טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
היי.. אני לא ידעתי אם להתחיל לכתוב בכאלה אתרים על הבעיות שלי כי קודם זה היה ניראה לי ממש מוזר, לאנשים עם בעיות, אנשים שלא יודעים מה לעשות עם עצמם במשברים, אבל אז הבנתי ש.. גם אני מוזרה, גם לי יש בעיות ו.. גם אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי בתקופות של משברים. יש לי בעיה, ר-ז-ו-ן-! יש לי אובססיה לכל דבר הקשור לאוכל. אני בת 14 בכיתה ח', וכל הדיבורים שלי עם חברות או עם אמא בסופו של דבר מגיעים לנושא של "איכס אני שמנה" "אני רוצה לרזות" "אמא שוב השמנתי" אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי.. אני שוקלת את עצמי יותר מ-5 פעמים ביום, אני יודעת שזה מטורף, זה פשוט לא נכון, זה מטמטם וזה חולני. אני מטר 62 ושוקלת 45-47 כל הזמן זה משתנה. החברה הכי קרובה אליי כל הזמן בדיאטה, ירדה שני קילו, החברה השנייה שלי יותר גבוהה ממני ושוקלת 39, זה לא הוגן, גם אני רוצה ככה! אני רוצה לשקול 42, לא פחות! אני יודעת שיש כאלה שיאמרו לי "את מטוורפת את ממש רזה, אתה לא צריכה דיאטה, תפסיקי! או כל מני שטוויות אחרות שאני יודעת שחלקן נכונות. אני לא אוהבת להיות עם בגד ים.. זה מרגיש לי כמו מין בגד סוטה ובוטה שמבליט את כל המקומות הלא נכונים בגוף, מין בגד מביך, שגורם לבנות לרצות להקיא ולא לאכול רק בשביל להיכנס אליו. אני רוצה שיחזירו לי תשובה למכתב הזה. אני רוצה לרזות לפני היום האחרון שכולם מתכננים ללכת ביחד לים. אני רוצה חיים נורמטיביים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
לבעיה שלך קוראים 'שריטה במח' שמתחילה בקטנהבגיל העשרה מתפתחת וצוברת תאוצה למימדים עצומים בפעם הבאה (ורצוי שזה יהיה הרגע!) כשאת פונה לאמא שלך תגידי לה במילים אלה: 'אמא, אני צריכה עזרה ! כי אני לא יכולה להתמודד לבד עם המצב ולדעתי הוא מצב נפשי, קחי אותי בדחיפות לרופא ולמחלקה שמטפלת בבעיות אנורקסיות' שיהיה לך כל טוב ובהצלחה ילדה ותיזהרי לנפשך - תפני בדחיפות לעזרהכי לבד את יכולה!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואבים
עוסק בזכויות רפואיות
תחומי התמחות: ביטוח לאומי - קצבת ניידות, קצבת ילד נכה, קצבת נכות כללית, קצבת שירותים מיוחדים; מס הכנסה - פטור ממס, נקודות זיכוי עבור ילד נטול יכולת; קרנות פנסיה - קצבת נכות; חברו... קרא עוד