מיץ גזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיץ גזר
    יהודה
    06/02/2012

    שלום בן 32 משקל 78 גובה 1.75
    אני שותה כול בוקר כוס מיץ גזר.
    האם זה בריא?ולמה זה בריא?
    בנוסף אני אוכל כול בוקר 2 תמרים,האם זה בריא ולמה?
    ראוי לציין שיש לנו גנטיקה של שומנים וכולסטרול בדם.
    בדיקות הדם שלי ברוך ה תקינות!
    אני שומר על תזונה נכונה

    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיץ גזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיץ גזר - תגובה

    אהרון רזון
    06/02/2012

    בתוזנה הנכונה מומלץ לצמצם שתיית מיצים כולל טבעיים. אם אין מגבלות בריאותיות קשורות למערכת העיכול, עדיף לאכול פירות וירקות טבעיים. במיץ לא נהנים מן היתרונות הבאיותיים של הסיבים התזונתיים שבפרי\ירק, ואם לא שותים מייד אחרי הסחיטה, יש גם הפחתה בחלק מן הוויטמינים. מלבד זה, כוס מיץ גזר מכיל 150-200 קק"ל.
    גזר הוא מזון בריא, מכיל הרבה בטא קרוטן (וויטמין A) וגם וויטמינים אחרים בכמות מתונה, וכמו כן סיבים תזונתיים. מומלץ גזר בתפריט היומי לא יותר מ2-3.
    התמרים מכילים וויטמינים ומינרלים כמו רוב הפירות, אבל יותר סיבים מרוב הפירות וגם האינדקס הגליקמי גבוה, לכן מומלץ לאכול סמוך לפעילות הגופנית. אין שום סיבה לאכול תמרים כל בוקר, אבל אין בעיה לאכול שניים. כך גם בחשבון שהערך הקלורי של תמרים לחים גבוה מכל הפירות, ולתמרים היבשים צריך להתייחס כאל ממתק מבחינה קלורית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו