מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריבוי קיצוני של מי שפירמאיה08/05/2017
שלום רב,
בעקבות ריבוי מים קל (afi 280) בשבוע 32, נשלחתי למספר בדיקות. להלן הבדיקות שביצעתי ויצאו תקינות עד היום (שבוע 36):
דיקור מי שפיר וצ׳יפ גנטי
העמסת סוכר 100
אקו לב עובר
חלבון עוברי
שקיפות עורפית
אתמול ביצעתי סקירה מכוונת בבית חולים ונאמר לי כי הריבוי הפך לקיצוני (afi 380). בנוסף, ראש העובר גדול (קצת מעל שתי סטיות תקן מעל הנורמה). יש לציין כי ראשים גדולים קיימים במשפחה. נשלחתי ליעוץ גנטי ו-mri עוברי.
מה הסבירות שמשהו לא תקין בעובר? אני בספק כי אספיק לבצע את בדיקת ה-mri לפני הלידה... מה הסיכונים הכרוכים בריבוי ככ קיצוני של מי שפיר לאור הממצאים הנ״ל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר
ד``ר איילון לחמן12/05/2017שלום.
הבעיה עם ריבוי מי שפיר היא בעיקר מה הגורם לה.לעיתים אבל אנו נאלצים ליילד בזרוז כדי למנוע בעיות מהריבוי. אם כל הבדיקות שבצעת היו תקינות, נשללו גורמי הסיכונים העיקריים וניתן להיות רגועים יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות NIPT כשתוצאות הסקר טובות?סיון07/05/2017
שלום, בתוצאות סקרי שליש ראשון ושני קיבלתי תוצאות של סבירות נמוכה (1:3000 וכד'). האם יש טעם לעשות בדיקת NIPT במקום מי שפיר או שבתוצאות כאלה אין לזה הרבה משמעות? תודה ראש סיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת NIPT
ד``ר מאיר פומרנץ08/05/2017ההחלטה לבצע דיקור או NIPT תלויה באישה.
גם בסיכוי נמוך ניתן לבצע את הבדיקות כולל צ'פ גנטי המאפשרים לגלות מחלות ותסמינים. כדאי להתיעעץ ברופא מומחה בגנטיקה או ברופא מטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקיק 21 ממ- ביוץ אחרי שבועשני06/05/2017
האם הגיוני שביום מסויים נצפה זקיק 21 ממ ורק אחרי שבוע היה ביוץ?
ע"פי מקלוני ביוץ וחום השחר!
איזה הסבר יש לזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגו עליי :(
שני08/05/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקיק
ד``ר איילון לחמן12/05/2017שלום.
השאלה האם לגודל של 21 ממ, בוצע מעקב או שזו בדיקה יחידה.אולי המשיך לגדול?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר..בדיקה יחידה
שני12/05/2017אבל ממה שקראתי הזקיק ממשיך לגדול 1-2 ממ ביום
יכול להיות שהוא הגיע ל30??
אציין שהמחזור שלי לא הכי סדיר
נע בין 30-39 יום
ועוד שאלה
בייצתי ביום ה28 להערכתי עפי הסטיק.
קיבלתי מחזור ביום ה39
האם זה יכול להוות בעיה מבחינת השלב הלוטאלי,?
זה לא 14 יום. וזה כבר פעם שנייה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקיק.
ד``ר איילון לחמן12/05/2017שלום.
שווה לחזור על בדיקת ה-US ולהיות בקשר עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפיר תחילת שבוע 33ימית05/05/2017
האם זה הגיוני שנקבע לי תור לדיקור מי שפיר ולא נאמר לי או ניתן לי מרשם לזריקה להבשלת הריאות, זה לא הכרחי בשלב הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור מי שפיר.
ד``ר איילון לחמן06/05/2017שלום.
הזריקה להבשלת הריאות ניתנת במידה ויש חשש ללידה לאחר ביצוע הדיקור.ממליץ שתתיעצי עם מבצעי הדיקור,כמובן לפני ביצועו.שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקום שיליה- שבוע 30שרי05/05/2017
היי רציתי לדעת..עשיתי בדיקה בשבוע 24 ונאמר לי שיש לי שילייה אחורית נמוכה והיא רחוקה מהצוואר ב11 מ"מ
עכשיו עשיתי שוב בדיקה שבוע 30 בהערכת משקל של העובר ונאמר לי עכשיו שהיא התרחקה ל17 מ"מ ..האם זה אומר שיכולה להיות לי לידה רגילה או קיסרי?
האם מותר לי בשלב זה לקיים יחסי מין
(כי מאז הסקירה הראשונה נמנעתי בגלל מיקום השילייה)
אשמח לתשובה..תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקום שיליה.
ד``ר איילון לחמן06/05/2017שלום.
אכן טוב לשמוע שהשיליה התרחקה מהצואר,נקוה שתשיך עוד הלידה.במצב הנוכחי לא צריכה להיות בעיה ללידה רגילה עקב המיקום.לגבי קיום היחסים לא צריכה גם להיות בעיה,אבל שווה להתיעץ עם רופאך המכיר כל הנתונים,להחלטה משותפת עימו. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליית hcg בתחילת הריוןלימור04/05/2017
שלום, בת 34, הריון שני, טבעי אך עם מעקב זקיקים. מכיוון שידוע מתי היה הביוץ, בשבוע 4 פלוס 1 ערכי בטא היו 250. לאחר 72 שעות (היה חג) היו 660 ולאחר 24 שעות 840.
האם תקין? אין הכפלה כפי שקראתי שאמור להיות. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלית BHCG
ד``ר איילון לחמן06/05/2017שלום.
מומלץ המשך מעקב.בשלב זה אין דבר אחר לעשות.העליה שלא הכפילה עצמה,אינה מבשרת עדין כל בשורות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפתחות הריון עם 2 שקיםדנה03/05/2017
שלום. אני בהריון תחילת שבוע 8.
בבדיקה שנעשתה בשבוע 6 וחצי נצפו 2 שקים. אחד עם עובר ודופק והשני ריק
. בבדיקה שבוצעה שוב היום בשבוע 8 נראה כי בשק התקין העובר ממשיך להתפתח ואילו בשק הריק אין עובר אך הוא ממשיך לגדול ובספר אולי רואים פתאום שק חלמון..
מה משמעות הדבר? מה עושים במצב שהשק הלא תקין ממשיך לגדול במקביל לשק התקין ?
חשבתי קשר הריון לא תקין אמור לקטון ולהספג אך ההיפך קורה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שק הריון
ד``ר אריה לידור14/05/2017שלום לך
שק זה ייספג במהלך ההריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת פרנטל בזמן הריוןמיקה03/05/2017
שלום ,
אני בשבוע 8+5 , הריון שני.
הרופא הנוכחי לא אמר לי שום דבר לגבי נטילת פרנטל והתור הבא שלי אליו הוא רק בשבוע 14.
מאיזה שבוע מתחילים לקחת פרנטל? לא כ"כ זוכרת מההריון הראשון. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת פרנטל.
ד``ר איילון לחמן06/05/2017שלום.
הפרנטל מומלץ לנטילה מתחילת ההריון עד סוף ההנקה.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ובדיקות מי שפיררנה03/05/2017
אני בהריון שני בדיקת שקיפות עורפית היתה תקינה חלבון עוברי לא היה תקין ובסקירת מערכות ראשונה ניראה משהו בלב הוחלט לשלוח אותי לדיקור מי שפיר רציתי לדעת האם למרות כל מה שגילו תוצאות הדיקור מי שפיר יכולות להיות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
ד``ר אריה לידור03/05/2017שלום לך
בהחלט. התוצאות יכולות להיות תקינות במי השפיר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שבועות זה חודש חמישי להריוןשיר03/05/2017
אני בשבוע 20
לפי חוק יש להודיע למעסיק על הריוני עד סוף חודש חמישי.
איזה שבוע נקרא השבוע האחרון של חודש חמישי?
(או איזה שבוע מתחיל חודש 6 ?)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 20
ד``ר אריה לידור03/05/2017שלום לך
מדידית גיל ההריון מבוצעת בשבועות ולא בחודשים. "חודש" שישי יחשב משבוע 24
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריחת שתן יכול להיות שייך לסימני היריון?אלין02/05/2017
שלום, אני מנסה להכנס להריון ועדין לא עשיתי את הבדיקה כי עוד לא הגעתי לאיחור בווסת. בימים האחרונים אני רצה המון לפיפי וקרה גם שלא הספקתי.. האם זה יכול להיות קשור לזה? זה יכול להיות סימן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלין
ד``ר מאיר פומרנץ03/05/2017בנוסף לבדיקת היריון ממליץ לשלול דלקת בשלפוחית השתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על בטא, שבוע 6תמר01/05/2017
וסת אחרונה ב20/3. היום עשיתי בדיקת דם ראשונה.
התוצאה של הבטא 261.30, פרוגסטרון 35.
האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום.
ד``ר איילון לחמן01/05/2017תשובה יחידה לא אומרת הרבה.בבקשה לחזור שוב על הבדיקה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא נמוכה שבוע6
תמר04/05/2017עשיתי היום (אחרי 3ימים) שוב, בטא: 657.30
פרוגסטרון 26.16.
האם הפרוגסטרון מעיד על בעיה?
האם אוטרוגיסטן הוא הפתרון (בעבר טופלתי בו)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריון מה הסיכוישמחה01/05/2017
שלום, אני ובעלי מקיימים יחסי מין בימי הפוריות, אך אני תוהה לעצמיהאם ניתן להיכנס להריון מחדירה חלקית?
הכוונה היא שאנחנו לא מצליחים להחדיר את הפין יותר מדי לתוך הנרתיק, רק הכיפה וממש טיפה מעבר לה מצליחים להיכנס.
לאחר מכן אני שוכבת על הגב חצי שעה כדי שלא יישפך הזרע, אולם כשאני קמה עדיין נשפך (פעם כמות קטנה ופעם יותר..)
האם זה אומר שהזרע לא מצליח לחדור לצוואר הרחם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כניסה להריון
ד``ר איילון לחמן02/05/2017שלום.
קצת קשה לענות על השאלה.כדאי להיבדק אצל רופאך, לודא מיקום הצואר, תנוחת הרחם וכו.אז ניתן לקבל תשובה יותר מדויקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי להכנס להריון בזמן הנקהאור30/04/2017
שלום.
אני לא יודעת האם זהו הפורום המתאים, אך אשאל בכל זאת.
ילדתי לפני 3 חודשים ואני מניקה בהנקה מלאה.
לאחרונה אני חשה דקירות בבטן תחתונה, לחצים באגן, חולשה כללית ורגישות בחזה. האם יש איזה סיכוי שנכנסתי להריון על אף ההנקה? או שאולי אלו תחושות שמבשרות את בוא הווסת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון והנקה.
ד``ר איילון לחמן01/05/2017שלום.
כל האפשרויות פתוחות. בהחלט ניתן להיכנס להריון בהנקה.לשם כך הרי פותחו גלולות מיוחדות מתאימות להנקה.
ממליץ שתבצעי בדיקת הדם להריון ותדעי מצבך. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי ברזל תרדיפרון מהשליש השנייעל29/04/2017
אני לוקחת כדורי ברזל בשם תרדיפרון מהשליש השני של ההריון (כרגע אני בשבוע 24).
רופאת המשפחה המליצה על כדור זה. הבעיה היא שהכדור לא מוכר (רופאת הנשים ואחות ליווי ההריון לא מכירות אותו) וזה ממש מפחיד אותי.
האם תרדיפרון בטוח לשימוש בהריון? האם מומלץ לעבור לברזל אחר, מוכר יותר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרדיפרון.
ד``ר איילון לחמן01/05/2017שלום.
הכתובת להתיעצות בנושא תרופות בהריון ,היא במשרד הבריאות, טל-02-5082825.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



