אכילה ופעילות גופנית...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילה ופעילות גופנית...
    בר
    05/05/2012

    שלום, אני בר אני בת 18 שוקלת 53 גובה 162 ס"מ ומעוניינת להוריד קצת במשקלי, בעיקר לשרוף שומנים מיותרים כדי לעצב את הגוף..

    אני עובדת בעבודה מאומצת, והבעיה שלי היא שאני לא יודעת איך לשלב ירידה במשקל ביום עבודה, איך לא לגרום לעצמי להשמין, ואיך לא לפגוע בגוף שלי.

    אני עומדת על הרגליים כ7 שעות ומרימה דברים כבדים מדי פעם, בהפסקה אוכלת בד"כ לחם עם חביתה וגבינת שמנת או סלט ירקות עם ביצה קשה וטונה..(יש לציין שכמו בכל יום רגיל אני אוכלת ארוחת בוקר נס קפה עם עוגיה או חטיף אנרגיה ,לבית הספר אוכלת לחם מלא עם ממרח כלשהו, וארוחת צהריים כמו למשל עוף עם אורז מלא/ספגטי)

    אם אני לא אוכלת אחרי העבודה המאומצת זה יכול להוריד לי במסת שריר ?? כדאי לי בכלל לאכול אחרי העבודה?
    גם בלי קשר לעבודה מאומצת, אם אני לא אוכלת אחרי פעילות אירובית כמו ריצה או הליכה זה יכול לפגוע לי במסת שריר ?

    אשמח לתשובה .. (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילה ופעילות גופנית...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה ופעילות גופנית... - תגובה

    אהרון רזון
    06/05/2012

    משקלך תקין לחלוטין, אפילו אידאלי. אני מציע לך לחדול מהתעסקות בהורדת עודף משקל מדומה, כי בין היתר היא עלולה להביא להשמנה עתידית אמיתית.
    בלי קשר, יש מקום לשיפור התפריט:
    וותרי על גבינת שמנת או המעיטי באכילתה. התרגלי לאכול גבינות עד 5% שומן.
    עוגיה בבוקר איננה הבחירה הכי מוצלחת.
    מומלץ לאכול ירקות גם בבוקר.
    ללחם עם ממרח הוסיפי גם ירק כגון פילפל אדום, חסה, עגבניה וכו".
    את צריכה לאכול גם ארוחת ערב מאוזנת ומזינה.

    אחרי פעילות אירובית עצימה וממושכת חייבים לאכול תוך שעה (אפשר גם קצתי ותר משעה) כדי למנוע איבוד מסת שריר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת ערב

    בר
    06/05/2012

    ביום עבודה אני חוזרת בסביבות 23:00, כדאי לי בכל מקרה לאכול ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת ערב - תגובה

    אהרון רזון
    06/05/2012

    עדיף לאכול בעבודה 2-4 שעות לפני השינה. אם זה לא מתאפשר, את יכולה לאכול ארוחה קלה בבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו