צריכה לרדת במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה לרדת במשקל
    אלי אוחיון
    31/05/2012

    בת 53 גובה 1.75 משקל 80 מבנה גוף בינוני-רזה בדר''כ בריאה מעולם לא עשיתי דיאטה לצורך ירידה תמיד לצורך עליה ...אבל השנים חלפו ובשלשת החודשים האחרונים נמנעתי (לא טוטאלית) ממאפים וממתוקים (רק בסופ''שים...) ירדתי במשקל כ 4 ק''ג אבל יש לציין שאני רקדנית ולפחות 3 פעמים בשבוע אני רוקדת....כשצועדת צועדת מרחקים..לאחרונה (שנה...) אני חשה בכאבים חזקים בברך התחיל ב'קטנה' ובחצי שנה אחרונה הפך להיות בלתי נסבל עד כדי הפסקת (כמעט) כל פעילות ספורטיבית...ממתינה לפגישה עם הרופא אבל, אני בטוחה שעקב עומס הגוף נוצרו הכאבים מבקשת את עזרת המומחים כיצד לרדת במשקל האם לספור קלוריות? כיצד עלי לנהוג בגילי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה לרדת במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה לרדת במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    31/05/2012

    טוב שהחלטת לקחת את עצמך בידיים כל עוד עודף המשקל מתון. בנוסף לתזונה נכונה (נסי להמנע ממתוקים ומאפים גם בסופי שבוע, או הגבילי דרסטית), שחיה נכונה לא אמורה לגרום לכאבי ברכיים וגם תעזור להרזיה ולהרגשה טובה.
    אני אישית לא מעודד ספירת קלוריות אלא אכילה אינטואיטיבית לפי עקרונות התזונה הנכונה: הרבה ירקות מכל הסוגים, 2-3 פירות ביום, המנעות מגבינות מעל 5% ומבשר שמן ומטוגן, המנעות (עד כמה שאפשר) ממתוקים, אוכל מתועש, חטיפים, חמאה, מרגרינה ושומני טרנס אחרים, אכילת דג טרי איכותי 2-3 פעמים בשבוע, לחם ודגנים אחרים מלאים (במתינות), 3 ביצים בשבוע (אם פרופיל השומנים בדם תקין, גם כל יום), קטניות (במתינות). יש לשתות רק מים וסודה. מומלץ לאכול 3 ארוחות עיקריות המכילות את כל אבות המזון ועוד 2 ארוחות ביניים (אפשר גם חד גוניות כמו פרי, יוגורט וכו").

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להודעה הקודמת...

    אלי אוחיון
    01/06/2012

    ראשית תודה על התיחסותך המהירה...אכן המלצותיך מיושמים כבר מלפני כמה חודשים...הבעיה היא שאני מעדיפה ארוחות 'פשוטות' שלא מצריכות זמן עשיה רב...מאחר ואני עובדת 9-12 שעות בכל יום קשה לי לאכול 'בשיטה' שהמלצת...חייבת משהו 'קצר וקולע' יש באמתחתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך להודעה הקודמת... - תגובה

    אהרון רזון
    02/06/2012

    אכן, קשה להקפיד על תזונה נכונה למי שנמצא בעבודה שעות ארוכות, אך אם רוצים זה אפשר.
    ארוחות פשוטות הן בסדר גמור בתנאי שהתזונה מאוזנת ומגוונת. אם הכוונה לשימורים, סלטים מוכנים עתירי רטבים, אוכל מוכן לחימום במיקרוגל או בתנור, בשר מעובד, דגני בוקר מתועשים ומתוספים בסוכר וכל מיני כימיקלים, ההמלצה היא להמנע או לצמצם עד כמה שאפשר.
    לצערי אין באמתחתי משהו קצר וקולע, אבל באופן כללי אינני רואה בעיה לקחת לעבודה ירקות ופירות, לחם איכותי, גבינות בריאות (בהנחה שיש מקרר), צלי בקר\עוף
    קר שאפשר להכין פעם בכמה ימים, סלמון צלוי או מאודה קר. כמובן שאפשר להכין כריך בבית ולאכול בתוספת ירקות מגוונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו