עזרה שלכם בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה שלכם בבקשה
    עומרי
    25/03/2012

    שלום לכולם ושבוע טוב מבקש את העזרה שלכם לתפריט תזונה
    אני בן 33, גובה 187, משקל 85,
    המטרה שלי זה חיטוב והורדת אחוזי השומן (אחוזי שומן אצלי זה %22)
    (מתאמן -43 אימוני משקולות בשבוע ו4 אימוני אירובי של כ30-40 דקות):
    ************************************************************** = אפשרות החלפה (הסימן אומר "או").
    • = כל שורה שכזו נדרש לאכול את אחד המזונות שרשומים באותה השורה..


    ********************************************************* 1
    • 2 פרוסות לחם מלא/ 4 פרוסות לחם קל / 5-6 פירכיות אורז / 80 גרם פיבר 1 (דגנים)
    • קוטג' 3% / 2 כוסות חלב
    • עגבניות שרי
    ארוחה 2
    • 2 פרוסות לחם קל/ חצי כוס אורז מבושל
    • חצי קופסת טונה בשימורים/ 3 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה
    • 1 כפיות טחינה
    • 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
    • 3 ירקות
    ארוחה 3
    • 1 טונה בשימורים/ 5 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה + 2 לבן (רק החלבון)
    • 2 כפיות טחינה
    • 3 ירקות
    • חצי אבוקדו
    ארוחה 4
    • 2 דנונה 0 % + 6-7 חצאי אגוזי מלך
    • 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
    ארוחה לאחר אימון
    • 1 סקופ חלבון/טונה במים/2 דנונה 0%
    • 4 תמרים/ 300 מ"ל חלב 1% + 2 תמרים
    ארוחה 5
    • 150 גר' חזה עוף/הודו/ דג סלמון אפוי או צלוי
    • סלט 5 ירקות
    • כף שמן זית

    סה"כ
    חלבון: 150~ גרם
    פחמימה: 180 ~ גרם
    שומן: 60~ גרם
    קלוריות: 1850~

    אשמח אם תתנו את דעתכם ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה שלכם בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה שלכם בבקשה - תגובה

    אהרון רזון
    26/03/2012

    התפריט, באופן כללי בסדר. הייתי מוותר על הפסטרמה לטובת עוף\בקר טרי רזה ומעדיף סלמון, כפי שאתה אוכל, על שימורי הטונה. הוא מכיל אומגה 3, כך שאפשר ומומלץ לוותר על התוסף שיעילותו מוטלת בספק. הלחם והאורז (כולל פריכיות) צריכים להיות מלאים. הערך התזונתי של האגוזים שאתה אוכל לא מצדיק את הצפיפות הקלורית, אפשר לוותר.
    אם חישוב התפלגות אבות המזון נכון, יש לי הערות: חלקו של השומן בסדר, אבל הייתי מוסיף פחמימות על חשבון החלבון. אתה לא צריך יותר מ120 גר חלבון, לעומת זאת הפחמימות צריכות להוות כ-50% מהערך הקלורי הכולל.
    לצורך זרוז הפחתת אחוז השומן, מומלץ להרחיב את היקף הפעילות האירובית ורצוי לבצע כל יום, אבל לא יחד עם אימוני התנגדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו