) קיבלתי התקף של מיגרנה של מספר ימים ואז הנוירולוג נתן לי כדורי אלטרולט למניעה, שהועילו לי מאוד. עברתי גם בדיקת CT ראש שתוצאתה תקינה.
במקביל, פניתי לרופא נשים וביקשתי לנסות להחליש את הדימום הנוראי במחזור ע"י כדורים שלא הועילו וגם ע"י גלולות.
לפני מס' חודשים, שיניתי סוג של גלולות והחלטתי לקחת אותן ברציפות על מנת למנוע את המחזור וכך את המיגרנה. לקחתי ארבע חפיסות רצוף ואז עשיתי הפסקה למען קבלת המחזור ולקחתי שוב חפיסה נוספת. בכל הזמן הזה, אני סובלת מכאבי ראש יומיומיים. חלקם הפכו למיגרנות וחלקם לא. כשניגשתי לנוירולוג, הוא נתן לי טיפול בכדורי אלטרולט. כעבור חודש, חזרתי אליו כי הם לא הועילו והוא החליף לי ל-אלטרול.הכאב קיים כל יום. התקפי המיגרנות שלי התגברו וכיום הם בתדירות של פעם-פעמיים בשבוע, כאשר בשאר הזמן הראש כואב לי אז לעיתים אני לוקחת ריזלט כבר מהבוקר. כל התקף הפך חמור מקודמו. היה התקף אחד שאף גרם לי להקיא. אני לוקחת בכל התקף, שני כדורי ריזלט, בהפרש של ארבע שעות – אלו כבר בקושי משפיעים עליי. בכל התקף אני ניגשת למר"מ ומקבלת זריקת וולטרן. זה לא עוזר לי באותו היום, רק למחרת אני יודעת שההתקף ייגמר ולא יימשך עוד כמה ימים. השבוע, ביקרתי גם אצל רופא הנשים שלי, הוא הורה להפסיק מיד את הגלולות ולחכות חודש. הוא טוען שייתכן שכאבי הראש הם מהגלולות. כך עשיתי.
ביום ראשון השתחררתי מאשפוז,עברתי שם טיפול בסטרואידים שלא הועיל. סולומידרול לוריד + פרדניזון בכדורים וכלום. ד"ר מוסק הורה לי ליטול 4 כדורי אלטרולט למניעה כל ערב. אני עושה את זה ואין שיפור. כואב לי הראש. במהלך האשפוז (7 ימים) חטפתי שלושה התקפים של מיגרנה. טופלתי בקודאין + אופטלגין. זה לא ממש עזר, רק החליש קצת את הכאב וגרם לי לישון.
אני מאוד סובלת כרגע. כל יום, אני נלחמת בעצמי שלא לקחת ריזלט. הייתי כל ערב במיון בתקופה האחרונה שלפני האשפוז. אף רופא לא מצליח לעזור לי. כל כאב ראש שיש לי כל יום (עם האלטרולט), עלול להפוך למיגרנה אז אני לא יודעת מה לעשות. אני חוששת שהגוף שלי לא מגיב לריזלט יותר. מה יהיה בהתקפים חמורים יותר?
האם יש לכם דרך לעזור לי? אני אבודה. אף רופא לא מצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש יומיומיים שחלקם מיגרונתיים - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית23/01/2015התייעצי עם דר' מוסק שמטפל בך.
מינון האלטרולט שאת נוטלת נמוך וניתן לעלות. ניתן גם להוסיף כדור אחר למניעה. יתכן שיש צורך באשפוז נוסף לגמילה.
הדרך הטובה ביותר היא לחזור לנוירולוג המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימטרקס
הילה תמיר07/03/2015שלום לך אני בת שלושים ותשע וכל חיי סובלת ממגרנות במיוחד מגיל המחזור .
ניסיתי יותר מעשרה סוגי תרופות , ניסיתי רופאים רבים . הכדור האחרון שבאמת עוזר ואני לוקחת אותו בתחילתו של התקף הוא האימטרקס אני משתדלת לקחת חמישים מילגרים בחצי כדור ואם הכדור ממשיך לוקחת עוד חצי כדור .
אני מנסה להיגמל אך הכדור הזה זה מה שמקים אותי ולוקח אותי לעבודה לולא הוא לא הייתי מתפקדת . לפי המלצות רופא כדאי טיפול מינעתי אך לי לא עוזר שום טיפול מניעתי . בבוקר עם יש לי כאב ראש אני לוקחת קפה שחור ואת חצי הכדור , זה גם עושה מצב רוח טוב . בהצלחה ותהיי בקשר רק בריאות .
דרך אגב רופא אחד אמר לי לקחת וויטמין בי 2 כל יום למניעה . להזיק זה לא יזיק שווה להתייעץ . וגם מצאו שאני אלרגית לחלב פרה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתגובה שלי היתה למיטל
הילה תמיר07/03/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

