מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ קטן בראש בצד ימין מעל העיןדנה01/03/2014
לחץ קטן בראש בצד ימין מעל העין בזמן שאני קם מה זה יכול להיות ?
זה יכול להיות דלקת ויראלית ?? איך אני יודע ?
חשוב לציין האזור נשאר קטן תפוס במשך היום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ קטן בראש בצד ימין מעל העין - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן01/03/2014תתכן תסמונת מיופאציאלית של SCM
בברכה
ד"ר יעקב פגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגרנותיוליה27/02/2014
שלום ,
אני בת 23 סובלת מכאבי ראש מגרנות מזה כשנתיים , בחצי שנה אחרונה זה רק גובר ,
עשיתי אמ אר אי וסיטי וגילו לי ליפומה או דרמואיד בצד ימין של הראש מעל הגבה
האזור בו הכאבים
אבל.... לפי טענתו של ניורוכירוג נאמר שאין קשר בין הליפומה לבין הכאב
קבלתי טיפול בטופמקס וזה עבר לי לכמה ימים רק , וגרם לתפעות לוואי נדירות ולא נעימות
לאחר מכן קבלתי רלרט עזר לי להתקפים אבל ההתקפים נהיו חזקים וחוזרים עוד יותר!!!!
היום אני מנסה את הדיקור הסיני כבר שבועים כל טיפול יוצא לי כ200 שח
ואני לא רואה תוצאה
אני נואשת מהכאבים האיכות חיים ירודה
בגיל כזה להחסיר כל כך הרבה מהעבודה ולא להצליח לתפקד , זה לא נורמאלי חייב להיות פתרון תשתפו תמליצו אשמח מאוד!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה על הבורות....
יוליה27/02/2014דר סליחה על הבורות
אשמח להבין מה זה המקור הזה שדיברת עליו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה שאני נדחפת,איך ומה הצורה הקלה
מירי ת09/03/2014שניתן לשחרר את הכאב ראש שנובע בעקבות הלחץ בצוואר ושרירים?
תודה,האם הכוונה לעיסויים,שיאצו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יכול להיות שרילרט ממכר יותר?יובל27/02/2014
היי,
אני סובל ממיגרנה יותר מעשר שנים ולוקח רילרט 40 בהתקף ללא טיפול מונע.
שמתי לב שככל שאני לוקח ממנו יותר המצב רק מחמיר. לרוב אני מגיע לאיזה פיק של התקפים קשים שלאחריו הכל נרגע ומתחיל שוב.
בת זוגתי שגם סובלת לוקחת זומינג. לפני כחודשיים נגמר לה המרשם ומחוסר ברירה לקחה מהרילרט שלי 3 פעמים עד שחדשה את המרשם שלה. מאז מצבה החמיר מאוד, תדירות הכאבים עלתה וגם תופעות הלוואי של הכאב נעשו קשות יותר (יותר כאב בעיינים, יותר תחשות מוזרות וכו).
אחרי כחודש וכשחזרה לזומינג שלה התופעות דעכו. האם יתכן?
האם עוד אנשים פה בפורום או בכלל סובלים מהחמרה בשימוש ברילרט? אולי הוא לא טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם עלי דילגו - למה?
יובל27/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אפשר חוו"ד נוספת מד"ר הרינג?
יובל02/03/2014תודה לד"ר פוגלמן על הכוונה הטובה אבל בפועל התעלמת ב-100% מהשאלה שלי ורק פרסמת את התחום שאתה עוסק בו, לפחות היית מתייחס חלקית למה שכתבתי.
בכל אופן, ד"ר הרינג אולי תהיי יותר מקצועית ותגידי הם יתכן שטריפטאנים מסויימים יכולים לגרום להחמרה גדולה יותר של מיגרנה? האם יש לכך עדויות?
אנסה להחליף את הרילרט במשהו אחר ולבדוק אבל זה יקח זמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשום תגובה? חוסר ידע או חוסר עניין?
יובל23/03/2014מאוכזב..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יכול להיות שרילרט ממכר יותר? - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן24/03/2014שלום ליובל
אני בכלל שם סימן שאלה על האבחנה של מיגרנה אצלך. כזכור מחלה נדירה אצל גברים....
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שם סימן שאלה על המומחיות שלך
יובל04/04/2014לא יכול להיות שאתה מבסס את ההבחנה שלך על מין. המחלה שכיחה יותר אצל נשים אבל כרבע מהחולים בה הם גברים, זה דיי והותר.
חוץ מזה:
1. רילרט עובד - המיגרנה עוברת.
2. משכחי כאבים רגילים לא מעבירים אותה.
3. כל תופעות הלוואי (אור, רעש, בחילה וכו) יש לי.
4. האבחון בוצע ע"י מנהל המחלקה הניורולוגית באחד הבית חולים בארץ.
5. אין שום אבחון / פטולוגיה נירולוגית אחרת. בריא בכל אספקט ניורלוגי אחר.
דרך אגב, גם לאבא שלי יש מיגרנה שהיתה באופי דומה לשלי בשנות ה-30 שלו. לקראת ה-50 נרגע לו. גם לאמא שלו היה. כלומר ביסוס גנטי מלא.
יכול להיות שיש לי מחלה גנטית נדירה שהרפואה המודרנית לא יודעת לאבחן, בינתיים יש לי מיגרנה.
חבל שרחל הרינג לא מגיבה לי. נשמע שהיא ניורולוגית אמיתית, היתי שמח לשמוע ממנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרילרט ממכר
eilatmuni16/05/2014לצערי הרב גם אני סובל מהרילרט הוא ממכר אחד התופעות שלו זה ריבאונד של כאב אצלי זה הפך ליום יומי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרילרט ממכר
מירי18/05/2014רילרט ממכר ואחת התופעות שלו היא ריבאונד כל לקיחת כדור גורמת לעוד התקף מיגרנה
אני לוקחת שנים רילרט והגעתי למצב שאני נזקקת כל יום לכדור. ניסיתי את כל הטיפולים המונעים האפשריים וכלום לא עזר!!!! אני אובדת עצות ולא יודעת מה עוד אפשר לעשות. המיגרנה היא מחלקה איומה ומשבשת את החיים. (דרך אגב כל הטריפטנים ממכרים!)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנהקרניאלה26/02/2014
שלום רב, אני בת 35, סובלת מגיל 19 ממיגרנה עם אאורה כ 4 פעמים בשנה. ככלל ההתקף נמשך 6-7 שעות מהופעת סממני הארורה, ובדכ רווח לי מאוד לאחר הקאה. כעת אני בהתקף שנמשך כבר 3 ימים מלאים, שונה מקודמיו גם בזמן שנמשך, וגם במיקום ( עכשיו כואב לי צד ימין של הפנים ובקודמים כאב לי מאחורי האזניים והעורף) מעבר לכל, ההתקף הזה מלווה בסחרחורות איומות שאני לא מכירה מהתקפים קודמים ולעיתים נרדמות לי קצות אצבעות הידיים, אני נורא בלחץ בעקר כיוון שיש לי תינוק קטן בבית וכבר 3 ימים מטופל על ידי קרובי משפחה, בעבר נטלתי ריזלט אבל כעת מנועה בגלל הנקה אז נוטלת אקמול כל כמה שעות, לא ממש עוזר
אשמח לשמוע דעתך
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי, דילגת עליי
קרניאלה27/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנה ו cvaדבורה23/02/2014
שלום, אני בת 36 וסובלת ממיגרנות עם אאורה מגיל 20. תדירות משתנה בין אחת ל3 שבועות, לאחת לחודשיים.
האאורה מטרידה אותי הרבה יותר מהכאב, כיוון שעם הכאב ניתן להתמודד (תרופתית ועוד) ואילו עם תופעות האאורה- לא.
טשטוש ראיה, סחרחורת, הפרעות קשות בדיבור, חוסר תחושה בידיים ובפנים.
אחי סובל מאותה מיגרנה, ולאבי היו מספר ארועים דומים מאוד שאובחנו כארועי TIA.
- האם יש דרך תרופתית למגר את האאורה?
- מה הדרך המומלצת למניעת התקפים? חוסמי בתא? חוסמי סידן? מהו הסיכון בשימוש מתמשך בתרופות אלו ?
- האם קיים קשר ישיר בין מיגרנה עם אאורה ל cva?
- איך ניתן להגן על עצמי מפניו?
הרבה שאלות...הרבה חוסר אונים מול התופעה הזו..
תודה מקרב לב
דבורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנה ו cva - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית24/02/20141. ניתן למגר את האאורה בעזרת אספירין + פרמין
2. תכשירי המניעה שציינת טובים. אין סכנה בשימוש מבוקר בהשגחת רופא משפחה
3. אירועים מוחיים שכיחים יותר בלוקים במיגרנה עם אאורה בהשוואה לאוכלוסיה הכללית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיגור אאורה
דבורה24/02/2014שלום,
תודה על תשובתך המהירה :)
1. למיגור האאורה יש צורך בשילוב אספירין ופרמין בגלל הבחילות או כי עצם שילוב החומרים עצמם פועל יחד על מכלול התופעות?
2. האם תדירות ועוצמת ההתקפים יכולה להצביע על סיכון מוגבר לארוע מוחי? (ככל שהתדירות עולה הסיכון עולה?
תודה...
דבורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון שבוע 33אירה23/02/2014
שלום רב,
אני בת 31 בהריון שבוע 33, כל הבדיקות תקינות.
ברקע סובלת מהפרעת היפוכונדריה קשה כבר שש שנים ומטופלת בויפאקס 150 מג.
כל השליש הראשון סבלתי מהקאות וכאבי ראש.
בשליש השני זה עבר מעצמו.
לפני מספר ימים התחלתי שוב לסבול מכאבי ראש בבוקר עם התעוררות ובחילות.
הכאבי ראש לא חזקים ולא תמיד מצריכים טיפול תרופתי.
חשוב לציין שלפני כמעט שנה עקב כאבים בעין בוצע MRI מוח תקין לחלוטין.
ולפני כ9 חודשים סי טי מוח ללא חומר ניגוד, גם כן תקין.
כל המידע באינטרנט מאוד מלחיץ והכל מצביע על גידולי מוח.
ומכיוון שאני סובלת מחרדות, זה מכניס אותי למצב של סטרס ומתח.
קראתי גם השריון מזרז התפתחות של גידולים אלה.
במהלך הריון עברתי בירור נוירולוגי- תקין לחלוטין, בדיקת פונדוס תקינה.
האם יש צורך לבצע MRI שוב?
האם בשנה היה משתנה משהו?
אשמח לתשובה מרגיעה, ממש הפסקתי לישון ולתפקד.
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו עלי
אירה24/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה
אירה24/02/2014המון תודה על תשובתך המהירה.
יש לי בימים אחרונים גם כאב ראש נקודתי, כלומר נקודה אחת בראש. כל פעם שאני סובלת מהתקף של צרבת זה מקרין לנקודה הזו. האם זה מסוכן?
כאב לא חזק ולא מצריך טיפול.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן27/02/2014שלום אירה
כדי לענות בצורה מקצועית צריך לבדוק אותך....
בנושאי כאב צריך להבין שהבדיקה הגופנית וסיפור התופעה הינם קריטיים .
מה דעתך?
בברכה
ד"ר פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מין נימול בצד ימין בראש מעל העיןמלי20/02/2014
זה מקרין לאזור העין , אני אדם בריא ולא מעשן עושה ספורט
אין לי כאב ראש ואין לי כאב אחר ,
אני רק מרגיש כאילו זמרת הדם שם לא תקינה ויש לפעמיים לחץ קטן ודפיקות מהירות בצד זה כאילו הכל נרדם שם אבל בעצם הכל זז ,
אולי זה קשור לבלוטת התריס ??
מה זה יכול להיות ?? זה דלקת או משהו חמור ?
או שזה כלום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה חמור ?? יכול להיות משהו חמור ?
מלי20/02/2014ואיך אני יודע שזה לא מסוכן ?
מה אני אמור להרגיש ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש משבית וטורדני כבר חצי שנה.מיכאל.10/02/2014
שלום,
שמי מיכאל, בחור בן 24, בריא. לפני כשישה חודשים החל לכאוב לי הראש. כאב חד וחודר, משבית לחלוטין. הכאב נוכח בעיקר באמצע המצח ולארכו, ולעיתים אף ברקות. הכאב נוכח בכל שעות היום, ללא הפסקה וללא מנוחה. הזמן היחיד בו לא כואב לי הראש הוא כאשר אני ישן (אגב, אני ישן טוב בד"כ). בזמנו ניסיתי כל סוג של משכך כאבים (עד לכמויות גדולות של אופטלגין)- ודבר לא עזר. לאחר חודש מתחילת האסון, עברתי את כל הבדיקות שניתן להעלות על הדעת- צילומי סינונים, צילומי CT, ראו אותי רופאי עיניים, רופאי א.א.ג- הייתי פעמיים במיון. והרופאים לא העלו דבר, חוץ מ"Tension headache", אבחנה שמשמעותה היא שאין הם יודעים במה מדובר. לאחר כחודשיים וחצי התחלתי להרגיש שהצוואר והכתפיים שלי כואבים ותפוסים. הגעתי למסקנה שחייב להיות קשר בין זה לבין כאבי הראש. ואכן, טיפולי פיסיותרפיה ומסג' לצוואר הקלו מעט את הכאב, אך ברובו נשאר נוכח ומשבית כמו שהיה. לפני כחודשיים הייתי אצל נוירולוג המומחה בארץ לכאבי ראש (הגר ברעננה), שרשם לי כמה תרופות (Depalept Chrono, Baclosal, Indovis)- שכלל לא עזרו, ולא במאומה. לפני כשבוע הפסקתי לקחתן. בצר לי, פניתי אל הרפואה האלטרנטיבית (דיקור סיני בעיקר)- הטיפול מעט מקל, לעיתים, אך לחלוטין לא פותר את הבעיה. עודני כואב, עודני מושבת לחלוטין. בחור צעיר, בן 24, לא מתפקד בשום צורה, כבר חצי שנה.
הכיוון היחיד שעוד נותר לי הוא לעשות צילומים בצוואר ובגב, כיוון שקיים סיכוי ששם מקור הבעיה, ואולי כך אגלה אותה. לאחרונה אני גם מרגיש יותר את הצוואר כואב ותפוס, ואף לעיתים כאב בעמוד השדרה ובשרירים הסובבים אותו.
אני אובד עצות לחלוטין. ולא מוכן או מסוגל לחיות ככה את כל חיי. אדגיש כי אינני רוצה לחיות עם הבעיה (זו כלל אינה אופציה מבחינתי), אלא לפתור אותה.
האם קיימים עוד רעיונות/כיוונים שיכולים לעזור לי?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שלום! מדי פעם בפעם יש לי כאבי ראש ועידן06/02/2014
וחלקם חלשים וחלקם חזקים ממש.
אני חושב אולי כי אני לא אוכל מספיק.
לכאבי הראש החלשים אני לוקח אדוויל אבל לרוב כאבי הראש חזקים, ואני לוקח
אופטלגין. כמובן שהאופטלגין מעביר את זה כמו שצריך לעומת אדוויל שהוא רק מחליש
את הכאב.
לאחרונה קראתי שתרופת האופטלגין אסורה לשימוש בכמה מדינות בעולם ושהיא תרופה מאוד מסוכנת.
רציתי לדעת בבקשה:
1. האם להמשיך להשתמש באופטלגין? אולי יש תרופה טובה יותר אך מסוכנת פחות?
2. כמה כדורי אופטלגין במקסימום ניתן לקחת בשבוע?
3. מה ניתן לעשות כדי להוריד את רמת הסיכון של הכדור גם אם אני ממשיך לקחת כדור אופטלגין כשיש כאב ראש חזק?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום! מדי פעם בפעם יש לי כאבי ראש ו - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן10/02/2014אכן אופטלגין היא טיפול שלא ניתן היום בזריקות . הסיכון הוא דיכוי מח עצם באופן נדיר ביותר.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אלטרנטיבי שעוזר למיגרנותנועה04/02/2014
שלום רב,
הייתי מעוניינת לשמוע על טיפולים אלטרנטיביים או תרופה אלטרנטיבית שיכולה לעזור לי עם המיגרנות שלי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצר טבעי מורינגה וי למיגרנות
נועה05/02/2014שמרית ברצוני לציין כי אני סובלת שנים רבות ממיגרנות ומאז השימוש במוצר של MoringaVi אני חשה שיפור עצום בהרגשתי הכללית.
נעלמו לי כל המחושים וכאבי הראש שהיו לי בעבר ובנוסף כל בעיות העיכול גם הם נעלמו ומאגרי הברזל שלי השתפרו פלאים.
אני ממליצה בחום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה מממשכך כאביםאורנה02/02/2014
שלום רב
הנני סובלת שנים מכאבי ראש כרוניים
מטופלת במרפאת כאבי ראש
התחלתי במקביל תהליך של נגמילה מאקמול ולקיחת דרלין 80 סלאו
בתום שלושה שבועות לדרלין-לא נרשמה הטבה משמעותית
האם זה קשור בכך שאני עדיין עם אקמול אחד או שניים ליום?
האם בעת הגמילה מאקמול ניתן לקחת כדור אחר כדוגמת אופטלגין כשהכאב קשה?{בנוסף אני במתקפת כאבי שיניים בגין טיפול מתמשך..}
רוב תודות
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילה מממשכך כאבים - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן05/02/2014לאורנה
חסרים פרטים רבים במידע שסיפקת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש, כאבים וקור בגוףערן שורץ21/01/2014
שלום רב
בשבוע האחרון אני מזהה בעיה שלא מוכרת אצלי
א. קר בכל הגוף (אני לרוב אדם שחם לו).
ב. כאב ראש חלש בחלק מהזמן (בזמן מאמץ ספורטיבי מתעצם).
ג. כאבים בידיים, הרגשת כבדות שלהם.
ברקע -
יש לחץ דם גבוה מטופל בכדורים סילריל וסילריל + 1 בוקר ואחד ערב.
בדיקות סוכר בחודשים האחרונים פחות מ100.
יש זיהוי של דלקת הישמוטו שעד כה לא פגעו בתפקוד הבלוטה TSH,T3'T4 תקינים.
האם וירוס? האם לחשוד בתפקוד הבלוטות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש, כאבים וקור בגוף - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן25/01/2014בקר טוב
מה מצב לחץ הדם שלך?
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שני סוגי כדוריםיפית14/01/2014
שלום רב,
אני מטופלת עם טופירמט 10 מ"ג כבר זמן רב למיגרנה וזה הכדור שהכי עוזר לי למיגרנות . אני סובלת מזה שנים רבות. יש לי שאלה ברשותך . התגלה לי דלקת בסרעפת יש לי כאבים חזקים בחזה וקיבלתי ברקסין. השאלה שלי האם מותר לי לקחת את זה יחד עם זה עם הטופיראמט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני סוגי כדורים - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן14/01/2014שלום רב
ברקסין שיך למשפחת נוגדי דלקת לא סטרואידחליים. אני תמיד ממליץ ליטול אותם רק אם אין ברירה .
בברכה
ד"ר פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובתך זה חשוב לי
יפית14/01/2014ראשית תודה על תגובתך. מה זאת אומרת אם אין ברירה? נתנו לי כי יש לי דלקת בסרעפת. זה לא טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ולחץ בראשאבי05/01/2014
שלום,
אני בן 24, בריא בדרך כלל.
לפני שלושה חודשים התחלתי להרגיש כאבי ראש ותשישות. במקביל התחיל לעלות לי החום עד שהגיע ל-39, ונוספו חרחורים בנשימה. רופא שראה אותי אמר שזה ברונכיט וקיבלתי אנטיביוטיקה לשבוע, שאחריה החרחורים הפסיקו לכמה ימים וחזרו מדי פעם. צילום ראות היה תקין וקיבלתי משאף בודיקורט לחרחורים, עכשיו אני אחרי שבועיים עם המשאף ומספר הפעמים שהיו חרחורים ירד. במקביל גם סבלתי מלחץ חזק באוזן שמאל, עם טינטון וירידה בשמיעה. הלחץ ירד וגם הירידה בשמיעה נעלמה אבל הטינטון נשאר ברמה מסוימת (נמוכה משהייתה), כמעט חודשיים.
הבעיה היא שכאבי הראש נשארו ופוגעים בחיי, אני לא יוצא הרבה, לא יכול לנהוג, קשה לתפקד בעבודה (עובד מול מחשב רוב היום)..
מה שאני מרגיש הוא לחץ וכאבים באזור המצח ולפעמים גם הרקות. העוצמה משתנה, אבל לחץ כלשהו תמיד מורגש. אני מרגיש שהוא קצת נחלש אם אני מזיז את העיניים ומסתכל למטה.
אחד הרופאים חשב שאולי זה שאריות של סינוסיטיס ונתן לי אנטיביוטיקה אך לא הרגשתי שום שינוי.
יש לי משקפיים כבר כמה שנים ואני די בטוח שהמספר עלה, אבל גם כשאני בלעדיהן אני מרגיש את הלחץ.
אחרי שאני מתעורר בבוקר (ללא קשר לכמה שעות ישנתי) אני מרגיש לחץ בעיניים ובראש.
יש לציין שבדיקות למחלת הנשיקה היו שליליות וכן בדיקות דם ותרבית גרון היו תקינות. וכן שבכל התקופה הזאת ירדתי בערך 5 ק"ג, כששקלתי 58 לפני שזה התחיל.
הרופא המליץ לי על CT לראש אבל בגלל מקרה של סרטן במשפחה אני ממש מוטרד מהקרינה ואפילו שוקל לעשות MRI פרטי.
יש משהו שאוכל לעשות לפני הבדיקות הנ"ל?
מצטער על ההודעה הארוכה ותודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום..
אבי15/01/2014מחכה לתשובה, כל דבר שיכול לעזור..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום.. - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן25/01/2014שלום רב
חשוב לשלול פאתולוגיה תןך גלגלתית באמצעות MRI . אם הבדיקה תקינה עדכן בהמשך.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנות שהחלו בהריוןרוני02/01/2014
בהריון הראשון שלי בגיל 29 עברתי התקף מגרנה ראשון. אני יודעת שאומרים שהריונות אמורים להפחית מיגרנות אבל אצלי זה היה הפוך.
נבדקתי ע"י נויירולוג וכרגע אני לוקחת אקמול פוקוס לטיפול במיגרנות בזמן שאני לא בהריון כי כאמור בהריון זה לא אפשרי.
הבעיה שיש תקופות שהמיגרנה יכולה להופיע כל יום, ואפילו להעיר אותי משינה.
ויש תקופות שחודשים אין לי מיגרנה.
איך יודעים ממה נובע הכאב והאם יש דרך נוספת לטפל מלבד משככי כאבים. אני קצת מודאגת מזה שלפעמים אני לוקחת כמה ימים רצוף.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

