שוקולד וסוכרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שוקולד וסוכרים
    איתי
    05/05/2012

    שלום,
    אני כבן 26, בריא, בעל משקל תקין. השאלה שלי היא מהי הכמות הסבירה, התקינה,לגבי צריכת מתוקים כגון שוקולד (מריר), פירות טריים ויבשים, חלבה וכו'. אני לא מדבר על סוכריות, וופלים, מיצים שונים, אלא רק על המוצרים הראשונים שצוינו. כיצד עלי לדעת מהי הכמות הסבירה - פעם-פעמיים בשבוע? מספר פעמים בשבוע? כל יום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוקולד וסוכרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוקולד וסוכרים - תגובה

    אהרון רזון
    05/05/2012

    בכל מה שציינת, למעט פירות טריים, אין הכרח בריאותי לגוף וגם אין מנה מומלצת.
    כמות ותדירות סבירה תלויה בהיקפו והרכבו של התפריט הכולל וכמובן בנטיה להשמנה.
    אם זה עושה טוב לנשמה, ובלי לדעת את הנתונים הגופניים שלך, הפעילות הגופנית והתזונה היומית, הייתי אומר באופן כללי כי זה סביר לאכול פעם פעמיים בשבוע שוקולד איכותי (20-25 גרם), וכמו כן, חלבה ללא סוכר עד 25 גרם ופירות יבשים אורגניים ללא תוספת סוכר(עד 50 גרם). כמובן לא באותו יום, אם אתה רוצה לשמור על הגיזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו