טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
ערב טוב, אני 1.60 ומשקלי 76 ק"ג. השלתי עד עתה 25 ק"ג ב7 חודשים. האם קצב הירידה שלי תקין? בנוסף,בחודש האחרון אני יורדת בין 1-1.5 ק"ג בלבד בשבועיים והעניין מתסכל אותי מאוד. האם יש משהו שביכולתי לעשות בשביל לזרז את הירידה במשקל? אני אוכלת בין 1000-1200 קלוריות ביום ומבצעת פעילות אירובית (ריצה\קיקבוקס) 4 פעמים בשבוע למשך שעה.אני מרגישה תקועה ובכל פעם מתוסכלת יותר על כך שהתהליך כל כך ארוך וקשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אגיד זאת באופן ברור. את מדהימה. עברת עד עכשיו תהליך מצוין ואת ממשיכה את התהליך בצורה תקינה לגמרי. קצב ירידה של 500-750 גרם בשבוע הינו אופטימלי ועל כמה וכמה בשלב שאת נמצאת בו. לכן אל תהיי מתוסכלת אלא גאה בעצמך.
המשך הצלחה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אני אשתדל לזכור זאת בזמנים שתוקף אותי דיכאון נוראי לגבי התהליך הזה.. אולי תוכל לענות לי על שאלה נוספת? היא בקשר לריצה. התחלתי לרוץ לפני חודש וחצי לערך,אבל קצב הריצה שלי הוא מאוד מאוד איטי.אני מתחילה בחימום של 7 דקות ואז רצה עוד שעה על מהירות שמתחילה לרוב ב7.2 ולאחר חצי שעה אני עוברת לריצה של 7.5 . מה עדיף,להמשיך בקצב ריצה כזה למשך שעה,או להתחיל להעלות את המהירות ולקצר את משך הריצה?מבחינתי קצב של 9.5-10 למשך שעה הוא האידאלי אך אינני יודעת איך לעשות זאת כשכרגע הקצב המהיר ביותר שניסיתי הוא 7.5 . בנוסף, כמה פעמים בשבוע מומלץ שארוץ?לרוב אני עושה פעמיים-שלוש בשבוע קיקבוקס ופעמיים ריצה, פשוט כי נורא משעמם לרוץ על הליכון ובחוץ אני לא מעזה כי אני פוחדת שאכשל. גם בכל פעם בסיום הריצה תוקף אותי כאב חזק במפשעה בצד ימין וקשה לי לרוץ על בסיס יומיומי בגלל זה.. מצטערת שזה ארוך,אשמח לעזרתך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
רותם, מס' הפעמים שאת מתאמנת תקין, לגבי שיפור הריצה, כל רבע שעה ריצה בקצב הרגיל שלך תעלי את המהירות למהירות הרצויה (9.5-10) ל-5 דקות. כך תשפרי את היכולות שלך. האם תוכלי לכתוב לי את גילך, את הדופק במנוחה ומה הדופק אליו את מגיע אחרי 20 דקות ריצה?
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אני בת 26.5, אני לא יודעת בדיוק מה הדופק אחרי 20 דקות ריצה,אני לא משתמשת בשעון דופק האמת..אבל לפני 3-4 חודשים ביצעתי א.ק.ג ובדיקת מאמץ והם יצאו תקינים ואני זוכרת שבבדיקת המאמץ הגעתי ל90% מהדופק המירבי והוא היה בערך 170-180. אם אינני טועה זה גם לרוב הדופק שלי כשאני מודדת על ההליכון לקראת סוף הריצה לפני שאני מורידה את המהירות אך אינני יודעת עד כמה המכשיר מדייק במדידה.. במנוחה אם אני לא טועה הדופק שלי יצא 64 לפי הא.ק.ג והיה שם איזשהו נתון שאני מניחה שחשוב ואינני זוכרת את שמו אך הוא יצא לי 13.4 .. זה עוזר לך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
באימון למטרת הרזיה \ הכנה לקראת ריצה תחרותית למרחק ארוך \ שיפור סיבולת לב-ראיה, מומלץ קצב מירבי בריא התואם את היכולת האישית, כזה שמאפשר לדקלם כמה משפטים בכל רם או לשוחח בזמן הריצה. אם את לא מסוגלת, זה אומר שאת רצה מעל היכולת האישית בזמן הנתון, ועלול להיות מסוכן בפעילות ממושכת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואבים
השתלות שיניים ואסתטיקה,ICOI, ובעל תואר Diplomate מטעמה. בעל מרפאה פרטית בראש העין שמרכז עיסוקה שיקום הפה, ALL ON 4 . בוגר הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה עין כרם.... קרא עוד