חד פעמי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חד פעמי...
    מיכל
    03/01/2012

    שלום, ביום ראשון יש לי מבחן חשוב, והיום גיליתי שיש לי עוד
    נושא ללמוד עליו מה שמאוד הסעיר אותי והלחיץ אותי.
    בעקבות זאת אכלתי היום כמה עוגיות מפנקות, עתירות קלוריות ושומן. ואם להיות מדוייקים אז בסביבות ה7-8. (חוץ מהעוגיות אכלתי שני סנדוייצים לחם קל+גבינה אחת צהובה 9% וארבע פירכיות)
    לצערי חיפשתי מענה מיידי לרגשות שחוויתי והן פשוט היו שם בשבילי.
    שאלתי היא האם יש מצב שאני אראה עלייה בשקילה הבאה?
    במהלך השבוע אכלתי בריא, וגם אמשיך לאכול בריא מחר.. אני פשוט מלאת ייסורים... זו הייתה מעידה חד פעמית ומטופשת.
    אודה לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חד פעמי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל להרגע

    שני
    04/01/2012

    יהלי חמודה
    אני רק משתתפת כאן בפורום ולא איש מקצוע.
    אני רק רוצה לומר לך שמליוני אנשים עוברים את מה שעוברת. האכילה הרגשית, הצורך העז לפתע במתוק, יום שלא מסתדר, יום שלא התכוננו אליו עם הארוחות.
    זה בסדר. נא להרגע. אל תתייסרי. מנסיון אני אומרת לך שגם לי זה קורה ולמדתי שאין מה להתרגש ואין מה להתייסר כל עוד אח"כ ממשיכים כרגיל בתזונה מאוזנת ובריאה. מנסיון שלי ארוחה אחת לא הופכת עולמות וגם נניח נניח שעלית איזה קילו
    תוך שבוע "רגיל" את תורידי אותו. הכי חשוב זה לא להחלץ ולא לכעוס על עצמך
    ולא לפחד. הכל בר תיקון והכל חלק מהתהליך של אכילה נכונה שהיא לכל החיים
    ולא רק החודש או השנה. לכל החיים!
    תמשיכי כרגיל .....עם חיוך.
    מקווה שעודדתי אותך קצת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו