מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- שאלה על נזק לטווח הארוךאורלי26/11/2012
לפני 5 שנים עזבתי מקום עבודה (מפעל) שעבדתי בו 4 שנים
בעבודתי עבדנו עם מכולות שהכילו לימיכלים שונים גופרית ועוד
עבדנו בלי כל אמצעי הגנה
אני בטוחה שהיו שם עוד חומרים רבים באויר שלא ידענו על קיומם
השאלה היא אם במידה והשהות במקום העבודה הזה יגרום לי נזקים בעתיד איך ניתן יהיה להוכיח זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על נזק לטווח הארוך - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר27/11/2012שלום,
ראשית יש לבדוק את הנזק שנגרם מול החומרים שנחשפת אליהם, האם החשיפה לחומרים הנ"ל מהווה את הגורם לנזק.
בשאלתך פירטת סוגים שונים של חומרים, על מנת לתת לך תשובה מפורטת יותר אצטרך לקבל נתונים מפורטים - סוג העבודה, סוגי החומרים, מידת החשיפה כמות החשיפה וכו'
את יכולה ליצור עימי קשר על מנת שאני אתן לך מענה מפורט יותר .
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשני06/11/2012
שלום רב
אני עברתי ניתוח בעין בזמן הצבא ומאז יש לי הפרשות מהעין עברתי מאז 3 ניתוחים נוספים במטרה לבדוק מהיכן מגיעות ההפרשות אבל לא מצאו כלום.
הרופאים שמטפלים בי אמרו שאני לא יכולה לעבוד והייתי בוועדות רפואיות.
בוועדה אחת נתנו לי 19
בוועדה השנייה הורידו ל10(הבנתי שזה בגלל שהשתתנו החוקים)
אני חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות.
הניתוח האחרון היה ב10.10
עדיין יש לי תבעיה.
וגם אם אני ירצה לעבוד הרופאים לא מוכנים להוציא לי אישור
אשמח אם תכוונו אותי מה לעשות אם יש בכלל..
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו ששכחתי
שני06/11/2012שכחתי לציין שקיבלתי במשך חצי שנה הבטחת הכנסה אבל לא מוכנים לשלם לי עוד כיוון שמיציתי את כל החצי שנה על חופשת מחלה.
בנוסף הייתי אצל רופא תעסוקתי שציין במכתב אובדן כושר עבודה מלא עד סוף השנה ואז לחזור אליו אם המצב נמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו ששכחתי - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר07/11/2012ערב טוב,
על מנת לתת לך תשובה לשאלותייך, אני צריכה לקבל פרטים נוספים, לדוגמא:
האם הפגיעה בעין קשורה לשרות הצבאי? האם הגשת תביעת נכות כללית? מה נקבע בוועדות?מתי הוגשה התביעה?
ראשית אני ממליצה לך לברר את מצב תביעתך מול הביטוח הלאומי, האם נקבעו לך ועדות נוספות? האם נקבע לך דרגת אי כושר, אחוזי נכות ?
ובמקביל לרכז את כל המסמכים הרפואיים שיש לך מהניתוחים, ימי המחלה , המלצות של הרופאים, חוו"ד של רופא תעסוקתי, כל מסמך המעיד על מצבך והשלכותיו
על מנת שתוכלי להגיש ערעור על החלטת המוסד במידת הצורך.
תוכלי לפנות אלי ישירות על מנת שאכוון אותך בהתאם
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות
שני08/11/2012הוועדה הראשונה הייתה ב27/10/10
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר10/11/2012שני שלום,
בשלב זה אני ממליצה לך להתייעץ עם עו"ד על מנת למקסם את זכויותייך מול הביטוח הלאומי, יש לבחון היטב את המסמכים ואת החלטות הוועדות הקודמות לפני הגשת התביעה הנוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו
שני12/11/2012תודה על התגובה..
יש לך להמליץ על עורך דין באזור המרכז??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ - תאונת עבודהאיציק03/11/2012
שלום רב,
אני בן 65 ועשרה חודשים. נפצעתי במהלך עבודתי. כרגע, אני מושבת מעבודה למשך שבועיים עקב פריצת דיסק, וכנראה שאהיה מושבתת לעוד פרק זמן ארוך לאחר מכן.
אשמח אם תוכל לשפוך אור על התהליך אותו אני אמור לעבור כעת: אם לא אדווח על תאונת עבודה, במקום העבודה שלי ישלמו לי 100% על תקופת המחלה. אני רוצה לדעת האם כדאי לדווח על תאונת עבודה בביטוח לאומי?
כמו כן, אני צפוי לצאת לפנסיה בעוד כשנה. האם פרק הזמן שלא אעבוד בו כתוצאה מהפציעה ישפיע על הפנסיה או על זכאותי ו/או וותק לפנסיה?
שאלה נוספת: אם עכשיו אקבל דמי מחלה ממקום עבודתי, האם בעתיד אוכל לדווח על תאונת עבודה על אותו המקרה?
אשמח לתשובה במהרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - פיצוי לנפגעי מחלת פוליו שחלו בחו"ללימור29/10/2012
שלום,
אבי חלה בפוליו בהיותו ילד במרוקו.
כאשר עלה לארץ עבר מספר ניתוחים בביה"ח בתר (היום כבר לא קיים).
כיום ישנה אפשרות לקבל פיצוי גם עבור אנשים שחלו בחו"ל ונותחו בארץ לפני 1970 .
זה בדיוק המקרה של אבי ... רק מה - נדרשת הוכחה לכך שבוצע ניתוח בארץ... הניתוחים בוצעו לפני קרוב ל 50 שנה !! ביה"ח כבר לא קיים , הוריו נפטרו ואין לנו דרך לשחזר מסמכים מתקופה כ"כ רחוקה.
מה עלינו לעשות ? האם ישנה דרך לקבל את הפיצוי ללא המסמכים ? האם ישנה דרך למצוא את המסמכים האלו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיצוי לנפגעי מחלת פוליו שחלו בחו"ל - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש30/10/2012שלום לימור
אני מציעה להגיש תביעה לביטוח הלאומי ולצרף מכתב מפורט של השתלשלות המצב, לציין היכן עבר את הניתוח, באיזו שנה עבר אותו, לספר שבית החולים נסגר, את הסיבות שבגינן אין מסמכים רפואיים. לצרף מסמכים שכן קיימים ויוכלו לסייע.
ולחכות לתשובה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזכות לדמי לידהשרה24/10/2012
אם שרתתי את המדינה כחיילת אח"כ הספקתי לעבוד חודש וחצי בתור מחנכת בביה"ס יסודי ואז ילדתי תאומים.האם מגיע לי דמי לידה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזכות לדמי לידה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש24/10/2012שלום שרה
ראשית מזל טוב.
וכן את זכאית לדמי לידה, חודשי הצבא יחשבו למניין חודשי הביטוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך וסליח
שרה13/11/2012ראשית סליחה כי לא ראיתי תגובה.
שאלת המשך ממתי חוק זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך וסליח - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש14/11/2012על פי חוק הביטוח הלאומי..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
שרה14/11/2012שאלתי הייתה ממתי החוק הזה של ביטוח הלאומי ? שאלה זו נובעת כי אני לא קבלתי דמי לידה ובטלפון פקידה בביטוח לאומי ענתה לי לא-משום שלא עבדתי חצי שנה קודם ללידה אבל גם אתם ועוד גורמים ענו לי ששירות בצבא של שנתיים לפני הלידה כן מגיע לי לקבל דמי לידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
שרה13/11/2012מדוע אין התייחסות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאונת דרכים בדרך לעבודהתהל21/10/2012
עברתי תאונת דרכים בדרכי לעבודה. יש לי פגיעה בגב ואני לא יכולה לעבוד לפחות חודשיים. האם זה נחשב לתאונת עבודה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאונת דרכים בדרך לעבודה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר21/10/2012ערב טוב ,
על פניו נראה כי מדובר בתאונת עבודה,
אך יש לשים לב כי החוק קובע שאם חלה הפסקה או סטייה של ממש מהדרך המקובלת(המסלול הרגיל שלך מהבית למקום העבודה) גם אם היית בדרכך מהעבודה או לעבודה זה לא יוכר כתאונת עבודה.
לכן חשוב מאוד לבחון את המסלול שלך באותו היום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לאבקשלי11/10/2012
שלום לכן,
לפני כחצי שנה עזבתי את מקום העבודה האחרון שלי בגלל גרד קשה שהתחיל אצלי בגוף כשעבדתי שם. הגרד היה מופיע בכל מקום שהיה לא נקי מספיק. הבעיה היא שאף אחד לא מאמין לי... מאז אני לא עובדת וכולם חושבים שאני ממציאה בגלל שאני לא רוצה לעבוד אבל אני כן רוצה! בביטוח הלאומי לא מאמינים לי אפילו רופא המשפחה מסתכל עלי בצורה עויינת. הייתי רוצה להגיש תביעה למחלת עבודה אבל לא יודעת איך אם אף אחד לא מאמין לי
האם נתקלתן במקרה בו הוגשה תביעה בגיך אחרגיה לאבק?
תודה :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לאבק - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש11/10/2012שלום שלי
כן ישנם מקרים בהם מכיר הביטוח לאומי כפגיעה בעבודה אלרגיה לאבק.
יש צורך להוכיח קשר סיבתי בין האלרגיה לבין העבודה, להוכיח כי העבודה היא הגורם העיקרי לאלרגיה.
חסרים נתונים למשל באיזו סוג עבודה עבדת? כדי להנחות אותך כיצד להמשיך.
תוכלי לפנות אלי
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים מה עושים?חן02/10/2012
לפני 6 שניים קיבלתי קצבת נכות כתוצאה מפגיעה מתאונת דרכים
הייתי שנה בבית 100% נכות עד שהכל עבר ברוך השם וחזרתי לעבוד
פתאום אני מקבלת מכתב על תשלום לביטוח לאומי על התקופה הזאת!!!!!!!!
למה זה מגיע לי?????
האם זה מספיק שאגיע לסניף עם כל המסמכים ואראה להם מה בדיוק עשיתי בתקופה הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים מה עושים? - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר03/10/2012שלום,
חשוב לשים לב לסוג הקצבה ותקופת קבלת הקצבה: האם קיבלת מהביטוח הלאומי קצבת נכות כללית א דמי תאונה למשך 90 יום?
אם החוב מתייחס לתקופה בה קיבלת קצבה מהביטוח הלאומי , עליך לגשת לסניף הקרוב לביתך על מנת שיבטלו את החוב.
שימי לב במידה ואין חפיפה בזמנים והחוב מתייחס לתקופה בה אכן היית בבית אך ללא קצבת נכות עליך לשלם את החוב.
אשמח לענות בהרחבה במידה ויש לך שאלת נוספות,
חג שמח ובריאות שלמה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החמרת מצב - תאונת עבודהשאול20/09/2012
שלום רב.
לפני כ 5 שנים עברתי תאונת דרכים, שהוגדרה כתאונת עבודה. נקבעו לי 10% לצמיתות על עמוד שדרה צווארי. לאחר טיפולים פיזוטרפים , ולקיחת תרופות, וטיפולים אלטרנטיביים המצב החמיר. עברתי שוב טיפולים פיזוטרפים , וטיפולים אלטרנטיביים, והמשכתי לקחת תרופות, והמצב לא רק שלא השתפר, הוא החמיר שוב. אני סובל מכאבי ראש, כאבי צוואר שמוקרנים ליד ימין עד לצוואר. בבדיקת אורתופד נאמר לי שישנו יסוד סביר שההחמרה חלה עקב התאונה שעברתי מספר שנים לפני, וגם עקב תנאי עבודתי הנוכחיים. אולם רופא הקופה סרב לאשר לי במסמך. עברתי בדיקה אצל נוירוכירורג, שגם הוא אישר לי את קביעתו של הרופא, ויתרה מזה המליץ על ניתוח! מיותר לציין את סיכוניו של הניתוח , שאותו כנראה לא ארצה לעבור. אולם שוב הנוירוכירורג לא אישר לי בכתב שההחמרה גרמה עקב תאונת הדרכים\עבודה.
בשלב זה קבעתי תור לנוירוכירורג מומחה באופן פרטי, שאותו אעבור בעוד מספר שבועות.
שאלתי אם המומחה יקבע אכן חד משמעית שהפגיעה, וההחמרה נגרמה עקב תאונת הדרכים, ועקב תנאי העבודה שאני עובד בהם. ( אני עובד עבודה משרדית מול מחשב כ 10 שעות ביום ). ואם המומחה יקבע שאכן ההחמרה חלה עקב התאונה, ועקב תנאי העבודה. האם במקרה כזה אני אמור להגיש תביעה מול ביטוח לאומי, ורק לאחר מכן לקבוע תור עם רופא תעסוקתי, ולאשר את קביעת ביטוח לאומי במידה שתהיה ?
האם אוכל ללכת לרופא תעסוקתי לפני שאגש לביטוח לאומי ? כדי שיקבע באופן זמני את ההחמרה, עד שאקבל אישור סופי מביטוח לאומי ? במקרה שכזה אם ניתן אישור זמני,. האם המעסיק חייב לאשר לי את הפחתת שעות עבודה במידה שינתן לי, ורק לאחר שביטוח לאומי יקבע סופי, אוכל לישמו באופן קבוע ?
בברכה
שאול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החמרת מצב - תאונת עבודה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש20/09/2012שלום שאול
אכן יש צורך להגיש תביעה לביטוח לאומי עקב החמרה במצב באם חל שינוי במצב. רופא תעסוקתי יועיל גם מול המעסיק וגם מול הביטוח הלאומי - לכן אין צורך לחכות לקביעת הביטוח הלאומי.
יש צורך לאסוף כל חומר רפואי המעיד על החמרה במצב,
הרבה בריאות ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתתפות בניתוח קיסריאלונה19/09/2012
שלום רב,
אושרה לי תביעת נכות על בסיס 60% דרגת אי כושר ו 100% נכות רפואית משוקללת.
התביעה הוגשה בעקבות תאונת דרכים וניתוחים בגב, בעקבות כל זה אני עתידה לעבור ניתוח קיסרי (אין אפשרות ללידה רגילה).
האם אני יכולה לבקש השתתפות בהוצאות של ניתוח קיסר באופן פרטי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתתפות בניתוח קיסרי - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר19/09/2012שלום,
לצערי אין החזר בעבור ניתוח קיסרי דרך ביטוח לאומי .
כמו כן אני ממליצה לבדוק אפשרויות דרך קופת החולים או ביטוחים אחרים.
תוכלי ליצור עימי קשר ולמסור לי פרטים נוספים על מנת שאכוון אותך בהתאם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניידותטארו15/09/2012
שלום , תודה שיש פורם כזה
השאלה שלי האם יש מקרים יוצאי דופן מחוץ לרשימת הזכאים לקצבת ניידות ?
בעלי עבר לפני כעשר שנים 3 ניתוחי גב קשים לאחר קרע של דיסק עם השתלת טטניום ועצמות והנתוחים לא הצליחו ונשאר נכה לצמיתות 75 % נכות כללית .
כעת 3 שנים אחרי השתלת משאבה פנמית להזלפת מורפין 24 שעות ביממה , ישלו קושי רב בתנועות המוטוריות ובעיקר הליכה וכו ....
לפני 7 שנים הגשנו תביעה לניידות דרך עורך דין ולא זכינו
האם יש מקום להגיש שוב ? איך ומה הסיכויי ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניידות - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש16/09/2012שלום
גמלת ניידות משתלמת על פי רשימת ליקויים מוגדרת. על פי חוק הביטוח הלאומי אם ועדה רפואית קבעה כי אדם סובל מליקוי ברגליו יוכל לקבל.
כי לדעת יש צורך לראות מסמכים רפואיים ופרטים נוספים.
תוכלי ליצור איתי קשר ואכוון אותך.
שנה טובה והרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה קרדיולוגית שהוחרפהגילבר צב14/09/2012
שלום רב ,
הנני בחור בן עם בעיה של הצרות ברמה בנונית בעורק הריאה שהוחרפה במהלך השנה האחרונה . בשל בעיה רפואית זו הנני סובל מקוצר נשימה וקושי פיזי לבצע מטלות וקושי מסויים להתאמץ פיזית .
שאלתי - כמה אחוזי נכות מחלה זו במסתם מקנה ?
בברכה
גילבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה קרדיולוגית שהוחרפה - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר14/09/2012שלום,
מהנתונים שרשמת קצת קשה לי לזהות את סוג המחלה וחומרתה ,
באופן כללי יש להגיש תביעת נכות כללית לביטוח הלאומי,
לאחר הגשת התביעה הוועדה הרפואית של ההביטוח הלאומי תקבע את אחוזי הנכות שלך לפי רשימת המבחנים הרפואיים שבתקנות הביטוח הלאומי.ברשימה מופיע אחוז נכות מוגדר לכל ליקוי רפואי.
על מנת לתת לך תשובות מדויקות יותר אצטרך לראות את המסמכים הרפואיים שלך, לקבל פרטים על מקום עבודתך, מצב משפחתי וכיוצ"ב
במידה ואתה מעוניין אתה יכול ליצור קשר ואני אכוון אותך בהתאם .
בברכת שנה טובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום בקשר לעבודה ונכות וביטוח לאומיגיא הפנר11/09/2012
שלום יש לי נכות אני לא יודע כמה אחוז. אני רוצה לבדוק כמה אחוז יש לי זה א.
ב. אני יודע שאני מקבל כ 2000 שקלים ביטוח לאומי
ברצוני לדעת איך אני משלב את זה אם עבודה , מצאתי כבר עבודה .
איך הגבול פועל מבחינת שכר ומה קורה אם אני עובר את הגבול האם הקיצבה יורדת /נעלמת לי? הראי הקיצבה שלי קיימת בגלל נכות שלא נעלמת או תעלם ..
אז למה היא אמורה לרדת?
מה אני צריך לעשות אשמח לעוד פרטים למי לפנות בנושא ואיך אני בעצם עושה את ההתהליך כי רוצים שאתחיל לעבוד אחרי החג..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום בקשר לעבודה ונכות וביטוח לאומי - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש11/09/2012שלום גיא
שכר עבודה יכול שישפיע על גובה קצבת הנכות.
כדי לחשב צריך פרטים מדוייקים של אחוזי הנכות הרפואית, מצב משפחתי, ילדים, דרגת אי כושר שנקבעה לך.
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה זכויות יהיו לי בעוד שנתיים?ר07/09/2012
נודע לי שגיל ה"פנסיה לנשים" בביטוח לאומי מתחיל ב62 שנה. אני נכה שכבר לא עובדת 15 שנה , כיום קצבת הנכות שלי 2300 ש"ח בלבד.(אני רווקה ללא ילדים ). אין לי שום תוכניות חסכון לתקופה של הפנסיה. איזו זכויות יהיו לי בביטוח לאומי בגיל 62 שנה? האם הקצבה של הנכות תוחלף בקצבת פנסיה? ומה הבסיס לחישוב קצבת פנסיה לפי ביטוח לאומי. תודה על התשובה מאת "ר"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה זכויות יהיו לי בעוד שנתיים? - תגובה
עו``ד מורן כהן בלסטקר08/09/2012גיל הפרישה לנשים שנולדו בין 5/1947 ל12/1954 הינו 62 ,
לעניין קצבת הנכות, מקבלי קצבת נכות כללית יקבלו את קצבת הנכות הכללית עד לגיל הפרישה. מגיל הפרישה יתחילו לקבל קצבת זקנה בלבד.
סכום קצבת הזקנה הבסיסית החודשית ליחיד היא 1,481 ש"ח
לסכום זה ניתן להגיש תביעה להשלמת הכנסה
ואז סכום קצבת הזקנה והשלמת ההכנסה יעמוד על 2,714 ש"ח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נכות לבעל שכר גבוהאשר י06/09/2012
שלום לכן,לפני חודשיים עברתי השתלת כלייה ועקב סיבוך גם פתיחת בטן וכריתת המעי הגס.עקב כך אין ביכולתי לחזור לעבודה בתקופה הקרובה ובהמשך אאלץ לעבוד במשרה חלקית שכרי ירד מ-20 אלף ברוטו לכ-5 אלף ברוטו.אני מבין שאהיה זכאי לקצבת נכות ותלויים.זאת עקב צמצום המשרה והשכר.
בתפקידי אני מנהל מכירות שרוב היום בנסיעות ומדידות בכל הארץ.מה שברור שאין ביכולתי לעשות כעת.
העניין הוא שלפני חצי שנה רכשתי משרד להשקעה בהלוואה שממנו בתיק עצמאי חדש יש לי הכנסה משכירות בגובה כ-5000 שח.
האם עליי לדווח על כך?
האם קצבת הנכות או תוספת תלויים תפגע?אם כן בכמה?
מתי עליי להגיש את התביעה לנכות אם אני בחופש מחלה ומקבל דמי מחלה עד סוף 10-12?
אשמח לכל עיצה או הכוונה,אני מבולבל ומתקשה למצוא את עצמי בסבך?
בתודה מראש אשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכות לבעל שכר גבוה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש09/09/2012שלום אשר
בתביעה לקצבת נכות כללית יש מספר שאלות על הכנסה וביניהן גם הכנסה משכ"ד וכן יש לדווח.
גובה קצבת הנכות תלויה במספר פרמטרים: הכנסה, הכנסות נוספות, מספר תלויים, הכנסה של בן הזוג.
מרגע הגשת תביעת נכות כללית יש המתנה של 90 יום ורק לאחר מכן נבדקת התביעה, כך שאתה יכול כבר להגיש.
לסיוע ספציפי יותר אצטרך פרטים נוספים. אתה מוזמן ליצור איתי קשר ואסייע לך.
הרבה בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

