הצילו אני ממש צריכה דיאטה בריאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצילו אני ממש צריכה דיאטה בריאה
    ראי
    13/03/2012

    היי

    אני בת 33, תמיד הייתי רזה יחסית, לא שחיפית אבל גם לא מלאה. רזה עם בטנונה קטנטנה. ככה הדימוי העצמי שלי נבנה ועד לפני שנתיים הכל נשאר ככה. אכלתי כל מה שהתחשק לי ועד היום זה ככה. מתי שאני רעבה אני אוכלת, אפילו מעבר לזה, קצת אי נוחות של מעט רעב, אוכלת. יוצא שאני אוכלת איזה 6 ארוחות ביום. מיד בבוקר, בוצהריים, צהריים,16, 18, ולילה. בדרכ זה שתי פרוסות עם משהו או אם זה בוקר או צהריים זה חביתה עם גבינה או בשר ואורז. אני בן אדם שאוכל.

    הגובה שלי הוא 166, ובשנתיים האחרונות עליתי מ57 ל65!!! עכשיו יש לי ממש בטן.

    אני ממש רוצה לעשות דיאטה אבל לא מצליחה לוותר אפילו על קצת.
    כלום, ממש כלום.

    אני צריכה חברים שגם עושים דיאטה אבל כל הקבוצות ההזויות האלו לא נראות לי. ונראה לי שיש שם אנשים מאד שמנים או מאד שונים ממני.

    אני כבר חצי שנה מחפשת עבודה, וזה כנראה נותן את אותותיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו אני ממש צריכה דיאטה בריאה - תגובה

    אהרון רזון
    13/03/2012

    ראשית כול, משקלך תקין לפי שעה, אבל אם המשך המגמה והעדר כוח רצון "לוותר אפילו על קצת", קרוב לוודאי שתהי בעודף משקל תוך זמן לא ארוך.
    לא מאוחר לקחת את עצמך בידיים, אבל בשלב הזה את לא צריכה דיאטה מוגדרת כלשהי, אלא פעילות גופנית אירובית יומיומית, ככול שאת מסוגלת ויכולה להרשות לעצמך
    וגם פעילות אנאירובית 2-3 פעמים בשבוע.
    בנוסף יש לוותר (או לקצץ דרסטית) על מתוקים, כולל שתיה מתוקה, דברי מאפה, מאכלים שמנים או מטוגנים, חטיפים, דגני בוקר מתועשים.
    יש לאכול הרבה ירקות מגוונים וגם 2-3 פירות ביום. בשר עוף\בקר טרי רזה בלבד, דג טרי, מוצרי חלב רזים, קטניות. דגנים ומוצריהם מלאים בלבד ובמתינות.
    מה שנאמר לא שווה כלום, אם לא תמצאי את הדרך לחיזוק הנחישות וכוח הרצון, במקרה הצורך על ידי עזרה חיצונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה בשר רזה? תודה על התשובה

    ראי
    13/03/2012

    היי

    מה זה בדיוק בשר רזה? שוק וכרעיים זה בשר רזה?
    בשר הודו? בשר עוף שווארמה?

    מוצרי חלב רזים ? זה 5% שומן ?

    האם להעדיף לחם קל או לחם חי (אני מאד אוהבת לאכול לחם חי משום מה, זה מאד משביע אותי ואין בו כמעט מלח והוא יותר טעים לי)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה בשר רזה? תודה על התשובה - תגובה

    אהרון רזון
    13/03/2012

    1. בשר רזה: חזה עוף\הודו, כרעיים\שוק ללא עור ואחרי הסרת השומן. פעם בשבוע נתחים רזים של בקר: סינטה, פילה, כתף, וויסברטן (זה הנתח הכי רזה) שייטל.
    יש להמנע מבשר קפוא או מעובד.
    2. מוצרי חלב רזים :חלב 1%, יוגורט 1.5%, גבינה עד 5% (רצוי 3%).
    3. לא חייבת לחם קל ולא חשוב מאיזה דגן, בחרי מה שאת אוהבת, העיקר שיהיה מקמח מלא ולא להגזים בכמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו