פורום כאבי ראש, מיגרנות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ קטן בראש בצד ימין מעל העין
    דנה
    01/03/2014

    לחץ קטן בראש בצד ימין מעל העין בזמן שאני קם מה זה יכול להיות ?
    זה יכול להיות דלקת ויראלית ?? איך אני יודע ?
    חשוב לציין האזור נשאר קטן תפוס במשך היום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ קטן בראש בצד ימין מעל העין - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    01/03/2014

    תתכן תסמונת מיופאציאלית של SCM
    בברכה
    ד"ר יעקב פגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגרנות
    יוליה
    27/02/2014

    שלום ,
    אני בת 23 סובלת מכאבי ראש מגרנות מזה כשנתיים , בחצי שנה אחרונה זה רק גובר ,
    עשיתי אמ אר אי וסיטי וגילו לי ליפומה או דרמואיד בצד ימין של הראש מעל הגבה
    האזור בו הכאבים
    אבל.... לפי טענתו של ניורוכירוג נאמר שאין קשר בין הליפומה לבין הכאב
    קבלתי טיפול בטופמקס וזה עבר לי לכמה ימים רק , וגרם לתפעות לוואי נדירות ולא נעימות
    לאחר מכן קבלתי רלרט עזר לי להתקפים אבל ההתקפים נהיו חזקים וחוזרים עוד יותר!!!!
    היום אני מנסה את הדיקור הסיני כבר שבועים כל טיפול יוצא לי כ200 שח
    ואני לא רואה תוצאה

    אני נואשת מהכאבים האיכות חיים ירודה
    בגיל כזה להחסיר כל כך הרבה מהעבודה ולא להצליח לתפקד , זה לא נורמאלי חייב להיות פתרון תשתפו תמליצו אשמח מאוד!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מגרנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה על הבורות....

    יוליה
    27/02/2014

    דר סליחה על הבורות
    אשמח להבין מה זה המקור הזה שדיברת עליו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה שאני נדחפת,איך ומה הצורה הקלה

    מירי ת
    09/03/2014

    שניתן לשחרר את הכאב ראש שנובע בעקבות הלחץ בצוואר ושרירים?
    תודה,האם הכוונה לעיסויים,שיאצו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יכול להיות שרילרט ממכר יותר?
    יובל
    27/02/2014

    היי,

    אני סובל ממיגרנה יותר מעשר שנים ולוקח רילרט 40 בהתקף ללא טיפול מונע.
    שמתי לב שככל שאני לוקח ממנו יותר המצב רק מחמיר. לרוב אני מגיע לאיזה פיק של התקפים קשים שלאחריו הכל נרגע ומתחיל שוב.

    בת זוגתי שגם סובלת לוקחת זומינג. לפני כחודשיים נגמר לה המרשם ומחוסר ברירה לקחה מהרילרט שלי 3 פעמים עד שחדשה את המרשם שלה. מאז מצבה החמיר מאוד, תדירות הכאבים עלתה וגם תופעות הלוואי של הכאב נעשו קשות יותר (יותר כאב בעיינים, יותר תחשות מוזרות וכו).

    אחרי כחודש וכשחזרה לזומינג שלה התופעות דעכו. האם יתכן?
    האם עוד אנשים פה בפורום או בכלל סובלים מהחמרה בשימוש ברילרט? אולי הוא לא טוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם עלי דילגו - למה?

    יובל
    27/02/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, אפשר חוו"ד נוספת מד"ר הרינג?

    יובל
    02/03/2014

    תודה לד"ר פוגלמן על הכוונה הטובה אבל בפועל התעלמת ב-100% מהשאלה שלי ורק פרסמת את התחום שאתה עוסק בו, לפחות היית מתייחס חלקית למה שכתבתי.

    בכל אופן, ד"ר הרינג אולי תהיי יותר מקצועית ותגידי הם יתכן שטריפטאנים מסויימים יכולים לגרום להחמרה גדולה יותר של מיגרנה? האם יש לכך עדויות?

    אנסה להחליף את הרילרט במשהו אחר ולבדוק אבל זה יקח זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שום תגובה? חוסר ידע או חוסר עניין?

    יובל
    23/03/2014

    מאוכזב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יכול להיות שרילרט ממכר יותר? - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    24/03/2014

    שלום ליובל
    אני בכלל שם סימן שאלה על האבחנה של מיגרנה אצלך. כזכור מחלה נדירה אצל גברים....
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שם סימן שאלה על המומחיות שלך

    יובל
    04/04/2014

    לא יכול להיות שאתה מבסס את ההבחנה שלך על מין. המחלה שכיחה יותר אצל נשים אבל כרבע מהחולים בה הם גברים, זה דיי והותר.
    חוץ מזה:
    1. רילרט עובד - המיגרנה עוברת.
    2. משכחי כאבים רגילים לא מעבירים אותה.
    3. כל תופעות הלוואי (אור, רעש, בחילה וכו) יש לי.
    4. האבחון בוצע ע"י מנהל המחלקה הניורולוגית באחד הבית חולים בארץ.
    5. אין שום אבחון / פטולוגיה נירולוגית אחרת. בריא בכל אספקט ניורלוגי אחר.

    דרך אגב, גם לאבא שלי יש מיגרנה שהיתה באופי דומה לשלי בשנות ה-30 שלו. לקראת ה-50 נרגע לו. גם לאמא שלו היה. כלומר ביסוס גנטי מלא.
    יכול להיות שיש לי מחלה גנטית נדירה שהרפואה המודרנית לא יודעת לאבחן, בינתיים יש לי מיגרנה.

    חבל שרחל הרינג לא מגיבה לי. נשמע שהיא ניורולוגית אמיתית, היתי שמח לשמוע ממנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רילרט ממכר

    eilatmuni
    16/05/2014

    לצערי הרב גם אני סובל מהרילרט הוא ממכר אחד התופעות שלו זה ריבאונד של כאב אצלי זה הפך ליום יומי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רילרט ממכר

    מירי
    18/05/2014

    רילרט ממכר ואחת התופעות שלו היא ריבאונד כל לקיחת כדור גורמת לעוד התקף מיגרנה
    אני לוקחת שנים רילרט והגעתי למצב שאני נזקקת כל יום לכדור. ניסיתי את כל הטיפולים המונעים האפשריים וכלום לא עזר!!!! אני אובדת עצות ולא יודעת מה עוד אפשר לעשות. המיגרנה היא מחלקה איומה ומשבשת את החיים. (דרך אגב כל הטריפטנים ממכרים!)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה
    קרניאלה
    26/02/2014

    שלום רב, אני בת 35, סובלת מגיל 19 ממיגרנה עם אאורה כ 4 פעמים בשנה. ככלל ההתקף נמשך 6-7 שעות מהופעת סממני הארורה, ובדכ רווח לי מאוד לאחר הקאה. כעת אני בהתקף שנמשך כבר 3 ימים מלאים, שונה מקודמיו גם בזמן שנמשך, וגם במיקום ( עכשיו כואב לי צד ימין של הפנים ובקודמים כאב לי מאחורי האזניים והעורף) מעבר לכל, ההתקף הזה מלווה בסחרחורות איומות שאני לא מכירה מהתקפים קודמים ולעיתים נרדמות לי קצות אצבעות הידיים, אני נורא בלחץ בעקר כיוון שיש לי תינוק קטן בבית וכבר 3 ימים מטופל על ידי קרובי משפחה, בעבר נטלתי ריזלט אבל כעת מנועה בגלל הנקה אז נוטלת אקמול כל כמה שעות, לא ממש עוזר

    אשמח לשמוע דעתך

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי, דילגת עליי

    קרניאלה
    27/02/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה ו cva
    דבורה
    23/02/2014

    שלום, אני בת 36 וסובלת ממיגרנות עם אאורה מגיל 20. תדירות משתנה בין אחת ל3 שבועות, לאחת לחודשיים.
    האאורה מטרידה אותי הרבה יותר מהכאב, כיוון שעם הכאב ניתן להתמודד (תרופתית ועוד) ואילו עם תופעות האאורה- לא.
    טשטוש ראיה, סחרחורת, הפרעות קשות בדיבור, חוסר תחושה בידיים ובפנים.
    אחי סובל מאותה מיגרנה, ולאבי היו מספר ארועים דומים מאוד שאובחנו כארועי TIA.
    - האם יש דרך תרופתית למגר את האאורה?
    - מה הדרך המומלצת למניעת התקפים? חוסמי בתא? חוסמי סידן? מהו הסיכון בשימוש מתמשך בתרופות אלו ?
    - האם קיים קשר ישיר בין מיגרנה עם אאורה ל cva?
    - איך ניתן להגן על עצמי מפניו?

    הרבה שאלות...הרבה חוסר אונים מול התופעה הזו..
    תודה מקרב לב
    דבורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנה ו cva

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה ו cva - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    24/02/2014

    1. ניתן למגר את האאורה בעזרת אספירין + פרמין
    2. תכשירי המניעה שציינת טובים. אין סכנה בשימוש מבוקר בהשגחת רופא משפחה
    3. אירועים מוחיים שכיחים יותר בלוקים במיגרנה עם אאורה בהשוואה לאוכלוסיה הכללית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגור אאורה

    דבורה
    24/02/2014

    שלום,
    תודה על תשובתך המהירה :)
    1. למיגור האאורה יש צורך בשילוב אספירין ופרמין בגלל הבחילות או כי עצם שילוב החומרים עצמם פועל יחד על מכלול התופעות?
    2. האם תדירות ועוצמת ההתקפים יכולה להצביע על סיכון מוגבר לארוע מוחי? (ככל שהתדירות עולה הסיכון עולה?

    תודה...
    דבורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון שבוע 33
    אירה
    23/02/2014

    שלום רב,
    אני בת 31 בהריון שבוע 33, כל הבדיקות תקינות.
    ברקע סובלת מהפרעת היפוכונדריה קשה כבר שש שנים ומטופלת בויפאקס 150 מג.
    כל השליש הראשון סבלתי מהקאות וכאבי ראש.
    בשליש השני זה עבר מעצמו.
    לפני מספר ימים התחלתי שוב לסבול מכאבי ראש בבוקר עם התעוררות ובחילות.
    הכאבי ראש לא חזקים ולא תמיד מצריכים טיפול תרופתי.
    חשוב לציין שלפני כמעט שנה עקב כאבים בעין בוצע MRI מוח תקין לחלוטין.
    ולפני כ9 חודשים סי טי מוח ללא חומר ניגוד, גם כן תקין.
    כל המידע באינטרנט מאוד מלחיץ והכל מצביע על גידולי מוח.
    ומכיוון שאני סובלת מחרדות, זה מכניס אותי למצב של סטרס ומתח.
    קראתי גם השריון מזרז התפתחות של גידולים אלה.
    במהלך הריון עברתי בירור נוירולוגי- תקין לחלוטין, בדיקת פונדוס תקינה.
    האם יש צורך לבצע MRI שוב?
    האם בשנה היה משתנה משהו?
    אשמח לתשובה מרגיעה, ממש הפסקתי לישון ולתפקד.
    המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון שבוע 33

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגו עלי

    אירה
    24/02/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה

    אירה
    24/02/2014

    המון תודה על תשובתך המהירה.
    יש לי בימים אחרונים גם כאב ראש נקודתי, כלומר נקודה אחת בראש. כל פעם שאני סובלת מהתקף של צרבת זה מקרין לנקודה הזו. האם זה מסוכן?
    כאב לא חזק ולא מצריך טיפול.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    27/02/2014

    שלום אירה
    כדי לענות בצורה מקצועית צריך לבדוק אותך....
    בנושאי כאב צריך להבין שהבדיקה הגופנית וסיפור התופעה הינם קריטיים .

    מה דעתך?
    בברכה
    ד"ר פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מין נימול בצד ימין בראש מעל העין
    מלי
    20/02/2014

    זה מקרין לאזור העין , אני אדם בריא ולא מעשן עושה ספורט
    אין לי כאב ראש ואין לי כאב אחר ,
    אני רק מרגיש כאילו זמרת הדם שם לא תקינה ויש לפעמיים לחץ קטן ודפיקות מהירות בצד זה כאילו הכל נרדם שם אבל בעצם הכל זז ,
    אולי זה קשור לבלוטת התריס ??
    מה זה יכול להיות ?? זה דלקת או משהו חמור ?
    או שזה כלום ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה חמור ?? יכול להיות משהו חמור ?

    מלי
    20/02/2014

    ואיך אני יודע שזה לא מסוכן ?
    מה אני אמור להרגיש ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש משבית וטורדני כבר חצי שנה.
    מיכאל.
    10/02/2014

    שלום,

    שמי מיכאל, בחור בן 24, בריא. לפני כשישה חודשים החל לכאוב לי הראש. כאב חד וחודר, משבית לחלוטין. הכאב נוכח בעיקר באמצע המצח ולארכו, ולעיתים אף ברקות. הכאב נוכח בכל שעות היום, ללא הפסקה וללא מנוחה. הזמן היחיד בו לא כואב לי הראש הוא כאשר אני ישן (אגב, אני ישן טוב בד"כ). בזמנו ניסיתי כל סוג של משכך כאבים (עד לכמויות גדולות של אופטלגין)- ודבר לא עזר. לאחר חודש מתחילת האסון, עברתי את כל הבדיקות שניתן להעלות על הדעת- צילומי סינונים, צילומי CT, ראו אותי רופאי עיניים, רופאי א.א.ג- הייתי פעמיים במיון. והרופאים לא העלו דבר, חוץ מ"Tension headache", אבחנה שמשמעותה היא שאין הם יודעים במה מדובר. לאחר כחודשיים וחצי התחלתי להרגיש שהצוואר והכתפיים שלי כואבים ותפוסים. הגעתי למסקנה שחייב להיות קשר בין זה לבין כאבי הראש. ואכן, טיפולי פיסיותרפיה ומסג' לצוואר הקלו מעט את הכאב, אך ברובו נשאר נוכח ומשבית כמו שהיה. לפני כחודשיים הייתי אצל נוירולוג המומחה בארץ לכאבי ראש (הגר ברעננה), שרשם לי כמה תרופות (Depalept Chrono, Baclosal, Indovis)- שכלל לא עזרו, ולא במאומה. לפני כשבוע הפסקתי לקחתן. בצר לי, פניתי אל הרפואה האלטרנטיבית (דיקור סיני בעיקר)- הטיפול מעט מקל, לעיתים, אך לחלוטין לא פותר את הבעיה. עודני כואב, עודני מושבת לחלוטין. בחור צעיר, בן 24, לא מתפקד בשום צורה, כבר חצי שנה.

    הכיוון היחיד שעוד נותר לי הוא לעשות צילומים בצוואר ובגב, כיוון שקיים סיכוי ששם מקור הבעיה, ואולי כך אגלה אותה. לאחרונה אני גם מרגיש יותר את הצוואר כואב ותפוס, ואף לעיתים כאב בעמוד השדרה ובשרירים הסובבים אותו.

    אני אובד עצות לחלוטין. ולא מוכן או מסוגל לחיות ככה את כל חיי. אדגיש כי אינני רוצה לחיות עם הבעיה (זו כלל אינה אופציה מבחינתי), אלא לפתור אותה.

    האם קיימים עוד רעיונות/כיוונים שיכולים לעזור לי?

    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום! מדי פעם בפעם יש לי כאבי ראש ו
    עידן
    06/02/2014

    וחלקם חלשים וחלקם חזקים ממש.

    אני חושב אולי כי אני לא אוכל מספיק.


    לכאבי הראש החלשים אני לוקח אדוויל אבל לרוב כאבי הראש חזקים, ואני לוקח
    אופטלגין. כמובן שהאופטלגין מעביר את זה כמו שצריך לעומת אדוויל שהוא רק מחליש
    את הכאב.
    לאחרונה קראתי שתרופת האופטלגין אסורה לשימוש בכמה מדינות בעולם ושהיא תרופה מאוד מסוכנת.

    רציתי לדעת בבקשה:

    1. האם להמשיך להשתמש באופטלגין? אולי יש תרופה טובה יותר אך מסוכנת פחות?
    2. כמה כדורי אופטלגין במקסימום ניתן לקחת בשבוע?
    3. מה ניתן לעשות כדי להוריד את רמת הסיכון של הכדור גם אם אני ממשיך לקחת כדור אופטלגין כשיש כאב ראש חזק?



    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום! מדי פעם בפעם יש לי כאבי ראש ו - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    10/02/2014

    אכן אופטלגין היא טיפול שלא ניתן היום בזריקות . הסיכון הוא דיכוי מח עצם באופן נדיר ביותר.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אלטרנטיבי שעוזר למיגרנות
    נועה
    04/02/2014

    שלום רב,
    הייתי מעוניינת לשמוע על טיפולים אלטרנטיביים או תרופה אלטרנטיבית שיכולה לעזור לי עם המיגרנות שלי.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצר טבעי מורינגה וי למיגרנות

    נועה
    05/02/2014

    שמרית ברצוני לציין כי אני סובלת שנים רבות ממיגרנות ומאז השימוש במוצר של MoringaVi אני חשה שיפור עצום בהרגשתי הכללית.
    נעלמו לי כל המחושים וכאבי הראש שהיו לי בעבר ובנוסף כל בעיות העיכול גם הם נעלמו ומאגרי הברזל שלי השתפרו פלאים.
    אני ממליצה בחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מממשכך כאבים
    אורנה
    02/02/2014

    שלום רב
    הנני סובלת שנים מכאבי ראש כרוניים
    מטופלת במרפאת כאבי ראש
    התחלתי במקביל תהליך של נגמילה מאקמול ולקיחת דרלין 80 סלאו
    בתום שלושה שבועות לדרלין-לא נרשמה הטבה משמעותית
    האם זה קשור בכך שאני עדיין עם אקמול אחד או שניים ליום?
    האם בעת הגמילה מאקמול ניתן לקחת כדור אחר כדוגמת אופטלגין כשהכאב קשה?{בנוסף אני במתקפת כאבי שיניים בגין טיפול מתמשך..}
    רוב תודות
    אורנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מממשכך כאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מממשכך כאבים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    05/02/2014

    לאורנה
    חסרים פרטים רבים במידע שסיפקת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש, כאבים וקור בגוף
    ערן שורץ
    21/01/2014

    שלום רב
    בשבוע האחרון אני מזהה בעיה שלא מוכרת אצלי
    א. קר בכל הגוף (אני לרוב אדם שחם לו).
    ב. כאב ראש חלש בחלק מהזמן (בזמן מאמץ ספורטיבי מתעצם).
    ג. כאבים בידיים, הרגשת כבדות שלהם.

    ברקע -
    יש לחץ דם גבוה מטופל בכדורים סילריל וסילריל + 1 בוקר ואחד ערב.
    בדיקות סוכר בחודשים האחרונים פחות מ100.
    יש זיהוי של דלקת הישמוטו שעד כה לא פגעו בתפקוד הבלוטה TSH,T3'T4 תקינים.

    האם וירוס? האם לחשוד בתפקוד הבלוטות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש, כאבים וקור בגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש, כאבים וקור בגוף - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    25/01/2014

    בקר טוב
    מה מצב לחץ הדם שלך?
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני סוגי כדורים
    יפית
    14/01/2014

    שלום רב,
    אני מטופלת עם טופירמט 10 מ"ג כבר זמן רב למיגרנה וזה הכדור שהכי עוזר לי למיגרנות . אני סובלת מזה שנים רבות. יש לי שאלה ברשותך . התגלה לי דלקת בסרעפת יש לי כאבים חזקים בחזה וקיבלתי ברקסין. השאלה שלי האם מותר לי לקחת את זה יחד עם זה עם הטופיראמט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שני סוגי כדורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני סוגי כדורים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    14/01/2014

    שלום רב
    ברקסין שיך למשפחת נוגדי דלקת לא סטרואידחליים. אני תמיד ממליץ ליטול אותם רק אם אין ברירה .
    בברכה
    ד"ר פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך זה חשוב לי

    יפית
    14/01/2014

    ראשית תודה על תגובתך. מה זאת אומרת אם אין ברירה? נתנו לי כי יש לי דלקת בסרעפת. זה לא טוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ולחץ בראש
    אבי
    05/01/2014

    שלום,
    אני בן 24, בריא בדרך כלל.
    לפני שלושה חודשים התחלתי להרגיש כאבי ראש ותשישות. במקביל התחיל לעלות לי החום עד שהגיע ל-39, ונוספו חרחורים בנשימה. רופא שראה אותי אמר שזה ברונכיט וקיבלתי אנטיביוטיקה לשבוע, שאחריה החרחורים הפסיקו לכמה ימים וחזרו מדי פעם. צילום ראות היה תקין וקיבלתי משאף בודיקורט לחרחורים, עכשיו אני אחרי שבועיים עם המשאף ומספר הפעמים שהיו חרחורים ירד. במקביל גם סבלתי מלחץ חזק באוזן שמאל, עם טינטון וירידה בשמיעה. הלחץ ירד וגם הירידה בשמיעה נעלמה אבל הטינטון נשאר ברמה מסוימת (נמוכה משהייתה), כמעט חודשיים.
    הבעיה היא שכאבי הראש נשארו ופוגעים בחיי, אני לא יוצא הרבה, לא יכול לנהוג, קשה לתפקד בעבודה (עובד מול מחשב רוב היום)..
    מה שאני מרגיש הוא לחץ וכאבים באזור המצח ולפעמים גם הרקות. העוצמה משתנה, אבל לחץ כלשהו תמיד מורגש. אני מרגיש שהוא קצת נחלש אם אני מזיז את העיניים ומסתכל למטה.
    אחד הרופאים חשב שאולי זה שאריות של סינוסיטיס ונתן לי אנטיביוטיקה אך לא הרגשתי שום שינוי.
    יש לי משקפיים כבר כמה שנים ואני די בטוח שהמספר עלה, אבל גם כשאני בלעדיהן אני מרגיש את הלחץ.
    אחרי שאני מתעורר בבוקר (ללא קשר לכמה שעות ישנתי) אני מרגיש לחץ בעיניים ובראש.
    יש לציין שבדיקות למחלת הנשיקה היו שליליות וכן בדיקות דם ותרבית גרון היו תקינות. וכן שבכל התקופה הזאת ירדתי בערך 5 ק"ג, כששקלתי 58 לפני שזה התחיל.
    הרופא המליץ לי על CT לראש אבל בגלל מקרה של סרטן במשפחה אני ממש מוטרד מהקרינה ואפילו שוקל לעשות MRI פרטי.
    יש משהו שאוכל לעשות לפני הבדיקות הנ"ל?
    מצטער על ההודעה הארוכה ותודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים ולחץ בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום..

    אבי
    15/01/2014

    מחכה לתשובה, כל דבר שיכול לעזור..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום.. - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    25/01/2014

    שלום רב
    חשוב לשלול פאתולוגיה תןך גלגלתית באמצעות MRI . אם הבדיקה תקינה עדכן בהמשך.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנות שהחלו בהריון
    רוני
    02/01/2014

    בהריון הראשון שלי בגיל 29 עברתי התקף מגרנה ראשון. אני יודעת שאומרים שהריונות אמורים להפחית מיגרנות אבל אצלי זה היה הפוך.
    נבדקתי ע"י נויירולוג וכרגע אני לוקחת אקמול פוקוס לטיפול במיגרנות בזמן שאני לא בהריון כי כאמור בהריון זה לא אפשרי.
    הבעיה שיש תקופות שהמיגרנה יכולה להופיע כל יום, ואפילו להעיר אותי משינה.
    ויש תקופות שחודשים אין לי מיגרנה.
    איך יודעים ממה נובע הכאב והאם יש דרך נוספת לטפל מלבד משככי כאבים. אני קצת מודאגת מזה שלפעמים אני לוקחת כמה ימים רצוף.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנות שהחלו בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום