האם דיאטה ללא לחם מסוכנת?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם דיאטה ללא לחם מסוכנת?
    אחת
    07/05/2012

    שלום

    כבר שבועיים אני עושה דיאטה ללא לחם/תפו"א/אורז/סוכר

    אני אוכלת המון ירקות, ביצה, בשר או דגים, מעט אגוזים, שמן זית/קנולה. בנוסף אני אוכלת מעט פירות.

    הדיאטה נותנת לי תחושה מעולה וקלילה. יש לציין כי זו לא דיאטה דלה בפחמימות שכן אני מקפידה לאכול ירקות טריים ומבושלים לאורך כל היום.

    האם בדיאטה כזו יש סכנה כמו בדיאטת אטקינס?

    חייבת לציין שלדעתי היא רק עוזרת לי להרגיש ערנות וחוזק. הבטן לא נפוחה ואפילו ירדתי במשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם דיאטה ללא לחם מסוכנת?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם דיאטה ללא לחם מסוכנת? - תגובה

    אהרון רזון
    07/05/2012

    התזונה שלך עושה רושם טוב, ויחד עם פעילות גופנית יומיומית, תוכלי לרזות בדרך הבריאה. גם ירקות ופירות מכילים בעיקר פחמימות וגם וויטמינים ומינרלים חיוניים, כך שאם את אוכלת כפי שאת מתארת (דאגי לגיוון), לא חייבת לאכול עמילנים מרוכזים ובטח לא סוכר (בכל מקרה הגוף לא זקוק לו). יתירה מכך, וויתור קבוע על עמילנים מרוכזים וסוכר (לא מתאים לכל אחד) והחלפתם בתפריט עתיר ירקות מגוונים, פירות (בהגבלה) וגם קטניות (בהגבלה) נותן סיכוי טוב לשמירה לאורך ימים. אין לשכוח כמובן את הפעילות הגופנית הסדירה, כי בלעדיה אין שמירה על הגזרה והכושר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו