רוצה לרזות 10 קילו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה לרזות 10 קילו
    נטלי ב
    23/04/2012

    שלום, אני מאוד רוצה לרזות אני היום שוקלת 58 וזה הרבה בשבילי הייתי עד עכשיו בין 50 ל 52. אני לא מתלהבת ממתוקים ומנשנושים.. סדר היום שלי הוא כזה סביבו 12 אני אוכלת סנביץ טונה או סלט ביצים בלחמניה, צהורים .. וזהו.. אני לקראת הערב שאני חוזרת אני שותה קולה כי אני לא יכולה בלי. יוצא לי לשתות בבוקר ככה 3 כוסות תה עם 2 כפית סוכר.. איך אני יכולה לעשות דיאטה ולהוריד?? שיהיה לינלא קשה שכחתי לציין שעם מים זה בעייתי לי אני לא שותה בכלל מים, רק קולה שקצת ירדתי ממש קצת.. תענה לי בבקשה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה לרזות 10 קילו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה לרזות 10 קילו - תגובה

    אהרון רזון
    24/04/2012

    על אף שאינך מוסרת פרטים מלבד המשקל שלבדו איננו אינדיקציה לגבי מידת ההשמנה (אם בכלל יש), אפשר לקבוע בוודאות שהתזונה שלך לא בריאה ויותר קרובה להרעבה מאשר לדיאטה. את צריכה לאכול בריא ומגוון ולתת לגוף כל מה שהוא צריך לתיפקודו התקין, וכרגע את רחוקה מזה. קולה איננה תחליף לאוכל וגם לא למים.
    בפורום לא נהוג ולא נכון להציע תפריט, מאחר שההתאמה צריכה להיות אישית על ידי איש מקצוע שמכיר אותך וכל הפרמטרים הגופנים והנפשיים-התנהגותיים הרלוונטיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו