האם הדיאטה שלי נכונה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם הדיאטה שלי נכונה?
    מור
    28/02/2012

    שלום.

    תחילה אציין שאני רוצה להשיל ממש מעט במשקל.
    אני לא עושה ספורט והייתי רוצה לדעת אם הדיאטה שלי, ללא ספורט, תעזור לי להוריד במשקל:

    בבוקר אני אוכלת בדר"כ חביתה ללא שמן ואיזה ירק בצד.
    בצהריים מעט אורז/ קוסקוס (כ-4 כפות) והרבה הרבה ירקות מבושלים (גזר, בצל, שעועית צהובה, אפונה, ברוקולי וכרובית).

    בערב אני מגוונת עם כל מיני ארוחות קלות (גבינות דלות קלוריות ופרכיות וכדומה).

    לנישנוש אני אוכלת פופקורן ללא טיפת שמן, ועם מעט מלח.
    הבעיה היא שאני מוצאת את עצמי אוכלת ממש הרבה פופקורן לאחר ששמעתי שזה בסדר כל עוד הוא לא הוכן בשמן.

    האם התפריט שלי נכון?
    האם אצליח לרדת כך במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם הדיאטה שלי נכונה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם הדיאטה שלי נכונה? - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    29/02/2012

    היי
    חשוב שתצייני כמה את שוקלת וכמה את רוצה לרדת .
    התפריט נשמע לי לא מגוון - כן חשוב שבארוחות העיקריות יהייה חלבון ,פחמימה וירקות .
    למשל בבוקר יחד עם החביתה מומלץ להוסיף לחם .
    אפשר לשלב גם 1-2 מנות פריבארוחות הביניים
    אני ממליצה לך לפנות ליעוץ כדיי לקבל הנחיות יותר מדויקות כדיי שלא תגרמי נזק
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי. תודה

    מור
    29/02/2012

    תודה רבה על המענה.

    אני בגובה 160 ושוקלת 52. אני רוצה לרדת כ-3 קילו, לא יותר.

    אני לא ממש אוהבת לחם, אבל אני אוכלת פרכיות ופתית שוודי. האם זה לא תחליף טוב?

    אני מאוד בעייתית עם אוכל ובמיוחד עם אוכל בריא, אבל אני מנסה לאכול כמה שיותר ירקות, כי אם זה היה תלוי בי הייתי אוכלת אוכל לא מזין בכלל.

    אני יודעת שעלי ללכת לדיאטנית, ואעשה זאת.
    אך לפני שאעשה זאת הייתי רוצה לדעת את ששאלתי.
    האם להמשיך כך עד שאעשה זאת דרך דיאטנית ובאופן מסודר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם הדיאטה שלי נכונה? - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    29/02/2012

    את יכולה במקום לחך לאכול פרכיות או קרקרים כתחליף ללחם .
    ואני ממליצה לך להוסיף חלבון לארוחת הצהריים כמו עוף בשר או דגים .
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו