תפריט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפריט
    חיה
    07/02/2012

    שלום רב!!
    שלום רב משקלי הוא 85 וגובהי מטר שישים וחמש! אני מנסה כל פעם להתחיל בדיאטה אך אני נישברת!אני בניתי לעצמי תפריט אשמח אם תגידו לי אם התפריט טוב אני פשוט לא יודעת איך להתחיל את תהליך ההרזיה וכמה זמן זה יקח לי! 7:00-7:30-שתיית מיים ,גבינה עד 5% +לחם מחיטה מלאה+נס קפה עם כפית רדודה של סוכר או 2 פרכיות אורז+קוטג 3 אחוז+נס 7:30-הליכה 10:00-10:30-פרי 12:00-12:30-שתיית מים,אורז/כוס כוס 6 כפות+דג או עוף+ירקות חתוכות או סלט 15:00-15:30-יוגורט עד 3 אחז +פרי תפוח או סלט עם ביצה 16:00-הליכה 18:00-פרי- או סלט בערב אני לא אוכלת אחרי שש בדרכ כלל תודה מראש ויום טוב!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפריט מאוזן ובנוי בצורה נכונה

    אהרון רזון
    07/02/2012

    הייתי מוסיף פילפל אדום בבוקר ומוותר מידי פעם על אורז בצהריים לטובת ירקות מבושלים.
    העוף ללא עור ושומן ללא טיגון ורוטב. דג טרי צלוי או מבושל ללא רוטב. הפירות מגוונים.
    לא קל לחזות את קצב ההרזיה, בעיקר אם את למודת דיאטות. בין היתר, תלוי גם בגיל.
    בכדי לראות תוצאות מעודדות ההליכה צריכה להיות נמרצת עם קטעי ריצה. פעמיים ביום, כפי שאת עושה זה בסדר גמור, אבל כל פעם לפחות חצי שעה. יש להוסיף 2-3 פעמים בשבוע אימוני התנגדות לבלימת איבוד מסת שריר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו