מה לא בסדר בזה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה לא בסדר בזה?
    שירן
    17/02/2012

    אני בחורה בת 20 גובה 1.65 במשקל 55. בחודשים האחרונים הורדתי בערך 6 קילו [מ58 ירדתי ל52 ]והיתי נורא רזה,אבל בחודש האחרון עליתי 3 קילו וכרגע אני על 55, והתרגלתי לאכל 3 ארוחות ביום שמשעה 18:00 כבר היתי אחרי הארוחה האחרונה ולאחר מכן היתי שותה שתייה חמה.. הבעיה שלי הייתה שכשהיתי מסיימת את הארוחה היתי סובלת מכאבי בטן שמביאים לי תחושה של כובד,הבטן שלי היתה נפוכה וכבדה וזה מרגיש כאילו לוקח זמן ממש ארוך לאוכל להתעקל..וכשהיתי שותה תה חם לאחר הארוחה על מנת להרגיע את הבטן זה היה רק מוסיף לזה..מה לא בסדר? מה הבעיה כאן? כי אלה כאבי בטן ממש חזקים שזה נראה כאילו הקיבה שלי לא מצליחה לעקל את הארוחות הקטנות והמצומצמות... אשמח אם תעזרו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לא בסדר בזה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לא בסדר בזה? - תגובה

    אהרון רזון
    17/02/2012

    נראה לי שבשלב הזה נכון בירור רפואי לשלילת מצב חולי במערכת העיכול. אם ואחרי שנקבע שהכול תקין, צריך לגלות איזה מאכל\ים גורמ\ים לתסמינים, וזה על ידי הוצאת מאכל\ים חשודים לזמן מסויים עד שמגלים את ה"פושע".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו