תוכנית תזונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוכנית תזונה
    אנה
    19/06/2012

    שלום. אני בת 26 , 1.50, שוקלת כ-89 ק"ג לאחר שכל חיי עמדתי על 65 בערך (עדיין משקל עודף אבל 'נורמלי' בשבילי). אני בריאה ואין לי בעיות מיוחדות..
    רציתי לדעת האם התפריט הבא מתאים לי להרזייה?

    בוקר: פיתה קלה מחיטה מלאה 80 קל' + 2 כפות קוטג', ירק, נס קפה עם חלב 1% וממתיק
    ביניים: יוגורט תות דנונה 0%
    צהריים: פיתה קלה כמו בבוקר + יחידת טבעול 100 קל' + כף טחינה מדוללת, ירקות
    ביניים: אנרג'י 100 קל' + נס קפה עם חלב דל שומן וממתיק
    ערב: פיתה קלה מחיטה מלאה + ביצה קשה + כף טחינה מדוללת, ירקות
    לילה: מנת פרי (למשל פרוסת אבטיח / כוס דובדבנים / תפוח/אפרסק)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוכנית תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית תזונה - תגובה

    אהרון רזון
    19/06/2012

    אני מבין שאת צמחונית. בצהריים אין לך מספיק חלבון, חוץ מזה טבעול הוא מאכל מתועש המכיל בעיקר פחמימות ושומן לא טוב. במקום אנרג'י,מידי פעם פרי או פרוסת
    לחם מרוחה בריבה ללא סוכר או דלת סוכר. רצוי לגוון את סוג השומן בסלט ירקות (שצריך להיות גדול), לא רק טחינה אלא גם שמן זית איכותי, אבוקדו.
    באופן כללי, התפריט מתאים להרזיה, וכדי לראות תוצאות מעודדות ועמידות עליך לבצע פעילות גופנית סדירה כאורח חיים. למען בריאות והרגשה טובה, חייבים פעילות גופנית גם בלי קשר להרזיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו