פורום כאבי ראש, מיגרנות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי מיררנות ואאורה ושימוש בקאנביס רפואי
    הילה
    31/01/2016

    שלום! אני בת 27 וסובלת כל חיי ממיגרנות עם תופעת האאורה בתחילת ההתקף. בכמה שנים האחרונות אני מעשנת קאנביס ולא חוויתי כלל התקף. האם ניתן לקבל אישור לשימוש בקאנביס רפואי על מנת לטפל בבעיית המיגרנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בקאנביס רפואי - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    12/02/2016

    שלום רב להילה
    השימוש בקאנאביס רפואי מוגדר היטב בהנחיות משרד הבריאות שהוא הגוף המאשר את השימוש בקאנאביס רפואי . הרופא שמכיר אותך ואת ההיסטוריה הרפואית שלך יכול לשקול באם את מתאימה לקבלת המלצה לקאנאביס רפואי .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש
    ליז
    17/01/2016

    שלום רב,
    בת 35. סובלת מזה כ- 3 שבועות מכאב ראש שמתרכז באיזור המצח בתחילה היו לי כאבים גם בערובות העיינים ביומיים האחרונים מרגישה הקלה קלה בכאב ראש אך עדין כואב. כמו כן, יש לי כאבים בצוואר והשכמות .
    עשיתי צילום סינוסים שיצא תקין. בדיקות דם - יצאו תקינות ב"ה.
    בדיקת עיניים- שעורות קלועות ודלקת בעפעפיים - צרכתי אנטיביוטיקה 4 ימים והפסקתי בגלל כאב הראש.
    הייתה לי תקופה לחוצה בבית ובעבודה שבמהלכה החלו כאבי הראש ולא פסקו עד עכשיו...
    אני קצת חרדה ולחוצה מהענין שכאב הראש לא חולף האם זה נשמע כמשהו מסוכן חס וחלילה או לאו?
    אודה לך אם תייעץ לי מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    17/01/2016

    שלום לליז
    בהתחשב בכך שאין אפשרות לבדוק אותך דרך האינטרנט ,
    ובהתחשב בסיפור החלקי שלך
    הרושם הוא בסבירות גבוהה שמדובר בכאבי ראש על רקע מתח .
    וברור שיש לזה טיפול .
    מאחל החלמה מלאה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש -לחץ בראש בצד ימין עם תחושת חמימות
    קרני
    17/01/2016

    שלום ד"ר , אני על סף התמוטטות עצביים ולחץ אטומי מזה כשלושה חודשים סובלת מכאביראש לחץ בראש בצד ימין שנע ממעל האוזן ועד איזור העורף בצד אחד לעיתים מלווה בתחושת חמימות גם באוזן. לציין כי לפני 3 חודשים חטפתי התקף ורטיגו שדעך תודה לאל בבדיקת ENG נמצא לחץ באוזן והופניתי לMRI ש לי עייפות בשכמות ובצוואר לא תפוס אבל תחושה של עייפות. האם הכאב ראש הוא מגידול חו"ח או יכול להיות מהצוואר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש -לחץ בראש בצד ימין עם תחושת חמימות - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    17/01/2016

    שלום רב לקרני
    חבל על העצבים ....
    ברפואת כאב קימת התופעה שמבקרים לעיתים אצל מספר רופאים שכל אחד מהם מסתכל על הבעיה מזוית שונה ומנסה לפתור אותה מהזוית שלו .
    אני תמיד ממליץ לא לותר ולנסות רופא נוסף ,אפילו אם נראה שכלו כל הקיצים ואין כל פתרון...
    ושיהיה בהצלחה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפחדת מגידול
    בתאל
    27/12/2015

    סובלת לאחרונה מתחושה של אי יציבות, שמתי לב היום כאשר אני מפנה מבט רק עם העיניים לצד ימין ונשארת במבט הצידה וגם כך בצד שמאל לאחר כמה שניות אני מרגישה כמו סחרחורת, לא סיבובית אבל מעין תחושה שהמציאות זזה לי במוח! ממש מרגישת את המוח מאחור בסערה! כשאני מחזירה מבט ישר מרגישה מסחוררת. האם זה דבר מדאיג? או תופעה נורמאלית בעת הזזת העיניים וקיבוען לצד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחדת מגידול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפחדת מגידול - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    29/12/2015

    שלום לשני המפחדת מגידול
    חסרים הרבה פרטים בסיפור שלך .
    האם נבדקת ע"י רופא?
    בברכה
    ד"ר יעקב פגולמן - רופא כאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התייחסותך רושמת את פרטיי

    בתאל
    29/12/2015

    בת 32 , בריאה בד"כ, בחודשים האחרונים יש לי כאבי ראש ותחושת אי יציבות, כאילו הקרקע זזה לי בהליכה, עמידה ובכל פעולה הנעשית לאט בדרך כלל! (פחות מורגש בריצה למשל) בעמידה אני חשה פולסים של נדנוד ומרגישה כמו שיכור. לא מסוגלת לעלות למשל על מתקנים של כושר הזזים במאוזן או מאונך כי מיד אחר כך מרגישה מסוחררת, משהו לא מאוזן אצלי ואין לי מושג מה. הייתי אצל רופאת משפחה-תקין. נוירולוג-בדיקה תקינה א.אג- תקין,שלח אותי לבדיקת שמיעה שהתור אליו בעוד חודשים. קרקעיות עיניים-תקין! בדיקת דם תקין גם B12 את האמת אני כבר לא יודעת מה עובר עליי, כל בוקר אני ממש "מחכה" לראות איך ארגיש ויודעת שישר אחוש את האי יציבות והריחוף הנוראי הזה! כדור בטהסטין לא ממש עושה את העבודה! מנסה לעבוד על תרגילי שיוי משקל- כמו ללכת על קו ישר בעינים עצומות-ולא ממש מצליחה מרגישה שיש לי מערבולת בראש.. אם עומדת בעיניים סגורות ורגליים צמודות חשה לחץ בראש מאחורה ושוב חשה פולסים בראש ובגוף.....יצאתי מאיזון! וגם קצת מדעתי!!!! לאיזה כיוון ללכת? (אציין שלפני שנתיים וחצי ביצעו לי סי טי מוח עם חומר ניגוד-תקין)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התייחסותך רושמת את פרטיי - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    29/12/2015

    שלום רב לשני

    המקרה שלך בהחלט איננו שגרתי ואני מתרשם מכמות ואיכות הרופאים שראית והבירורים שעשית .
    ברור שהתופעה מורידה לך משמעותית את איכות החיים.
    מקרים שאינם שגרתיים זקוקים לרופאים שחושבים לא שגרתי .
    אם תפני אלי אישית אשמח להפנותך לכאלה .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דברים שקורים לי בהירדמות
    שאול
    26/12/2015

    שלום, אני בן 21.
    בחצי שנה האחרונה סמוך להירדמות יש לי הבזקי אור, דמויות זוהרות שלפעמים מופיעות, עקצוצים בגפיים, תחושת היחנקות לכמה שניות, וחוסר תחושה בגרון ובלשון. כל התופעות לא קורות ביחד, לרוב זה הבזקי אור בשילוב עם חוסר תחושה בגרון ולשון, או הבזקי אור עם עקצוצים בגפיים.
    בלילות האחרונים יש לי לפני ההירדמות עוד, כאשר העיניים סגורות- הבזקי אור מהבהבים, ולקראת ההירדמות תחושה נוראית כאילו אני עומד להתעלף והרגשה כללית רעה מאוד שקשה לי לתאר.
    אתמול למשל היה לי סמוך להירדמות כמו מכה פתאומית כזאת בראש ובעיניים והרגשתי בשתי שניות האלה כאילו אני הולך להתעלף.
    הEEG שעשיתי הרגיל וחסך שינה תקינים, ויש לי עוד מעט MRI מוח וEEG רגיל חוזר.
    ביום יום יש לי לעיתים עקצוצים בכל מיני מקומות בגוף כמו בשוק, בשפתיים לעיתים, ובירך, כמו כן לעיתים גם תחושה של קור ודקירות בכל הרגליים בזמן הליכה, ולעיתים אותה תחושה בדיוק של קור ברגליים גם בהירדמות.
    האם זה יכול להיות מיגרנה? ואם לא, מה כן הכיוון?
    תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דברים שקורים לי בהירדמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דברים שקורים לי בהירדמות - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    29/12/2015

    ליוגב שלום
    לפי מכתבך אני מבין שאתה כבר בבירור רפואי.
    עלה והצלח
    יעקב פוגלמן - רופא כאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    אור
    04/12/2015

    אני סובלת בכללי מכאבי ראש אך בשבוע האחרון נהייה לי עור בולט בצד שמאל של המצח (בולט בעיקר במאמץ אך אפשר להרגיש אותו גם בלי) ובנוסף בעורק ממש תחושה חזקה מאוד של דופק. יש לי כאבי ראש מאוד מאוד חזקים באיזור הזה. האם יש קשר בין זה למיגרנה והאם יש דרך לפתור את המצב הזה? האם טיפול במיגרנה יכול גם לגרום לעורק הזה לא להתנפח? תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש מצחיים

    ד``ר יעקב פוגלמן
    04/12/2015

    שלום לאור כדאי לבדוק עם רופא המשפחה אם לא מדובר בתופעה שנקרית טמפוראל ארטריטיס .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש בלתי מוסברים
    הדר
    30/11/2015

    שלום רב,
    מזה 3 חודשים אני סובל מכאבי ראש שפוגעים קשות בתפקודי היומיומי. לפני 3 חודשים נסעתי לתאילנד ובאמצע הטיול הרגשתי כי ראשי כואב ואני מרגיש כל עד היום.
    הלכתי לרופאים רבים, נבדקתי כמעו בכל בדיקה אפשרית ונראה שהכל בסדר ואין דבר חריג היכול להסביר את הכאבי ראש. כמו כן, כאבי הראש מופיעים במהלך היום ואינם קבועים.. לא מדובר בכאב עז, אלא בכאב היוצר תחושה מציקה ומלווה בתחושה כללית רעה.
    התחלתי לחשוב שאולי מדובר בבעיה פסיכולוגית כיוון שלאחר כל הבדיקות לא נמצא דבר, אך הכאב הוא פיזי לגמרי ואיני במצב לחוץ בחיי. אשמח למענה או להסבר האם ניתן לטפל בכאב ראש שאינו מוסבר.

    תודה מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש בלתי מוסברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש בלתי מוסברים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    30/11/2015

    שלום להדר
    לא כל כאבי הראש הבלתי מוסברים ניתנים להסבר . חלקם כן.
    ממליץ לבדוק ולקרוא באתר על כאבי ראש
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבדות בראש
    גילי
    27/11/2015

    שלום, בת 38. בד"כ לא סובלת בכלל מכאבי ראש. בשבועיים האחרונים כאבי ראש בשני הצדדים, תחושת כבדות וערפל בראש, מעט סחרחורת. הכאב הוא מהרקות עד לארובות העיניים והאף. לא מסוגלת לתפקד... 40 טיפות אופטלגין נוזלי עוזרות ליום יומיים לחלוטין ואז כל הנ"ל חוזר.. האם יכול להיות חס וחלילה גידול? האם העובדה שהכאב עובר ליום-יומיים לאחר אופטלגין זה סימן טוב? האם אפשר לקחת אופטלגין אחת לשלושה ימים? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבדות בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבדות בראש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    27/11/2015

    שלום לגילי
    אנא בדקי את תגובתי ל :
    " מוטרדת מאד " ראש בצד ימין שבא והולך ב 16/11 .
    כמובן שהפרטים שמסרת מעטים מידי ואין להקיש מהם רבות .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש כתוצאה מחבלה
    רוני
    22/11/2015

    שלום, שואלת לגבי בן זוגי שלפני כחודש קיבל מכה מאוד חזקה בראש כתוצאה מנפילה. לאחר הנפילה הוא הקיא פעמיים והיה מסוחרר אך לאחר כמה שעות הרגיש טוב יותר. מאז (כחודש) הוא סובל מכאבי ראש חזקים וסחרחורות מספר פעמים ביום, ללא תסמינים נוספים. הוא קבע תור לנוירולוג לעוד שלושה ימים אך אני מאוד מודאגת ורציתי בנתיים לשאול האם עדיין יכול להיות שאחרי כחודש יגלו משהו חמור כמו דימום או שכאבים כאלה הם נורמליים. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש כתוצאה מחבלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש כתוצאה מחבלה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    23/11/2015

    שלום לרוני
    מה נמצא בבדיקת הנוירולוג?
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש בצד ימין שבא והולך
    מוטרדת מאוד
    16/11/2015

    שלום, מזה כשבועיים יש לי כאב שבא והולך בצד ימין של הראש. עיקר הכאב מעל לגבה בקו השיער בערך. אציין שהוא לא קבוע ובא והולך. בנוסף היו כמה פעמים שהרגשתי כמו זרמים בצד ימין למעלה אבל אם למשל אני מניחה את היד על הראש או מושכת קצת את השיער אני לא מרגישה את זה.
    אני מאוד מוטרדת וקצת היפוכונדרית וחוששת ממש ה' ישמור מדברים מפחידים ומסוכנים.
    זה לא כאב בלתי נסבל אז אני לא מרבה לקחת משככי כאבים. בעיקר מציק.
    יוםאחד התעוררתי גם עם בחילה חוסר תאבון וסחרחורת ובאותו יום הכאב היה ממש חזק אבל זה נעלם והתופעה הזאת לא חזרה שוב תודה לאל.
    לפעמים בלילה אם אני מתעוררת ומסתןבבת לישון על הצד השני יש לי סחרחורת קלה.
    אני מרגישה ממש בלחץ והמחשבות על מה הכאבים האלו יכולים להיות מפריעים לי לתפקד כי אני חרדה מאוד וגם מפחדת ללכת לרופא להיבדק.
    בבקשה תעזרו לי.
    רקע-
    אני בת 27 התחלתי לקחת טיפול ביוטירוקס לבלוטת התריס לפני מספר חודשים ובמקביל הפסקתי גלולות ויש לי שחלות פוליציסטיות. מאז שהספקתי גלולות חזרו לי החרדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש בצד ימין שבא והולך - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    16/11/2015

    ערב טוב
    אבקשך להסתכל אם תבנית הכאב המתוארת מתיאמה לכאבים שלך.
    במידה שכן ניתן לנסות לפתור אותה
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש לר עוברים
    דני
    14/11/2015

    שלום רב אני סובל מכאבי ראש כבר 5 חודשים כל יום בעוצמה אחרת ולחץ בקידמת הפנים ומאחורי הראש לכיוון הצוואר. ביצעתי סיטי ראש והכל תקין גם הבדיקות דם תקינות. הנירולוגית שהלכתי אליה שלחה אותי לטיפולי שיאצו, דיקור סיני ופיזוטרפיה.
    אני נוטל כדור 1 של סינטרואיד לאיזון בלוטת התריס (היפו) ואני מאוזן כבר מעל שנה. לפני הכאבי ראש התאמנתי בכייף במתכונת של יום ריצה ויום אימון כוח. אשמח לשמוע חוות דעת כי כרגע ההמלצה שקיבלתי מהנירולוגית שלי היא להפסיק לאכול אורז מלא ובכלל ואני בספק שזה הבעיה. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש לר עוברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש שלא עוברים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    15/11/2015

    שלום לדני
    מתרשם מהסבל שלך .
    לפני שאתה מפסיק לאכול אורז מלא , תנסה לקרוא באתר שלי אודות הסיבות השכיחות ל"כאבי הראש" לאחר שבבדיקות לא נמצא דבר , וכמו כן באפשרויות הטיפול בהן בסעיף " אודות IMS "
    בברכה ובהצלחה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ולחץ בראש בעת פעילות גופנית .
    האבירה נינה ??
    09/11/2015

    שלום לצוות המערכת :
    הרגשתי צורך לפנות אליכם מכיוון שהמערכת הרפואית מסורבלת ולוקח זמן לקבל
    תור ומענה ראוי כשסובלים מאוד ויש צורך במענה במצבים דחופים .
    אני סובלת מסחרחורות מזה שנה ( בבדיקת eng נראה כי יש לי בעייה במערכת הוסטיבולרית ) , ובנוסף לזה כל חיי סבלתי ממיגרנות שהחמירו נורא בעקבות הסחרחורות .
    אני ממש חווה כל יום כמעט כאבים איומים סביב הרכות , לחץ בעיניים , קושי לתפקד ואף צורך לשכב ולנוח ואני חיה על משככי כאבים : נורופן , ואקמול פוקוס בכמויות אדירות .
    לאחרונה חוויתי חוויה ממש מלחיצה . אני מתאמנת על בסיס יומיומי וזה לא קרה לי בעבר עד השבוע :
    שכבתי כדי לבצע חימום למפרקים וכשבאתי לשבת היה לי לחץ עצום על הראש כאילו לוחצים עליו מהצדדים וישר נשכבתי חזרה .
    ואז הופיעה מיגרנה . הפסקתי בעקבות זה את האימון .
    מקרה נוסף היום היה בזמן הליכה , כשעליתי לשיפוע במדרון בחוץ שוב הופיע הלחץ , ווהפסקתי את ההליכה כדי שזה לא יתגבר . ושוב הופיעה מיגרנה .
    למה זה קורה לי ?
    ????????
    ומה אתם ממליצים לי לעשות ? לאיזה רופא ללכת ואיזה בדיקות לבצע ? זה שיבש את כל חיי .
    מודה לכם מראש , ואשמח למענה מפורט .
    ????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ולחץ בראש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    11/11/2015

    לאבירה שלום
    אכן את מתארת בעיה קשה של מעט רופאים המטפלים בבעיות כאב בארץ .
    הפורום הוא כלי מצוין להתיעצות אך כמובן שאין תחליף לתשאול יסודי ובדיקה גופנית מדוקדקת.
    פעילות גופנית יכולה להחמיר כאב ב 3 מנגונים לפחות : עצבי , שרירי ולחץ גרמי דלקתי כך שכדאי להועץ ברופא כאב
    ובנוסף לקרוא הרבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ בשיניים עליונות וכאב ברקות
    שירה
    05/11/2015

    ד"ר שלום רב,

    אודה מראש על סבלנותך האדיבה, התייעצתי עמך כבר בפורום לגבי בעייתי אך מכיוון שעדיין אני סובלת אפרט איזה בדיקות ומה ביצעתי עד עתה וללא הואיל ואנסה לקבל את דעתך והמלצתך:

    לפני 4 חודשים כאמור החל לי כאב ברקה מצד שמאל כאב נקודתי, כאב שכשאני נוגעת במקום אני מרגישה כאב והמקום ממש רגיש אצלי כי אני יודעת ששם יש לי את המקור לכאב!!!

    כמו כן לאחר כשבועיים מאז החל אותו כאב החל לי כאב גם ברקה בצד ימין, וכן לחץ על שיניים עליונות. הלחץ על השיניים העליונות הוא ממש קבוע והלחץ ברקות מידי פעם עוזב אותי לאיזה שעה שעתיים וחוזר בחזרה כך במשך כל היום כל יום וכך כבר 4 חודשים .

    לעיתים שמתי לב כי יש לי גם כאב במצח בחלק קטן של המצח אך מצד ימין, תחושה של מלאות ולחץ מידי פעם ואז זה עוזב ומשתחרר וחוזר חלילה.

    כמו כן כאב ראש אוקסיפיטלי בצד ימין ככה נקודתי ושוב שבא והולך.

    אך הלחץ על שיניים עליונות קבוע כל הזמן !!!!!

    כפי שציינתי במייל קודם ומכיוון שיצא לי מעין בליטה של עצם בראש בצד שמאל היכן שהתחיל לי הכאב הייתי אצל נוירוכירורג שאמר שזה אוסטאומה ואינה מקור הכאב, אך נשלחתי לבצע MRI מח שיצא תקין.

    מכיוון שהכאב המשיך והמשיך והבנתי כי אוסטאומה לא בודקים ע"י MRI מח אלא ע"י C.T.
    הגעתי לחדר מיון בבית חולים שם עשו לי C.T. מח ואציין כי זה היה ללא חומר ניגודי (לא שאלו לדעתי אלא בצעו הסיטי וזהו), וגם בסיטי לא ראו אוסטאומה.

    האומנם יש לי אוסטאומה כפי שאמר הנוירוכירורג אך לא רואים זאת בסיטי?
    ואולי בגלל שזה היה ללא חומר ניגודי?
    הייתכן אם כך כי בכל זאת אותו בלט גרמי כן גורם לי לכאבים הנ"ל?

    כמו כן נבדקתי ע"י נוירולוג מומחה לכאב ראש שאמר שמבחינתו הבדיקה תקינה ואינו יודע מה הבעיה וניסה לטפל במחשבה שאולי על רקע של שרירים אך ללא הואיל. קיבלתי:
    אסיוול 5 מ"ג - ללא הואיל.
    אלטרולט 10 מ"ג ללא הואיל.
    אנפרניל 25 מ"ג ללא הואיל הפסקתי כעט על דעת עצמי מכיוון שגרם לי גם לתחושה של סחרחורת קשה.

    הייתי בעיסוי רפואי לצוואר והשכמות מספר פעמים - ללא הואיל.
    .
    בדיקת דם שקיעת דם ו-CRP תקין לשלילת ארטריטיס טמפולרי.
    אולטרסאונד לשלילת ארטריטיס טמפולרי - תקין.

    פה ולסת עם צילום פנורמי - תקין.

    א.א.ג. - יש לי סינוסיטיס כרוני על רקע אלרגי עם פוליפ בלילה האף סתום לי כל לילה אך הרופא אומר שזה לא הגורם לכאביי.

    מצטערת על אורך המייל שוב, אך בבקשה ממך אם תוכל עפ"י מה שציינתי לנסות לראות מה עוד אני יכולה לבדוק? ממה זה יכול להיות?

    באיזה תחום עלי להבדק?

    עוד אציין כי שמתי לב עתה כי יש לי עוד בליטה קטנה של עצם צמוד ליד האוזן (בקו יש עם העין, זה המיקום) .

    האם יכול להיות שהבליטות הנ"ל גורמות לי לכל הכאב אותו אני מתארת?

    אודה מראש על סבלנותך האדיבה ותשובותיך.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש וכאב ברקות - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    05/11/2015

    תודה לאמה על שאלתה המצוינת
    ראשית אני מתרשם מהבירור המקיף שעשית !!!
    באמת עשית מאמץ ניכר ביותר לשלול כמעט כל דבר אפשרי , חוץ מ...
    בהתחשב בזה שאינני יכול לבדקך אני יכול ליעץ שיתכן ו....
    אחת הסיבות השכיחות ביותר לכאבים ברקות עם לחץ על השינייםם העליונות והכי הרבה מפוספסות הם שרירי הגלגלת שיכולים להיות מכווצים להתפס ולכאוב . שריר כזה לדוגמא הינו הטמפוראליס שכאשר הוא נתפס הוא גם גורם לכאב מקומי כאשר מששים אותו ברקות וגם משליך את הכאב ככאב מוקרן לשיניים העליונות .
    הבשורה הטובה שיש לזה טיפול לא רע בכלל באם זה זה .
    מקווה שעזרתי
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש
    שלום אלכס
    29/10/2015

    אני בן 28 ואני סובל כשנה פלוס כאב ראש אסיאתי רנטגן citi ואירופה נוירולוגיה עומרת שאכל בסדר והמליצה תרופה נורטילין 25 מ"ג והתרופה הזאת נגד דיכאון מה זה קשור לכאב ראש אני גם סובל ממיגרנות משני הצדדים גם בצד האחורי יש לי לפעמים לחצים בקרקפת ובצד האחורי של הראש אני מבקש ממכם שתעזרו לי תודה מחקה לשובת חם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש - האם תרופות מסוג נורטילין

    ד``ר יעקב פוגלמן
    01/11/2015

    שלום רב
    נורטילין היא תרופה ממשפחת TCA (אותה משפחה של האלטרול אלטרולט וגילקס ועוד) אשר בעבר השתמשו בה נגד דכאון וכיום הינה תרופה שמשפיעה על סוג מסוים של כאב ממקור נוירופאתי . סוג כזה של כאב יכול לנבוע מכאבי ראש או לגרום לכאבי ראש .
    אי לכך אינני רואה כל סיבה שלא לנסות לפחות לבדוק את יעילותה
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש יומיומיים בהריון
    חגית
    02/10/2015

    תודה על תשובתך המהירה..אני בת 33 זה הריון 3 ורציתי לשאול אם אתה חושב שזה מצריך בירור מהיר במיון או יכול להמתין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש יומיומיים בהריון - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    03/10/2015

    חג שמח לחגית
    לגבי הבירור במיון : . כמובן שבספורך חסרים פרטים רבים שאינם
    מאפשרים גילוי מקור הכאב סיבתו והטיפול הנגזר מכך ואינם מאפשרים בדיקה של דגלים אדומים שבו כל רופא ישלח למיון לבירור מידי.
    אין תחליף לסיפור המחלה ולבדיקה הגופנית. כפי שכולם יודעים במיון בודקים את הדגלים האדומים ומחליטים אם לאשפז או לשלוח הביתה.
    אין תחליף לרופא המתמחה בתחום והמכיר גם את הכאבים הנובעים ממקור שרירי שהם אחד מסוגי הכאבים הנפוצים ביותר בהריון.
    חג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום