שמנה בגוף של רזה X2

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמנה בגוף של רזה X2
    XאנונימיתX
    30/05/2012

    היי.. אני לא ידעתי אם להתחיל לכתוב בכאלה אתרים על הבעיות שלי כי קודם זה היה ניראה לי ממש מוזר, לאנשים עם בעיות, אנשים שלא יודעים מה לעשות עם עצמם במשברים, אבל אז הבנתי ש.. גם אני מוזרה, גם לי יש בעיות ו.. גם אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי בתקופות של משברים. יש לי בעיה, ר-ז-ו-ן-!
    יש לי אובססיה לכל דבר הקשור לאוכל. אני בת 14 בכיתה ח', וכל הדיבורים שלי עם חברות או עם אמא בסופו של דבר מגיעים לנושא של "איכס אני שמנה" "אני רוצה לרזות" "אמא שוב השמנתי" אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי.. אני שוקלת את עצמי יותר מ-5 פעמים ביום, אני יודעת שזה מטורף, זה פשוט לא נכון, זה מטמטם וזה חולני. אני מטר 62 ושוקלת 45-47 כל הזמן זה משתנה. החברה הכי קרובה אליי כל הזמן בדיאטה, ירדה שני קילו, החברה השנייה שלי יותר גבוהה ממני ושוקלת 39, זה לא הוגן, גם אני רוצה ככה!
    אני רוצה לשקול 42, לא פחות! אני יודעת שיש כאלה שיאמרו לי "את מטוורפת את ממש רזה, אתה לא צריכה דיאטה, תפסיקי! או כל מני שטוויות אחרות שאני יודעת שחלקן נכונות. אני לא אוהבת להיות עם בגד ים.. זה מרגיש לי כמו מין בגד סוטה ובוטה שמבליט את כל המקומות הלא נכונים בגוף, מין בגד מביך, שגורם לבנות לרצות להקיא ולא לאכול רק בשביל להיכנס אליו. אני רוצה שיחזירו לי תשובה למכתב הזה. אני רוצה לרזות לפני היום האחרון שכולם מתכננים ללכת ביחד לים. אני רוצה חיים נורמטיביים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמנה בגוף של רזה X2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנערה בכיתה ח

    אלי אוחיון
    31/05/2012

    לבעיה שלך קוראים 'שריטה במח' שמתחילה בקטנהבגיל העשרה מתפתחת וצוברת תאוצה למימדים עצומים בפעם הבאה (ורצוי שזה יהיה הרגע!) כשאת פונה לאמא שלך תגידי לה במילים אלה: 'אמא, אני צריכה עזרה ! כי אני לא יכולה להתמודד לבד עם המצב ולדעתי הוא מצב נפשי, קחי אותי בדחיפות לרופא ולמחלקה שמטפלת בבעיות אנורקסיות' שיהיה לך כל טוב ובהצלחה ילדה ותיזהרי לנפשך - תפני בדחיפות לעזרהכי לבד את יכולה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    אהרון רזון
    31/05/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_הפרעות_אכילה' id=link]הפרעות אכילה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו