הורמונים-השמנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורמונים-השמנה
    מורן
    17/02/2012

    אני לוקחת הורמונים נשיים כבר כמעט שנתיים עקב תהליך שינוי מין.. אסטרופם 6 מ"ג ביום ואנדרוקור 30 מ"ג ביום מאז שהתחלתי את ההורמונים ועד היום השמנתי ב-5 קילו(לפני ההורמונים המשקל היה 60 ועכשיו 65),אני כמעט בטוחה שזה בגלל ההורמונים כי גם לפני שהתחלתי אותם אני תמיד אכלתי כל מה שאני רוצה פחות או יותר כמו עכשיו ולא הייתה לי כל כך נטייה להשמנה..השאלה שלי היא אם יכול להיות שהשמנתי גם בגלל ההורמונים או רק בגלל ההורמונים ואם יש סוג אחר של הורמונים נשיים שאני יכולה לקחת שהם פחות משמינים או לא משמינים בכלל..אני גם רוצה להתחיל לעשות ספורט ולשמור קצת יותר על תזונה נכונה,האם זה יעזור עם ההורמונים להרזות או שכדי להרזות אני צריכה להפסיק עם ההורמונים? אשמח לתשובות שיעזרו לי,תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורמונים-השמנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורמונים-השמנה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    17/02/2012

    מורן שלום,

    בהחלט יתכן שההורמונים תגרומנה לך לעלות במשקל ובהחלט נכון יהיה להתחיל תהליך של תזונה מתאימה ופעילות גופנית כדי למנוע את העליה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו