ארוחת שחיטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארוחת שחיטות
    לידור
    31/10/2011

    שלום ..אני בדיאטה כבר 4 וחצי חודשים עושה בהליכון שעה כל יום ושורפת 550 קלוריות..שוקלת היום 53..מתחילת הדיאטה אני עושה פעם בשבוע ארוחת שחיטות ואוכלת מה שאני בוחרת כמו לאפה..או ספגטי עם איזה שוקולד אחר כך..וכל מיני דברים שאני לא נוגעת בהם ביום יום..בחודש האחרון התחלתי קצת לאכול פחות מהרגיל כדי לרדת מהר..ובסוף שבוע נסחפתי עם השחיטות לא אגלתי שום ארוחה ובלילה אכלתי מלא שטויות...שיפודים שוקולדים עוגיות..דחפתי לעצמי מלא אוכל ..רציתי לשאול אם אני יכולה לעלת מזה במשקל תוך יום אחד אחרי שאני עושה ספורט ואם קיים מושג כזה ארוחת שחיטות בדיאטה ובאמת מותר פעם בשבוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוחת שחיטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת שחיטות - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    01/11/2011

    היי לידור

    אפשר כמובן בדיאטה מידי פעם לאכול ארוחה שהיא מחוץ לשיגרה .

    רצוי שלא יהייה קיצוני מידי .

    כל קיזוז עולה אחריי זה ביוקר כי אנחנו רוצים לאכול יותר.

    ספורט לא יורד את כל הקלוריות העודפות ולכן חשוב לשמור על איזון ולהבין שזוהי דרך חיים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו