מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- גמלת סיעוד בזמן אשפוז הקשיש בבי"חעדנה04/04/2013
לאבי יש מטפל עובד זר כמה חודשים. 150% גמלה מביטוח לאומי.
הבנו כי בזמן אשפוז בבית חולים ביטוח לאומי משלם על 14 הימים הראשונים של האשפוז בלבד.
שאלתי היא האם יש הגבלות כלשהן על כך? למשל האם זה מוגבל למספר פעמים בשנה?
מה קורה אם שבוע לאחר שחרורו הביתה הוא אושפז שוב בבית חולים אחר ובגלל סיבה אחרת. האם גם כאן ישולם לו שבועיים ראשונים מביטוח לאומי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמלת סיעוד בזמן אשפוז הקשיש בבי"ח - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש04/04/2013שלום עדנה
כאשר אדם מאושפז בבית חולים מקבל קצבת סיעוד על 14 ימים ראשונים. באופן כללי אין הגבלה על מספר אשפוזים אך כדי לברר באופן ספציפי אני ממליצה לפנות לביטוח הלאומי או למרכז לייעוץ לקשיש.
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתימה בלשכה בימי ההמתנהיעל27/03/2013
עזבתי את העבודה כדי לטפל בילד נרשמתי בלכשה עכשיו צריך להגיש תביעה לביטוח לאומי בגלל שאני עזבתי אז אני יודעת יש המתנה של 90 יום בזמן הזה צריך להחתים בלשכה הרי אני לא רוצה לעבוד עכשיו כי עזבתי עבודה לטפל בילד היה לי עבודה .
או בתום 90 יום צריך לחתום שאני באמת ירצה לחזור למעגל העבודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתימה בלשכה בימי ההמתנה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר27/03/2013נילי שלום ,
עלייך להרשם סמוך ליום הודעתך על הפסקת העבודה בשירות התעסוקה,פעם אחת בלבד,על מנת לשמור על תקופת האכשרה .
ואז את חוזרת להרשמה באופן שוטף כעבור 90 יום.
שימי לב תקופת האכשרה הנדרשת על מנת להיות זכאית לדמי אבטלה החל מיום 1.4.13
היא 12 חודשי עבודה מתוך 18 חודשים שקדמו להתייצבותך בלשכת התעסוקה .
זכאותך לדמי אבטלה נשמרת לשנה במידה ואת עומדת בתקופת האכשרה ביום הראשון שאת מתייצבת.
שימי לב להתייצב שוב אחרי 90 יום ואז להגיש את התביעה לדמי אבטלה במוסד לביטוח לאומי .
בברכת חג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנרשמתי כבר בלשכה
יעל27/03/2013עבדתי חמש וחצי שנים באותו מקום עבודה 5 שעות בשבוע שש ימים אחר כך ילדתי ויצאתי לחופשת לידה הבנתי שגם את זה מחשיבים וכבר נרשמתי בלשכה ביום א 24.3.13.
אבל הפקיד שישב שם לא הסביר לי שום דבר והיה ממש לא נעים ויצאתי משם בחוסר ידיעה .
הוא אמר ש60 יום חייבים לשלוח אותי לפי המקצוע שלי אז זה רק אחרי שאני יתחיל לחתום ככה אני מבינה לא מיום שנרשמתי .
נ.ב - הוא נתן לי פנקס לקח לי טביעת אצבע ואמר לי יום ושעה שאליי להגיע כול שבוע וששאלתי אותו על ההמתנה לא אמר כלום אמר לי לבוא אז הוא היטעה אותי לחלוטין .
האם יש משמעות לכך שנתן לי פנקס וקבע יום או שעושים זות לכולם.
מה אליי לעשות עכשיו לגשת לביטוח לאומי ולחכות 90 יום מיום הרישום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה עוד משהו
יעל27/03/2013אז בנתיים לא להגיש מסמכים לביטוח לאומי רק אחר 90 יום שנרשמתי בלשקה לא ברור לי כול זה או שאפשר כבר להגיש ואבטלה אני יקבל בתום 90 יום מה צריך לעשות עכשיו
הרי גם צריך להודיע לביטוח לאומי שאני לא עובדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה עוד משהו - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש28/03/2013שלום נילי
תגישי לביטוח לאומי את החומר עם המועד התפטרות והמועד הקבוע שנרשמת בלשכה.
תמשיכי לחתום לאחר 90 יום ואז תקבלי דמי אבטלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך
יעל28/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר בין קצבאותדודו06/03/2013
שלום אני מקבל קצבת נכות כללית כשנתים לפני זה קיבלתי נכות מעבודה בסכום נמוך מקצבת נכות כללית ונדרשתי לבחור בניהם אני מתקרב לגיל פרישה בעוד 4 חודשים השאלה האים אפשר לבקש עכשיו את קצבת הנכות מעבודה בחזרה במקום הנכות כללית כדי להיות זכאי בגיל הפרישה למענק 36 קצבאות עבודה ?בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר בין קצבאות - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש11/03/2013שלום דודו
עקרונית ניתן לעבור מנכות כללית לנכות מעבודה, בדרך כלל אם בתחילה הנכות כללית הייתה גבוהה יותר אז כך ימשיך להיות. לברור מעמיק ספציפית אליך פנה לסניף המוסד לביטוח לאומי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שמיעה בפתאומי באזןשרה01/03/2013
דודתי לא עובדת. בת 58 . פתאום ירידה טוטאלית בשמיעה באוזן אחת. האם יש מקום לפנות לביטוח הלאומי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה
שרה03/03/2013תודה על תשובתך המהירה. חוסר שמיעה פתאומית באוזן אחת ולא מעבודה אלא מטיסה. כמובן שהיא בטיפול. עדיין השאלה היא האם מגיע לה פיצוי או נכות מביטוח לאומי ? ואם כן כיצד עושים זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר03/03/2013שלום,
ניתן להגיש תביעת נכות כללית לביטוח לאומי , יש למלא את הטפסים ולצרף אישוריים רפואיים מתאימים,
המלצתי לעשות זאת בליווי עורך דין על מנת למקסם את זכויותייך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שרה03/03/2013ושוב תודה על תשבותך המהירה.כיוון שעדין העניין בטיפול רפואי ועדין אין תשובה סופית. לא כדאי לערב שום גורם.כשיהיה העניין סגור כנראה נגיע אליך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הלכה פסוקהאסף24/02/2013
שלום ...אני בן 36 עם מחלת מפרקים קשה הייתי בוועדה למוגבלות בניידות שם
בוצעה לי בדיקה קלינית מקיפה ולפי מה שהבנתי הרופא אמר למזכירה לרשום הגלה
ניכרת וקשה בפרקי הירכיים ומפרקי הברכיים וכמובן הוא ציין טווחי תנועה לאחר שסיים
הרופא הוא בקש ממני בדיקות הדמיה עדכניות לירכיים ולברכיים ושאני אשלח להם ושהחלטה תיתן ללא נוכחותי.ביצעעתי צילום שלחתי להם בדואר.הרנטגאי שביצע את
הצילום הסביר לי שאכן יש פגיעה דו צדדית במפרקי האגן עקב מחלת המפרקים אבל
הוא אומר שאין ולא רואה משהו בברכיים.
א:האם הוועדה או הרופא שבדק אותי מחליט לפי הבדיקה הקלינית ?או לפי תוצאות
הצילום?
ב:האם זה נכון שעל פי ההלכה הפסוקה ממצאי הבדיקה הקלינית המבוצעת ע"י הוועדה גוברים על הממצאים ההדמתיים?
ג:האם זה נכון שבדיקת מעבדה ובדיקת עזר ובדיקות הדמיה אינן מהוות תחליף לבדיקה
הקלינית הקובעת את התפקוד והנכות?
דרך אגב אני מוכר ע"י המל"ל נכה 100% לצמיתות.אבל ועדות ניידות זה משיהו שונה.
מקווה שהסברתי את עצמי כראוי...תודה עבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלכה פסוקה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר25/02/2013ערב טוב,
אני אענה לך באופן כללי מכיוון שאין אני מכירה את כל הפרטים הרלוונטים אליך,
בועדות הרפואיות על הרופאים לקבל החלטה ע"פ הבדיקה הקלינית המקיפה שהם מבצעים וע"פ ממצאים נוספים העומדים לפניהם, תיק רפואי, חוות דעת מומחה וכיוצ"ב.
כאשר הוועדה מסתמכת על הבדיקה הקלינית בלבד עליה לציין זאת -
בהתאם לפסיקה, כאשר הוועדה מציינת כי אינה מקבלת חוות דעת של מומחה רפואי מטעם הנפגע משום שהממצאים שמצאה בבדיקתה את הנפגע שונים מהממצאים עליהם הסתמך המומחה, די בכך כדי לעמוד בחובת ההנמקה המוטלת עליה.
ובאופן כללי חשוב שתדע שניתן לערער על החלטת הוועדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיילים שנפגעו בצבאאבי21/02/2013
זכאים לקבל זכויות מביטוח לאומי או מהצבא עצמו. מי קובע אחוזי נכות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיילים שנפגעו בצבא - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש22/02/2013שלום אבי
חיילים שנפגעו בצבא עליהם להגיש תביעה למשרד הבטחון עד 3 שנים מיום השחרור. אין מניעה להגיש תביעה לביטוח הלאומי אך לא ניתן לקבל משני הגורמים במקביל.
ועדה רפואית קובעת את אחוזי הנכות
עו״ד אימבר גולן פרטוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי הכרה בביטוח לאומימיטל20/02/2013
שלום לכם, אחותי, בת 38, הוכרה לפני כ 13 שנה בביטוח לאומי כבעלת 20% נכות - פיגור שכלי. האחוזים הנמוכים אינם מקנים לה קצבה כלשהי. אין ספק כי היא זכאית לאחוזי נכות גבוהים יותר משום שהיא תלויה בסביבתה בכל מה שקשור לפרנסתה. היא אינה מסוגלת לעבוד במקום עבודה רגיל, ולכן שובצה בעבודה כמנקה בגן ילדים ונקבע לה שכר מתואם של כ 60% משכר מינימום - מה שכמובן אינו מאפשר לה להשתכר אפילו שכר מינימום. לפני מספר שנים היא נישאה לבחור במצבה, שסובל מפיגור שכלי , ומקבל קצבת נכות כללית מהביטוח הלאומי- בעלה עובד במקום עבודה מוגן. אנו מרגישים שהממסד הפקיר את אחותי. מצד אחד לא העניק לה אחוזי נכות מספקים על מנת שתוכל להתקיים באופן מינימלי, ומצד שני קבע שאפשר לשלם לה 13 שקלים לשעה ע"פ חוק. אימי שטיפלה בעניין תביעת הנכות מול הביטוח הלאומי, לא הגישה בזמנו ערעור. מה ניתן לעשות כיום כדי לעזור לה מבחינה כלכלית לקבל את מה שמגיע לה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - תשלום ביטוח לאומי - שתי עבודותשלום19/02/2013
היי אני עובד כשכיר במקום אחד , ומתחיל לעבוד במקום נוסף בשכר סופרים (לא כעצמאי- המעסיק מוציא חשבונית עצמית ומשלם את המע"מ, ולי הוא משלם בצ'ק). אני עובד פחות מ-12 שעות בשבוע בעבודה הזאת והשכר הוא 2000 ש"ח. האם אצטרך לשלם ביטוח לאומי עבור שכר זה? ואם אפשר הסבר למה.
תודה מראש,
שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשלום ביטוח לאומי - שתי עבודות - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר19/02/2013שלום,
המוסד לביטוח לאומי גובה דמי ביטוח בהתאם לגובה ההכנסות מעבודה, לשאלתך המוסד ייגבה בהתאם לשתי הכנסותייך, יש לגשת לסניף הקרוב על מנת שייחשבו לך את דמי הביטוח בהתאם לגובה המשכורות יחד.
(ניתן לראות באתר המוסד את אחוזי דמי הביטוח לשכיר)
לעניין שאלתך - "למה" ,כדי להיות מבוטח כמוגדר בחוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בגידלורה11/02/2013
אני קלדנית בבית משפט. התפתחה אצלי דלקת בגיד בעקבות הקלדה. אילו זכויות מגיעות לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - הכנה לוועדה רפואית בביטוח לאומירון30/01/2013
שלום,
קרובת משפחה שלי סובלת עקב שבץ מוחי משיתוק ביד שמאל ורגל שמאל וגם מבעיות לב קשות.
היא הייתה בוועדה רפואית אך הגיעה לשם לא מוכנה וכנראה שנתנו לה בביטוח לאומי פחות ממה שמגיע לה בתחום הניידות והשרותים המיוחדים.
שאלותיי הן:
1. האם יש מומחה לניידות ולשרותים מיוחדים שמכיר את הנעשה בוועדות הביטוח הלאומי וניתן להתייעץ בו כדי לראות אם יש טעם בכלל לגשת שוב לוועדה?
2. כיצד עליה להגיע מוכנה יותר לוועדה?
3. חשוב: האם היא צריכה לשלם על חוות דעת פרטית עבור הוועדה או שיש דרך להימנע מהוצאה כספית זו?
4. אם היא סובלת ממספר ליקויים רפואיים מתחומים שונים, האם היא צריכה להביא מסמכים מכל רופא בנפרד או רק מכתב כללי מרופא המשפחה למשל?
בתודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שאלהאורית29/01/2013
שלום , אני מקבלת קצבה מביטוח לאומי על סך 2,160 ש"ח
רציתי לדעת עד איזה סכום אני צריכה להגיע אם אני מתחילה לעבוד ,
כלומר מהו השכר החודשי שאני יכולה לקבל שלא יפגע לי בקצבה
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש31/01/2013שלום אורית
הדבר תלוי בהרבה קריטריונים נוספים מלבד ה סכום הגמלה שאת מקבלת. תוכלי להיכנס לאתר הביטוח הלאומי, יש שם מחשבון ושם תכניסי את כל הנתונים ותוכלי לדעת...
בהצלחה
עו"ד אימבר גולן פרטוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסיקת גביש נגד הביטוח הלאומיאודי26/01/2013
שלום
האם מתוך הפסיקה הזו אני יכול ללמוד שמבחן ההכנסות לאלמן שפסקה זכאותו בגלל הגיעה בתו לגיל 21 זכאי להבחן "מעת לעת " על הכנסתו לצורך קבלת קצבת שארים חודשית
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - דמי ביטוח בריאות ושהות בחו"לאליהו23/01/2013
1. האם מקיצבת זיקנה לנכות כללית (ליחיד) ינוכו דמי ביטוח בריאות, אם כן אז כמה (101/192ש"ח)?
2. לא ברור לי מאתר ב.ל. כמה חודשים אוכל להיות בחו"ל ברצף כשאקבל קיצבת זיקנה לנכות כללית מבלי להינזק בכסף - לפי הכתוב בנכות כללית (בחודש היציאה, במשך שלושה חודשים קלנדרים נוספים, ובחודש החזרה), או לפי הכתוב בקיצבת זיקנה ("עד שלושה חודשים לכל היותר")?
תודה מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמי ביטוח בריאות ושהות בחו"ל - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש25/01/2013שלום אליהו
מקצבת זקנה מנוכים דמי ביטוח ליחיד בסך של 192 ש"ח, אם אתה מקבל השלמת הכנסה בנוסף לקצבת הזקנה ינוכו 101ש״ח.
אדם ששוהה בחול יותר מ -3 חודשים עלולה להפגע קצבת הזקנה..כדאי לידע את הביטוח הלאומי בטרם היציאה.
בברכה
עו״ד אימבר גולן פרטוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
אליהו25/01/2013בטוחה שלקצבת זיקנה לנכה לא מורידים רק 101 ש"ח?
מדוע להודיע אם היציאה פחותה משלושה חודשים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש27/01/2013שלום אליהו
כפי שהסברתי קודם, אם מקבלים השלמת הכנסה בנוסף לקצבת הזקנה מנכים 101 ש"ח. קשה לומר במדויק כי אין בפני את הנתונים המדויקים שלך.
אם היציאה לפחות מ - 3 חודשים אין צורך להודיע, שים לב שאם זה יותר מכך עלולים ליצור לך חוב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדובר בקצבת זקנה לנכה, ללא הבטחת הכ
אליהו27/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצבת זיקנה ונכות כללית, ורכבאליהו22/01/2013
הי,
אני מקבל קצבת נכות כללית (76% רפואי, 100% לצמיתות) בסך 2464 ש"ח (כולל ק.ח.ן). בקרוב אהיה בן 67 ואגיש לקיצבת זיקנה. שאלותיי:
1). כמה בדיוק אקבל כקיצבת זיקנה לנכה?
2). האם כמקבל קצבת נכות כללית מותר לי להחזיק רכב?
3). האם כשאקבל קצבת זיקנה לנכה יהיה מותר לי להחזיק רכב?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצבת זיקנה ונכות כללית, ורכב - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש23/01/2013אליהו שלום
מי שמקבל קצבת נכות בסמוך לגיל בו זכאים לקצת זקנה, קצבת הזקנה לא תפחת מהקצבת נכות האחרונה שקיבל.
אין בעיה להחזיק רכב במקבל קצבת נכות / זקנה.
בברכה
עו"ד אימבר גולן פרטוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך.
אליהו23/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעותרויטל16/01/2013
הגשתי תביעה לדמי לידה ובקשתי אושרה . אך אני רוצה לערער על גובה הסכום
ואופן החישוב)
הבעיה שיש לי חשש שביטוח לאומי אישר לי את התביעה אך עשה טעות ובעצם לא בטוח שמגיע לי.
אם אני מערערת על גובה הסכום יכול להיות שבבדיקה חוזרת בתיק הם יגלו שעשו טעות. שאלתי - האם הם יכולים לדחות את הערעור ואף לבקש את הסכום שנתנו לי????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעות - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש17/01/2013שלום ומזל טוב
היום הקבוע לתשלום דמי לידה הוא יום הפסקת העבודה עקב הריון שהסתיים בלידה, וזאת אם שילמו עבורה דמי ביטוח 10 חודשים מתוך 14 לפני היום הקובע או 15 חודשים מתוך 22 לפני היום הקובע.
המקרה שלך הוא בעל נסיבות מיוחדות, יש לראות את תלושי שכר ולבחון את המקרה לגופו.
בכל מקרה כאשר מגישים ערר צריך לקחת בחשבון שאם חלה טעות יקזזו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

