משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקל
    לינוי
    23/06/2012

    היי,

    בחודש וחצי האחרונים העליתי 1.5ק"ג במשקל,חשוב לי לציין שאני אוכלת תזונה טובה

    ובריאה לדוגמא:

    ארוחת בוקר:כוס שוקו עם כריך עם ירקות או סלט למריחה,

    צהריים:מנת בשר +ירק חם+סלט כרוב/סלק

    ערב :אני אוכלת בשעה 19:00 אורז מלא/פסטה/בטטה +סלט ירקות עשיר עם עלי בייבי+סלטים.

    ולפעמים נשנוש זה פרי או עוגיה או מידי פעם חטיף.


    יש לציין שאני מבצעת הליכה 3_4 פעמים בשבוע.


    מה ששמתי לב כשהתחלתי לשתות יותר בחודש וחצי בגלל הימים החמים ,

    משקל גופי עלה(אני שותה סירופ פטל מהול במים).

    יש לי פעילות מעיים תקינה.

    שאלתי:

    מה יכול להיות העלייה במשקל,שהתזונה שלי היא אותו דבר.

    אודה לכם אם תענו לי על שאלתי.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקל - תגובה

    אהרון רזון
    23/06/2012

    תוספת והעצמת פעילות גופנית יחד עם וויתור על פטל ושוקו ועוגיה יורידו את המשקל העודף.
    אולי, בלי לשים לב את אוכלת קצת יותר בזמן האחרון ו\או שורפת פחות. סיבה אפשרית אחרת היא צבירת נוזלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו