כמות ירקות בארוחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמות ירקות בארוחה
    שירי
    27/06/2012

    התזונה שלי מאוד מצומצמת, אני אוכלת רק ירקות, מוצרי חלב עד 5%, שקדים, ביצים, טונה, חזה עוף.
    אוכלת 2-3 ארוחות ביום.
    ארוחות הצהריים/ערב בנפח מאוד גדול, נכנסת לקופסת גלידה גדולה, בגלל שכוללות תמיד מלפפון, עגבניה, גמבה, בצל וגזר (+לפעמים חצי אבוקדו ותמיד טונה/עוף וגבינה בולגרית 5% בערך 100-200 גרם).
    השאלה שלי היא, האם זה בסדר שהארוחה תיהיה בנפח כל כך גדול?
    אני מודעת להמלצות ל6 ארוחות קטנות ביום, אבל יותר נוח לי עם הסידור הנוכחי שלי.
    יש איזושהי השפעה מבחינת הרזייה/שריפת שומנים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמות ירקות בארוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמות ירקות בארוחה - תגובה

    אהרון רזון
    27/06/2012

    תפריט בנפח גדול עם צפיפות קלורית נמוכה (עתיר ירקות), כפי שאת אוכלת, בהנחה שהוא מאוזן, הינו בריא ועוזר להרזיה.
    חלוקת התפריט היומי בין פחות מ-3 ארוחות ביום, עלולה להקשות על הרזיה. עדיף לאכול 4-6 פעמים. בין היתר זה מחזיק את קצב חילוף החומרים גבוה, ולכן שורף יותר שומן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה על נפח ארוחה

    רינת
    28/06/2012

    באופן כללי - האם לא מומלץ להרגיל את הקיבה והגוף למנות קטנות? גם אני אוכלת המון ירקות ואכן יורדת במשקל אך נראה כי הקיבה שלי מתרגלת לנפחים גדולים וקשה לי לשבוע מארוחות שאינן בנפח גדול, למרות שייתכן כי הערך הקלורי שלהן גבוה בהרבה. אשמח לדעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה על נפח ארוחה - תגובה

    אהרון רזון
    29/06/2012

    המונח "מנות קטנות" מתייחס לערך הקלורי, לא לנפח. במובן זה, טוב להרגיל את הקיבה למנות קטנות (קלורית) עם נפח גדול. קיבה מלאה מפחיתה את תחושת הרעב, לכן אוכלים פחות.
    להמלצה לא לאכול מזון בעל נפח גדול (ויש אפילו ממליצים לא לשתות הרבה מים) כדי לא להגדיל את הקיבה, אין אחיזה במציאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו